eitaa logo
بانگینه: فناورانه های بذرافشان
1.2هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
240 ویدیو
600 فایل
دسترسی به مستندات www.nafr.ir - پژوهش فناورانه https://eitaa.com/bangineh - پردازش هوشمند و هوش مصنوعی https://eitaa.com/joinchat/2478244488C8f0d193f4a - ویراستی https://virasty.com/clergyman/ ارتباط با ادمین: @clergyman ارسال پیامک: 50004000300096
مشاهده در ایتا
دانلود
سال «مهار تورم، رشد تولید» رهبر انقلاب در پیام نوروزی آغاز سال ۱۴۰۲: من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است، تورّم که مشکل اصلی است، تولید داخلی که حتماً یکی از کلیدهای نجات کشور از مشکلات اقتصادی است، با توجه به اینها شعار سال را اینجور اعلام میکنم: «مهار تورم، رشد تولید»، این شعار سال است.
مقاله ملاک ابزاری بودن یک دانش.pdf
658.3K
🌺 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺 📜 مقاله: 📜 ♦️ ملاک ابزاری بودن یک دانش با نگاه به علم منطق ♦️ 🖌 نویسندگان: مجتبی قربانی همدانی، سید احمد غفاری قره‌باغ 📝 چاپ شده در نشریه علمی پژوهشی آینه معرفت دانشگاه شهید بهشتی , پاییز 98 ✔️ لینک مقاله در سایت مجله👇👇 🔍 http://jipt.sbu.ac.ir/article/view/30277
📝 متن کامل بیانات رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی منتشر شد 🔍 بخوانید👇 https://khl.ink/f/52275
●اللّٰهُمَّ أَهِلَّهُ عَلَیْنا بِالْأَمْنِ وَالْإِیمانِ وَالسَّلامَةِ وَالْإِسْلامِ وَالْعافِیَةِ الْمُجَلَّلَةِ وَدِفاعِ الْأَسْقامِ وَالْعَوْنِ عَلَی الصَّلاةِ وَالصِّیامِ وَالْقِیامِ وَتِلاوَةِ الْقُرْآنِ. اللّٰهُمَّ سَلِّمْنا لِشَهْرِ رَمَضانَ، وَتَسَلَّمْهُ مِنّا، وَسَلِّمْنا فِیهِ حَتَّیٰ یَنْقَضِیَ عَنَّا شَهْرُ رَمَضانَ وَقَدْ عَفَوْتَ عَنَّا وَغَفَرْتَ لَنا وَرَحِمْتَنا● 《خدایا، این ماه را بر ما نو کن به ایمنی و ایمان و سلامت و اسلام و عافیت بزرگ و دفاع در برابر بیماری‌ها و یاری بر نماز و روزه و شب‌زنده‌داری و تلاوت قرآن. خدایا، ما را برای ماه رمضان سالم گردان و ماه رمضان را از ما سالم دریافت کن و ما را در آن تا از ما بگذرد به‌سلامت دار درحالی‌که از گناهان ما درگذشته و ما را مورد آمرزش و رحمت خویش قرار داده باشی》
❇️ تجربه نگار 💢 ارائه تجارب در امور: ➖ تربیتی ➖ ارتباط با نهادها ➖ اردو داری ➖ مسجد ➖ محله ➖ خیریه ➖ مشاوره ➖ معیشت و اقتصاد و... ▶️ آدرس سایت: https://tajrobenegar.ir/ 🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیه‌ای، مهارتی و بصیرتی 🆔 @nomov_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | عاقبت کسی که به درخواست برادر دینی‌اش اعتنا نمیکند 🔹 شرح حدیث اخلاق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 💻 Farsi.Khamenei.ir
رایج ترین روش های دزدی علمی بازنویسی کار دیگران بدون ارجاع دهی مناسب: با بازنویسی در واقع “شکل” نوشتار را از آن خود کرده ایم، اما “معنا و محتوا” مال ما نیست و باید به طور مناسب ارجاع داده شود، یعنی مثلا منبع نادرستی را مالک محتوای مورد نظر ندانیم. باید دقت کرد که منظور از “بازنویسی” این است که ساختار جمله تغییر کند، نه صرفا تعدادی از کلمات جمله عوض شوند! استفاده از نقل قول بدون ارجاع دادن به کسی: در این حالت هم شکل و هم معنای متن مورد نظر را در واقع دزده ایم! ارجاع دادن، اما بدون نقل قول و بدون بازنویسی: واضح است که این اگر از سر اشتباه نباشد، یک دزدی در روز روشن است! شکل در این صورت، نوشتار متن مورد نظر دزدیده شده است، و برای معنایش به منبع اصلی اش ارجاع داده شده است. بافتن مطالب از چندین منبع به یکدیگر بدون آوردن نامی از آن منابع: در این مورد، شکل و یا معنای متن از منابع مختلفی گرفته می شود، بدون اینکه نامی از آن ها آورده شود، و یا اینکه برای گمراهی داوران، به منابع نامربوط اشاره می شود. در صورت عمدی بودن، این روش می تواند ترفندی زیرکانه برای “به طور ضمنی” ادعا کردن “معنای” مورد نظر به نفع نویسنده متقلب مقاله و یا به نفع نویسندگان دیگر مفروضی باشد. ارجاع دادن تنها یک قطعه از متن برگرفته شده، در حالیکه باید همه متن اقتباسی را به منبع اصلی برگشت داد: جدا از یک اشتباه سرسری، این نیز ترفندی برای سرقت های شرم آور زیرکانه است. منبع نادرستی را مالک متن ارجاع داده شده دانستن: این نیز اگر از سر تقصیر و سهل انگاری نباشد، ترفندی زیرکانه برای مصادره “محتوای” قطعه مفروض از متن است، چرا که با ارجاع این قطعه از متن به خودش، نویسنده مقاله می تواند از سهل انگاری خوانندگان و نویسندگان آینده سوء استفاده کند، و باعث شود که درصدی از ارجاعات آینده به آن قسمت دزدیده شده نصیب این مقاله تقلبی شود! نقل قول از کار پیشین خود بدون ارجاع دادن: واضح است که نه تنها نویسنده، بلکه مجله ای که مقاله مورد نظر را پذیرفته نیز در آن مقاله و در ارجاعات آینده به آن مقاله حق دارد، و باید به درستی حق مجله و ناشر مفروض رعایت شود، و از چاپ مقالات تکراری خودداری شود. نویسنده: دکتر علی صفایی دکتر علی صفایی اختصاصی یابش و مجله کتابدار ۲.۰
|جشنواره مقالات علمی حوزه معاونت پژوهش حوزه های علمیه: فراخوان هفتمین جشنواره مقالات علمی حوزه 🔹شرایط ثبت نام: 1.حوزوی بودن نویسنده مقاله 2.مقاله می بایست در یک نشریه علمی پژوهشی یا علمی ترویجی درسال ۱۴۰۱ چاپ شده باشد. 3.مقاله می تواند علمی پژوهشی یا علمی ترویجی باشد 🔸روش ارسال مقاله : 🔺 ارسال مقاله از طریق دفتر نشریه انجام می شود. 1.بروزرسانی اطلاعات نشریه در سامانه 2.ثبت اطلاعات نویسنده مقاله در سامانه اینترنتی 3.بارگذاری فایل word یا PDF مقاله 4.بارگذاری فایلPDF شماره نشریه ای که مقاله در آن چاپ شده است. 5.بارگذاری صورت جلسه معرفی مقاله 6.ارسال یک نسخه از نشریه به دفتر دبیرخانه جشنواره مقالات علمی حوزه ▫️مهلت ارسال مقاله توسط دفتر نشریه: پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ 🆔eitaa.com/festival_ismc 📞۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸ | ۶۰۹
این شخصیت فعال در حوزه مد و لباس، توسط ایجاد شده و واقعی نیست! با استفاده از «جعل عمیق» می‌توان از شخصیتی خیالی شبیه انسان که می‌خورد و حرف می‌زند و پاسخ می‌دهد و تعامل دارد و استراحت می‌کند، ولی در دنیای حقیقی وجود خارجی ندارد، عکس و فیلم ساخت. در کلام معصومان سلام‌الله‌علیهم، یکی از نشانه‌های ظهور و حقانیت حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، ندایی آسمانی‌ست در ابتدای روز که مردم را به شتافتن به سوی قائم آل محمد سلام‌الله‌علیهم و پذیرش ولایت ایشان دعوت می‌کند و هرکس به زبان خود این ندای آسمانی را می‌شنود، اما در انتهای همان روز ندایی فراگیر توسط شیطان و لشکریانش به گوش مردمان جهان خواهد رسید که حق با دشمنی از دشمنان مهدی سلام‌الله‌علیه است. به نمایش گذاشتن تصاویر سه‌بعدی در جو توسط شیوه تمام‌نگاری و خلق شخصیت‌های موهومی که وجود خارجی ندارند ولی کاملا شبیه انسان و تابع الگوی رفتار انسانی برنامه‌ریزی شده توسط سازندگان یا سفارش‌دهندگان است، گواهی بر تلاش در جهت کسب و حفظ آقایی شیطانی مستکبران بر جهان و قدرت رویارویی با جبهه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این مجری‌ها، وجود خارجی ندارند! استخدام اولین مجری مجازی مجهز به هوش مصنوعی در چین: رسانه دولتی People's Daily چین مجری مجازی Ren Xiaorong را بکار گرفته است/ این مجری میتواند برنامه‌های خبری را هدایت کرده و در برنامه‌های ویژه، به سئوالات بینندگان نیز پاسخ دهد. پی‌نوشت : گذر از مرزهای انسانیت در «جعل عمیق» با یک اشاره محقق خواهد شد.. سازندگان اگر اراده کنند می‌توانند فیلم‌هایی از شخصیت‌های جهانی در شرایط گوناگون تولید کنند نظیر فیلم‌های شبیه‌سازی دستگیری دونالدترامپ یا پاپ با کاپشن سفید که در نگاه افراد غیرمتخصص واقعی جلوه می‌کند و می‌تواند شامل کشته شدن، مردن یا دستور حمله، عقب‌نشینی، تسلیم‌شدن، صلح و ... نیز شود.
✈️✈️✈️✈️
http://lib2mag.ir/12399/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c-doi/ شناسگر شئ دیجیتال یا (DOI: Digital Object Identifier) چیست؟
نرم‌افزارهایی که برای اولین بار در ایران🇮🇷 و توسط ، طراحی و تولید شده است 1⃣جناح کوییز دریافت و اطلاعات بیشتر ــــــــــ 2⃣عالِم شو دریافت و اطلاعات بیشتر ــــــــــ 3⃣پژوهش‌یار دریافت و اطلاعات بیشتر جهت حمایت، نصب و نشر بفرمایید🌹 ✅لازم و کاربردی برای ، و
3⃣پژوهش‌یار: ✅هر آنچه یک پژوهشگر به آن، نیاز دارد 🔸🔹برنامه‌ای برای و ، ، و علاقه‌مندان به پژوهش اعم از و 📖محتوا: 🔸چیستی و چرایی پژوهش (صلواتی) 🔸مقاله‌نویسی آسان و کاربردی (صلواتی) 🔸کارگاه‌های علمی 🔸نشست‌های علمی (صلواتی) 🔸هدایایی به پاس همراهی (صلواتی) 🔸نسخه‌ الکترونیکی (با مجوّز نشر) 🔸ایده‌های پژوهشی (صلواتی) 🔸ابزارهای علمی 🔸ارسال ایده 🔸بانک موضوعات (صلواتی) 🔷امکانات : 1⃣اضافه شدن محتوا به مرور زمان که البته به صورت ، تغییرات و اضافات، اعمال می‌شود و نیازمند نصب مجدد برنامه نیست؛ ــــــــــ 2⃣ورود به حساب کاربری و شارژ کیف پول؛ ــــــــــ 3⃣مشاهده و یا دریافت محتوا؛ ــــــــــ 4⃣دریافت بر خط درون برنامه‌ای پیام‌های ما (اعم از تخفیفات، اطلاعیه‌ها و فراخوان‌ها). 📥دریافت از بازار ⬅️ از اینجا 📥دریافت از مایکت ⬅️ از اینجا آدرس کانال پژوهش‌یار در ایتا: https://eitaa.com/pajouheshyar ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
2⃣عالِم شو: نرم افزار جامع در ارزیابی نوین و آموزش دروس حوزوی نرم افزار عالم شو، متشکل از دو بخش و است که هر کدام به نوبه خود زیر مجموعه‌هایی دارند. بخش آزمون متشکل از ۸ قسمت به شرح ذیل است. ۱. خود آزمایی ۲. دگر آزمایی ۳. طرح سوال ۴. نمونه سوالات ۵. المپیاد ۶. آزمون زنده ۷. آزمون ساز ۸. کتاب سوال ۱. در قسمت خود آزمایی، می‌تواند سطح علمی خود را ارزیابی کند. بدین صورت که وارد قسمت خودآزمایی شود و درس مربوطه را انتخاب نماید تا امکان ارزیابی به شش صورت دانشی؛ مفهومی؛ کاربردی؛ موضوعی؛ متوسطه؛ پیشرفته برای او نمایان شود و در نهایت پاسخ صحیح نسبت به هر کدام از سوالات نمایش داده شود و در تست موضوعی به طور مستقل امکان توضیح در ارتباط با گزینه صحیح نیز قرار داده شده است. ــــــــــــــــــــ ۲. در قسمت دگر آزمون، می‌تواند درس مربوطه را انتخاب نماید و از انبوه سؤالات منظم و مرتب و دسته‌بندی شده موضوعی، تستی ۸ سؤال و عبارتی ۴ سؤال و تشریحی ۵ سؤال، گزینش نماید تا در نهایت فایل گزینش شده را جهت امتحان از دانش پژوهان خود، دریافت نماید. ــــــــــ ۳. در قسمت طرح سؤال، امکان مشارکت برای جهت ارائه سوالات و در نهایت بارگذاری در نرم افزار، وجود دارد. ــــــــــ ۴. در قسمت نمونه سؤالات، امکان نمایش نمونه سؤالات امتحانی کلیه دروس در تمام پایه‌ها از سنوات گذشته وجود دارد. ۵.و... دریافت نرم‌افزار و کسب اطلاعات بیشتر: 🌐 سایت 👈 alemshoo.ir 📣 کانال 👈 @alemshoo ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
📣به‌روزرسانی شد.. بتوفیق الهی🇮🇷 در نرم‌افزار پژوهش‌یار، بارگذاری شد... ✅جهت به محتوای جدید: اول تلفن‌تان را روشن و از آن، دو/سه مرتبه وارد برنامه شده و سپس خارج بشوید. به‌روزرسانی‌ها: 1⃣اضافه شدن نوار متحرک (اسلایدر) بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه‌الله 2⃣حذف تقویم 3⃣اضافه شدن محتوای: الف. در بخش کارگاه‌های علمی: ▫️روش دفاعیه ▫️نقطه شروع پژوهش ▫️روش‌شناسی تحلیل متن (۲ جلسه) ▫️نظام مطالعه ماندگار (جلسه ۳ تا ۶) ▫️آموزش نرم‌افزار پژوهیار ▫️آموزش فاصله‌گذاری بین خطوط در Word ▫️مدیریت منابع علمی و لزوم آن برلی پژوهشگران ▫️آموزش روش تحقیق با پایگاه جامع تاریخ ▫️اهمیت درست‌نویسی برای پژوهشگران ▫️آموزش جست‌وجو در نرم‌افزار فیش‌نگار نور ۳ ▫️روش مطالعه و تندخوانی در سطح مقدماتی (۶ جلسه) ▫️روش‌های تحصیل (۱۱ جلسه) ▫️آشنایی با پایگاه جامع الأحادیث و قاموس نور ▫️مدیریت زمان؛ دوره اول (۶ جلسه) ▫️مدیریت زمان؛ دوره دوم (۳ جلسه) ▫️راهکارهای ارتقاء انگیزه تحصیلی ▫️آموزش تهیه طرح دوره و طرح درس ▫️آشنایی با فیش‌برداری در تبلیغ بیانی ▫️آموزش روش کاربردی ادبیات عربی ▫️اصول و روش کلاس‌داری (۲ جلسه) ▫️برنامه‌ریزی ایام امتحانات (۲ جلسه) ▫️تقویت اراده (۳ جلسه) ▫️تمرکز (۲ جلسه) ▫️جذّاب‌سازی کلاس ▫️راه‌های تقویت انگیزه تحصیل علم ▫️مدیریت امتحانات ▫️مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ▫️روش بیان احکام (غیر پژوهشی) ب. نشست‌های علمی: 🔸نحوه تحصیل اصول فقه در دوره مقدمات 🔸جایگاه دروس حوزوی در مرحله مقدمات 🔸روش فقهی شهید مطهری (رحمةالله علیه) در فقه معاصر پ.نسخه‌های الکترونیکی (با مجوّز): 🔹تدوین مقالات علمی 🔹اعتبار و حجیت منابع پژوهشی 🔹روش پایان‌نامه‌نویسی 🔹سیر مطالعاتی عقاید و کلام اسلامی 🔹مهارت‌های یادداشت‌برداری در کلاس درس 🔹نگاهی گذرا به نظام مطالعه ماندگار 🔹مهارت مدیریت تحصیل 🔹هوشمندسازی در نرم‌افزار Word 🔹فهرست عناوین طرح‌های پژوهشی فعّال 🔹سیر مطالعاتی حوزه و روحانیّت 🔹روش‌های عملی تقویّت حافظه 🔹ترفندهای جست‌وجو در گوگل 🔹جزوه مدیریت فرهنگی 🔹آموزش آسان و سریع ایندیزاین 🔹روش تحصیل موفّق در مرحله سطح و خارج حوزه‌های علمیه 🔹حاشیه‌های گلچین بر کتاب الإجاره (از شرح لمعه) 🔹روش فقهی و حدیثی شهید اول (رحمةالله علیه) 🔹روش لغوی ابن أبی الحدید در شرح نهج‌البلاغه 🔹سیر مطالعاتی حوزه و روحانیّت 🔹نمودار استصحاب (در سه بخش) ت.ابزارهای علمی: 🔸🔹پایگاه اینترنتی تجربه‌نگاری 🔸🔹منابع و مستندات مکتب اهل بیت سلام الله علیهم 🚨برخی از محتواها، پژوهشی نیستند و صرفا از باب ضرورت، اضافه کردم. 📥 نرم‌افزار اندروید پژوهش‌یار ⬇️ https://eitaa.com/pajouheshyar/2591 لطفا دعای خدمت و شهادتم بفرمایید🌹
گزارش سخنرانی دکتر عباسی در نشست موعود.docx
27.1K
💠 سخنان دکتر حسن عباسی متن کامل👆 دیگر در 20 سال آینده چیزی به نام دانشگاه، آموزش‌وپرورش، صداوسیما، تلویزیون و رادیو به این معنا وجود ندارد. به قدری جامعه آینده با تفوق هوش مصنوعی جامعه عجیب‌وغریبی است که دانشگاه امپریال کالج لندن، 2 سال پیش یک تحقیقی را به نام «نظام مخاطرات پدیده‌های تکنولوژیک در 40 سال آینده» منتشر کرد و 100 حوزه را مطالعه کرد. اختیار مناسبات اجتماعی از دست برنامه‌ریزان اجتماعی امروزی چه حکومت‌ها و چه مجموعه بخش‌های خصوصی خارج می‌شود و یک سیستم هوشمندی به نام هوش مصنوعی می‌نشیند برنامه‌ریزی می‌کند و او همه این‌ها را تعریف می‌کند و ما تابع پروتکل‌های او هستیم او این انقیاد را رقم می‌زند. @HOWZAVIAN
💠شهر خدا 🔷فضیلت ماه مبارک رمضان بر اساس دعای 45 صحیفه سجادیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥تزلزل جایگاه مذهبی مسجد مکی به چه دلیل⁉️ ⛔️متاسفانه در امسال تحت مدیریت مولوی از فضای مذهبی فاصله گرفته و به یک مکان گردشگری_توریستی تبدیل شده است⁉️ ❌چگونه مولوی عبدالحمید برخلاف تمامی مکان های مذهبی دستور ورود بانوان بی حجاب به یک مکان عبادی را داده است⁉️ 📛مگر آیات قرآن نسبت به وجوب حجاب را نخوانده است یا فهم او از قرآن برخلاف اجماع علمای شیعه و اهل سنت است و یا قرآن و سنت دیگری دارد⁉️ 📖وقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ 📚سوره مبارکه نور، آیه 31. @meftahgolestan
🔹🔸فراخوان مقاله🔹🔸 ✅ دوفصلنامه علمی پژوهشی موضوع شناسی فقهی پذیرای مقالات علاقمندان است. ☑️ برای آشنایی بیشتر و ارسال مقاله به نشانی http://mozooshenasi.ir/?p=11380 @Mozooshenasi1