eitaa logo
بصائرفرماندهان
32 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.1هزار ویدیو
403 فایل
بصیرت رمز نجات
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘ ✅ | جهاد مجازی؟ 🍃🌹🍃 🌀 فضای غالب در شبکه‌های مجازی نشان دهنده واقعیت‌های کشور و جامعه ایرانی نیست، چرا که به عکس مخالفان عزت و کرامت کشور، جامعه متدین و انقلابی کمتر به ضرورت کار در فضای مجازی باور دارند، در حالی که با چند کار ساده که زمان زیادی نمی برد، می‌توان این فضا را تغییر داد: 1⃣ به تمام افرادی که می شناسیم توصیه کنیم وقتی با مطلبی مواجه می شوند که مورد تایید آنهاست مانند اخبار مثبت یا عکس نوشته هایی از شهدا، رهبری و ...، آن را تایید کنند. ( اصطلاح لایک کنند) یا وقتی خبر یا مطلب دروغی را می‌بینند که واقعیت آن را می‌دانند، با یک جمله کوتاه واقعیت مطلب را بنویسند.( کامنت روشنگرانه) 2⃣ در مناسبت‌های ملی مذهبی و رویدادهای مهم کشور، مطالب مناسب در قالب نوشتار کوتاه و عکس نوشته تهیه و منتشر کنند یا حداقل مطالبی از این دست را در شبکه‌های پرمخاطب بازنشر دهند. 3⃣ تاریخ معاصر ایران، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه و در نهایت دستاوردهای پر افتخار کشور را در عرصه‌های مختلف بازگو کنند. 4⃣ کسانی که مطالعات بیشتری دارند باید در قالب متن‌های کوتاه از مبانی نظام سلطه و تاریخ پرجنایت آنها را علیه ملت ایران و سایر ملل بگویند و بنویسند. 5⃣ و ... ✍ دکتر قاسم حبیب زاده
♦️سمیرم در رتبه اول واکسیناسیون در استان اصفهان استاندار اصفهان: 🔹 استقبال از واکسیناسیون در استان اصفهان مطلوب نیست، به دنبال اقدامات ایجابی و سلبی هستیم تا واکسیناسیون استان را به ۸۰ درصد برسانیم؛ زیرا ۵۵ درصد جمعیت استان نوبت نخست و ۲۲ درصد نوبت دوم را تزریق کرده اند. 🔹معتقد هستیم مردم در هفته گذشته برای شرکت در مراسم عزاداری از واکسیناسیون کمتر استقبال کردند اما در آینده نیز محدودیت‌هایی را برای مردم و هم برای کارمندان اداری به منظور افزایش دریافت واکسن اعمال خواهیم کرد. 🔹سمیرم اولین شهرستان موفق استان اصفهان درزمینه تزریق واکسن است، ۷۰درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان واکسن تزریق کرده‌اند.
☘ ✅ | مهمترین محورهای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان- ۵ مهر 🍃🌹🍃 1⃣ هراس افکنی کرونایی با القاء عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در پیاده روی اربعین، ناموجه جلوه دادن رفتارهای اجتماعی افراد مذهبی و مرتبط سازی آن با پیامدهای شیوع مجدد کرونا با هدف تضعیف شعائر دینی و مذهبی و متهم ساختن زائران کربلا به نقض قوانین داخلی و بین المللی 2⃣ القاء شکست نگاه به شرق ایران (ادعای بازی روسیه و چین با کارت ایران و همراهی با غرب در ازای امتیازات گیری از آنان)، بازتاب هشدار روسیه به ایران و آمریکا در مورد تبعات منفی تعلل در بازگشت به برجام، القاء قرار گرفتن ایران در دوراهی پذیرش واقیعیت ها ( بازگشت به برجام و ...) یا خروج از NPT و رفتن به سمت سلاح هسته ای و تبعات تحریمی و جنگی آن و تشبیه این شرایط به قرار گرفتن ج.ا.ا در لبه پرتگاه 3⃣ فضاسازی در مورد مرگ امیرحسین حاتمی در زندان فشافویه و القاء نبود امنیت جانی زندانیان در بازداشتگاهها، متهم کردن ایران به شکنجه زندانیان و نقض حقوق بشر و تلاش برای تحریک افکار عمومی جهت اعتراض 4⃣ بازتاب اعلام حکم حبس، جریمه نقدی و شلاق نرگس محمدی 5⃣ بازتاب گزارش وزارت صمت در مورد تورم بیش از ۵۰ درصدی کالاهای اساسی در یکسال گذشته
☘ ✅ مجموعه‌ | گرامی داشت هفته‌ دفاع مقدس 🍃🌹🍃 🆔 splus.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔rubika.ir/meyar_pb 🍀
☘ ✅ | حضور رژیم‌صهیونیستی در نزدیکی مرزهایمان را تحمل نمی‌کنیم 🍃🌹🍃 🌀 سخنگوی وزارت خارجه درباره اظهارات اخیر رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان گفت: در حالی‌که روابط خوبی بین دو کشور وجود دارد و مسیرهای معمول ارتباطات در بالاترین سطح وجود دارد، بیان آن به این شیوه مایه تعجب است/ ایران همواره مخالفت خود با هرگونه اشغال سرزمینی را اعلام داشته و بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورها و مرزهای شناخته‌شده بین‌المللی تأکید کرده است/ مانور انجام‌شده از سوی کشورمان در مناطق مرزی شمال‌غرب، یک موضوع حاکمیتی است/ ایران حضور هر چند نمایشی رژیم‌صهیونیستی در نزدیکی مرزهای خود را تحمل نخواهد کرد و در این رابطه هر اقدامی را که برای امنیت ملی خود لازم بداند انجام خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☘ 🎥 | ‏پاسخ جانشین کل ‎فرمانده سپاه به الهام علی‌اف: آدم بزرگ وقتی بچه‌ای به او فحش می‌دهد دست روی سرش می‌کشد... 👌😁 🍃🌹🍃
☘ ✅ مجموعه‌ | گرامی داشت هفته‌ دفاع مقدس 🍃🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍و اما این زن یهودی.. 🔹«برندا شیفر» را بهتر بشناسید..
♦️سربازان گمنام امام زمان (عج)، سرکرده یک گروهک تروریستی را به هلاکت رساندند 🔹وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از به هلاکت رسیدن سرکرده یک گروهک تروریستی و دستگیری عناصر اصلی آن خبر داد. 🔹با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک گروهک تروریستی که با حمایت و هدایت سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشت با هوشیاری به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات مورد ضربه قرار گرفت.
اینم از مرکل ... این شد چندمی‌شون ؟ ☺️