eitaa logo
بَـسـام.
238 دنبال‌کننده
967 عکس
235 ویدیو
13 فایل
[و إنَهُ لَجَهاد ، نَصرٌ أو إستِشهاد] - هنا..؟بیت المقاومة جواب ناشناسا میره اینجا: https://eitaa.com/basamian
مشاهده در ایتا
دانلود
حسم وقتی از هیئت برمیگردم خونه:
ما دردِ نهانی و تو آن لطفِ عیانی ما کمتر از اینیم و تو بالاتر از آنی..
قشنگ بید ‌.
این شهر دیگه جای زندگی نیست. نه کتابفروشی داره نه صدیقه خانوم نه سینما .
به شخصه زمانی میتونم یه کتابو با خیال راحت تموم کنم که برای بعدش بازم کتاب داشتم باشم🦦.
همه مهتاب بجویند به تاریکی شب من به دنبال هلال رخ تو می‌گردم…
از سری آدم های مورد علاقم هستن.
یا فلان ابن فلان لا تخاف حسین للخایف امان(:
تو اگر درد شوی رنج شوی پنجه به قلبم بکشی من باز تو را ، باز تو را ، باز تو را میخواهم(: