eitaa logo
بانوی شاخص 👩‍🏫👩🏻‍🎓💯📉
5.1هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
1.3هزار فایل
مهتاب آسترکی هستم استاد توسعه فردی دارای مدرک بین المللی MPT/کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، بهت کمک میکنم یه بانوی شاخص باشی👩‍🏫 شاخص اینجا یعنی شاد،مستقل،توانمند و ثروت آفرین💴💵💰 ارتباط با ما با آیدی👇 @Moshavere_369
مشاهده در ایتا
دانلود
📢 پذیرش دانشجو بدون کنکور ⏳ کارشناسی پیوسته تا تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ ⏳ کاردانی به کارشناسی تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ 🔹 مشاهده اطلاعیه ثبت نام 🔸 بروشور معرفی اجمالی طلوع مهر 🔹 رشته‌های مقطع کارشناسی پیوسته 🔸 رشته‌های مقطع کاردانی به کارشناسی ✅ مدرک معتبر وزارت علوم ✅ شهریه مناسب و مقرون به صرفه ✅ اعطای وام‌های دانشجویی ✅ اساتید ممتاز دانشگاه‌های تهران و قم ✅ برگزاری کلاس‌های مهارتی و فوق برنامه ✅ تخفیف شهریه ویژه رتبه‌های برتر و ممتاز ✅ تجهیزات و فضای آموزشی استاندارد ☎️ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر 02533555610 📨 می‌توانید سوالات خود را با شناسه کاربری @tolouemehrqom در میان بگذارید. 🔷 ارتباط با طلوع مهر 🔸تلگرام | اینستاگرام | ایتا 🔹دوره‌های مهارت‌افزایی طلوع مهر 🔸سایت طلوع مهر (آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها) 💯
بانوی شاخص 👩‍🏫👩🏻‍🎓💯📉
عضو کانال دانشگاه غیر انتفاعی طلوع مهر شوید تا از آخرین اخبار رشته های موجود و شرایط ثبت نام آگاه شوید👇👇 @tolouemehr
آزمون درس به درس فارسی همراه با پاسخ نامه.pdf
3.39M
آزمون فارسی درس به درس ❤️نمونه 🌺 ❤️تمرینی ❤️ ⛄️☃⛄️☃⛄️☃❤️ پایه کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
8.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادگیری نشانه ها و ترکیبها و کلمات با بازی مارپله پایه اول خانم عبداللهی مدیر خانم محمدی دبستان شاهد فاطمیه شهر محلات
آزمون نوبت اول نگارش.pdf
231.4K
❤️نمونه 🌺  فایل ازمون نوبت اول ❤️ فارسی  ❤️ درس تا درس ❤️ ⛄️☃⛄️☃⛄️☃❤️ پایه کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
آزمون_فارسی_2_آذر_ماه.pdf
200.6K
آزمون نوبت اول ❤️ ماهانه پایه ❤️ ⛄️☃⛄️☃⛄️☃❤️ کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
نمونه برگ املا.pdf
113.8K
🌺 🖤 املا 🖤 فارسی ❤️ ⛄️☃⛄️☃⛄️☃❤️ کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
❇️ اختلالات نوشتاری در کودکان را بدانیم و درمان کنیم: 🌿 بدخطی یا نارسانویسی✏️ اختلال یادگیری شکل‌های گوناگونی دارد و بر اساس آن با علائم متفاوتی تظاهر پیدا می‌کند. یکی از علائم اختلال نوشتن است. دانش‌آموز مبتلا توان نوشتاری و دست‌خط خوبی ندارد، املای او پر از غلط است و نقطه‌گذاری و دستور زبان‌ او مشکل دارد. توانایی برقراری ارتباط با جملاتی که می‌نویسد، ندارد چون نمی‌تواند کلمات و جملات را درست به هم مرتبط کند. ساختار نوشتار این کودکان ضعیف است و نمی‌توانند آنچه در ذهنشان است را با نوشته به دیگران انتقال دهند. نوشته‌های این گروه افراد پراکنده و گسسته است و خواننده توانایی درک مطلب را نخواهد داشت. 🌿 فاصله‌نویسی بین حروف و کلمات✏️ از جمله علل بروز این حالت سرعت زیاد قلم هنگام نوشتن، حرکت بیش از حد و سریع جانبی و بی‌توجهی به هماهنگی لازم برای نوشتن است. برای رفع این مشکل والدین یا معلم باید کلمه‌های یک جمله را به‌صورت کمرنگ یا نقطه‌چین بنویسند تا دانش‌آموز ضمن کامل کردن به فاصله‌ها هم توجه داشته باشد. همچنین می‌توان از چوب کبریت به شکل عمودی به‌عنوان حد فاصل استفاده کرد تا دانش‌آموز پس از نوشتن یک کلمه چوب کبریت را قرار دهد سپس کلمه بعدی را بنویسد 🌿 اختلال در گذاشتن سرکش و نقطه✏️ بچه‌هایی که نقطه و سرکش کم و زیاد می‌گذارند، نیاز به تقویت دقت دیداری و دقت و تمرکز دارند. اگر در سال اول دقت دانش‌آموز را افزایش ندهید در سال‌های بعد مشکل او بیشتر به چشم می‌آید و بی‌دقتی او به سایر دروسش منتقل خواهد شد. تمریناتی مانند اختلاف تصویر را پیدا کن، بگرد و پیدا کن، کارهای نقطه‌چین، شباهت را پیدا کن، بازی‌های دقتی و... می‌تواند دقت دانش‌آموز را افزایش دهد. 🌿 کج‌نویسی✏️ از جمله علل بروز این اختلال سفت در دست گرفتن مداد و فشار زیاد انگشت شست به آن یا در جهت درست قرار ندادن دفتر یا کاغذ و قرار نگرفتن درست مداد بین انگشتان است. برای درمان کافی است از کودک بخواهید هنگام نوشتن بازو را به بدن بچسباند تا دست انعطاف زیادی نداشته باشد. 🌿 نامرتب‌نویسی✏️ علت نامرتب‌نویسی حرکت بسیار کند دست، محکم گرفتن مداد بین انگشتان و نبودن آزادی حرکت و انعطاف پایین دست، همچنین نادرست بودن وضعیت نشستن و قرار دادن کاغذ است. برای درمان ابتدا قوانینی را در نظر می‌گیریم، مثلا از ابتدای خط شروع به نوشتن می‌کنیم. از خط منحرف نمی‌شویم. از پاک‌کن استفاده نمی‌کنیم. نوک مداد هنگام نوشتن باید تیز باشد و... همچنین می‌توانید از کپی کردن استفاده کنید. 🌿 پررنگ‌نویسی✏️ وقتی دانش‌آموز روی دفتر یا کتاب می‌نویسد، بیش از حد مداد را فشار می‌دهد پس به جای دفتر یا کتاب از یک کاغذ استفاده کنید و آن را روی فرش یا بالش قرار دهید تا بنویسد، به شرط اینکه به اندازه‌ای فشار دهد که کاغذ سوراخ نشود. بعد از مدتی تمرین مشاهده می‌کنید مداد را زیاد فشار نمی‌دهد یا از مداد رسم که نوک آن زود می‌شکند استفاده‌کنید تا مجبور شود زیاد مداد را فشار ندهد. کانال روش تدریسمون👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
31586_Gama.ir_Q_ePc8TK.pdf
615.6K
آزمون نوبت اول پایه ❤️ ⛄️☃⛄️☃⛄️☃❤️ کانال معلم یار👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208