eitaa logo
من انقلابی ام
637 دنبال‌کننده
44.2هزار عکس
5.5هزار ویدیو
34 فایل
«من دیپلمات نیستم ، من انقلابی ام⁦«
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍تصویری از دیدار امروز رئیسی و پوتین در ازبکستان
📍فریب نخوریم!/جزئیات باند مخوف قاچاق دختران ♦تنها در فاصله ده روز از انتشار خبر محکومیت به اعدام اعضای یک باند مخوف قاچاق زنان و دختران جزئیات تازه ای اقدامات مجرمانه اعضای این باند منتشر شد. ♦زهرا صدیقی و الهام چوبدار به صورت گسترده زنان و دختران جوان را به امید آموزش و کاریابی به خارج از کشور می‌بردند و با دادن هدیه‌های گران قیمت، آنها را گمراه و مجبور به فساد می‌کردند. ♦سهیلا مرتضایی در پوشش فعالیت در سالن آرایش زنانه در یکی از کشورهای نزدیک به ایران، اقدام به تشکیل شبکه قوادی کرده بود و در ازای نگهداری از دختران و قوادی، ۵۰ درصد از مبلغ دریافتی از فساد را دریافت می‌کرد. ♦علیرضا فرجاد کیا که به چندین زبان از جمله فارسی، کردی، ترکی استانبولی و عربی مسلط است، با اغفال دختران ایرانی از سراسر کشور از آنها سو استفاده می‌کرد. ♦اعضای این باند از سوی دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه به اعدام محکوم شدند که البته این حکم در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است./جهاد تبیین
📍وصیتنامه ملکه علنی نمی‌شود! 🔹سال گذشته گاردین در گزارشی از اسنادی گفت که نشان‌ می‌دادند ملکه الیزابت برای تغییر قانون در جهت مخفی‌نگاه داشتن اموالش دست به لابی‌گری زده 🔻این اسناد نشان می‌دادند که در نوامبر 1973، وقتی ملکه می‌فهمد‌ که لایحه‌ای پیشنهادی برای شفاف‌سازی سهام شرکت‌ها می‌تواند مردم را قادر به بررسی دقیق امور مالی او کند وکیل خصوصی خود را می‌فرستد تا دولت را برای اعمال تغییرات تحت فشار قرار دهد. 🔻متیو فارر، که در آن زمان یکی از شرکای شرکت حقوقی معتبر Farrer & Co بود، از کارمندان دولت در وزارت تجارت و صنعت وقت بازدید کرد تا در مورد اقدامات شفاف‌سازی پیشنهادی در لایحه شرکت‌ها که توسط دولت ادوارد هیث تهیه شده بود، بحث کند. 🔻مکاتبات بین کارمندان دولت نشان می‌دهد که چگونه در آن جلسه، فارر اعتراض ملکه را مبنی بر اینکه قانون سرمایه‌گذاری خصوصی او در شرکت‌های فهرست‌شده ارزش آن‌ها را آشکار می‌کند، بیان کرد. 🔻حالا پس از مرگ ملکه در حالی که ثروت ملکه ۵۰۰ میلیون دلار و خاندان سلطنتی بیلیونها دلار تخمین زده می‌شود ‏میراث عظیم خاندان سطلنتی، که با لایحه مصوب «دولت انگلیس» از مالیات و مالیات وراثت مصون هستند، در لایحه‌ای که وصیتنامه‌ خواهر ملکه و بقیه را «شخصی/مخفی» اعلام کرده به صورت عمومی اعلام نمی‌شود. 🔻طبق گزارش PTI، در جریان دعوای حقوقی بر سر وصیت خواهر کوچکتر ملکه، پرنسس مارگارت، به دادگاه گفته شده بود که "دلیل و هدف اصلی از مهر و موم کردن وصیت‌نامه‌های سلطنتی محافظت از حریم خصوصی حاکم است."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کربلا ۹۴ سال قبل 🔹قدیمی‌ترین فیلم از کربلا به‌عنوان جدیدترین اثر نویافته از حرم حضرت سیدالشهدا و حضرت عباس منتشر شد. 🔹این فیلم کوتاه توسط فردریک گادمر در سال ۱۹۲۷ میلادی تهیه شده، او یک عکاس و فیلمبردار فرانسوی بوده که به کشورهای مختلفی سفر کرده و تصاویر بسیاری را ثبت کرده است.
📍واکنش مرندی به ادعای نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی رهبر انقلاب 🔸محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در صفحه توئیتری خود نوشت: ادعای نیویورک تایمز یک روز پیش از ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است. 🔹آنها ادعا کردند که از چهار نفر مطلع با وضعیت سلامتی ایشان (رهبر انقلاب) اطلاعات کسب کرده‌اند. تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند. 🔻پ ن: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی ادعا کرده بود که رهبر معظم انقلاب به تازگی یک جراحی داشته‌اند و وضعیت سلامتی ایشان چندان مساعد نیست.
📍مقامات مجمع جهانی اقتصاد در سوئیس از طرح خود برای معرفی جیرجیرک‌های جدید با طعم ادویه‌ کدو تنبل رونمایی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهسا امینی، اسم رمز تجزیه‌طلبان؛ جولان رهبران احزاب تروریستی دموکرات کردستان و کومله در شبکه سعودی اینترنشنال! 🔶 خوشحالی مزدوران بن‌سلمان و پانکردها از مرگ غم‌انگیز مهسا امینی: 🔺 نباید این فرصت را از دست بدهیم، ما خودمان را در این پروژه ذینفع و سهیم می‌دانیم؛ نباید فقط به اعتراضات عادی مردمی اکتفا کرد، باید مثل گذشته [حملات مسلحانه و جنایات هولناک] به مبارزات ادامه دهیم! ما دنبال حق و حقوق ملیتی و اتنیکی کردها هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍مداحی حیدر البیاتی تحت عنوان « السفرة الی الله» که این روزها بسیار معروف شده است. 🔸ترجمه مقطع اول این مداحی: از کره زمین پرسیدیم که اهل سخاوت و بخشش کیست؟ زیارت اربعین گفت که ببین؛ عراق حسین از موصل تا بصره سفره انداخته که زائرین به حرم برسند؛ ای حسین همه جای عراقت یکسان است.
📍تمام کشورهای آسیای مرکزی با عضویت ایران در سازمان شانگهای به دریاهای آزاد می‌رسند/هدف ایران از حضور در سازمان شانگهای انتفاع اقتصادی است/انتقال تقریبی قدرت از غرب به شرق 🔻صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه: 🔹️یکی از پدیده های جدید در شانگهای برای ما بازارهای نو انرژی است. 🔹️بازار ما با کشورهای عضو شانگهای به بیش از ۹ میلیارد می‌رسد که فقط به انرژی محدود نمی‌شود و شامل مواردی مثل صدور کالا، خدمات مهندسی و انتقال تکنولوژی می‌شود. 🔹️۴۹ سندی که درباره عضویت ایران درباره سازمان شانگهای در مجلس ما تصویب می‌شود باید در مجلس ۸ کشور دیگر عضو نیز تصویب شود. 🔹️تمرکز کاری ما در شانگهای برروی مسئله ترانزیت و کشورهای محصور در خشکی است. 🔹️در اغلب ملاقات های رئیس جمهور با مقامات حاضر در شانگهای آن‌ها در خواست می‌کردند مکان‌هایی باشد تا در بندر عباس و چابهار کالا جا به جا کنند. 🔹️با عضویت ایران در ، تمام کشورهای آسیای مرکزی به واسطه ما به دریاهای آزاد راه پیدا می‌کنند. 🔹️شانگهای با اعضای جدید می‌تواند از حالت منطقه ای به جهانی تبدیل شود. 🔹️به جز اعضای اصلی، اعضای ناظری مثل ترکیه و جمهوری آذربایجان هستند و حتی کشورهای عربی هم تقاضا برای عضویت ارائه دادند. 🔹️در چین پنج و نیم سال سفیر بودم و معتقدم اقتصاد چین اول است نه تجارت آن. 🔹️قدرت تقریبا از غرب به شرق انتقال یافته است. 🔻مسائل دفاعی را هم در شانگهای پیگیری می‌کنیم اما هدف ما از عضویت در سازمان شانگهای انتفاع اقتصادی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍توصیه صبح دیروز رهبر انقلاب به جوانها: قدر هیئت‌ها را بدانید/ هیئت گنجینه است و باید محل و باشد
📍بودجه سالانه رسانه‌های ضد ایرانی از ایران اینترنشنال تا بی‌بی‌سی چه قدر هزینه میکنن تا ذهن مردم رو منحرف کنن؟ 🔹اضافه کنید بودجه‌هایی که از درون خود جمهوری اسلامی به رسانه‌های اصلاحات و سلبریتی‌ها و فیلم و سریالهای مزخرف و... تزریق میشه تا تکمیل‌کننده سناریوهای جنگ رسانه‌ای اونور آبی‌ها باشند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍سرتیپ بازنشسته سعودی: گفته بودیم صبرمان به پایان برسد، درگیری به داخل ایران کشیده خواهد شد 🔹ایرانی‌ها شرط گذاشته‌اند جزایر سه‌گانه باید بخشی از ایران باشد، این حرفی اشتباه است./کاوش‌مدیا
📍توییت جالب ابوذر روحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به مناسبت تحریم پلیس ایران توسط آمریکا؛ رئیس پلیس آمریکا: بعد از 26 سال سابقه کار در پلیس، هنوز هم از مواجهه با پلیس بسیار هراس دارم! 💢"بلیر اندرسون" یکی از 4 رئیس پلیس در ایالت مینه سوتا در گفتگویی اظهار داشت نه تنها او بلکه اکثر مردم با دیدن پلیس آمریکا دچار تپش قلب می شوند" 🔺"بعد از 26 سال سابقه کار در پلیس آمریکا، هنوز هم از مواجهه با پلیس بسیار هراس دارم چرا که در تجربیاتی که داشته ام، پلیس حتی با من نیز بدرفتاری کرده است" 🔶 پ.ن: بر طبق آمارهای رسمی، روزانه بیش از سه نفر با تیر مستقیم پلیس آمریکا کشته میشه و سالانه بیش از هزار نفر؛ اگر قراره آمریکا پلیسی رو تحریم کنه اول باید پلیس کشور خودشو تحریم کنه که شهروندان این کشور از خشونت و برخورد وحشیانه پلیس در امان نیستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍براندازان دارن از براندازی پشیمان میشن این خانم صالحی تازه داره برانداز میشه 🔹محمد منظرپور در مصاحبه اخیرش میگفت اگر بذارن برمیگردم ایران و حاضرم دوسال هم زندان بروم و می‌گفت با اینکه از اصلاح ناامیدم ولی درصد اصلاح از براندازی بالاتر است. 🔻حقیقتا صداوسیمای ما تولیدکننده افرادی است که کلا کوتوله هستند.
چرا جمهوری اسلامی سقوط نخواهد کرد ؟ 1️⃣ دستگاه ایدئولوژیک قدرتمند این نظام (شامل صدا و سیما ، هیئات مذهبی ، بسیج و ...) می تواند گفتمان مدنظر این نظام را بازتولید کند و آن را به بخش قابل توجهی از جامعه منتقل سازد و در صورت لزوم دهها میلیون نفر را بسیج کند . 2️⃣ سیستم های امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی متنوع و متکثراند و وفاداری کامل به حاکمیت دارند و می توانند به راحتی با اغتشاشات مقابله کنند . 3️⃣ نقطه قوت سیستم انتظامی نظام جمهوری اسلامی سپاه پاسداران است که نه تنها جدا از مردم نیست بلکه در پیوند با ملت می تواند بخش قابل توجهی از آنان را در قالب بسیج سازماندهی کند و در دفاع از نظام به صحنه بیاورد . 4️⃣ اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی ، افرادی باسواد و دارای تفکر عمیق نیستند ؛ رضا پهلوی که هیچگاه مشخص نیست در چه دانشگاهی درس خوانده و علی کریمی که ظاهرا سیکل دارد به عنوان لیدر اعتراضات اخیر فعال شده اند . 🔸️از طرفی سازمان های منفور و تروریستی چون مجاهدین خلق و مریم رجوی در حال تشویق مردم به اعتراض هستند که اتفاقا نتیجه عکس می دهد و دلسوزان کشور را ولو منتقد جمهوری اسلامی نیز باشند از همراهی باز می دارد ‌. 🔸️منتقدین با سواد جمهوری اسلامی نیز هیچگاه از اعتراضات خشونت آمیز دفاع نکرده اند و از براندازی نظام سخن نمی گویند و حداکثر خواستار اصلاح امور بر طبق میل خود هستند . 5️⃣ جامعه ایرانی از شکاف های قومیتی و زبانی رنج می برد و تضعیف حاکمیت مرکزی (فارغ از این که نظام اسلامی روی کار باشد یا سکولار ) به موفقیت نیروهای گریز از مرکز و تجزیه طلب کمک می کند و به همین دلیل منتقدان دلسوز نظام و ملی گرایان حاضر به همراهی اغتشاش گران و براندازان نیستند تا مبادا تمامیت ارضی کشور دستخوش خدشه گردد. 6️⃣ رهبر نظام جمهوری اسلامی در مواقع بحران ذره ای از خود تردید و ترس نشان نمی دهد و همین امر در تهییج و نگه داشتن روحیه طرفداران نظام تاثیری بسیار مهم دارد. 🔸️مصمم بودن رهبر و قاطعیت ایشان در برابر بحران ها، بدنه مردمی طرفدار نظام و نیروهای امنیتی و انتظامی را بدون ترس در برابر اعتراضات در صحنه استوار نگه می دارد . 7️⃣ جمهوری اسلامی جایگزینی ندارد ؛ در واقع اپوزیسیون ضعیف این نظام نتوانسته اند به طور واحد اعلام کنند به دنبال چیستند و جایگزین جمهوری اسلامی چه خواهد بود ؟ 📌شانس مهمی که جمهوری اسلامی دارد اینست که اپوزیسیونش را افراد بی بهره از علم و دانش ، تجزیه طلبان ، سلطنت طلبان و تروریست های مجاهدین خلق تشکیل می دهند./علیرضا تقوی‌نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍سلاح‌های کشف شده از داعشی‌های داخلی 🔻در پی مجموعه اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان فارس، برخی لیدرهای اغتشاشات شیراز که قصد اسیب به مردم و اموال عمومی داشتند دستگیر و مقادیر قابل توجهی سلاح سرد و گرم از ایشان کشف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍افشاگری مجری تلویزیون درباره مهران مدیری: یک زمانی چک برگشتی داشت و داشت میرفت زندان اما صداوسیما چک او را پاس کرد تا زندان نرود. ما خیلی اسرار داریم از این سلبریتی‌ها ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍براندازهای جمهوری اسلامی رو نگاه کن 😂 🔻میرن یه گوشه مواد میزنن تا شارژ بشن بتونن براندازی کنن 🤣 برای همینه توی فضای مجازی هر روز جمهوری اسلامی سقوط میکنه چون صنعتی و سنتی رو با هم میزنن😂 🔻پ ن: احتمالا با دود در حال رفع اثر گاز اشک‌آور هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍دروغگویی وضعیت همیشگی رسانه های ضد انقلاب 🔹 مثل آب خوردن خبر دروغ منتشر میکنن بعد که گندش درمیاد با یه خبر کوتاه سر و تهش رو هم میارن! همین قدر وقیح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍اشراف کامل نیروهای امنیتی به آشوبگران و اغتشاشگران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍خدا وکیلی بچه هاتون را جمع کنید 🔻پدر مادری که قرار بود برن دم مدرسه دنبال بچشون الان جلوی زندان اوین دنبالشون میگردن 🔻نتیجه اعتماد به علی کریمی، مهران مدیری و پیر زن 65 ساله کتایون ریاحی، همینه اعتماد به سلبریتی احمق آخر و عاقبتش اینه..
📍انتقاد مشاور سابق روحانی از فعالیت سیاسی سلبریتی‌ها
📍معاون عملیات سپاه: مقرهای مورد هدف، بیشترین نقش را در اغتشاشات اخیر داشتند 🔻سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران: 🔹مدتی است که ضدانقلاب از منطقه شمال غرب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی و توسعه جوّ ناآرامی، به کشور تعرض و رخنه کرده‌اند و در برخی از اغتشاشات منطقه شمال غرب نیز این عناصر ضدانقلاب دستگیر شده‌اند، لذا مجبور به دفاع شدیم و واکنش نشان دادیم و منطقه پیرامونی نوار مرزی را گلوله باران کردیم.