eitaa logo
بانوی شاخص 👩‍🏫👩🏻‍🎓💯📉
5.2هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
1.3هزار فایل
مهتاب آسترکی هستم استاد توسعه فردی دارای مدرک بین المللی MPT/کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، بهت کمک میکنم یه بانوی شاخص باشی👩‍🏫 شاخص اینجا یعنی شاد،مستقل،توانمند و ثروت آفرین💴💵💰 ارتباط با ما با آیدی👇 @Moshavere_369
مشاهده در ایتا
دانلود
مطالعات اجتماعی.pdf
663.6K
⏰سوال و جواب مطالعات اجتماعی 📮 درس به درس 🎈پنجم ابتدایی 🍋 🍊
27.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: ریاضی ، تثبیت تقارن هدف: توجه به تعادل و نظم در جهان هستی، استدلال مکانی، تجسم و مدل سازی
عملکردی اجتماعی آبانماه سوم.pdf
424.4K
🍇آزمون مطالعات اجتماعی 💠 سوم ابتدایی کانال معلم یار👇😊 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
45300_Gama.ir_Q_p5vZgQ.pdf
5.03M
نمونه سوالات ریاضی تم ۱ تا ۱۰ کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
کاربرگ دیماه موسویان(1).pdf
233.6K
📚کاربرگ دیماه ریاضی و فارسی تا نشانه شـ ش 🌻اول ابتدایی کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
16.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به زبان خودمونی و روان .... 🛑 ویژه کودک و نوجوان 🛑 این کلیپ رو حتماً به فرزندانتون نشون بدین تا تاریخ بدون تحریف رو به دست نسل بعدی‌مون برسونیم...
✅نکات کلیدی مدیریت کلاس 🌱🌱🌱 در واقع این نکات نكته های باریك تر از مویی هستند كه رعایت آن ها به بهبود مدیریت كلاس درس می انجامد. ◀️سعی كنید چشم خود را به داشته های دانش آموزان بدوزید ، نه به نداشته های آنان. ◀️همه به محرك نیاز دارند ، تشویق نوعی محرك است . ◀️اگر دانش آموز درسی را خوب بفهمد ، از آن درس و كلاس راضی است . ◀️ انتقاد سازنده را همیشه با بیان یكی از ویژگی های مثبت دانش آموز آغاز كنید. ◀️ رفتار را سرزنش كنید ، نه شخصیت را . شما را دوست دارم ، اما كار شما را دوست ندارم . ◀️ برای تسلط بر دانش آموزان ، ابتدا باید بر خودمان مسلط باشیم . ◀️همه ی شاگردان را حد متوسط بدانیم و انتظار معجزه از آن ها نداشته باشیم . ◀️در وجود دانش آموز ضعیف یا بد ، خوبی ها را بجویید و آن ها را تقویت كنید. ·◀️هرگز دانش آموز را به كاری كه نمی توانید ، تهدید نكنید؛ چرا كه او طرف برنده خواهد شد. ◀️فرمول تنبیه را پاك كنید و فرمول تشویق را جایگزین كنید. ◀️ دانش آموزان آن گونه كه ما می خواهیم نمی شوند ، بلكه آن گونه كه هستیم می شوند. ◀️برای رسیدن به هدف های خود در كلاس ، مثبت فكر كنید. ◀️برای اثر گذاری بر دانش آموزان ، ابتدا باید بر خواسته های آن ها توجه كنید . ◀️یاد ندهیم ، از هم یاد بگیریم . حاكم شدن یك سلیقه ، نه شدنی است نه مطلوب . ◀️چشم دانش آموز به رفتار ما و گوش او بر گفتار ماست . پس باید مواظب باشیم چه می كنیم و چه می گوییم . ◀️با روش تدریس دیروز نمی شود دانش آموزان امروز و فردا را آموزش داد. ◀️ نظم كلاس نتیجه ی تدریس خوب است و تدریس خوب نتیجه ی طرح درس خوب . ◀️برای آنكه به ذهن دانش آموز راه یابید ، ابتدا باید به دل او راه پیدا كنید. ◀️ تكالیف باید تابع توان دانش آموز باشد و مایه ی سرگرمی ، نه مایه ی عذاب. ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ 🌸🍃 کانال روش تدریسمون👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
1204_ziarat -hazrate_fateme -3.mp3
9.22M
🌸متن زیارت نامه حضرت صدیقه کبرا فاطمه زهرا(سلام الله علیها)🌸 بسم الله الرحمن الرحیم 🕊یَا مُمْتَحَنَهُ امْتَحَنَکِ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَکِ قَبْلَ أَنْ یَخْلُقَکِ فَوَجَدَکِ لِمَا امْتَحَنَکِ صَابِرَهً وَ زَعَمْنَا أَنَّا لَکِ أَوْلِیَاءُ وَ مُصَدِّقُونَ وَ صَابِرُونَ لِکُلِّ مَا أَتَانَا بِهِ أَبُوکِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ أَتَى (أَتَانَا) بِهِ وَصِیُّهُ‌ 🕊فَإِنَّا نَسْأَلُکِ إِنْ کُنَّا صَدَّقْنَاکِ إِلاَّ أَلْحَقْتِنَا بِتَصْدِیقِنَا لَهُمَا لِنُبَشِّرَ أَنْفُسَنَا بِأَنَّا قَدْ طَهُرْنَا بِوِلاَیَتِکِ‌ 🕊اَلسَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّه 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ نَبِیِّ اللَّهِ‌ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ حَبِیبِ اللَّه 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَلِیلِ اللَّه 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ صَفِیِّ اللَّه🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ أَمِینِ اللَّهِ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَیْرِ خَلْقِ اللَّهِ‌ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ أَفْضَلِ أَنْبِیَاءِ اللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ مَلاَئِکَتِهِ‌ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَیْرِ الْبَرِیَّهِ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا سَیِّدَهَ نِسَاءِ الْعَالَمِینَ مِنَ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ‌ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا زَوْجَهَ وَلِیِّ اللَّهِ وَ خَیْرِ الْخَلْقِ بَعْدَ رَسُولِ اللَّهِ‌ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا أُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَیْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّهِ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ 🕊السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا
موضوع: سنگ ها هدف: آشنایی با ویژگی های ظاهری سنگ ها. مقایسه ظاهری شکل رنگها، ضخامت سنگ ها با یکدیگر. آشنایی با سنگ های رسوبی ومراحل تشکیل این سنگ ها(نگرشی) سنگ های محیط واطراف خود را بشناسدو تفاوت آن ها را بیان کند(هوش فردی و درون فردی) (طبق ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه) با استفاده از یافته های علمی و فناورانه در شناخت سنگ ها وسایل مورد نیاز: انواع سنگ ها روش تدریس: پرسش و پاسخ، نمایشی