eitaa logo
من انقلابی ام
637 دنبال‌کننده
44.2هزار عکس
5.5هزار ویدیو
34 فایل
«من دیپلمات نیستم ، من انقلابی ام⁦«
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍این واقعیت قاچاقچی دختران این سرزمین است که مزدوران رسانه‌ای برایش ماتم سرایی می‌کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍تکذیب بازداشت برادر زن وزیرکشاورزی 🔻برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند برادر زن ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍این تصاویر رو هیچوقت رسانه‌های لندن‌نشین پخش نمی‌کنند چون از مراسم می‌ترسند. 🔹در طول تاریخ هر قدرتی مقابل عشق امام حسین (ع) ایستاد نابود شد و این‌ها هم محکوم به شکست هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زیر پوست زندگی نرمال در ایالات متحده؛ روایت نویسنده و مستندساز آمریکایی از وضعیت بی خانمان‌ها در این کشور! 🔷 افزایش اعتیاد، تجاوز و قتل تنها بخشی از جرم و جنایتی است که نویسنده و مستندساز آمریکایی آن را به تصویر کشیده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روزهای پیاده روی و شلوغی مرزها
📍 توییت مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران در وین 🔺 ایالات متحده و تروئیکای اروپایی در گذشته مشکل بودند و امروز همچنان مشکل هستند. آنها کودکان را تحریم کردند تا حاکمیت ایران را ساقط کنند. آنها توافق هسته‌ای را نقض و پاره کردند و اکنون پشت میز مذاکره سنگ اندازی کردند. اما زمان به نفع آنها نیست.
📍یعنی فقط بدونید ما آلزایمر نداریم..
📍مناسک‌سازی مسیحی با تشبّه به اربعین شیعی! 🔻مصر هم می‌خواهد (مسار العائله المقدسه) را در ۲۵ نقطه در ۸ استان مصر احیا و برایش گردشگر مسیحی جذب کند! 🔹ادعا این است که ۲۰۰۰سال پیش حضرت مریم و حضرت مسیح و یوسف نجار در طول ۵سال برای فرار از ظلم هیرودیس از این نقاط گذشته‌اند! سفر از بیت لحم به غزه شروع و از شمال سینا وارد بر مصر و از فارما به سمت زقازیق گذشته و سپس به دلتا رسیده است! 🔹این پروژه در اکتبر۲۰۱۷ مورد تایید پاپ و در ۲۰۲۱ افتتاح رسمی شد. گردشگران مسیحی این مسیر مقدس را بازدید می‌کنند. 🔹چنین ابتکاراتی ۲۰۰۰سال پس از ماجرای ادعایی شاید نوعی کپی‌گیری از مناسک اربعین شیعی باشد؛ با این فرق که از همان سال شهادت برقرار بوده است و این سالها به راهپیمایی چند‌ده‌میلیونی تبدیل شده است./محسن قنبریان
📍دیدار رهبرانقلاب با تعدادی از ورزشکاران 🔹نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی و الهام حسینی نخستین مدال آور وزنه‌برداری بانوان در استوری‌های خود از دیدار با رهبر انقلاب در صبح دیروز یکشنبه ۲۰ شهریورماه خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍چرا بریم زیارت اربعین و حج و... به‌جاش..... 🎙 شهید مطهری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی خبرنگار بی‌بی‌سی با سردبیر و مجری برنامه هماهنگ نیست و در اظهاراتی کاملا متناقض سناریوی این شبکه علیه مراسم اربعین را به هم می‌ریزد! 🔷 جمال موسوی، مجری بی‌بی‌سی: هزاران نفر از زائران ایرانی گرسنه، تشنه، گرما زده و بیمار به حال خود رها شده اند! زائران ایرانی خشمگین هستند! 🔶 نفیسه کوهنورد، خبرنگار بی‌بی‌سی: من سال 2018 برای پوشش مراسم اربعین به عراق آمده بودم اما امسال واقعا جمعیت زیاد است تمام مسیر غذا، آب و جای خواب مجانی وجود دارد حتی ایران آب آشامیدنی برای زائران به عراق فرستاده است؛ بیشتر زائران ایرانی به من گفتند که بدون هیچ مشکلی مرز را رد کردند.
📍‏درخواست فرانسویان برای جرم زدایی از ‎زنای محارم و آزادی ‎آمیزش جنسی با کودکان، مربوط به امروز نیست! 🔹80 تن ازچهره‌های فرهنگی و روشنفکری فرانسه مثل فوکو، ژان پل سارتر، دریدا، لویی آلتوسر، رولان بارت،سیمون دوبوار،ژیل دلوز، ژاک رانسیر و لیوتار در۲۳مه ۱۹۷۳ نوشتند: ‏«تبدیل پدوفیلیا به یک تابو، مصادره ی تحمل ناپذیر هستی و معنای زیست انسانی است. حیف است که کودکان به سبب نقش هایی که جامعه برای آن‌ها تدوین و تببین کرده نتوانند از تجارب جنسی آزاد با بزرگسالان برخوردار شوند!!» اینها قدیسان روشنفکری و علوم انسانی دانشگاه های جمهوری اسلامی هستند./مهدی اردستانی
لیلی و مجنون همه افسانه است عشق در دست حسین بن علی است
📍بستری شدن رهبر انقلاب! 🔹این شایعه به دو دلیل استارت خورد و قوت گرفت: همزمانی با مرگ ملکه بریتانیا و نداشتن دیدار با اعضای خبرگان اما به سه دلیل است: 1⃣ دیداری با خبرگان از قبل پیش بینی نشده بود و این دیدار سالانه در اسفندماه برگزار می گردد 2⃣ چهار روز قبل رهبرانقلاب دیداری با متولیان یادواره شهدای ورزشکار داشتند که فیلم آن در ابتدای یادواره شهدای ورزشکار پخش خواهد شد. برخی از ورزشکاران در صفحه های مجازی خود از حضورشان در این جلسه معنوی نوشته اند مانند نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی 3⃣ روز اربعین در محضر رهبر انقلاب بعد از دو سال ایام کرونا جلسه عزاداری با حضور هیئت های دانشجویی برگزار خواهد شد. 🔻 دعای آخر تقدیم به حضرت ماه: 🌸 تَنَت به نازِ طبیبان نیازمند مباد. وجود نازکت آزردهٔ گزند مباد. 🌸 سلامتِ همه آفاق در سلامتِ توست. به هیچ عارضه شخصِ تو دردمند مباد./محمدصادق سلطانزاده
📍دستیار وزیر امور خارجه: مذاکرات برجام در بن بست نیست، منتها آدم عاقل از یک سوراخ دوبار نیش نمیخورد 🔻موسوی در واکنش به صحبت‌های بورل که مدعی شده مذاکرات برجام در بن بست قرار دارد: 🔹آدم عاقل دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه! برعکس گفته آقای ‌بورل معتقدم مذاکرات ‌برجام در بن بست نیست. 🔹بلکه آنچه مذاکرات را به بن بست می‌کشاند تلاش سیاسی برای بازنگه داشتن پرونده ایران درآژانس علیرغم بازگشت به شرایط ۲۰۱۵ است. 🔹بازگشت به برجام بلی، فرصت سازی برای صهیونیستها هرگز.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍دعوای منافقین و سلطنت‌طلب‌ها بر سر تصاحب یک قاتل! 🔸این‌بار منافقین فایل صوتی توهین نوید افکاری به پهلوی را رو کردند 😁 🔻پ ن: رضا پهلوی گفته بود: درکنار نوید باشیم آنگونه که او درکنار ما ایستاد! 😐
📍نمی‌توانم بپذیرم آمریکایی که اگر تاجری برای صادرات یک قطعه هواپیما به اقتصاد ایران تلاش کند، بازداشتش می‌کند، فرزندان مسئولین جمهوری اسلامی را برای نقش‌آفرینی در پیشرفت ایران تربیت کند. دشمنی که دانشمندان‌مان را در کف خیابان‌های تهران ترور می‌کند، برای ما دانشمند تربیت نمی‌کند... ./سیدیاسر جبرائیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍تصویری از دیدار امروز رئیسی و پوتین در ازبکستان
📍فریب نخوریم!/جزئیات باند مخوف قاچاق دختران ♦تنها در فاصله ده روز از انتشار خبر محکومیت به اعدام اعضای یک باند مخوف قاچاق زنان و دختران جزئیات تازه ای اقدامات مجرمانه اعضای این باند منتشر شد. ♦زهرا صدیقی و الهام چوبدار به صورت گسترده زنان و دختران جوان را به امید آموزش و کاریابی به خارج از کشور می‌بردند و با دادن هدیه‌های گران قیمت، آنها را گمراه و مجبور به فساد می‌کردند. ♦سهیلا مرتضایی در پوشش فعالیت در سالن آرایش زنانه در یکی از کشورهای نزدیک به ایران، اقدام به تشکیل شبکه قوادی کرده بود و در ازای نگهداری از دختران و قوادی، ۵۰ درصد از مبلغ دریافتی از فساد را دریافت می‌کرد. ♦علیرضا فرجاد کیا که به چندین زبان از جمله فارسی، کردی، ترکی استانبولی و عربی مسلط است، با اغفال دختران ایرانی از سراسر کشور از آنها سو استفاده می‌کرد. ♦اعضای این باند از سوی دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه به اعدام محکوم شدند که البته این حکم در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است./جهاد تبیین
📍وصیتنامه ملکه علنی نمی‌شود! 🔹سال گذشته گاردین در گزارشی از اسنادی گفت که نشان‌ می‌دادند ملکه الیزابت برای تغییر قانون در جهت مخفی‌نگاه داشتن اموالش دست به لابی‌گری زده 🔻این اسناد نشان می‌دادند که در نوامبر 1973، وقتی ملکه می‌فهمد‌ که لایحه‌ای پیشنهادی برای شفاف‌سازی سهام شرکت‌ها می‌تواند مردم را قادر به بررسی دقیق امور مالی او کند وکیل خصوصی خود را می‌فرستد تا دولت را برای اعمال تغییرات تحت فشار قرار دهد. 🔻متیو فارر، که در آن زمان یکی از شرکای شرکت حقوقی معتبر Farrer & Co بود، از کارمندان دولت در وزارت تجارت و صنعت وقت بازدید کرد تا در مورد اقدامات شفاف‌سازی پیشنهادی در لایحه شرکت‌ها که توسط دولت ادوارد هیث تهیه شده بود، بحث کند. 🔻مکاتبات بین کارمندان دولت نشان می‌دهد که چگونه در آن جلسه، فارر اعتراض ملکه را مبنی بر اینکه قانون سرمایه‌گذاری خصوصی او در شرکت‌های فهرست‌شده ارزش آن‌ها را آشکار می‌کند، بیان کرد. 🔻حالا پس از مرگ ملکه در حالی که ثروت ملکه ۵۰۰ میلیون دلار و خاندان سلطنتی بیلیونها دلار تخمین زده می‌شود ‏میراث عظیم خاندان سطلنتی، که با لایحه مصوب «دولت انگلیس» از مالیات و مالیات وراثت مصون هستند، در لایحه‌ای که وصیتنامه‌ خواهر ملکه و بقیه را «شخصی/مخفی» اعلام کرده به صورت عمومی اعلام نمی‌شود. 🔻طبق گزارش PTI، در جریان دعوای حقوقی بر سر وصیت خواهر کوچکتر ملکه، پرنسس مارگارت، به دادگاه گفته شده بود که "دلیل و هدف اصلی از مهر و موم کردن وصیت‌نامه‌های سلطنتی محافظت از حریم خصوصی حاکم است."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کربلا ۹۴ سال قبل 🔹قدیمی‌ترین فیلم از کربلا به‌عنوان جدیدترین اثر نویافته از حرم حضرت سیدالشهدا و حضرت عباس منتشر شد. 🔹این فیلم کوتاه توسط فردریک گادمر در سال ۱۹۲۷ میلادی تهیه شده، او یک عکاس و فیلمبردار فرانسوی بوده که به کشورهای مختلفی سفر کرده و تصاویر بسیاری را ثبت کرده است.