eitaa logo
من انقلابی ام
637 دنبال‌کننده
44.2هزار عکس
5.5هزار ویدیو
34 فایل
«من دیپلمات نیستم ، من انقلابی ام⁦«
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درود بر خاندان پهلوی و طرفداران براندازشون از این پیشنهاد بهتر برای ملکه شدن پیدا نمیکنید؛ از ما گفتن بود لینک ویدیو جهت حمایت: https://youtube.com/shorts/pyJk7vtW6m0?feature=share
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد من میگم ...نده‌ها میگید تو بی‌ادبی حقیقته باباجان، حقیقت! فحش و ناسزا یعنی چیزی که طرف سزاوارش نباشه؛ اینا هستن، ما هم داریم توصیف می‌کنیم، ناسزا نمیگیم.
یک کاربر توییتر از دوربین های کشف حجاب خواست یک کودک هندی را رصد کنند شبکه ننوتو
باشه، ولی کور خوندین حاج فیدل 🇮🇷 🔻تلگرام و اینستاگرام حاضر جواب🔻 @Haazer_javab1 Eitaa: @haazer_javaab
هواپیمای ساخت داخل در نوبت پرواز پرواز با هواپیمای ایرانی هواپیمای مسافری ساخت داخل با گذراندن آخرین مراحل تأییدیه‌های مختلف، بزودی به پرواز درمی‌آید جزئیات در؛
شهید علی اکبر شیرودی کسی که رکورد دار بیشترین ساعت پروازی با بالگرد رزمی در دنیاست. اما این قهرمان وطن یک رکورد افسانه ای دیگر هم دارد؛ رکورد ۳۶۰ بار نجات از مرگ! قهرمان واقعی اینه؛ بتمن و سوپرمن نه...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرار یک متهم مرد از دست دو پلیس زن شهر مونترال قبول نکردن تفاوتهای جسمی و روحی زنان و مردان ظلم به هردو اوناست
اختلافات در اپوزیسیون بالا گرفت مجری شبکه من و تو در دفاع از شازده، افراد دیگر ائتلاف را به باد انتقاد و الفاظ رکیک قرار می‌دهد اما این را نمی‌گوید این شازده‌ چطور با یک عده گرگ ائتلاف کرده است!!!
یعنی بی غیرت از این خاندان پهلوی تاریخ به خودش ندیده! تازه چند ماه از عید پوریمِ ایرانی کُشی یهودیان صهیونیست نگذشته که شاهزاده قلابی داره می‌ره با این جماعت که دشمنی خونین و تاریخی با ایرانیان دارن ملاقات کنه! خانوادگی بیشرف هستند.
تو یکی از مراسمات تجلیل از خانواده شهدا، این کاردستی رو به عنوان هدیه به مادر شهدا دادند. واقعا مادر شهید بعد دیدن این صحنه به چه روزی افتاده؟ یکی جنازه پسر خودتو کاردستی کنه خوشت میاد احمق به اصطلاح مسئول فرهنگی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از حسن عباسی خوشم میاد چون بت شکنه! تعارف نداریم وضع داغون فرهنگی الان بخاطر عدم برخورد با سلبریتی هاست دیدین که اژه‌ای جرم واضح‌شون رو بخشید اونوقت با این وضع توقع دارید حجاب سر مردم کنید؟ اصلا بی‌خیال نظرتون چیه دوباره عباسی رو بندازید زندان؟ :)
طرف باباشم اسرائیل روقبول نداشته اونوقت اون توهم میزنه بره اسرائیل برضد جمهوری اسلامی حرف بزنه مامان هانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عامل اصلی بی‌حجابی چه کسانی هستند⁉️ به دانشگاهیه نگو، به بانکیه نگو، به فوتبالیسته و سینماگره نگو؛ فقط بذار برو تو خیابون به مردم بگو چرا بی‌حجابید!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹🔹🔹 این کلیپ خیلی جالب و کامل و تاثیرگذاره 👌👌👌 اگه هنوز هم با فرمون «فرزند کمتر=زندگی بهتر» جلو بریم، چه اتفاقی می‌افته؟ در این کلیپ سوار بر ماشین زمان می‌شید و آینده رو به وضوح می‌بینید.
🌸🍃🌸🍃 سنگتراش تنگ نظر: روزي، سنگتراشي که از کار خود ناراضي بود و احساس حقارت ميکرد، از نزديکي خانه بازرگاني رد ميشد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را ديد و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: اين بازرگان چقدر ثروتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.  در يک لحظه، او تبديل به بازرگاني با جاه و جلال شد. تا مدتها فکر ميکرد که از همه قدرتمندتر است. تا اين که يک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او ديد که همه مردم به حاکم احترام ميگذارند حتي بازرگانان.  مرد با خودش فکر کرد: کاش من هم يک حاکم بودم، آن وقت از همه قويتر ميشدم!  در همان لحظه، او تبديل به حاکم مقتدر شهر شد. در حالي که روي تخت رواني نشسته بود، مردم همه به او تعظيم ميکردند. احساس کرد که نور خورشيد او را مي‏آزارد و با خودش فکر کرد که خورشيد چقدر قدرتمند است.  او آرزو کرد که خورشيد باشد و تبديل به خورشيد شد و با تمام نيرو سعي کرد که به زمين بتابد و آن را گرم کند.  پس از مدتي ابري بزرگ و سياه آمد و جلوي تابش او را گرفت. پس با خود انديشيد که نيروي ابر از خورشيد بيشتر است، و تبديل به ابري بزرگ شد.  کمي نگذشته بود که بادي آمد و او را به اين طرف و آن طرف هل داد. اين بار آرزو کرد که باد شود و تبديل به باد شد. ولي وقتي به نزديکي صخره سنگي رسيد، ديگر قدرت تکان دادن صخره را نداشت. با خود گفت که قويترين چيز در دنيا، صخره سنگي است و تبديل به سنگي بزرگ و عظيم شد.  همانطور که با غرور ايستاده بود، ناگهان صدائي را شنيد و احساس کرد که دارد خرد ميشود. نگاهي به پايين انداخت و سنگتراشي را ديد که با چکش و قلم به جان او افتاده است!
▪️سام رجبی یا همان برانداز دهن گشاد را که خاطرتان هست؟ این جماعت اول دروغ و فریب و جعل بوده اند بعد دست و پا در آورده اند. این هم از هنرنمایی جدیدش!
🔺 حجاب برای مردان در فرقه رجوی: در آوردن جوراب قبل از خاموش کردن لامپ ها برای خواب در فرقه ممنوع است حجاب نه تنها برای زنان بلکه مردان هم در ایدئولوژی فرقه رجوی وجود داشت و بسیار سخت تر از گروه‌های افراطی مانند داعش و طالبان؛ 1️⃣ مرد قبل از رفتن به رختخواب و ساعت خاموشی چراغ حق درآوردن جوراب را نداشت. رجوی مدعی بود در صورت انجام این کار ضوابط نقض شده و در ادامه به جاهای باریک کشیده شده و خواسته بیشتر می‌شود. همه مردان در فرقه هنوز خوابیدن با زیرشلواری را تجربه نکرده اند چون ممنوع است. 2️⃣ زنان در فرقه به اندازه مرد کم سن و سال ریش و سبیل دارند و آرایش کردن برای زنان ضد ارزش و ممنوع است و طبق اظهارات زنان جداشده و حتی درون مناسبات خوابیدن زنان در آسایشگاه هایی که مختص زنان بوده بدون روسری محال بود. 3️⃣ یک مرد در فرقه حق ندارد موقع دادن لیست وسایل مورد نیاز از اسم اصلی لباس زیر استفاده کند. عباس عضو جدا شده فرقه از کرمانشاه من اولین بار وقتی در لیست یکی از بچه های قدیمی فرقه دیدم که نوشته بود گونی xxl متعجب شدم و زمانی که خودم در لیست نیاز پوشاکم نوشتم شورت به من گفتند بنویس گونی + سایز !!
از حضور پدر الدنگش در حرم مطهر رضوی برای چهره شویی سلطنت تا حضور خود خدنگش برای دستبوسی از صهیونیست فاصله خون دلی بود که پدر پیرمان روح الله خمینی خورد تا به متحجرین بفهماند مبارزه با اسلام آمریکایی و صهیونیستی چرا واجب است!خدا چگونه بر ایران منت گذاشت که شر این خاندان را کم کرد
اصلی ترین موضوعی که جریان دنبال رفراندوم هستن اینه که رو با زبون خوش میزارید کنار یا بازم فتنه کنیم؟ بقیه اش همش روکش و پوسته است
انسان باید حساب دارایی‌های معنوی‌اش را هم داشته باشد و آن را محاسبه کند و وقتی یک ذرّه از آن کم شد، استغفار کند و بفهمد شیطان به او دستبرد زده است؛ یعنی وقتی دید حال نماز شبش کم شد، یا حال نماز اول‌وقت ندارد، بداند شیطان دارد دزدی می‌کند. سید محمدمهدی میرباقری
این آقا را صف اول یک رژیم جعلی ۹ میلیونی با ۷۵ سال قدمت راه نمی دهند بعد یک عده به دنبال این هستند او را فرد اول یک کشور با ۸۵ میلیون جمعیت و چندهزارسال تاریخ کنند.
۵۵ درصد مردم از برگزیت پشیمان هستند! نتیجه پروپاگاندا و هوچی گری روی یک عمل نادرست برای رفراندوم و عدم قدرت تشخیص درست مردم در اون شرایط..
استخرمختلط مادر وکودک در ! مسئولان اداره ورزش وجوانان استان لطفا پیگیری بفرمایید چطور امکان داره استخر مختلط بامجوزحضور مادران و پسران 8 ساله که ممیز شدند آموزش شنا بذاره ودرتمام پیج های مشهدی تبلیغ بشه وصدایی از کسی در نیاد! ازون عجیب تر اینکه همزمان با سانس دختران هست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر دردناک! چرا فرانسه شروین نداره براشون بخونه برای مادرش، پدرش، خواهراشون ...؟!