❌تطهیر قرةالعین، بابیِ خشن و اسلام ستیز در انجمن اسلامی دانشگاه شریف
🔹در ایام دهه مهدویت که به نام امام زمان عج مزین است، عدهای عناصر ساختارشکن با استفاده از امکانات و بودجه بیتالمال، برای ترویج کشف حجاب و اسلامستیزی در پوشش حقوق زنان، در صدد تشکیل نشستی از این جنس برآمدند.
🔸در این نشست محور اصلی کتاب "جنبش حقوق زنان در ایران" اثر الیز ساناساریان است که در سال ۱۳۸۵ برنده جایزه تندیس صدیقه دولت آبادی (پیشگام کشف حجاب در ایران) شد. ساناساریان عضو انجمن آمریکائی علوم سیاسی و انجمن مطالعات ارمنیان است و تحولات معاصر را کاملاً با نگرش و انگیزه جنسیتی مینگرد.
♦️هرچند در پوستر همایش تنها به عکس قرةالعین بسنده شده ولی انجمن اسلامی دانشگاه شریف، پیشتر به طور آشکار، با انتشار شماره دوم نشریه فروغ (متعلق به واحد مطالعات و حقوق زنان انجمن اسلامی دانشجویان) در کانال تلگرام خود مبادرت کرده بود.
🔺در آن نشریه، مقالهای به نام زنان گمشده در تاریخ (جنبـش زنان ایران در دوران قاجار)، نوشته محدثه علیزاده (ص۱۱) درج شد که قرةالعین را از زنان گمشده تاریخ و چهرههای برجسته یاد میکرد که به بهانه مفسد فیالارض سرکوب شده است. (تصویر مقاله در بالا)
🔻متأسفانه، این انجمن اسلامی بجای ترویج هویت ملی و مذهبی، تبدیل به پایگاهی برای تسویه حساب های سیاسی، ایدئولوژی فمینیسم و مردستیزی، دینزدائی، شکاف بین دانشجویان و هجمه به قانون ملی و الهی حجاب شده. هویت زدائی و شعارهائی چون "نه روسری نه توسری" را در تصاویر فوق آورده است.
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰آیتالله صافی گلپایگانی را می بينيد که نه تنها در سن ۱۰۳ سالگی در انتخابات شرکت میکند؛ بلکه با آداب خاصی رأی خود را به صندوق رأی میاندازد: با نام خدا و توسل به حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه و دعا برای اصلاح امور مسلمین.
و سپس بر دست خود که رأی را به صندوق انداخته است بوسه میزند. یعنی این کار را یک امر مقدس و یک وظیفه شرعی و یک عبادت الهی میداند.
🎙آیتالله صافی #گلپایگانی
#انتخابات
#مشارکت_حداکثری
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📓کتاب اقدس
محيط طباطبايي كه از وارد شدن به بحث هاي فرقه اي گريزان است، در پاسخ به نقدي مفصل و فرقه اي از جانب نواب زاده اردكاني در همان نشريه ي بهايي، بر ابعاد كتاب پژوهي خود تأكيد كرده و حمله ي فرقه گرايانه ي او را به علامه محمدخان قزويني و ادوارد براون در چاپ كتاب قديم به دور از انصاف دانسته است. چنان كه نقد خود بر آنان را متضمن تأييد نظر بهائيان در جعلي بودن نسخه ي گوبينو، كه به سود ازليان بود، ندانسته و پژوهش خود را به دور از نزاع بهائيان با ازليان خوانده است. وي به دسته اي ديگر از نقدهاي او پاسخ داده و سرانجام او را به انكار اصل تاريخ قديم متمايل يافته است؛ امري كه راه بحث را مي بندد. به رغم تكرار اين نكته از جانب محيط طباطبايي كه او به دنبال تأييد يا رد طرفين نزاع نيست، گروهي از طرفين تحقيق كتاب شناسي او را از اين منظر نگريستند و بر او خرده ها گرفتند. از اين رو، او در مقاله ي ديگري به نام «ادامه ي بحث درباره ي نقطه الكاف» به بعضي از نقدها پاسخ داده و بر مدعيات خود، به ويژه بطلان استناد تاريخ قديم به ميرزا جاني و اصفهاني بودن مؤلف، تأكيد كرده است. محيط طباطبايي در مقاله ي «كتاب اقدس» در مورد كتاب شناسي اين اثر ميرزا حسينعلي بها بحث نموده است. اينكتاب در ۱۲۹۰ يا ۱۲۹۲ ق تدوين شد. وي در ايام پيري و در ۱۳۰۸ ق، پسرش ميرزا محمد علي غصن اكبر و ميرزا آقاجان كاشي را براي چاپ و انتشار آثارش به بمبئي روانه كرد و براي بستن دهان عيب جويان، آنان را در اعمال اصلاحات مورد نياز ترغيب نمود و به آنان اجازه ي لازم را داد. از اين رو، اختلاف هاي فاحشي در متون خطي - به دليل اصلاح آن ها در زمان حيات بها - و نيز ميان آن ها با متون چاپي رخ داده است. طباطبايي با تأكيد بر اين مطلب، به دنبال حل اين معماست كه چرا بهائيان از چاپ مجدد اين كتاب كه روزگاري به دنبال آن بودند، امتناع كردند. او اين پاسخ را اگر چه صحيح، اما كافي نمي داند كه خوف بهائيان از زمينه ي بروز خرده گيري هاي عربي دانان بر اشتباهات فراوان و فاحش ادبي در اين متن، عربي، علت پرهيز از چاپ مجدد آن است. وي در نهايت اين جمع بندي را كرده است كه بازماندگان عباس افندي غص اعظم اگر بخواهند به انتشار آن دست يازند، ناگريزند به انتشار نسخه ي اصلاح شده ي غصن اكبر رقيب عباس افندي دست يازند و اين امر از منظر اختلافات فرقه اي به زبان آن هاست و از اين رو، از انتشار آن پرهيز دارند.
📓کتاب اقدس، محيط طباطبايي، صص۱۱-۱۲
#کتاب_اقدس
#بهائیت_کذاب
🚫@bahaiyat🚫