eitaa logo
بانوان فرهیخته ی فلارد
136 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
385 فایل
ارتباط با مدیر کانال https://eitaa.com/hosseini12345
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴🏴 شب هشتم: حضرت علی اکبر(ع) علی اکبر(ع) نخستین فردی بود که از بنی هاشم به میدان رفت. او فرزند بزرگ امام است و نزدیک ترین فرد به ایشان. چون غربت پدر را در میان خیل گرگ های خون آشام کوفه و شام می بیند، از همه یاران و افراد خاندان پیشی می گیرد و خود را در راه آرمانی فدا می کند. او گام به میدان می نهد تا حجت را تمام کند و شوق رسیدن به فیض شهادت را در دل یاران حسین(ع) قوت بخشد. علی اکبر(ع) الگوی سبقت گرفتن در شهادت است.
بسم الله الرحمن الرحیم ✨مجمع گروههای جهادی شهرستان فلارد برگزار می کند: 🔹کارگاه حل تعارض های خانوادگی و تربیتی بر اساس مدل طرحواره ▪️ویژه بانوان 🌱فرصتی برای تولدی دوباره 🌱تجربه ای نو و سازنده در زندگی 🔸دلبستگی ایمن 🔸خود ابرازگری 🔸محدودیت های واقع بینانه 🔸تفریح 👈 مزایای کارگاه 👇👇 🔷 پشتیبانی دوساله به صورت اختصاصی و از طریق سایت اینترنتی مدرس کارگاه 🔷 ارائه راهکارهای کاربردی برای خروج از تله ها، التیام هیجان های منفی، تمرین تکنیک های هیجانی و تنظیم هیجان 🔷 ارائه جزوه و فایل های مختلف عکس، صوت و فیلم برای تسلط بیشتر شرکت کنندگان از طریق سایت اینترنتی مدرس کارگاه ✨ مدرس: استاد سید محمد حسینی دعوت شده از قم 🔹کلاس ها در ۱۴ جلسه به صورت دو جلسه در هفته و به صورت حضوری در شهر مالخلیفه برگزار می گردد. 🔸ضمنا هزینه ثبت نام و شرکت در کارگاه مبلغ ششصد هزار تومان می باشد که با رایزنی های صورت گرفته به صورت رایگان برگزار می گردد. 🔻لطفا جهت ثبت نام به سرکار خانم بابا احمدی مراجعه فرمایید: +989132887129 🔹مجمع گروههای جهادی شهرستان فلارد🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کربلا را شنیدیم، غزه را دیدیم💔 هزار قطره‌ی اشک از غم حسین (ع) بریز بدون یاد به‌هیچ می‌ارزد...
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند "موکب" قسمت ۱۳/ روستای چهارده خانواده محترم آقای حبیب الله منصوریان
‌ 💠استادی میگفت : با امام‌‌زمان‌ (ع) صحبت‌ کنید، با ایشان‌ انس‌ بگیرید، بگو: در این‌ اخلاقم‌ گیر کردم شما کمکم‌ کنید...! «‌زمان‌‌ غیبتِ‌ حضرت، زمان‌ِ تربیت‌ شدن‌ است‌..»
AUD-20210801-WA0124.mp3
5.72M
عزادار حقیقی(۲) 🎧 آنچه می شنوید؛ 🖤مصیبت حسین،تشنگی، سر بریده، و اسارت اهل بیت نیست! 🖤مصیبت او،بسیار عظیم تر است از.....! 🖤تاحقیقت مصیبت رادرک نکنیم؛ عزادار حقیقی،نیستیم😔
8.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند "موکب" قسمت۱۴/ روستای چهارده
4_310226054725763508.mp3
4.11M
عزادار حقیقی(۳) 🎧آنچه خواهید شنید؛ 🖤گریه...گريه...گريه تنها هدف از عزاداری نیست 🖤گریه ای که ما را به درک حقیقت عاشورا نرساند؛ هیچ ارزشی ندارد😔 🔻حقیقت عاشورا چیست؟
بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم نام سوره: توبه شماره آیه:《۸》 : كَيْفَ وَ إِن يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لَا يَرْقُبُوا فِيكُمْ إِلًّا وَ لَا ذِمَّةً ۚ يُرْضُونَكُم بِأَفْوَاهِهِمْ وَ تَأْبَىٰ قُلُوبُهُمْ وَ أَكْثَرُهُمْ فَاسِقُونَ چگونه (پیمان مشرکان ارزش دارد)، در حالى که اگر بر شما غالب شوند، نه رعایت خویشاوندى با شما را مى کنند، و نه پیمان را؟! شما را با زبان خود خشنود مى کنند، ولى دلهایشان ابا دارد. و بیشتر آنها گنهکارند. در آیه بعد، همین موضوع با صراحت و تأکید بیشترى بیان شده است، و باز بصورت استفهام انکارى مى گوید: چگونه ممکن است عهد و پیمان آنها را محترم شمرد در حالى که اگر آنها بر شما غالب شوند هیچ گاه نه مراعات خویشاوندى با شما را مى کنند و نه پیمان را ؟! (کَیْفَ وَ إِنْ یَظْهَرُوا عَلَیْکُمْ لا یَرْقُبُوا فیکُمْ إِلاًّ وَ لا ذِمَّةً). اِلّ به معنى خویشاوندى است و بعضى آن را به معنى عهد و پیمان دانسته اند. در صورت اول، منظور این است که قریش اگر چه خویشاوند پیامبر(صلى الله علیه وآله) و گروهى از مسلمانان بودند، ولى هنگامى که خودشان کمترین اعتنائى به این موضوع نداشته باشند و احترام خویشاوندى را رعایت ننمایند، چگونه انتظار دارند پیامبر(صلى الله علیه وآله) و مسلمانان در مورد آنها رعایت کنند؟! و در صورت دوم، تأکیدى براى ذِمَّةً که آن هم به معنى عهد و پیمان است، محسوب مى شود. راغب در کتاب مفردات ریشه این کلمه را از اِلّ به معنى درخشندگى مى داند، چه این که پیمان هاى محکم و خویشاوندى هاى نزدیک داراى درخشندگى خاصى هستند. بعد از آن قرآن اضافه مى کند: هیچ گاه فریب سخنان دلنشین و الفاظ به ظاهر زیباى آنها را نخورید; زیرا: آنها مى خواهند شما را با دهان خود راضى کنند، ولى دل هاى آنها از این موضوع ابا دارد. (یُرْضُونَکُمْ بِأَفْواهِهِمْ وَ تَأْبى قُلُوبُهُمْ). دل هاى آنها از کینه، انتقام جوئى، قساوت، سنگدلى و بى اعتنائى به عهد و پیمان و رابطه خویشاوندى پر است، اگر چه با زبان خود اظهار دوستى و مودت کنند. و در پایان آیه اشاره به ریشه اصلى این موضوع کرده، مى گوید: و بیشتر آنها فاسق و فرمانبردار نیستند. (وَ أَکْثَرُهُمْ فاسِقُونَ). ✍تهیه و تنظیم : عاشوری