eitaa logo
بهانه
343 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
500 ویدیو
42 فایل
حوزه باید انقلابی بماند. همه در این باره مسئولیم و باید از قلم، زبان و نفس خود برای آن هزینه کنیم. و لا تأخذه فی الله لومة لائم @aliahmadimehr
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بهانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پرسش و پاسخ از حضرت آیت اللَّه‏ خوشوقت ره انقلاب اسلامی گرامی باد. ❓ در وظیفه دارد تشکیل بدهد ❓این با عج اتفاق افتاد @Khoshvaght_ir @bahaneee
هدایت شده از KHAMENEI.IR
4_6010516296473513680.mp3
5.99M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی. ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ 💻 Farsi.Khamenei.ir
آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبة جدک الامام موسی الکاظم علیه السّلام شهادت امام موسی‌بن‌جعفر علیه‌السلام را تسلیت عرض می‌کنیم. @bahaneee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحن دلسوزانه و فریادهای روحانی جهادگر و دغدغه‌مند انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مدرس انا لله و انا الیه راجعون @bahaneee
🔴 تلاش دشمن برای ذبح انقلاب در قم 🔸بی‌خیالی نسبت به اتفاقاتی که در در حال رقم خوردن هست، چیزی جز ناکامی برای جریان حزب الله باقی نمی‌گذارد. رسانه‌های انقلابی در مواجهه‌ی با جریان ضدانقلاب مذهبی و غیرمذهبی در قم، باعث رشد و ریشه دواندن آن‌ها می‌شود. 🔸رویکرد سلبی با جماعتی که قدرت رسانه‌ای دارند و کار جریانی می‌کنند به مراتب اولویت‌دارتر از برخورد با یک مورد جزئی هست. از و توقع می‌رود که واکنشی در مقابل این جماعت داشته باشد. هر چند که چون کنشی نبود، مجبور به واکنش شدیم... 🔹ماجرای ها از جایی شروع می‌شود که من و تویی که نون این انقلاب را خوردیم تا بتوانیم پای اسلام راستین خویش بمانیم، به دنبال سهم خود از سفره‌ی انقلاب بودیم؛ اما حواسمان نبود که بعضیا بیرون و درون این خانه دنبال خراب کردن آن هستند و اگر این خانه خراب شود، نه سهمی خواهد ماند نه سفره‌ای نه... 🔸حالا تو خود می‌دانی و مسؤولیتی که بر دوش داری! آیا باز هم شانه خالی می‌کنیم، یا کنشگر می‌شویم؟ واکنشگر نه‌هاااا؛ . آن‌هم نه فقط رسانه‌ای؛ میدانی. 🔹برادر اخلاقی من! درگیر دنیا شدن فقط به این نیست که مثل یک سلبریتی خون و سرمایه‌ی این مملکت را بِمَکی. بعضی اوقات دنیاپرستی یعنی حاضر نشی از آبرو خرج کنی، حاضر نشی از کار و معاشت بزنی، برای اینکه بار انقلاب رو جلو ببری. آبروی قم، آبروی انقلاب هست. رسانه‌های قم هم، آبروی قم هستند. حالا شما هستید و این میدان. بخاطر دو تا ممبر و... هم حرف تون رو نخورید. 🔸جهاد تبیین یعنی چی؟ فقط چون برخی سازمان‌ها با بودجه‌های میلیاری این واژه را خراب کردند، دیگر هر جا اسمش را بیاری مطلبت را نمی‌خوانند؛ اما یکی از ابعاد جهاد تبیین، تبیین ابعاد انحراف یک جریان به‌ظاهر حق هست. 🔹 نام جدیدی برای کسانی هست که در دل معتقد به هستند. یه جور دیگه‌ای هم این جریان رو صدا می‌کنند. بهشون میگن . بدتر از این‌‎ها هم هستند. وقتی این 4 هشتک رو کنار هم بگذارید، متوجه ریشه‌‌‌ی مبنایی اتفاقات اخیر می‌شوید. این جماعت رو باید از ریشه زد! 🔸، قدرت بیشتر و فعالیت کمتر و زیرپوستی‌تری نسبت به جریان سکولار بی‌دین دارد؛ اما صدای بخاطر نفوذ جریانی و قدرت رسانه‌ای، بیشتر است. این دو جریانِ سکولار، هیچوقت با هم تقابل نداشتند و دولبه‌ی یک قیچی برای ذبح قم بودند. @antirobah @bahaneee
«وَ مَن يَخرُج مِن بَيتِهِ مُهاجِراً إلى اللهِ وَ رَسولِهِ ثُمَّ يُدرِكهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ أجرُهُ عَلَى اللهِ» ◾️ بدینوسیله ارتحال زائر حضرت رضا (علیه السلام)، فاضل ارجمند حجت الاسلام (رحمة الله علیه) را خدمت همه دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال جبران مصیبت فقدان ایشان در جامعه نخبگانی دردمندان انقلاب اسلامی را مسئلت می نماییم. ◼️ پیکر مطهر آن عزیز سفر کرده ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۸ بهمن ، از مدرسه علمیه مصلی به طرف امامزاده جعفر یزد می شود. @bahaneee
123.7K
عرض تسلیت محضر کریمه اهل‌بیت (س) عزای امام کاظم علیه السلام به یاد روحانی جهادگر و انقلابی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدرس مصلا @bahaneee
صلی الله علیک یا اباالقاسم یا رسول الله (ص) سالروز بعثت پیامبر اعظم ( ص) بر عموم مسلمین مبارک باد. @bahaneee
🔴دعوت به مناظره جناب آقای سید بدنبال فرمایش اخیر امام مبنی بر مناظره به جای منازعه، برای روشن شدن حقایق و اثبات مدعای سایت تحت اشراف جناب عالی (جماران) مبنی بر فاصله گرفتن از راه و اندیشه ره از جنابعالی درخواست می شود در یک تلویزیونی شرکت بفرمایید. چنانچه شرکت در مناظره در شأن خود نمی دانید فردی را به عنوان نماینده خودتان معرفی کنید. @bahaneee
🔴ما حقیقتاً مرده بودیم؛ امام ما را زنده کرد رهبر معظّم انقلاب: ما حقیقتاً مرده بودیم؛ امام ما را زنده کرد. ما گمراه بودیم؛ امام ما را هدایت کرد. ما غافل بودیم از وظایف بزرگ انسان و مسلمان؛ او ما را بیدار کرد و راه را به ما نشان داد و دست ما را گرفت و ما را تشجیع کرد و خودش هم جلو افتاد. اکتفا نکرد به اینکه به ما بگوید بروید؛ او رفت تا ما برویم، تا ما پشت سر او حرکت کنیم. ۱۳۶۸/۰۴/۱۹ @bahaneee
هدایت شده از KHAMENEI.IR
4_6019279567355645579.mp3
9.99M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی. ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بزرگترین نعمت بزرگترین نعمت در عصر کنونی برای ما، نفس نظام مقدس جمهوری اسلامی است. آیت الله سیفی مازندرانی (دامت برکاته) @bahaneee
🔴 جانِ انقلابی در جامۀ طلبگی مهدی جمشیدی ۱. سیّدمصطفی مدرّس از «خود»ش تهی شده بود و «خود»ش شده بود مجموعه‌ای از دغدغه‌های انقلابی. انقلاب، «منِ» او شده بود و از این جهت، تمام ذهن و ضمیرش در سایۀ هدف‌های انقلاب قرار گرفته بود. وجودش را به خدمت غایات انقلاب گمارده بود و این‌گونه، «رسم بی‌خودی» را آموخته بود. اقتضای ادب سلوک نیز همین است که سالک باید از «خود»، بگسلد و در «او» فانی شود؛ چنان‌که جز او نبیند و جز او نطلبد. آری، باید «او» شد و تا زمانی که «من» در درون ما سلطنت دارد، اندیشه‌ها و خواسته‌های‌مان، آغشتۀ به هوا و هوس است. در طلب او، باید چون او شد و معنای چون او شدن، از خود برون‌شدن است. سیّدمصطفی، همچون آیینه‌ای شده بود که آدمی در چهره و در وجودش، نه خودِ او را بلکه انقلاب و دردها و رنج‌ها و مقاصد و آرمان‌های آن را می‌دید. نسبتش با انقلاب، وجودی و اُنسی بود، نه کاسب‌کارانه و منفعت‌اندیشانه. هستی‌اش را در همین راستا تعریف کرده بود و جز تحقّق آرمان‌شهر انقلاب را نمی‌طلبید. بسیار باید از خودخواهی و خویش‌مرکزبینی فاصله گرفت تا چنین حالی بر وجود آدمی حاکم شود. این وضعِ وجودی، چشم‌گیرترین و دلرباترین فتوحات وی بود. ۲. او شعارزده و قشری نبود. دکان‌ددار و چرتکه‌انداز نبود. بر سر حقیقت، معامله و دادوستد نمی‌کرد و دشنۀ مصلحت در دست نداشت. تشنه و شیفتۀ دانستن بود و آنچنان مشتاقانه گوش می‌داد که ذوق گفتن در آدمی می‌شکفت. منعطف و مداراتی بود، امّا بی‌اصول و سیّال نبود. حرارت و هیجانی انقلابی داشت، امّا بی‌اخلاق و منطق‌ستیز نبود. در صحنه و میدان‌نشین بود امّا سودای دیده‌شدن و شهرت نداشت. طلبه و دین‌شناس بود امّا دین‌دانی‌اش را به رخ نمی‌کشید و فضل‌فروشی نمی‌کرد و معتقد به انحصار فهم دینی نبود. نه خنجر کینه در دست داشت و نه عقدۀ فروخورده در دل. بدخواه و غرض‌ورز نبود. در پی هم‌افزایی بود و می‌خواست با همدلی، اجتماع انقلابی بیافریند. هرچه می‌توانست از ضریب تفاوت‌ها و تمایزها می‌کاست و بر اتّفاق‌ها و هم‌گرایی‌ها می‌افزود. ۳. جوان بود و راه‌های نرفتۀ طولانی پیش رو داشت، امّا در عین حال، بی‌نظر و بی‌مایه نبود، بلکه اهل «تفکّر» و «تأمّل» بود. چندی باری که با من سخن گفت، دریافتم که به‌راستی نظر دارد و نظرش نیز برآمده از گرته‌برداری و اقتباس و تکرار نیست، بلکه از درون خودِ او جوشیده است و علم مطبوع است و نه علم مسموع. می‌اندیشید؛ چون درد و داغ انقلاب را داشت و به دلیل همین عاشقی و شیدایی نسبت به انقلاب نیز، سخنش هم رنگ‌وبو داشت و هم بر جان می‌نشست. عاشقانه می‌اندیشید و متعهدانه تفکّر می‌کرد. نمی‌خواست به قشرها و پوسته‌ها بسنده نماید و مسأله‌ها را هضم‌نشده رها کند. از نگاهش مشخص بود که به اعماق فرو رفته و اهل حضور است. فهمش ناتمام و در حال شدن بود، امّا سطحی و مذبذب نبود. با هیجان و غیرت‌مندیِ پُرجلوه‌اش، مفصّل برای من دربارۀ تصوّرات معرفتی‌اش سخن گفت و من از آن‌همه جزئیّات‌پردازی‌های وی خشنود شدم. می‌خواست در این معرکۀ دشوار، معبری را بگشاید که راه صیرورت انقلاب، هموارتر شود. به‌گمانم تازه در آستانۀ به ثمر نشستن قرار گرفته بود، امّا دست تقدیر، فرصت شکفتن را از او گرفت و او را از درخت این حیات ظاهری برچید. اگر فرصت می‌یافت، خوش می‌درخشید و مددها به خطّ فکریِ انقلاب می‌رسانید و سبب‌ساز رونق حکمت عملی در عالَم اسلامی می‌شد. او رفت و همۀ این آرزوها و آمال شیرین را نیز با خود برد و بر دل دوستانش، داغ حسرت نهاد. صد تن چون او کم است، چه رسد به این‌که همو نیز از دست برود. ۴. در جلسه‌ای در بیست‌وپنجم بهمن‌ماه، یعنی تنها اندکی پیش از هجرتش، او را دیدم که در پایین مجلس نشسته است. به محض دیدنش، به طرف وی رفتم. او برخاست و به گرمی و صمیمانه مواجه شدیم. به او گفتم سیّد اولاد پیغمبر باید صدرنشین باشد نه ذیل‌نشین. تبسّمی کرد. بیش از هر چیز، نورانیّت چهره‌اش و طراوت نگاهش، مرا صدا زد و به جانب او سوق داد. در همان لحظه از ذهنم گذشت که اگر تقدیر تاریخی‌اش مجال دهد، او یکی از اصحاب فکریِ انقلاب در سطوح بالا خواهد شد و جوشش‌ها و نورافشانی‌ها خواهد داشت. چنین نشد. کوتاه زیست امّا کیفی. خوشا به حالش که رفت. رحمت و مغفرت الهی نصیبش باد. @sedgh_mahdijamshidi @bahaneee
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
🔰 دست پرورده امام آیت الله مصباح یزدی(قدس سره): 🔸️اگر امروز سوگوار رحلت حضرت آيت‌الله خوشوقت(رحمه الله) هستيم، بايد بدانيم ايشان يک فرد عادي نبود. او دست‌پرورده امام(قدس سره) بود. از آن وقتي که يادم هست، ايشان درس امام(قدس سره) مي‌رفت. اسلام را آن طوري که امام(قدس سره) به ايشان تعليم داد، شناخت. 🔹️[تازه] فقط به فقه اکتفا نکرد و در تفسير، فلسفه، عرفان، و اخلاق [از امام(قدس سره) درس گرفت]. آن هم نه فقط در علوم، حتي در اين‌که خودش عمل کند و ديگران را تربيت کند [از امام(قدس سره) تبعیت کرد]. 🔸️در همه اين‌ مراحل به دور از خودنمايي و مطرح کردن خود و شهرت‌طلبي [اقدام و تلاش کرد] و از شهرت، بسيار پرهيز مي‌کرد. ۱۳۹۱/۱۲/۱۷ 🗓به مناسبت ۲ اسفند ماه، سالروز رحلت آیت الله عزیزالله خوشوقت در مکه مکرمه 📱 @mesbahyazdi_ir
🔴 سخنرانی سیاه منتظری در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سبب صدور ! سوم اسفند، سالگرد صدور پیام تاریخی امام خمینی خطاب به روحانیان است. این پیام تاریخی با نام ، در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۶۷ صادر شده است. امام در این متن ماندگار، ابتدا به تجلیل از خدمات روحانیت پرداخته اند. در بخش دوم ایشان به آسیب شناسی حوزه و روحانیت بر اساس خطر و پرداخته‌، آنگاه، با تحلیل شرایط حال و آینده، به ترسیم خطوط حرکت روحانیت پرداخته‌اند. نکته مهمی که در بازخوانی این متن راهبردی مغفول مانده، شأن صدور و سبب صدور آن است؛ منشور روحانیت حدود ده روز بعد از سخنرانی تلخ و آکنده از سیاه‌نمایی در ۲۲ بهمن ۶۷ نوشته شده و به نوعی، پاسخ به طعنه‌های تلخ اوست که تا آن زمان هنوز بر کرسی قائم‌مقامی رهبری، از زبان اپوزسیون و ضدانقلاب سخن می‌گفت؛ جنگ و جبهه و مبارزه و دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال برده بود و خون به دل خانواده شهدا و جانبازان و مجاهدان راه خدا کرده بود. متن سخنان سیاه منتظری را اگر کسی بخواند و آنگاه متن منشور را مرور کند، معنای سخنان حکیمانه و گلایه‌های جانسوز امام را بهتر درک خواهد کرد. جالب آنکه فیلم این سخنان، اصلا معلوم نیست کجاست و از انتشار متن و فیلم کامل این سخنان، ابا و امتناع دارد! راستی، چرا آنان این سخنان را می‌کنند؟! بازخوانی منشور روحانیت بدون توجه به قرائن و مصادیق خارجی، هرگز گره‌گشا نخواهد بود و نخستین نکته در بازخوانی منشور توجه به سبب صدور آن است. با این مقدمات، فهم دقیق و عمیق از منشور روحانیت امام، وابسته به بازخوانی عالمانه و دقیق ماجرای منتظری است. @rozaneebefarda @bahaneee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دهمین سالگرد رحلت معلم اخلاق و سلوک، عالم برجسته انقلابی حضرت آیت‌الله خوشوقت(ره) گرامی باد. @bahaneee
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | علما را جدی بگیرند 👈🏻 علما به میان جوان‌ها بروند و گره‌های ذهنی آنها را باز کنند 🏷 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 از شبهه نرنجید رهبر انقلاب: از شبهه هم نباید رنجید... این شبهه‌ها مثل این تحریمهاست، این تحریمها اگر نبود مطمئن باشید ما این پیشرفتهای صنعتی و فنی را نمی‌داشتیم... شبهه‌ هم ما را وادار میکند بیشتر فکر کنیم، بیشتر مطالعه کنیم، بیشتر مراجعه کنیم، بیشتر مشورت کنیم، بیشتر از کسی که بیش از ما میفهمد سؤال کنیم. ۱۴۰۱/۱۲/۴ 📜 | 💻 Farsi.khamenei.ir
اسعد الله أیامکم...
🔴 هشدار بسیار مهم و حیاتی مقام معظم رهبری به مسئولین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) 🔹 مراقب باشید هیچ آدم نامطمئن و آلوده‌دست یا آلوده دامن، یا در این مجموعه شما راه پیدا نکند، به هیچ عنوان، به هیچ عنوان. 🔸 از صداقت و حقانیت و دقیق بودن نظر امام با همه وجودتان دفاع کنید. کتاب منشور حوزه و روحانیت، ج7 حاشیه: با اینکه امام (ره) با جریانات منحرف فکری از جمله جریان منتظری مرزبندی جدی داشتند، امروزه دیده می‌شود که موسسه آثار امام(ره) پای شاگردان منتظری را به این عرصه آن هم برای تفسیر و ارایه قرائت رسمی از امام (ره) باز کرده است. بی‌توجهی به تذکرات رهبری مبنی بر دفاع و صیانت از افکار و نظرات امام(ره) و راه دادن افراد حداقل آلوده‌فکر، از مهمترین انتقادات به این مجموعه است. ترویج کتاب پر تحریف ، خود اشتباه بزرگی است که این موسسه دچار آن شده است. تفسیر مبانی فقهی امام توسط محمد ، تحریف گر حرفه‌ای و شخصی که عصیانگری اجتماعی و ناآرامی‌های سالهای قبل را با طرح علنی موضوع و تئوریزه کرد که توسط این مؤسسه انجام گرفت را می‌توان یکی از بزرگترین مصادیق و به امام برشمرد. @bahaneee
🔴 بخشی از بیانیه مرحوم آیت الله یزدی در واکنش به ادعاهای سیدکمال حیدری به مناسبت انتشار دیدگاه وی در رسانه رسمی (ره) «مع الاسف چندیست او با برداشت‌های باطل خود، نسبت‌های ناروا به عالمان سلف رضوان الله تعالی علیهم را نیز افزوده و آن را به مراجع عظام موجود دامت برکاتهم نیز تعمیم می‌دهد؛ تا آن‌جا که برخی مراجع معظم دامت برکاتهم صریحاً به تنزیه فتاوی خود از نسبت‌های ناروای وی پرداختند. نکته تأمل برانگیز تر، اینکه فارغ از برداشت‌های باطل او نسبت به محکمات اسلام و تشیع نشر این گفتارها ونسبت‌های ناروا و فتنه‌انگیز وی در آستانه میلاد خجسته پیامبر اعظم (ص) که محور وحدت امت اسلامی است تمام تفرقه‌افکنان را به هیجان آورده و شبکه‌های معاند و فتنه گر را به استقبال از سخنان بی پایه وی و باز نشر آن کشانده است ولذا بر این اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آحاد جامعه اسلامی را از فتنه‌ی امثال وی برحذر می‌دارد که هرگز نباید سخنان نادرست ایشان را به پای دین و مذهب روحانیت و عالمان دینی به حساب آورند زیرا راهی را که این شخص پیش گرفته سرانجامی جز انحراف و گمراهی نیست هر چند مطمئنیم مسلمانان آگاه به ویژه پیروان اهل بیت علیهم السلام، اسلام، تشیع، عالمان و مراجع عظام را منزه از آرا و نسبت‌های بی مبنا و ناروای او می‌دانند.»/ ۶ آبان ۱۳۹۹ حاشیه: https://eitaa.com/bahaneee/3600 @bahaneee
🔴تئوریسین عصیانگری و سلطه‌پذیری در کسوت تفسیر مکتب فقهی امام خمینی! سروش محلاتی را در سال‌های اخیر به تندروی و رادیکالیسم عریان با لعاب فقهی می‌شناسیم او همان کسی است که در ماجرای آشوب‌های کور و نا آرامی‌های چند سال قبل، تلاش کرد عصیانگری اجتماعی را با طرح علنی موضوع و ، تئوریزه کند! بعد از این ماجرا برخی اندیشمندان متعهد او را پیرو چارچوب نامیدند: https://tn.ai/2163403 سروش محلاتی همان کسی است که تمایلات شخصی و اغراض سیاسی‌اش را می‌کند: https://hawzahnews.com/x9kjp او کسی است که با اظهاراتی عجیب و غریب و با تمسک نابجا به برخی قواعد از جمله لاحرج، سلطه‌پذیری و ظلم‌پذیری و تسلیم‌طلبی در مقابل آمریکا را امری فقهی قلمداد کرد! سروش محلاتی کسی است که طعنه‌های تلخ سیاست‌زده او علیه افکار و آثار و مواضع رهبری معظم انقلاب اسلامی از شماره در رفته است. با این سوابق مشعشع، حالا باید موسسه تنظیم و نشر توضیح دهد که چنین فرد بدسابقه‌ و غرب‌زده‌ای چه نسبتی با امام خمینی دارد؟! او اصلا چه نسبتی با فقه و فقاهت دارد؟! این اقدام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام را می‌توان یکی از بزرگترین مصادیق و به امام برشمرد. آیت‌الله سازی حضرات هم البته در جای خود خنده‌دار است اما باید برای پیشگیری از تحریف آشکار اندیشه امام خمینی فکری اساسی کرد؛ زیرا مؤسسه نشر صلاحیت حداقلی هم برای صیانت از افکار امام را ندارد. @rozaneebefarda @bahaneee
با سخنان دیروز مقام معظم رهبری دیگر نمی‌شود گفت بار تبلیغ و تبیین دینی صرفا بر عهده طلاب جوان و جهادی است؛ از امروز "همه" باید "مرد میدان" باشند. @bahaneee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حاج مصطفی حاج مصطفی باغبانی جانباز قطع نخاعی که سی سال تمام روی ویلچر بوده. هنوز هم با ذره جانی که دارد، کارهای فرهنگی و مواسات و رسیدگی به فقرا را رها نکرده. یک ساعت که کنارش بنشینی یا همراهش باشی، محال است تلفنی یا حضوری به هر شیوه‌ای که خودش بلد است، گرهی از کسی باز نکند. با کلامش نشد پول فراهم می‌کند نشد آبرو خرج می‌کند. خانه‌اش را سالهاست حسینیه کرده. یک پارچه نور است. شاگرد ممتاز مکتب حاج قاسم... امیر عباسی مداح اهل بیت، با انتشار فیلم درد کشیدن حاج مصطفی نوشته : نمی دونم شاید حاج مصطفی راضی نباشه من این فیلمو گذاشتم ولی این صحنه کوچکی از دردهاییه که این جانباز قطع نخاع بعد از ۳۰ سال روی ویلچر نشستن داره تحمل میکنه! 🔹من نمیدونم مسئولینی که به صدقه سری این ها پشت میزهای ریاستشون نشستن و کم کاری میکنن چه جوری میخوان روز قیامت جواب بدن؟؟؟؟ @bahaneee