eitaa logo
بانک تولیدات مجازی
11.2هزار دنبال‌کننده
46.4هزار عکس
25.7هزار ویدیو
3.3هزار فایل
بانک تولیدات مجازی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه 🔰 اینجا سعی میکنیم بهترین تولید‌های رسانه‌ای را قرار دهیم تا ادمین‌های عزیز در کانال‌ها و سکو‌های خود منتشر کنند 🗒 موضوعات: 🔰مذهبی 🔰سیاسی 🔰فرهنگی ارتباط با ادمین @btid_api_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
12.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشتباهات تاریخ ما!!! هنوز هم چوب اعتماد به را می‌خوریم، چرا؟؟؟؟ 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
5.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠امام صادق (ع): 🍃به درستى كه كودكان شيعيان ما كه از مؤمنان هستند، تحت تربيت و پرورش حضرت فاطمه عليهاالسلام قرار خواهند گرفت، قول خداوند كه میفرمايد «ملحق مى‏كنيم به آنان فرزندانشان را» فرمودند: آن كودكان در روز قيامت به سوى پدران خود هدايت میشوند به درستى كه كودكان شيعيان ما كه از مؤمنان هستند، تحت تربيت و پرورش حضرت فاطمه عليهاالسلام قرار خواهند گرفت، قول خداوند كه میفرمايد «ملحق میكنيم به آنان فرزندانشان را» فرمودند: آن كودكان در روز قيامت به سوى پدران خود هدايت میشوند 📚محمّدباقر مجلسى، بحارالانوار، ج 5، ص 289. 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
6.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دست انداز !!! 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
12.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشتباهات تاریخ ما!!! هنوز هم چوب اعتماد به را می‌خوریم، چرا؟؟؟؟ 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
Untitled-1.jpg
264.9K
رسول اکرم (صلی‌الله علیه و اله): «مَرَّ اَخى عیسى علیه السلام بِمَدینَهٍ فَاِذا وُجُوهُهُم صُفرٌ وَ عُیونُهُم زُرقٌ فَشَکَوا اِلَیهِ ما بِهِم مِنَ العِلَلِ. فَقالَ: دَواؤُکُم مَعَکُم، اَنتُم اِذا اَکَلتُمُ اللَّحمَ طَبَختُموهُ غَیرَ مَغسولٍ، وَ لَیسَ یَخرُجُ شَىْ‏ءٌ مِنَ الدُّنیا اِلاّ بِجَنابَهٍ. فَغَسَلُوا بَعدَ ذلِکَ لُحومَهُم فَذَهَبَت اَمراضُهُم.» (قصص الانبیاء(راوندی) ص ۲۷۴، ح ۳۳۰) Sur l’hygiène de la nourriture, le saint Prophète de l’Islam (pslf) a dit : « Mon frère Jésus (as) a traversé une ville et a vu que ses habitants avaient des visages jaunes et des yeux gonflés. Ils se sont plaints de la maladie. Jésus (as) a dit: votre guérison est avec vous. Quand vous mangez de la viande, vous la faites cuire sans la laver. Dès lors, ils ont lavé leur viande et par conséquent, leurs maladies ont disparu. » Qisas Anbiya (Rawandi), p.274, hadith 330 🌐 btid.org
1.jpg
570.2K
📚Os sauditas começaram a guerra no Iêmen durante o governo Obama com a cooperação dos Estados Unidos; Os Estados Unidos permitiram e ajudaram-nos; Forneceu-lhes muitas instalações militares. 🔰Imam Khamenei 🌐 btid.org
2.jpg
525.5K
📚Saúde, bênção desconhecida: A questão da saúde é uma das questões importantes e vitais na vida das comunidades. Este hadith que diz "duas bênçãos desconhecidas são saúde e segurança" é realmente um dedo apontando para uma questão fundamental e vital. Saúde e segurança estão entre as grandes bênçãos de que o homem não compreende sua importância e valor até ser privado dessas bênçãos; como ar, como respirar. 🔰Ayatollah Ali Khamenei, líder da revolução islâmica 🌐 btid.org
2423432424.jpg
345.2K
« Dans la vie urbaine l'inactivité, la nourriture inappropriée, la nourriture d'imitation qui est disponible dans certains de ces magasins dont les gens raffolent, et surtout l'inactivité, affaiblissent le corps de la nation; le corps doit être solide et en bonne santé. Ceci est réalisé grâce aux sports; assurez-vous d'y prêter attention. » Ayatollah Ali Khamenei, leader de la révolution islamique ; 21/01/2015 🌐 btid.org
234234234.jpg
169.9K
علل خیال‌بافی در کلاس درس رفتار و شخصیت معلم در کلاس و روش تدریس او: نوع برخورد معلم با دانش‌آموزان، نحوه اداره کلاس و تدریس می‌تواند تأثیر زیادی در خیال‌باف بودن دانش‌آموز داشته باشد. یکنواختی و خشک بودن کلاس، درصد خیال‌بافی دانش‌آموزان را به نحو قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. 🌐 btid.org
استراحت 8 copy.jpg
507.2K
🔖استراحت: اگر معلم احساس کند که کلاس از تدریس خسته شده می‌تواند با استراحت دادن باعث شود تا دانش‌آموزان رفع خستگی کرده و با تجدید قوا برای ادامه تدریس آماده شوند. البته استراحت الزاماً به معنای کاری نکردن نیست. راه‌های گوناگونی برای این کار وجود دارد مانند نظرخواهی از شاگردان، حضوروغیاب، صحبت از مسائل غیردرسی و موردعلاقه دانش‌آموزان و غیره. راه‌های مقابله با خیال‌بافی در کلاس8 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
استفاده از محرک‌های متنوع.jpg
491K
🔖استفاده از محرک‌های متنوع: منظور از محرک در اینجا حرکات بدن معلم و تن صدای اوست. معلم می‌تواند در هنگام تدریس از روش‌هایی مانند جنباندن سر، تکان دادن سر، حرکات دست، دست‌به‌کمر گذاشتن و... استفاده کند تا بتواند موجب استمرار توجه دانش‌آموز به کلاس شود. راه‌های مقابله با خیال‌بافی در کلاس3 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org