eitaa logo
بانوی شاخص 👩‍🏫👩🏻‍🎓💯📉
5.2هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
1.3هزار فایل
مهتاب آسترکی هستم استاد توسعه فردی دارای مدرک بین المللی MPT/کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، بهت کمک میکنم یه بانوی شاخص باشی👩‍🏫 شاخص اینجا یعنی شاد،مستقل،توانمند و ثروت آفرین💴💵💰 ارتباط با ما با آیدی👇 @Moshavere_369
مشاهده در ایتا
دانلود
1_1813364823.pdf
1.85M
ازمون های ماهانه همراه با جدول پایه ابتدایی مارو به دوستان خود معرفی کنید👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
قطار نشانه ها.pdf
4.13M
نام پست:قطار نشانه ها می توانید بر روی بنر یا کاغذA3پرینت گرفته وبه عنوان جدول الفبا در کلاس درس استفاده کنید پایه ما رو به دوستان خود معرفی کنید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
آزمون-عملکردی-فصل-1-2-3-ریاضی-چهارم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
169K
آزمون عملکردی ❤️ ریاضی فصل اول دوم سوم پایه بفرستید برای عزیزانتون🌹 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
24.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس درس هفتم فارسی ❤️ معرفی سه شغل باغبانی . راهنمایی رانندگی. رفتگری ❤️ با نمایش دختران قشنگم ❤️ نام معلم: مژگان خورسندی رضائیان
35.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس واژه آموزی درس هفتم فارسی ❤️ همراه با نمایش معرفی دو شغل کتابفروشی و لباس فروشی ❤️❤️ نام معلم: مژگان خورسندی رضائیان
تمرین جمع و تفریق.pdf
1.06M
🔖جمع و تفریق کسر بزرگتر از واحد 📮پنجم ابتدایی 🍋 🍊
8.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸 ✅عنوان و موضوع: بیلط ورودی ( روش جذاب پرسمان ) ✅هدف کلی : کاهش استرس و اضطراب تثبیت یادگیری ارزشیابی . (ساحتهای تعلیم وتربیت .اجتماعی .زیستی. علمی. عبادی .اخلاقی .طبق سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی) ✅روش تدریس: دانش آموز محور ✅وسایل کمک آموزشی: برگه سوالات بصورت بیلط ✅مکان تدریس: کلاس درس ✅نام آموزگار: فاطمه راضی ✅نام مدرسه: شکوفه های آذربایجان 🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷
سوال تفکر وپژوهش.pdf
220.8K
❤️نمونه 🌺 سوالات ❤️ تفکر و پژوهش پایه
15.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تلفیق ریاضی با فارسی(جمله بندی) ساحت علمی وفناورانه هدف:افزایش انگیزه فراگیران برای جمله سازی وافزایش درک وفهم آنان از اشکال هندسی ✅افزایش مهارت جمله سازی دانش آموزان وآمادگی آنان برای نوشتن انشا در سالهای بعد ✅مکان:کلاس درس ✅وسایل:تلق رنگی _ماژیک_ _چشم بند__چسب نواری
52.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ریاضی. بازی 🔰خلاقیت.. ایجاد انگیزه 🔰کسرهای تساوی 🔰هدف کلی.. شناخت کسرهای تساوی 🔰با این روش و با وسایل ساده خیلی راحت دانش آموز متوجه مفهوم کسرهای تساوی و. چگونگی آن. می شود 😍 🔰اهداف جزئی و رفتاری.... دانش آموز بتواند. کسرهای تساوی را با شکل نشان دهد بتواند برای یک. کسر چندین. کسر تساوی بنویسد ✅روش. پویا... مجسم و عینی ✅وسایل مورد نیاز ماژیک... طلق شفاف. ✅ساحت تعلیم. و. تربیت علمی و فناورانه ممنون از کلیپای قشنگی که برامون میفرستید😍😍 اگر شما هم کلیپ از تدریس و روش تدریستون دارید برای ما ارسال کنید👇👇👇 @moallemyaar
💢معرفی بهترین کتاب درزمینه مهارت معلمی به نام... 📕چیرگی خلاصه کتاب چیرگی رابرت گرین، از زبان مترجم کتاب 🖌فرایند چیرگی در یک نگاه مرحله اول) ما با شوق و هیجان وارد یک رشته جدید یا زمینه تخصصی جدید می‌شویم و در ابتدای راهِ یادگیری، احساس یک آدم غریبه یا تازه وارد را داریم. مثل کسی که وارد کشوری شده که زبان آن را بلد نیست. طبیعتاً در ماه‌های اولیه ورود به آن کشور، این شخص دشواری‌های زیادی را تجربه خواهد کرد. وقتی شروع به یادگیری مهارتی جدید می‌کنیم، از حجم اطلاعاتی که باید یاد بگیریم وحشت‌زده می‌شویم و احساس می‌کنیم از پسِ آن برنمی‌آییم. در نتیجه دچار احساس دلزدگی می‌شویم و آن رغبت و اشتیاق اولیه را از دست می‌دهیم. این بزرگ‌ترین خطری است که امکان دارد در مسیر چیره شدن ما قرار بگیرد. زیرا زمانی که مشاهده‌گری و یادگیری را متوقف کنیم، چیرگی عملاً برای ما به پایان می‌رسد. مرحله دوم) اما اگر بتوانیم هیجانات خودمان را مدیریت کنیم و نگذاریم دلزدگی، ملال، خستگی، بی‌حوصلگی، یا بی‌تابی مانع پیشروی ما شوند؛ اگر خودمان را وادار کنیم که با سرسختی به راه ادامه دهیم و از این مراحل اولیه عبور کنیم، کم‌کم راه می‌افتیم و روی مهارت‌های مقدماتی مسلط می‌شویم، حالا آماده‌ایم تا با چالش‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر مواجه شویم. حالا آماده‌ایم که وارد مراحل بعدی بازی شویم. مرحله سوم)  به‌تدریج از مرحله شاگردن بودن و شاگردی کردن بیرون می‌آییم و خودمان به یک متخصص و کارشناس خبره در آن حوزه تبدیل می‌شویم. این‌جاست که کم‌کم از ایده‌های خودمان استفاده می‌کنیم، خلاقیت‌مان را به کار می‌گیریم، به ایده‌های جدیدی می‌رسیم و آن‌ها را در عمل آزمایش می‌کنیم، از دیگران بازخورد می‌گیریم و کارمان را بهتر می‌کنیم و رفته‌رفته سبک شخصی خودمان را پیدا می‌کنیم. مرحله چهارم)  وقتی به مدت چند سال در زمینه تخصصی‌مان فعالیت می‌کنیم، بازخورد می‌گیریم، عملکردمان را بهبود می‌دهیم و در طول این مسیر به طور پیوسته مشغول یادگیری و به روز کردن خودمان می‌شویم، زمانی فرا می‌رسد که ما یک ذهنیت و دید شهودی و درونی درباره حیطه فعالیت‌مان به دست می‌آوریم. حالا آن‌قدر روی مهارت مسلط شده‌ایم، و زیر و بم آن را شناخته‌ایم که می‌توانیم در آن دست به نوآوری و ابتکار بزنیم. می‌توانیم الگوهایی را ببینیم که قبلاً نمی‌دیدیم و از چشم دیگران هم مخفی مانده‌اند . این مرحله، چیرگی است و هدف کل کتاب این است که یک نقشه راه دقیق و منسجم برای دست‌یابی به این مرحله ترسیم کند. سه مرحله اصلی در کتاب چیرگی ۱. شاگردی (کارآموزی) ۲. عمل‌گرایی خلاق ۳. چیرگی