به راه و مسیر #بهاره_جنگروی ها باور داریم، به دختران انقلاب ارادت داریم، #ناامیدی خیلی نادان های ضد #حجاب و مخالف کرامت زن، سنت قطعی خدای تبارک و تعالی است.
#ناامید_نادان
https://virasty.com/saratalebi/1685802784980802846
@banooyeab
فردا ساعت نه صبح،
شنوای بیانات حضرت ماه،
در حرم،
حضرت امام،
و شکر خدای را که همچنان در بیعت خامنه ای به عشق خمینی هستیم.
@banooyeab
6.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 امام(ره) نقش زنان را فهمید
🔹حضرت آیتالله خامنهای:👇
🔺امام نقش زنان را فهمید؛ والّا بودند بزرگانی از علما که ما با اینها بگومگو داشتیم، که اصلاً زنها در تظاهرات شرکت بکنند یا نکنند! آنها میگفتند زنها در تظاهرات شرکت نکنند.
🔺آن حصار محکمی که انسان به او تکیه میداد، خاطرجمع میشد، تا بتواند در مقابل اینجور نظراتی که از مراکز مهمی هم ارائه میشد، بایستد، حصار رأی امام و فکر امام و عزم امام بود. رحمت خدای متعال تا ابدالآبدین بر این مرد بزرگ باد.
🏴 ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
🌱 @Khamenei_Reyhaneh
💠 امروز، #پاتوق_گفتگو، پذیرایی ساده و خلوتی خودمانی، بدون نگاه هایی از بالا و با لبخندی، مهمانمان شدند.
دخترانی که کتاب جواهرانه حجاب را مطالعه می کردند و شاید همین حداقل تلاش های محتوایی جبهه فرهنگی انقلاب، برایشان جدید بود و فرصتی بود که بیندیشند، درباره پوششی که خودشان به قول رهبر عزیز انقلاب، از برنامه ریزی های آنسوی آبی بیگانه، خبر ندارند.
📌 پاتوق گفتگو
آدرس: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، روبهروی ناصرخسرو، مسجد امام
⏰ یکشنبه تا پنجشنبه، ساعت ۱۰ الی ۱۵
🦋 @banooyeab
ما سربازان اندیشه امام،
ما دلدادگان دشمن ستیزی امام،
ما دلبستگان عزم امام،
ما رهروان مردمگرایی امام،
را
با این دریای مکتب امام،
غم دنیایی ها نیست...
#مکتب_امام
#عزم
@banooyeab
7.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلهایتان را به مبدا قدرت متصل کنید ...
@banooyeab
10.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رهبر انقلاب: ببینید جوان ایرانی چه عظمتی از خود نشان میدهد. هزاران هسته مقاومت در مساجد داریم
حرم امام خمینی(ره)
در جلسات دانشگاهی، برخی اساتید عنوان میکنند که «نظریۀ ولایتفقیه علمی نیست»!
اولاً در همان جلسه و در جمع سایر اساتید، اثبات میکنم که حتی یک صفحه از منابع اصیل این نظریه را نخوانده و تذکر جدی میدهم که اگر یک استاد دانشگاه، نادانسته موضوعی را قضاوت کند، از دیگران چه انتظار؟!
ثانیاً یکی از ادلۀ آنچه مصداق علمی بودن نظریۀ ولایتفقیه است، ساختار محتوایی است که امام راحل (ره) تدوین نموده است.
❇️ فصول پنجگانۀ کتاب ولایتفقیه عبارتند از:
1️⃣ مقدمۀ نظریه (شامل ضرورت ولایتفقیه و معرفی صحیح دین اسلام)؛
2️⃣ دلایل لزوم تشکیل حکومت؛
3️⃣ طرز حکومت اسلامی؛
4️⃣ برنامهی مبارزه برای تشکیل حکومت اسلامی؛
5️⃣ ولایتفقیه به استناد اخبار؛
اینکه
🔸در گام نخست ابتدا ضرورت خود نظریه اثبات شود؛
🔹در گام دوم ثابت شود تحقق این نظریه در جامعه نیازمند حاکمیت است؛
|
🔸سپس در گام سوم اثبات شود که این ضرورت حاکمیتی، در منطق نظریات حکمرانی فعلی (لیبرالیسم و کمونیسم) وجود ندارد و تأمین آن نیازمند نظریهای نوین است؛
🔹در گام چهام با رویکرد مطالعات راهبردی، پس از آنکه وضع مطلوب را در فصل سوم ترسیم نمود، حال تشریح کند که چگونه از وضع موجود فعلی باید به وضع مطلوب رسید؟
و اصطلاحاً استراتژیهای تحقق وضع مطلوب را تدوین و تشریح نماید؛
🔸نهایتاً در فصل پنجم اثبات کند آنچه خواندید، بدعت نبود و از اهلبیت تا سایر بزرگان شیعه به آن پرداختهاند، که در این کتاب بهصورت منظومۀ نظری - عملی ارائه شده است؛
💠 غنیترین حالت روششناسی علمی در نظام دانشگاهی است در حالی ذات محتوای آن حوزوی میباشد.
✍️مهندس شکوهیانراد
@banooyeab
#نماز_یکشنبه_ماه_ذی_القعده
💠فضیلت این نماز:
براى این نماز روایتى از رسول خدا صلى الله علیه وآله نقل شده و در فضیلت این نماز آمده است که، هرکس آن را بجا آورد توبه اش پذیرفته مى شود و گناهانش آمرزیده مى گردد و سبب برکت براى نمازگزار و خانواده اش خواهد بود، و در روز قیامت کسانى که از او طلبى و یا حقّى دارند، از وى راضى گردند و با ایمان از دنیا مى رود و قبرش براى او وسیع و نورانى گردد و پدر و مادرش از او راضى شوند، و آنها نیز مورد مغفرت خداوند قرار گیرند، ذریّه او نیز بخشیده شوند و روزى او وسیع گردد. فرشته مرگ به هنگام مردن، با او مدارا کند و به آسانى جانش را بگیرد.
💠 کیفیت نماز:
رسول خدا صلى الله علیه وآله کیفیّت نماز را این گونه بیان فرموده اند:
_ در روز یکشنبه غسل کند
_ و وضو بگیرد
_ و چهار رکعت نماز بخواند (هر دو رکعت به یک سلام)
در هر رکعت،
_ سوره «حمد» یک مرتبه،
_ سوره «قل هو الله» سه مرتبه
_ و سوره هاى «فلق» و «ناس» را یک مرتبه بخواند.
و بعد از نماز
_ هفتاد مرتبه استغفار کند،
_ سپس بگوید:
«لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلاَّ بِاللهِ الْعَلىِّ الْعَظیمِ»
_ آنگاه بگوید:
«یا عَزیزُ یا غَفّارُ، اِغْفِرْلى ذُنُوبى وَذُنُوبَ جَمیـعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ، فَاِنَّهُ لا یَغْفِرُالذُّنُوبَ اِلاَّ اَنْتَ.»
#نماز_یکشنبه_ماه_ذی_القعده
#ماه_ذی_القعده
#نماز_استغفار
#صراط_مستقیم
نشر بیانات استاد تحریری
@banooyeab
بسم الله
یادم هست وقتی در دبستان کتاب ها را که باز میکردم؛ برای دیدن دوباره چهره او هم شوق داشتم و هم برایم ناشناس بود!
فقط در شعارها اسمش را شنیده بودم و همینقدر میدانستم که او کشورم را ساخته است!
تا جایی که یادم هست، او برای همشاگردی هایم در مدرسه راهنمایی مردی بود که میدانستند بزرگ است اما اینقدر که برای من و آنها، تصاویر جدی و قدرتمندش را نشان داده بودند؛ از او حس تنفر هم شاید داشتند.
همیشه منتظر بودم حداقل در یکی از کتاب های درسی و حتی هزاران کتاب غیردرسی که کسی مثل من میخواند؛ حقیقتی به عمق بزرگی ای که از او شنیده بودم؛ بخوانم اما در هیچ جا نیافتم... فقط توصیفات پدرم، او را برای ذهنم روشن میکرد.
اولین بار که از عمق دل جذب او شدم، در مراسم سالگرد ارتحال او و پای منبر رهبر عظیم الشأن بود.
اولین باری که #حقیقت_عمیق_شخصیت_او را شناختم، در کلاس مکتب امام ره بود.
از آن روز روحم هر لحظه اشتیاقی افزون داشت برای شناخت بیشتر از او و مکتب او!
طلبه بودم و نسل به نسل طلبه در خانواده داشتیم؛ اما هیچکس از او برایم تمام و کمال نگفته بود.اما بعدها از رهبرم شنیدم: او تنهاکسی بود که طلبه های جوان در آن موقع جذب او می شدند و «حاج آقا روح الله» مشهور بود.
از آن روز ایستادم در میدان شاگردی تا شخصیت #حاج_آقا_روح_الله و طلبگی هایش،مبارزاتش،ازهمه مهمتر تفکراتش را فرا گیرم.
در این میدان شاگردی با «منشور روحانیت» #حاج_آقا_روح_الله آشنا شدم. به مسیر طلبگی خود مصمم شدم اما بر روش خود در این مسیر تشکیک... نکند طلبه اسلام آمریکایی باشم؟!...
#حاج_آقا_روح_الله در مسیر طلبگی به من و ان شاءالله اکثر طلاب؛ جرئت طوفان داد!
اما هنوز هم نقطه عطف #حاج_آقا_روح_الله طلبه را با انقلاب اسلامی و سیاست، نیافته بودم. در کلاس حکمت سیاسی او، آن نقطه را پیدا کردم: طرحی پازل گونه و جامع!
اما در همانند فردایی، این طرح انقلاب اسلامی یتیم شد.
و تمام جوانان نسل های قدیم و جدید هم یتیم شدند!...
#امام_روح_الله ساده زیست و به ساده ترین زبان به همه جهانیان آموخت:
تا اسلام هست، مبارزه و ایستادگی هم هست! چه در مکتب «قال الصادق علیه السلام» باشی، چه در میان دانشگاه «چمران» پرور، چه در میان کلاسهای «فهمیده» پرور!...
.......
......
.....
....
اما آیا واقعا ما طلاب #امام_روح_الله را الگوی قرار داده ایم؟
در #علم_همراه_تذکیه...
در #طلبگی_فعال_و_پویا...
در #ایستادگی_مدام...
در #عرفان_توحیدی...
....
...
..
.
فردا ما طلاب هستیم و تجدید عهدی دوباره با او و #آرمان هایش! آرمان هایی که
#روح_الله ها را پروریدند!...
دیانی
@banooyeab