eitaa logo
فاطمه سلام الله علیها بانوی عالمین
55.9هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
2.9هزار ویدیو
607 فایل
تقدیم به مولایمان صاحب الزمان .عج. از طرف تمامی خوبان عالم درجهت تعجیل فرجشان ☀️لینک کانال ج eitaa.com/banoyealam ☀️پل ارتباطی بامدیریت کانال @Ashnagharib20
مشاهده در ایتا
دانلود
این خروج اجباری آنچنان غریبانه، مظلومانه و جانکاه است که عاشقان حضرتش بعد از گذشت قرن‌ها هنوز هم با عزاداری و زدن بر سر و سینه، یاد آن را گرامی می‌دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اینکه امام حسین(ع) وسط حاجی‌ها از صف حج بیرون آمد و به سمت کربلا رفت، و حاجیان در آن سال خونبار، عافیت‌طلبانه حسین(ع) را تنها گذاشتند، خیلی معانی دربردارد! مردمی که به فرزند پیامبر(ص) تأسی نکردند، اولاً در واقع مقدمات قتل اباعبدالله ‌الحسین(ع) را فراهم آوردند، و ثانیاً مقدمات نابودی خودشان را در عرصه‌های مختلف فراهم کردند.
چقدر خوب است که مردم بساط ثبت‌نام برای اربعین را، به ماه محرم و ایام نزدیک اربعین موکول نکنند، بلکه در یوم‌الترویه در هیأت‌ها ثبت‌نام کنند و مقدمات سفر به کربلا را فراهم کنند.
این یعنی: «در همان لحظه‌ای که امام حسین(ع) به سمت کربلا حرکت کرد، ما هم در همان موقع می‌خواهیم برای کربلا ثبت نام کنیم.» این نوعی همراهی با کاروان حسینی است.
یاد این روز باید احیا شود؛ غریبی امام حسین(ع) فقط مال روز عاشورا نیست، امام حسین(ع) در یوم‌الترویه غریب شدند. چرا که وقتی حرکت خود را آغاز کردند، فقط تعداد اندکی همراه ایشان آمدند و بقیه مشغول کار خودشان بودند.
روضه‌های ما از یوم‌الترویه شروع می‌شود. امام حسین(ع) اگر آنجا می‌ماند، می‌خواستند ایشان را مخفیانه- به‌صورت ترور- به قتل برسانند
لذا از خانۀ خدا خارج شده و به سمت کربلا حرکت کردند. البته حرکت ایشان به سمت کوفه بود، ولی خُب ایشان را به کوفه راه ندادند و در واقع امام حسین(ع) از همان‌جا لحظه‌های آوارگی‌شان آغاز شد
شما این آمادگی ذهنی را برای یوم‌الترویه داشته باشید و مقدمات مراسمی برای این روز را فراهم کنید. خوب است که همه کانال های مذهبی یک برنامه ای هم برای یوم‌الترویه داشته باشندو از اولین جلوۀ غربت امام حسین(ع) یاد کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
این روزها جای خالی تو را بیشتر احساس می کنم ،یا صاحب الزمان !
آمده ام مکه ، میانه ی روز است و گرما بیداد می کند، به دنبال سایبانی می گردم، عرق بر سر و رویم نشسته ، انگار یکی دستم را می گیرد و می بَرد تا سال های دور ...... تا سال هشتم هجری ، همان زمان که مکه به دست مشرکان افتاده ، با تاسف دست بر پیشانی می برم ، و می بینم که محبوبم پیغمبر آرام آرام فتح می کند مکه را و قلب های مسلمانان را ! و فرمان می دهد تا مرد و زن با ایشان بیعت کنند ، کمی زمان می برد تا در این میانه خودم را پیدا کنم ! هر چند اهل این زمان نیستم، اما خود را مخاطب سخن رسول خدا می دانم! پس، یک بار دیگر پس از قرن ها، به گرمی، با خشنودی و سرافرازی، و با فروتنی تمام ، اینجا و در کنار خانه ی خدا ، با رسول خدا بیعت می کنم ، و می گویم یا رسول الله ! من موحدم و خداشناس ، رسالت و نبوت شما و آنچه را که فرموده اید باور دارم ! امامت و ولایت امیرمومنان علی علیه السلام و یازده فرزند معصومش رابی قید و شرط پذیرفته ام ، و اینک و در این زمان، امام زمان علیه السلام را جانشین زنده ی شما در روی زمین می دانم !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣مبلغ غدیر باشیم! من به تو گفتم، تو نیز به دیگران بگو.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر روز یک حکم کوتاه شرعی در کانال ( فاطمه سلام الله ) منتشر خواهد شد.
حکم پوشیدن جوراب نازک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا قاضی الحاجات ذکر روز دوشنبه(100مرتبه) معنی:ای برآورنده ی حاجات ویژگی بی نیازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شروع برنامه های امروز👆