داوش فندک داری؟
بعضیا بودنشون خوشگله . داشتنشون خوشگله . نفس کشیدنشون خوشگله . بعله عزیزِ من . تو یکی ازون خوشگلایی
ببعی مهربون من ::::))))))❤️❤️❤️❤️
-نوتی
داوش فندک داری؟
یکی نیس باهاش برم بیرون🤝
از ساعت ۵ بیرونم همین الان رسیدم
حقیقتا خوش گذشت تنهایی(: