eitaa logo
کانال براهین پاسخگویی به شبهات مذهبی وسیاسی روز
3.5هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
5.6هزار ویدیو
122 فایل
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین @barahin آیدی مدیر @Sotoudeh2
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام وعرض ادب خدمت کاربر محترم 👇 ◾️حرف ایشون به نظرحقیر کمی مشکل داره بخاطر اینکه پیش فرض ایشون صحیح نیست پیش فرض ایشون این است که گشت ارشاد قانونی نیست . ◾️خب ما چیزی را که به عنوان گشت ارشاد می نامیم فقط لفظی است انچه که در قانون است پلیس امنیت است که مسول اجرای قانون و ضامن اجرای اون قانون هست و ما در جمهوری اسلامی قانون با حجاب بودن را داریم و کسی که ضامن اجرای اون هست نیروی انتظامی یا همون پلیس امنیت است و این نیروی انتظامی هم قانونی است و جود نیروی انتظامی در هر کشور قانونی است و زیر بنای این قانون هم هم شرع است هم بنای عقلا چون همه عقلا اعتراف دارند که باید یک نیروی باشد که امنیت مردم را ضامن باشد و قرآن و اهل بیت این را تایید می‌کنند به خصوص در نامه امام علی به مالک اشتر ◾️واین آیه شریفه ای که ایشون می فرمایید نمی تواند در مقابل یک اصل عقلای‌ آیات و روایت دیگر که به ضرورت وجود یک چیزی که ضامن امنیت مردم باشد ایستادگی کند انچه که این آیه شریفه می فرمایید این است در انتخاب دین و اعتقاد آزاد هستید ولی این قضیه که آیا در برابر قانون اجتماع من باید ملزم باشم که اختلال نظام نشود باید از دلیل دیگری استفاده کنم که همه عقلا و شرع می فرمایند اختلال نظام و اجتماع بشری به خصوص حکومت اسلامی ممنوع است  ◾️👈ما اصلا گشت ارشاد نداریم این‌ها پلیس امنیت اجتماعی است که به همه مسایلی که خلاف قانون باشد یا جرم باشد می‌پردازد و ممکن است از جمله آن‌ها به برهنگی بپردازند که آن هم در قانون جرم است. ◾️قانون، نیاز به ضمانت اجرایی دارد. در همه جای دنیا همینطور است. وقتی قانونی وضع می‌شود، تنبیه انضباطی هم برای نقض‌کنندگان قانون درنظر می‌گیرند. حجاب یک قانون است. مأموریت گشت ارشاد این است که محافظ این قانون باشد و از قانون‌شکنی جلوگیری کند. کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی برای تبیین فلسفه و فواید حجاب را نباید به پای گشت ارشاد نوشت. ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء 👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پیام آیت الله سید مصطفی محقق داماد انا لله وانا الیه راجعون حادثه مرگ جانسوز هموطن عزیزمان مهسا امینی موجب جریحه دار شدن قلوب مردم شریف ایران شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به خاندان داغدار و عموم ملت سوگوار، رخصت می طلبم که به چند نکته تاکید و تصریح نمایم: ۱- در وقوع این حوادث به دنبال خاطی گشتن و حتی به مجازات خاطیان رده های پایین بسنده کردن، نه درد و سوز عمومی را تسکین می بخشد و نه امیدی به عدم تکرار نظیر آن ایجاد می‌کند. زیرا این حوادث معلول است و باید در جستجوی علت ها بود. ۲- در حادثه ننگین زندان کهریزک سال ۸۸ به رغم وقوع جنایتی هولناک و ننگین، سرانجام به مجازات چند مباشر ضعیف منتهی شد و اسباب اقوی نه تنها معفو بلکه برخی در مقامات برتر منصوب شدند در حالی‌که به یقین حادثه مزبور دال بر بی کفایتی و سوء مدیریت آنان‌ بود و چنانچه شایسته سالاری انجام می شد از تکرار آن جلوگیری بعمل می آمد. ۳- امر به معروف و نهی از منکر به معنای صحیح و منطبق با تعلیمات اسلامی را هرگز کسی انکار نمی کند. ولی به یقین این دو فریضه الهی شرایطی دارد و در رأس آن‌ها نه تنها آشنایی، بلکه آگاهی کافی و عمیق مجریان با معروف و منکر است. تشکیل این نهاد و دادن آن به دست افراد ناآگاه، انحرافی است روشن از تعالیم اسلامی و راهی است برای سلب آزادیهای قانونی و شرعی شهروندان. در روایت مسعدة بن صدقه امام صادق (ع) فرمودند: امر به معروف و نهی از منکر باید توسط کسانی انجام شود که معروف را از منکر بشناسند نه کسانی که خود هدایت نشده اند تا دیگران را هدایت کنند. (وسایل ج ۱۱ ص ۲۰۰) ۴- مظهر کامل معروف، تذکر خیرخواهانه و نقد قدرت حاکمه است و نه دخالت در حریم خصوصی شهروندان و منحرف ساختن افکار عمومی از وظایف اصلی آنان‌. ۵- در جامعه ای که فساد و سوء استفاده و رانت و اختلاس و ارتشا هر روز خبرش حتی از رسانه ملی به گوش می‌رسد و ارقامش حیرت آور است به یقین نهی از منکر معنای دیگری می یابد و موارد اهمی خواهد یافت و ترجیح اهم بر مهم روش خردمندان است. ۶- تامین امنیت شهروندان اصلی ترین وظیفه قدرت حاکم است. قدرت حاکم نمی‌تواند با بکارگیری افراد ناآگاه و دادن لقب ارشاد و مرشد به آنان‌ موجبات سلب آسايش گردد. اینگونه القاب شایسته صالحان علمی وعملی است. ۷- جرم انگاری وتعیین مجازات نسبت به اعمال و رفتار شهروندان کاربسیار دقیقی است و در جوامع پیشرفته جهان امروز همواره توسط متخصصان دانش حقوق و علوم اجتماعی و روانشناسی انجام می‌گیرد و در جامعه ما نیز آنچه جنبه فقهی دارد بایستی توسط فقیهان عالی رتبه و واجد درجه اجتهاد مسلم انجام شود تا مبادا موضوعی که اصل و یا حدود و ثغورش جای سوال و تردید دارد صرفا به خواسته و نظر گروه و یا فردی بر جامعه تحمیل گردد و موجبات تنفر و انزجار از شریعت سهله و سمحه احمدی را فراهم آورد. ۸- پاسخگوی اصلی در پیشگاه الهی و سپس ملت شریف ایران نسبت به این گونه حوادث تلخ کسانی هستند که روزی به نام امربه معروف، تهمت و افترا و دروغ پردازی و هتک حرمت و سلب کرامت وحقوق انسانی را حلال و مجاز و حتی فریضه دانستند و ازین رهگذر عالمان را ملجم و جاهلان را مکرم ساختند. ربنا و علیک توکلنا و الیک انبنا و الیک المصیر سید مصطفی محقق داماد‌ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ لطفا تبیین بفرمایید...
✨﷽✨👇 🔻نُه اشکال در بیانیۀ حجت‌الاسلام محقق‌داماد‌ 🖋 مهدی جمشیدی در روز گذشته، مطلب مختصری از حجت‌الاسلام محقق‌داماد‌ دربارۀ درگذشت خانم مهسا امینی منتشر شد. من در این مجال، فقط دو بند از نوشتۀ ایشان را نقد می‌کنم تا بر مخاطب، ضریب اتقان و استحکام منطق ایشان آشکار شود؛ چنان‌که فقط بر همین دو بند، نُه اشکال مطرح کردم. باقی بماند برای وقتی دیگر. ۱. ایشان نوشته‌ است: «مظهر کامل معروف، تذکر خیرخواهانه و نقد قدرت حاکمه است و نه دخالت در حریم خصوصی شهروندان و منحرف‌ساختن افکار عمومی از وظایف اصلی آنان.» اوّلاً، این‌که امری «مظهر کامل» باشد به معنی «ترکِ مظاهرِ ناقص» نیست، بلکه تنها بر ترجیح و فضیلت آن دلالت دارد و لازمۀ این نیز، طرّاحی یک «ترکیب ضریب‌بندی‌شده» نسبت به معروف‌ها و منکرهاست. رویکرد «وزن‌دهی» از تفکّر یکپارچه‌انگاریِ نظام اجتماعی برمی‌خیزد و رویکرد «وانهادن» از تفکّر بخشی‌نگری و جزء‌اندیشی. «درهم‌تنیدگیِ تکوینی» و «تداخلِ حداکثریِ» خُرده‌نظام‌های اجتماعی، رهیافتی فراتر از وزن‌دهی را برنمی‌تابد، و ترک و تعطیل یکی به نفع دیگری، تداوم بی‌تعادلی را در پی دارد. ثانیاً، روشن است که «تذکر خیرخواهانه و نقد قدرت حاکمه»، وظیفۀ «نیروی انتظامی» نیست! ثالثاً، مگر این باب، «مسدود» و «متروک» است که ایشان به آن دعوت کرده است؟! روزانه ده‌ها مصاحبه و یادداشت در فضای مجازی منتشر می‌شود که سرشار از نقادیِ «صدر تا ذیل قدرت» است؛ چنان‌که دامنۀ این نقادی‌ها، حتّی شخص «رهبر انقلاب» را نیز دربرمی‌گیرد. همین نوشتۀ کوتاه ایشان، متضمّنِ «نقد نسبت به حاکمیّت» است؛ آن هم نقدهایی بنیادین و اغلب ناصواب. رابعاً، ایشان مخاطب را به معروفی می‌خواند که خود، «تارک» آن است؛ چنان‌که در طول هشت‌سال حاکمیّت دولت تکنوکرات‌ها، با وجود آن همه مشقّت و مصیبت که بر مردم رفت، ایشان «سکوت» اختیار کرد و به دلیل همسوییِ سیاسی با سیاست‌مدارانِ مستقر در قدرت، «مماشات» را بر «مطالبه» ترجیح داد. مردم، این «دوگانگی‌ها» و «تناقض‌ها» را در منطق عملیِ ایشان می‌یابند و برنمی‌تابند. خامساً، کدام کتاب فقهی یا حقوقی، «جامعه» را «حریم خصوصیِ شهروندان» معرفی کرده است؟! آیا پلیس امنیّت اخلاقی، به «خانه‌های مردم» می‌رود و بی‌حجابان را شکار می‌کند؟! اگر «جامعه» نیز جزو «حریم خصوصی» است، پس «حریم عمومی» کجاست؟! سادساً، نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده‌اید که در پی «منحرف‌ساختن افکار عمومی از وظایف اصلی‌اش» است. وظایف اصلیِ دولت اسلامی چه هستند؟ اگر اقتصاد است که باید گفت رهبر انقلاب بیش از ده سال است که بر اقتصاد تکیه کرده‌اند و در سیاست‌های کلّی برنامۀ هفتم نیز - که چندی پیش منتشر شد - نقطۀ اصلی را «پیشرفت اقتصادیِ مبتنی بر عدالت» معرفی کردند. در طول سی سال زعامت آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان حتّی یک سخنرانی یا بیانیۀ اختصاصی دربارۀ حجاب نداشته‌اند، امّا در مقابل، ده‌ها دغدغۀ مبسوط و مؤکّد دربارۀ «اقتصاد» و «فساد» و «تبعیض» و «عدالت» و «فقر» ارائه کرده‌اند. چرا به عرضۀ کج‌روایت از کارنامۀ نظام جمهوری اسلامی تمایل دارید؟! ۲. ایشان نوشته‌ است: «در جامعه‌ای که فساد و سوء‌استفاده و رانت و اختلاس و ارتشا، هر روز خبرش حتّی از رسانۀ ملی به گوش می‌رسد و ارقامش حیرت‌آور است، به‌یقین، نهی‌ازمنکر، معنای دیگری می‌یابد و موارد اهمی خواهد یافت و ترجیح اهم بر مهم، روش خردمندان است.» اوّلاً، این فسادها چه ریشه‌ای دارند؟ آیا حاصل پیوند ثروت و قدرت در «دولت سازندگی» نیستند؟ و آیا «فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی» از سوی رهبر انقلاب در میانۀ حاکمیّت «دولت اصلاحات» صادر نشد و این دولت در مقام اجرا، تعلّل نورزید؟ و آیا این حجم از مفاسد در «دولت اعتدال‌گرا» که جریان شما آن را نماینده و جایگزین خویش معرفی کرد، شکل نگرفت؟ چشم بر معاصی آن دولتِ فسادخیز فروبستید و امروز برای اجرانشدن قانون حجاب و عفاف، فسادهای برآمده از عملکرد دیروزِ دولتِ مؤیّدِ خویش را بهانه می‌کنید؟! توقع دارید که مردم، این منطق سست را از شما بپذیرند؟ ثانیاً، قاعدۀ «ترجیح اهم بر مهم»، همیشه بر «وانهادن و ترک مهم» دلالت ندارد، بلکه در بسیاری از مواقع به این معنی است که باید توان و بضاعت را به‌گونه‌ای «توزیع» کرد که «سهم اصلی»، نصیب اهم شود. ثالثاً، آیا امروز، این‌گونه نیست؟! خبرهای متعدّدی که دربارۀ فساد و سوء‌استفاده و رانت و اختلاس و ارتشا می‌شنوید، خبرهای «برخوردهای گسترده» با این امور نیستند؟! و اگر چنین است، این امر نشانۀ «اهتمام» و «جدّیّتِ» نظام نیست؟! به‌راستی، امروز مسألۀ اصلیِ نظام جمهوری اسلامی، حجاب است یا «روایت‌سازی‌های وارونۀ» جریانِ سیاسیِ شما، چنین تصویری را ساخته‌وپرداخته کرده‌اند؟! آنچه را که خود بافته‌اید نقد می‌کنید؟! چرا هراس دارید که با «واقعیّت» روبرو شوید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یه بنده خدایی تعریف می کرد که من داخل نیروانتظامی خدمت می کردم این بنده خدا های افسر مجبور بودن هر شب آمار بدن به طور مثال ۱۰ نفر معتاد را بیارن پایگاه البته معتادین بعد از دادن تعهد آزاد می شدن ولی افسرها مجبور بودن هر شب این تعداد را تحویل بدن به طوری که بعضی هاشون می ایستادن در خروجی پاسگاه معتادینی که آزاد می شدن حالا همون موقع یا بعد از یه شب بازداداشت داخل خیابون بعد پاسگاه دستگیر می کردن که آمارشون بره بالا و این چرخه هر روز ادامه داشت الان آیا پلیس امنیت اخلاقی هم باید آمار بده ؟ به خاطر همین متوسل به زور می شه؟ بهتر نیست به این خانم ها اخطار بدن و براشون یه ابلاغیه بفرستن که فلان موقع شما باید در کلاس های توجیهی یا مشاوره روانشناسی حاضر بشین وبهتر نیست این خانم ها دستگیر نشن ؟ تا با مقاومتشون این صحنه ها تکرار نشه؟
هم‌برای مصداق مقدمه و هم برای مصداق مؤخر ادله بیاورید یه بنده خدا گفته،.... که نمیشود ادله،فردا هم یه بنده خدا می‌گوید شما فلان جرم را کرده اید ما باید بپذیریم؟ لذا وقتی سوال غلط باشد قطعا پاسخ غلط در بر دارد. ضمنا این خانم ها به موجب قانون برای گذراندن دوره آموزشی احضار می‌شوند اگر وقعی ننهند جرم ثابت می‌شود در ثانی حکم فرد احضار شده به پلیس امنیت حکم فردی نیست که برای بار اول با گشت ارشاد گرفته می‌شود رسیدن به پلیس امنیت در این جرائم یعنی تکرار جرم صورت گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام آیا واقعا این کار رساندن به بدن گناه نداره؟
کانال براهین پاسخگویی به شبهات مذهبی وسیاسی روز
سلام #سؤال آیا واقعا این کار #آسیب رساندن به بدن گناه نداره؟
پاسخ سلام علیکم ،هرنوع آسیب رساندن به بدن گناه هست، تعالیم دین اسلام به گونه‌ای است که برای روح و جسم انسان ارزش فوق العاده‌ای قائل شده، و انسان را از هرگونه وارد کردن آسیب به جسم و جان خویش نهی می‌کند و برحذر می‌دارد. در این‌ نوشتار به چند آیه به عنوان نمونه اشاره می‌شود: 1. نهی از هلاکت و نابودی: «وَ لا تُلْقُوا بِأَیْدِیکُمْ إِلَى التَّهْلُکَةِ»؛[1] با دست خویش خود را به هلاکت نیفکنید. این آیه هر چند در مورد ترک انفاق براى جهاد اسلامى وارد شده، ولى مفهوم وسیع و گسترده‏اى دارد که موارد زیادی را شامل مى‏شود. در تمام این موارد، انسان نباید بدون جهت جان خود را به خطر اندازد.[2] 2. مسئول بودن اعضای بدن:[3] «...إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ کُلُّ أُولئِکَ کانَ عَنْهُ مَسْؤُلًا»؛[4] چرا که گوش و چشم و دل‌ها همه مسئول‌اند. این آیه مسئول بودن چشم و گوش و قلب و به طور کلی تمام اعضا و جوارح را در قبال عملکردشان بیان می‌کند. این‌گونه است که حتی مغزی که فرمان به آسیب‌رساندن نابجا به دیگر اعضا بوده و نیز اعضایی که در این آسیب‌رساندن، فرمان مغز را اجرا کرده‌اند همه باید پاسخ‌گو باشند.  پیامبر اسلام(ص) نیز در این زمینه می‌فرمایند: «در روز قیامت از چهار چیز سؤال می‌شود: عمر خود را در چه راهی مصرف کردی، بدن خود را برای چه چیزی فرسودی ...».[5] اگر فردی به جهت چگونه فرسوده کردن بدن خویش مورد پرسش قرار گیرد، طبیعی است که برای آسیب‌رساندن به آن نیز مؤاخذه خواهد شد. 3. پرسش از نعمت بدن در قیامت:[6] «ثُمَّ لَتُسْئَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیم‏»؛[7] یکی از چیزهای که خداوند در روز قیامت از آن سؤال می‌کند، این است که نیرو و توان بدنی‌ات را در چه راهی مصرف کرده‌ای.[8] طبیعتاً هر کدام از اجزای بدن، یکی از نعمت‌های خداوند است و انسان برای چگونگی نگهداری از هر نعمتی باید پاسخ‌گو باشد و اگر بیهوده و بدون دلیل، آسیبی به بدن خود وارد کند، نوعی کفران نعمت به شمار خواهد آمد. در همین راستا، صحت و سلامتی بدن در روایات به عنوان یکی از مصادیق نعمت‌های الهی بیان شده است.[9] با توجه به آنچه بیان شد، از مجموع آیات و روایات استفاده می‌شود که وجود فیزیکی انسان یکی از نعمت‌های خدادادی است که انسان باید در جهت حفظ آن از آسیب و خطر کوشا باشد، و حق وارد کردن کوچک‌ترین آسیب به آن‌را ندارد، جز در راه خدا و جهاد.     [1]. بقره، 195. [2]. مکارم شیرازی، ناصر، تفسیر نمونه، ج 2، ص 36، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ اول، 1374ش. [3]. «منظور از مسئولیت گوش، چشم و قلب در آیه 36 سوره اسراء»، 39135؛ «نهی از سخن گفتن بدون علم و نهی از تکبر»، 48260. [4]. اسراء، 36. [5]. کوفی اهوازی، حسین بن سعید، الزهد، محقق، مصحح، عرفانیان یزدی، غلامرضا، النص، ص 94، قم، المطبعة العلمیة، چاپ دوم، 1402ق. [6]. «پرسش از استعداد و توانایی در قیامت»، 95597. [7]. تکاثر، 8. [8]. ثعلبی نیشابوری، ابو اسحاق احمد بن ابراهیم، الکشف و البیان عن تفسیر القرآن، ج 10، ص 282، بیروت، دار إحیاء التراث العربی، چاپ اول، 1422ق. [9]. ورام بن أبی فراس، مسعود بن عیسی، تنبیه الخواطر و نزهة النواظر المعروف بمجموعة ورام، ج 1، ص 44، قم، مکتبة الفقیه، چاپ اول، 1410ق. ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتا👇 http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین 》👈 @barahin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام و عرض احترام. از اساتید مربوطه میخوام پاسخی به این کلیپ بدهند. عده ای این سخنان رو مرتبط به مهسا امینی دونستن.
هدایت شده از مهاجر
❇️پاسخ به آقای کاشانی : 💠جناب آقای کاشانی مدتی است که با موضع گیرهای اشتباه در حال دور شدن از مسیر صحیح است ✳️متاسفانه شهرت زیاد خیلی خطرناک است وانسان را متوهم می کند 🔵عذر خواهی از چه باید بشود از اینکه نیروی انتظامی وظیفه اش را انجام داده وقانون را اجرا کرده؟؟ 🔴واقعا با این همه ادعا این مطلب بسیار ساده را هم نمی فهمید اگر مثلا پلیس جلوی کسی که کمربندش را نبسته گرفت و او از ترس سکته کرد به پلیس میگید چرا این یکی را گرفتی ؟؟ صدها خلافکار دیگه هم هستند که کمربند نبستند چرا آنه را نگرفتی و این یکی را گرفتی که سکته کنه؟ واقعا اینو میگید!!!!! 🔵جناب کاشانی در این چند روز تمام شبکه های معاند ودشمنان با انواع اتهاماتِ کتک زدن و شکنجه و کشتن،و... سر تا پای نظام را به اهانت گرفتن و رسانه ها را پر کردن از دروغ وشایعه و مردم واقعا همه این دروغها باورشون شده بود حالا که فیلمش را پخش کردن که کتک وشکنجه ای نبوده و خودش سکته کرده تا برای مردم حقیقت روشن بشه میگی با فیلم پخش کردن چیزی حل نمیشه!!!!!؟؟؟ 🔴میگی چرا گرفتن؟ کسی که قانون را رعایت نکنه وبهش تذکر بدن وباز لجبازی کنه باید نازش را بکشن؟ باید التماسش رو کنن؟ 🔵 غلط کردن را کسی باید بگه که لباس پیغمبر و دفاع از دین را پوشیده و داره در این نظام شهرت کسب می کنه و از همه نعمتهاش استفاده میکنه و با خیال راحت در پازل دشمن بازی میکنه و همراه با همه مخالفین ومعاندین؛ این نظام ِ مظلوم و مجریان قانونش را با کلامش به توپ می بنده 🔴بله اختلاسگر را هم می گیرن مگه در همین مدت اخیر دهها مدیر اختلاسگر را نگرفتند وحق مردم را ازشون پس نگرفتن ؟ چرا بی انصافی میکنید؟ چرا چشمتون را به حقیقت می بندید و مظلومیت نظام را بیشتر می کنید؟ودشمنان ها را شاد؟؟؟ 🔵 آخه چی بگیم در جواب این اقا ؟ برخورد با کسایی که خطر جدی دارن و یا تیم های قاچاق دارن مربوط به نیروهای امر به معروف وارشاد هست؟ 🔴این را نمی دونی که هر بخشی باید وظیفه خودش را انجام بده؟ 🔵نمی دانی پلیس به اندازه وسع ونیروی که داره عمل میکنه !!! کجای روی کره زمینپلیس همه خلافکارها را می گیره؟ 🔴اتفاقا پاساژهای بالا شهر هم میرن شما خبر نداری!!! 🔵گشتهای امر به معروف خانم هایی که بسیار بد پوشش هستن وقابل تذکر و اصلاح نیستن را به اتاقهای مشاوره می بره وبراشون کلاسهای آموزشی میگذاره تا فکرشون را اصلاح کنه و فقط به یک تذکر ساده بسنده نشه چون اثری نداره... این کار بدیه؟ کجای این کار اینقدر بده که براش اینقدر یقه پاره میکنید؟ 🔴چرا ندیدیم یکبار برای ارشهای نظام اینگونه ناراحت بشید و صحبتهای آتشین بکنید؟ 🔵گفتید کی میخواد تربیت کنه؟ و پلیس در صلاحیت این نیست که کسی را تربیت کنه 🔴تربیت که کار شماست اگر درست وظیفه تون را انجام داده بودید که الان وضعیت اینطور نبود! 🔵حالا به جای پاسخگویی و شرمندگی از ترک وظیفه طلبکار هم شدید؟ 🔴گشت ارشاد وظیفه اش تربیت وباحجاب کردن بی حجاب نیست !! جلوگیری از رواج بی قانونی وبی حجابی در جامعه است؟ 🔵البته بازهم وظیفه ای که شما ترک کردی را متناسب با توان انجام میدن و با کلاسهای آموزشی اثرات مخرب بد پوششی را به خانمها متذکر میشن 🔴 آدم را که تو باید انقلابی کنی ولی نکردی ... 🔵الان کی دراه همراه با ضدانقلاب ها همون حرفهای اونها را میزنه؟ونظام را تضعیف میکنه؟ 🔴کی داره با این حرفها مستمعینش را ناامید میکنه وضد انقلاب درست میکنه؟ 🔵الان کی داره با این شبهات آبکی ذهن مردم را اضلال وگمراه میکنه؟ 🔴ما بیشتر از اینها از شما انتظار داشتیم 😭 🔵براتون خیلی متاسفم که روی خون شهدا پا گذاشتی ... خدا نجاتتون بده و فرصت جبران این خطای فاحش را بهتون عطا کنه 🔴اون روزی که با این حرفهای شما قدرت برخورد با فساد تضعیف بشه و فساد همه جامعه را بگیره چه پاسخی داری به خدا واهل بیت علیهم السلام و شهدا بدی؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
واکنش دختر شهید رکن آبادی به مرگ مهسا امینی و...
هدایت شده از مهاجر
این خبر جعلی است ودر صفحه توئیتر و اینستاگرام خانم زهرا رکن ابادی چنین مطالبی نیست. صفحات زیر مربوط به اینستاگرام وتوئیتر خانم زهرا رکن آبادی است https://www.instagram.com/z.roknabadi/ https://b2n.ir/s09657 این عکس که جعلی بود ولی یک مطلب دیگر هم در ذهنتون داشته باشد تا از فتنه ها در امان باشید اگر بنا باشه حق و باطل را موضع گیری رجال و آدمهای مهم و مشهور مشخص کند باید به همه کسانی که پشت علی علیه السلام را خالی کردند و پشت طلحه و زبیر ایستادند حق داد تازه بیشتر از الان هم باید حق داد چون اونها رجالی بودند که هر کدام یک وزنه بودند و این جایگاه را از مصاحبت پیامبر (ص) به دست آورده بودند مردي در جريان جنگ جمل دچار ترديد مي‌شود، با خود مي‌گه چطور ممكنه شخصيت‌هايي از طراز طلحه و زبير بر خطا باشند؟! درددل خود را با خود علي(ع) در ميان مي‌گذاره و از خود حضرت علي(علیه السلام) مي‌پرسه كه مگر ممكنه چنين شخصيتهاي عظيم باسابقه‌اي بر خطا روند؟ علي(ع) به او مي‌فرمايد: «اِنّكَ لَمَلْبُوسٌ عليك، اِنَّ الحَقَ وَ‌ الباطِلَ لا يُعْرَفانِ بِاَقْدارِ الرِّجالِ، اَعْرِفِ الْحَقَّ لَعَرِفَ اَهْلَهُ، وَ‌ اَعْرَفِ الباطِلَ تَعْرِفْ اَهْلَهُ» يعني تو سخت در اشتباهي، تو كار واژگونه كردهاي تو به جاي اينكه حق و باطل را مقياس عظمت و حقارت شخصيتها قرار دهي، عظمت‌ها و حقارتها را كه قبلاً با پندار خود فرض كرده‌اي، مقياس حق و باطل قرار داده‌اي، تو مي‌خواهي حق را با مقياس افراد بشناسي! بر عكس رفتار كن! اول خود حق را بشناس آن وقت اهل حق را خواهي شناخت، خود باطل را بشناس آن وقت اهل باطل را خواهي شناخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله طالقانی :می ترسم روزی برسد که غارت بین المال و فقر وفلاکت عادی شود و موضوع حساس جامعه دو تار موی زن بشود و.....
هدایت شده از مهاجر
"می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال و فقر و فلاکت در جامعه عادی بشود و موضوع حساس جامعه بشود دو تار موی زن که زیر روسری است یا بیرون آوردن آن ... آیت الله طالقانی روزنامه اطلاعات 20 اسفند 1357 " 🔵پاسخ شایعه: 1️⃣متن منتسب به آیت الله طالقانی در شایعه در مصاحبه یافت نشد و صحت ندارد! 2️⃣ایشان در مصاحبه مورد اشاره (روزنامه اطلاعات 1357/12/20) دفاع تمام قدی از حجاب و نظرات حضرت امام(ره) در این زمینه انجام داده اند.👇 http://pasokhgooyan.blogfa.com/post/1565 http://pasokhgooyan.blogfa.com/post/1566 3️⃣تیتر جنجالی مصاحبه به اقتضای کار رسانه ای و شرایط آن روز جامعه درج شده و علت و زمینه های مصاحبه و اظهار نظر ایشان در لینک زیر توضیح داده شده است.👇 http://pasokhgooyan.blogfa.com/post/1567 4️⃣هر خطا و گناهی به جای خود مذموم است و تطهیر بد حجابی با اختلاس ممکن نیست ! هر کدام آسیب های خاص خود را برای جامعه دارند و هر دو از نگاه شرع و قانون ناپسند هستند. 5️⃣انتشار اخبار اختلاسها، نشانگر برخورد مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاههای مربوط با فسادهای اقتصادی است👇 http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911202000439 http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921009001382 http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930303000548 http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931102000248
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نمایشگاه لباس در بلژیک ،و لباس قربانیان تجاوز و..... نوع پوشش در تجاوز تاثیری ندارد آیا .....
هدایت شده از مهاجر
❌اولا این عکس نوشته هیچ اعتباری نداره و حتی چنین ادعایی که در نمایشگاه لباس برگزار شده را هم اثبات نمی کنه ❇️ثانیا بر فرض که در بلژیک چنین نمایشگاهی برگزار شده باشد باز این مطلب اثبات نمیشه که لباس تاثیری در تجاوز نداره !!! 💠همه ما انسانیم دور از جون موجود بی جان وبی شهوت که نیستیم 💠آیا لازمه این حرف را نمایشگاه بلژیک برای ما ثابت کنه که لباس روی تجاوز تاثیر داره یانه؟!! 💠یعنی ما خودمون فرق دوتا خانم پوشیده و بد پوشش را نمی فهمیم!!!! 💠آخه این مساله که جوابش پیش خود ماست!! ❇️ثالثا خود غربی هم این مطلب را فهمیدن وبرای محیطهای آموزش قوانین پوششی گذاشتند... بخوانید: https://b2n.ir/q29014 ❇️تاثیر لباس زنان بر تجاوز حتی در جوامع اروپایی هم اثبات شده مطلب زیر را به عنوان نمونه ببنید: ❇️لباس زنان اوکراینی و افزایش میزان تجاوز جنسی! https://b2n.ir/p92364 ❇️بعد از تمام این حرفها،حال اگر مسلمانیم، رابطه ما با تکالیف الهی چی میشه ؟ وقتی خدا بر انسان تکلیفی گذاشته که پوشش باید تبرج نباشد باید به این تکلیف عمل کرد یا نه ؟ 💠 وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَی احزاب /33 💠و مانند دوره جاهلیت پیشین با آرایش و خود آرایی بیرون نیایید، ❇️بر فرض که مسلمان هم نباشیم،آیا موظف نیستیم به قوانین اجتماع احترام بگذاریم؟