eitaa logo
خبرگزاری بسیج شهرستان آبیک
874 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
3.4هزار ویدیو
49 فایل
🔺کانال رسمی خبرگزاری بسیج شهرستان آبیک برای انعکاس خدمات بسیجیان عزیز شهرستان در سراسر استان ارتباط با مدیر کانال: @hadid_14 آیدی جهت عضویت در کانال: @basijabyek
مشاهده در ایتا
دانلود
🩺 روغن زیتون 🔸۱ ماه هرشب کف پا را با روغن زیتون چرب و در پلاستیک تا صبح بپوشانید ۲۷ مرض را درمان میکند از جمله: 🔺️رفع سفیدی مو 🔺️کاهش چربی خون 🔺️زانو درد کمر درد ╭─═══════── 🆔 @basijabyek ╰─════════════───
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸روز سه شنبه روز متعلق به امام سجاد و امام باقر و امام صادق (علیهم السلام) با سلام و تحیت بر حضرتشان 🔺️السَّلامُ عَلَيْكَ يَا سَيِّدَ الْعَابِدِينَ وَسُلالَةَ الْوَصِيِّينَ 🔺️السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَاقِرَ عِلْمِ النَّبِيِّينَ 🔺️ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا صَادِقاً مُصَدَّقاً فِى الْقَوْلِ وَالْفِعْلِ ╭─═══════── 🆔 @basijabyek ╰─════════════───
🔰در سواد رسانه‌ای، بخش‌های مختلف محتوا کدامند؟ ۱. پیام: محتوای اصلی که رسانه قصد دارد به مخاطب منتقل کند، مثل اخبار، اطلاعات یا نظرات. ۲. فرم: شکل و قالبی که پیام در آن ارائه می‌شود؛ مثل متن، تصویر، ویدئو یا صدا. ۳. سبک: شیوه بیان پیام، از جمله لحن (جدی، طنز، احساسی) و استفاده از تکنیک‌های خاص. ۴. هدف: هدف رسانه از انتقال پیام؛ آیا هدف اطلاع‌رسانی، متقاعدسازی یا سرگرمی است؟ ۵. مخاطب: گروه هدف که پیام برای آن‌ها طراحی شده، و نحوه تعامل آن‌ها با محتوا. ۶. رسانه (کانال): نوع رسانه‌ای که پیام از طریق آن منتقل می‌شود (تلویزیون، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و…). ۷. فریمینگ (قاب‌بندی): نحوه ارائه اطلاعات با انتخاب برخی جنبه‌ها و نادیده گرفتن بقیه موارد. ۸. تحریف: تغییر یا تحریف اطلاعات به نفع یک دیدگاه خاص یا جهت‌دهی به پیام. ۹. سیاق (زمینه): شرایط اجتماعی، فرهنگی یا سیاسی که پیام در آن تولید شده، که بر معنای آن تاثیر می‌گذارد. ╭─═══════── 🆔 @basijabyek ╰─════════════───
5.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلمی از شهید یحیی سنوار که در سال ۲۰۱۱ پس از ۲۲ سال در توافق گیلعاد شلیط مبادله شد. ╭─═══════── 🆔 @basijabyek ╰─════════════───