@BayaneNab-جریان مدعی یمانی در امتداد فرقه بهائی-1.pdf
315.7K
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شعرخوانی انتخاباتی
💢 عده ای لفظ زمعنا خالیاند
💢 بس که آقازاده پوشالیاند
✅ پای صندوق آفتابی میشوند
✅ پشت جبهه انقلابی میشوند
💢 فکرشان دنبال حزب و دسته است
💢 انقلاب از دست اینها خسته است...
🎙 کربلایی حنیف #طاهری
📎 #جهاد_تبیین
📎 #مشارکت
📎 #مشارکت_حداکثری
📎 #انتخابات
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
▪️اعتقاد به تناسخ▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜قَالَ اَلْمَأْمُونُ لِلرِّضا عَلَیهِ السَّلامُ:
يَا أَبَا اَلْحَسَنِ فَمَا تَقُولُ فِي اَلْقَائِلِينَ بِالتَّنَاسُخِ؟ فَقَالَ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَنْ قَالَ بِالتَّنَاسُخِ فَهُوَ كَافِرٌ بِاللَّهِ اَلْعَظِيمِ مُكَذِّبٌ بِالْجَنَّةِ وَ اَلنَّارِ
📄 مأمون به امام رضا علیه السلام عرض کرد:
يا ابا الحسن دربارۀ قائلين به تناسخ چه می فرمایید؟ امام عليه السّلام فرمودند: هر كس قائل به تناسخ باشد به خداوند بزرگ كافر شده و بهشت و جهنّم را تكذيب كرده است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 عيون أخبار الرضا عليه السلام ج ۲، ص ۲۰۰
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
38-66(1402-12-02) (1).pdf
5.01M
رای دادیم چی شد
فایل با کیفیت پوسترهایی که در ایستگاه های مترو نصب شده است. مناسب برای انتشار
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگاهی نقادانه به مستند و شخصیت پرویز ثابتی
🔺چرا دشمنان ما بهویژه جریان بهائیت تا این اندازه به تاریخ ما علاقه دارند؟! دکتر موسی حقانی میگفت: آنقدری که دشمنان ما تاریخ ما را جدی گرفتهاند ما جدی نگرفتهایم. در شبکۀ منوتو ۴۵۰۰ مستند ترجمهای و تولیدی وجود داشت.
🔺در زمان انقلاب، در درون جریان پهلوی با دوگانۀ سلطنتطلبهای لیبرال و سلطنتطلبهای سنتی مواجه بودیم. شاه هم در وسط ماجراست. البته نفوذ طیف لیبرال در شاه بیشتر است. متن سخنرانی «من صدای انقلاب شما را شنیدم» را رضا قطبی که از جریان لیبرال است مینویسد.
🔗 متن کامل را در سایت فرقه نیوز بخوانید
#بهائیت
#پرویز_ثابتی
🚫@bahaiyat🚫
▪️قدرت الهی▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ:
إِنَّ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ لاَ يُوصَفُ وَ كَيْفَ يُوصَفُ وَ قَدْ قَالَ فِي كِتَابِهِ «وَ مٰا قَدَرُوا اَللّٰهَ حَقَّ قَدْرِهِ» فَلاَ يُوصَفُ بِقُدْرَةٍ إِلاَّ كَانَ أَعْظَمَ مِنْ ذَلِكَ.
📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند:
به راستى كه خدا را نمىتوان توصيف كرد و چگونه او را مىتوان وصف كرد و حال آنكه در كتاب خود فرموده: «و حق اندازه او را نتوانستند تقدير كنند» پس او به قدرتى توصيف نمىشود مگر آنكه از آن بزرگتر است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۱۲۷
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
🟣ممنوعیت نزاع با شیطان در بهائیت
عبدالبهاء به عنوان دومین پیشوای فرقهی بهائیت، نزاع را حتی با شیطان ممنوع دانسته و آن را عامل اخراج حضرت آدم (علیه السلام) از بهشت معرفی نموده است: «دیروز به خواهش مدیر جریده "کامن ولث"، من برای آن روزنامه چیزی نوشتم که به سبب منازعه با شیطان، حضرت آدم از بهشت بیرون شد. پس منازعه با شیطان نیز جایز نه و نزاع و جدال با دشمن هم ممنوع است و سبب محرومی از فیض رب ودود؛ و انسان باید که طرف مخالف را به حال خود واگذارد».[۱]
🔻پاسخ به این دیدگاه پیشوای بهائیت:
🔹اولاً: بنابر تصریح قرآن کریم، حضرت آدم (علیه السلام) به دلیل فریب خوردن از شیطان و نافرمانی خداوند در ترک اولی از بهشت اخراج شد و نزاع او با شیطان عامل اخراجش از بهشت نبود.[۲]
🔸ثانیاً: در تمامی ادیان و حتی مکاتب اخلاقی، مبارزه با شیطان یک اصل بوده و ممنوعیت چنین مبارزهای توسط عبدالبهاء، با این اصل مغایرت دارد. همچنان که قرآن کریم در کنار توصیه به صلح، شیطان را دشمن آشکار انسان معرفی فرموده است: [بقره/۲۰۸]؛ ای کسانی که ایمان آوردهاید همگی در صلح و آشتی درآیید! و از گامهای شیطان، پیروی نکنید؛ که او دشمن آشکار شماست».
🔹ثالثاً: با توجه به گفتهی عبدالبهاء مبنی بر واگذاری دشمنان به حال خود؛ اثری از دین و اماکن دینی باقی نخواهد ماند. همچنان که قرآن کریم فرموده است:[حج/۴۰]؛ و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعهها، و معابد یهود و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده میشود، ویران میگردد».
پینوشت:
[۱]. مجلهی آهنگ بدیع، ارگان رسمی بهائیان، شمارهی: ۹، ص ۱۹۴.
[۲]. قرآن کریم، سورهی مبارکهی: بقره/۳۶؛ سورهی مبارکهی: طه/۱۲۰-۱۲۱.
🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی
#بهائیت
#شیطان
🚫@bahaiyat🚫
❌تطهیر قرةالعین، بابیِ خشن و اسلام ستیز در انجمن اسلامی دانشگاه شریف
🔹در ایام دهه مهدویت که به نام امام زمان عج مزین است، عدهای عناصر ساختارشکن با استفاده از امکانات و بودجه بیتالمال، برای ترویج کشف حجاب و اسلامستیزی در پوشش حقوق زنان، در صدد تشکیل نشستی از این جنس برآمدند.
🔸در این نشست محور اصلی کتاب "جنبش حقوق زنان در ایران" اثر الیز ساناساریان است که در سال ۱۳۸۵ برنده جایزه تندیس صدیقه دولت آبادی (پیشگام کشف حجاب در ایران) شد. ساناساریان عضو انجمن آمریکائی علوم سیاسی و انجمن مطالعات ارمنیان است و تحولات معاصر را کاملاً با نگرش و انگیزه جنسیتی مینگرد.
♦️هرچند در پوستر همایش تنها به عکس قرةالعین بسنده شده ولی انجمن اسلامی دانشگاه شریف، پیشتر به طور آشکار، با انتشار شماره دوم نشریه فروغ (متعلق به واحد مطالعات و حقوق زنان انجمن اسلامی دانشجویان) در کانال تلگرام خود مبادرت کرده بود.
🔺در آن نشریه، مقالهای به نام زنان گمشده در تاریخ (جنبـش زنان ایران در دوران قاجار)، نوشته محدثه علیزاده (ص۱۱) درج شد که قرةالعین را از زنان گمشده تاریخ و چهرههای برجسته یاد میکرد که به بهانه مفسد فیالارض سرکوب شده است. (تصویر مقاله در بالا)
🔻متأسفانه، این انجمن اسلامی بجای ترویج هویت ملی و مذهبی، تبدیل به پایگاهی برای تسویه حساب های سیاسی، ایدئولوژی فمینیسم و مردستیزی، دینزدائی، شکاف بین دانشجویان و هجمه به قانون ملی و الهی حجاب شده. هویت زدائی و شعارهائی چون "نه روسری نه توسری" را در تصاویر فوق آورده است.
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫