eitaa logo
بانک تولیدات مجازی
11.4هزار دنبال‌کننده
47.3هزار عکس
26.4هزار ویدیو
3.3هزار فایل
بانک تولیدات مجازی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه 🔰 اینجا سعی میکنیم بهترین تولید‌های رسانه‌ای را قرار دهیم تا ادمین‌های عزیز در کانال‌ها و سکو‌های خود منتشر کنند 🗒 موضوعات: 🔰مذهبی 🔰سیاسی 🔰فرهنگی ارتباط با ادمین @Mobalegh20 @btid_api_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
7-26 copy.jpg
895.5K
جمعيت فراوان طلبه در يك منطقه به خودى خود، استدلالى نامرئى براى حقانيّت اين مسير است. صورت مرئى اين استدلال كه در نهاد ناآگاه انسان حضور مى‏يابد چنين است: «اگر انتخاب اين راه به روشنى ناحق بود، اين همه جمعيت به آن تمايل نمى‏يافتند و پدران و مادران و نزديكان به آن رضايت نمى‏دادند.» لباس روحانیت؛ چراها و بایدها، ص 21 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7-3 copy.jpg
725.3K
نقش اجتماعی و فرهنگی روحانیت در اقامة دین خلاصه می‌شود. یعنی پس از دوران تحصیل باید به تحقیق، تبلیغ، پاسداری، تربیت و جامعه‌سازی بپردازد. تربیت فردی ما پیش‌نیاز و مقدمة نقش‌آفرینی اجتماعی ماست. کار ویژه‌های فرهنگی روحانیت پس از انقلاب اسلامی، ص 10 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7-2 copy.jpg
795.5K
در نقش‌آفرینی فرهنگی نظام روحانیت پس از انقلاب، مهم‌ترین مسائل و اولویت‌های اول، همان‌هایی است که مقام معظم رهبری از حوزویان مطالبه فرموده‌اند؛ یعنی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سیمای تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی اسلامی، مهندسی اجتماعی، معماری فرهنگی، اسلامی ‌شدن علوم انسانی، اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها و مسائل نوپدید اجتماعی. کار ویژه‌های فرهنگی روحانیت پس از انقلاب اسلامی، ص 8 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7-4 copy.jpg
697K
باید دشمنان اصلی فرهنگ اسلامی را بشناسد. تفکر سکولاریسم، لیبرالیسم، مدرنیسم، باستان‌گرایی و پلورالیسم، دشمنان اصلی فرهنگ اسلامی در عصر ما هستند. حوزه باید در این جبهه‌های بزرگ، فعالانه قدم بگذارد و حضور خود را نشان دهد. کار ویژه‌های فرهنگی روحانیت پس از انقلاب اسلامی، ص 13 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7-1 copy.jpg
913.4K
سازمان روحانیت، نهادی فرهنگی و فرهنگ‌ساز است. اگر بخواهیم رسالت و مأموریت این نهاد پربرکت را در دو کلمه بیان کنیم، باید بگوییم حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعی متولی «اقامة دین» هستند. کار ویژه‌های فرهنگی روحانیت پس از انقلاب اسلامی، ص 1 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7-5 copy.jpg
745K
مشکل کنونی طلاب ما این است که ‌خود طلبه در تولید طرح خدمت خود، نقش کمی ایفا می‌کند و بیشتر وقت‌ها منفعل و منتظر است تا دیگران برنامه‌ای ـ آن هم کاملا مقطعی ـ برای او ترسیم کنند. در حالی‌که پیش از آن، باید حرکت فعالی برای تعیین مأموریت تخصصی خود داشته باشد و این کار به مقدماتی احتیاج دارد. کار ویژه‌های فرهنگی روحانیت پس از انقلاب اسلامی، ص 15 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7-6 copy.jpg
824.3K
لباس روحانيت يك نماد است، نمادى از يك صنف و نشانى از يك نهاد كه رسالتى بزرگ بر دوش دارد. اين نهاد براى انجام آن رسالت بايد از بهترين ابزارها بهره گيرد تا روزبه‏روز بر سرعت و كيفيت عمل او افزوده و موفقيت او در پيشبرد اهدافش بيشتر شود. لباس روحانیت؛ چراها و بایدها، ص 15 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
7.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌟 پیشنهاد_ویژه 🎥 انتخاب با شماست... مکتب_حاج_قاسم ایمان_به_غیب شهدا 📚معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
8.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 کدام شعر، استاد مطهری را بیش از هر شعر دیگری شیفته خود کرده بود؟ ✅ ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالگرد شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری گرامی باد! 📚معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا