eitaa logo
بسیج دانشجویی علوم پزشکی اهواز
842 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
943 ویدیو
151 فایل
کانال رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 📍 تلگرام : T.me/basijajums 📍اینستاگرام : Instagram.com/Arman.ajums ارتباط با ما : @basij_admin_313
مشاهده در ایتا
دانلود
🎙بکلام حجت الاسلام و المسلمین توانانیا 🎙با مولودی خوانی کربلایی علی حسن پور کربلایی سعید شفیعی 🕙 سه شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵|حرکت سرویس ها ۲۰:۳۰ 📍اهواز/گلستان/فروردین/خ اسفند/مسجد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور 💠 سرویس از درب خوابگاه های صدف، شهدا، گلستان و بوستان مهیا میباشد. •┈┈┈┈┈┈•❃•❃•┈┈┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums
دبیر شورای عالی امنیت منصوب شد 🔹رئیس جمهور در حکمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ۱۰ ساله امیر دریابان «علی شمخانی» در زمان تصدی‌ دبیری شورای‌عالی امنیت ملی، «علی اکبر احمدیان» را به این سمت منصوب کرد. @basijajums
🔻تحریم مضحک بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا 🔹هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید ، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد ، همان جبهه خودی است. شهید محمد ابراهیم همت @basijajums
⭕️بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در واکنش به تحریم از سوی اتحادیه اروپا بسمه تعالی ... قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ (119) إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ(120)(آل عمران) خبر تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا که امروز توسط رسانه‌ها مخابره شد حاوی نکات امیدبخش و عبرت‌آمیزی است. علت حقیقی تحریم بسیج دانشجویی توسط دشمنان تاریخی مردم ایران، خشم و کینه ناشی از خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام اسلامی و محرومان بوده که جای بسی خوشحالی است. خدماتی همچون، تبیین و تشریح سیاست‌های خصمانه دشمنان مردم ایران و سابقه تعامل آن‌ها با ایران در سه قرن گذشته، اجرای هزاران اردوی جهادی در نقاط محروم کشور، نقش‌آفرینی میدانی در دوران کرونا، تأسیس و توسعه ده‌ها شرکت دانش‌بنیان برای تأمین نیازهای مردم ایران، حفاظت از استقلال فرهنگی ایرانیان و ارزش‌های تمدنی و هزاره ایران زمین در برابر هجمه بی‌سابقه ادراکی علیه کشور و ده‌ها موضوع دیگر که بسیج دانشجویی در دهه‌های گذشته و خصوصا یک دهه اخیر در انجام وظایف ذاتی خود در پاسداری از آرمان‌های عدالتخواهانه و آزادی‌خواهانه نظام اسلامی انجام داده است. 🔹اما این تحریم، توسط اتحادیه اروپا باعث خنده و تعجب شد، خنده از اینکه، هنگام اخذ چنین تصمیم در مخیله سیاستمداران اروپایی چه گذشته که فکر کرده‌اند تحریم اعضای بسیج دانشجویی می‌تواند ذره‌ای برای فرزندان خمینی اهمیت داشته باشد! به این جماعت بایدگفت که: زهی عقل! جای خالی اندکی تفکر در هیأت حاکمه شما به شدت مشهود است. چگونه ممکن است مردانی که برای دفاع از آرمانشان جان برکف گرفته و در چند هزار کیلومتر بیرون از مرز‌ها با سرکوب ایادی و مزدوران شما تابلو رشادت و غیرت را برای بشریت ترسیم می‌کنند و بارها و بارها در دفاع‌های مقدس خود از انقلاب اسلامی در فتنه‌های مختلف و در مورد اخیر در حوادث مهرماه کشور از بذل جان و آبرو دریغ نکرده‌اند، ذره‌ای بابت تحریم‌های موهوم و جنگ کاغذی شما مشغله فکری پیدا کنند؟! تحریم‌های شما دولت‌های در حال سقوط و لبه پرتگاه، پشیزی برای سربازان روح‌الله ارزشی نداشته، ندارد و نخواهد داشت! تعجب از اینکه چگونه حکمرانان غربی که بر مسند حاکمیت‌های باسابقه نشسته‌اند و سال‌ها کباده عقلانیت در حکمرانی کشیده‌اند یا لااقل ادعای آن را کرده‌اند، اینگونه مشاعر خود را از دست داده‌اند؛ که در این هنگامه تاریخی که نظم قبلی جهان در حال زیرورو شدن است، به جای تدبیر سیاست و آینده‌نگری برای مردم خود در میانه طلوع قدرت‌های جدید جهانی، فارغ از اعتماد به دولت بدخواه آمریکا در سیاست خارجی، بازیچه دست مزدوران بی‌مایه و فراری از وطنشان قرار گرفته و دست به چنین اقدامات بی‌اثر و مسخره‌ای زده‌اند. لابد از منظر چشم آبی‌های سبک مغز و وطن‌فروشان لندن‌نشین، بسیجیان ایران باید نگران بلوکه شدن حساب‌هایشان در بانک‌های سوئیس یا سفر خارجی به سواحل اروپایی باشند!! 🔸 ما در بسیج دانشجویی به آن‌ها توصیه می‌کنیم، سعی کنید با تعقل بیشتر، آینده بهتری را برای مردم خود رقم بزنید. این تحریم سند افتخاری برای دانشجویان بسیجی ایران و سبب انگیزه‌ای مضاعف برای مجاهدت بیشتر آنان برای ارزش‌های انقلاب اسلامی است! ما به این پایداری در راه آرمان‌های انقلاب می‌بالیم و شما از این ناراحتی بمیرید... وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور @basijajums
⭕️ معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار میکند: 🔸کارگاه اصول بخیه زنی (تئوری و عملی) ✨با تدریس استاد قنواتی عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی جندی شاپور اهواز✨ 🔸زمان:چهارشنبه ۳ خرداد ساعت ۱۲:۰۰ الی۱۴:۰۰ 🔹مکان:پراتیک و سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی 🔻هزینه: ۵۰هزار تومان.🔺 ✅ برای ثبت‌نام کلمه سوچور را به شماره 09932721316 پیامک کنید ⚠️ اولویت با دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی ‼️ 💠 @basij_parastari_ajums
نشست تشکل‌های دانشجویی و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در این نشست سه ساعته با تشکل های دانشجویی رئیس ، معاون آموزشی ، معاون فرهنگی و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور داشتند . @basijajums
⭕️بخش اول صحبت های خانم رضوی نماینده بسیج دانشجویی در نشست تشکل‌های دانشجویی و هیئت رئیسه دانشگاه بسم الله الرحمن الرحیم نکاتی که قرار هست مطرح بشود در حیطه آموزشی و پژوهشی هستند که سعی شده به صورت مختصر جمع آوری و ارائه شوند؛ بخش اول در حیطه آموزشی در خصوص مسئله هیئت علمی ها و اتندینگ محترم پزشکی چند سوال مطرح است؛ چرا اتندینگ محترم هر موقع خواستند می توانند در بیمارستان ها حضور پیدا کنند و یا نکنند و بیمارستان های خصوصی را ترجیح دهند اما مثلا یک کارمند اگر اندکی تاخیر کند باید به چندین جا پاسخ دهند؟ به چه پشتوانه ای و چگونه اعضای هیئت علمی و گروه های بالینی این حق را برای خود قائل می شوند که حتی گاهی زیر بار قوانین وضع شده‌ شورای آموزشی دانشگاه نیز نمی روند؟ از آموزش ضعیف در بیمارستان ها هر چه بگویم کم گفته‌ام گاهی اوقات تدریس برای برخی از بزرگواران اتند و هیئت علمی کسر شأن به حساب می آید. دانشجو در بیمارستان حضور پیدا می کند وقت می گذارد اما به جز احساس تحقیر چیزی عایدش نمی شود. دانشجو در درمانگاه حاضر می شود اما به جای اتند ، توسط رزیدنت تدریس دست و پا شکسته‌ای نصیبش می کند. دانشجو اول صبح در بیمارستان به امید بهره گرفتن از راند اتند محترم حاضر می شود اما هیچ راندی انجام نمی گیرد. مشکل دیگری که ساختاری است، گنجایش نداشتن مراکز آموزش بالینی برای این حجم از دانشجویان است، به مراتب اتند های دلسوز به این نکته معترض هستند که بیمارستان های آموزشی از قالب خود دور شده و صرفاً درمانی شده‌اند. و اینجا سوالی مطرح است چه کسی گفته است هر اتند محترم با تجربه‌ای برای تدریس هم در بالین و هم غیر بالین(مثلا فیزیوپات) مناسب است؟ افرادی هستند که در تدریس در مقطع بالین موفق هستند اما در کلاس های فیزیوپات پزشکی توانایی انتقال مطلب را ندارند وقتی اتندینگ محترم هر موقع که خواستند به جای خود، رزیدنت را به درمانگاه می فرستند که بجای آنها ویزیت کند که بیمار چندین ماه رزیدنت را به عنوان همان پزشک متخصص یا فوق تخصص می شناسد، وقتی برخوردی نمی شود راه برای تخلف های دیگر نظیر ؛ گرفتن مبلغی جدا از مبلغ بیمارستان دولتی از بیمار و استفاده از الفاظ نا مناسب هنگام تدریس و رعایت نکردن قوانین اجتماعی و فرهنگی جامعه و... باز می شود و در صورت عدم برخورد فوری پیگیری این موضوع در آینده تا حدی غیر ممکن می شود. از طرفی ، چه کسی قرار است به این تخلفات رسیدگی کند، همان هایی که از این سیستم درمانی سود برده اند و می برد؟ احساسی که وجود دارد این است که کلاس های آموزشی در دانشکده های مختلف تولید علمی به همراه ندارد که این مشکل متاسفانه هم از جانب دانشجویان است هم از جانب اساتید و گویا دغدغه ها صرفا برگزاری و یا شرکت در کلاس برای رفع تکلیف است . این مورد جای آسیب شناسی و کار ویژه برای حل آسیب را دارد خصوصاً که تاثیر استاد و بستر فراهم شده که متولی آن معاونت آموزشی و مسئولین دانشکده ها می باشد در این موضوع بسیار زیاد است. @basijajums
⭕️بخش دوم صحبت های خانم رضوی نماینده بسیج دانشجویی در نشست تشکل‌های دانشجویی و هیئت رئیسه دانشگاه موضوع بعد نحوه نامناسب ارزیابی اساتید در سامانه می باشد که مشکلات زیر را دارد؛ اولا با توجه به اینکه در بازه امتحانات در سایت هم آوا قرار داده می شود توسط دانشجویان به صورت دقیق بررسی نمی شود و دانشجو هم نمی‌تواند وقتی برای آن بگذارد مورد دوم اینکه آیا این نظرسنجی ها تا الان نتیجه ای در بر داشته یا فقط در این سالیان به صورت نمایشی انجام می‌شود ؟ موضوع بعد در مورد ارائه دروس تخصصی در بازه زمانی صبح تا عصر می باشد که متاسفانه در برخی دانشکده ها به خاطر حضور هیئت علمی ها برای انجام کارهای شخصی و امور خصوصی این اتفاق نمی افتد مثلاً در دانشکده بهداشت دروس تخصصی در بعدازظهر که دانشجو و استاد هیچکدام شادابی و انرژی صبح را ندارند برگزار می شود و دروس عمومی که می‌توان آن را در بعداز ظهر ارائه داد در صبح ارائه می شود و یا در دانشکده داروسازی نیز همین مشکل وجود دارد. موضوع بعد عدم تنظیم صحیح برنامه آموزشی در ابتدای هر نیمسال می باشد که این مورد در اواسط ترم دانشجویان را با مشکل مواجه می‌کند، برای مثال برای دروس مختلف تعداد جلسات مناسب در نظر گرفته نمی‌شود به نحوی که در اواسط ترم نیاز به کلاس های جبرانی متعدد هست که با برنامه دیگر کلاس ها تداخل دارد و دانشجو باید بین دو کلاس یکی را انتخاب کند و در کلاس دیگر شرکت نکند که جای بسی تعجب دارد . بخش بعد در مورد معاونت پژوهشی دانشگاه می باشد که مهمترین سوالی که در این زمینه می توان داشت این است که ، با همه امکاناتی که در اختیار این معاونت هست چه تاثیری ملموسی در زمینه سلامت ، بهداشت و درمان استان داشته؟ حداقل انتظاری که می رود این است که نیازها و مسائل استان در زمینه بهداشت و درمان به صورت سالیانه یا بازه های کوتاه مدت و بلندمدت توسط معاونت پژوهشی اعلام شود که پژوهشگران به صورت واقعی و عملی به این سمت سوق داده شوند و ارائه مقالات ، پروپوزال ها و پژوهش ها هدفمند و برای حل مسائل استان باشد نه صرفاً برای ارتقا آمار شخص پژوهشگر یا دانشگاه ! ... @basijajums
🔰 خرمشهر آزاد شد . روز‌ ‌سوّم‌ ‌خرداد ...‌‌ ‌از‌ ‌روزهای‌ ‌فراموش شدنی‌ ‌نیست ؛‌ ‌از‌ ‌روز هایی‌ ‌است‌ ‌که‌ ‌در‌ ‌تاریخ‌ ‌کشور‌ ‌ما‌ ‌و‌ ‌در‌ ‌تاریخ‌ ‌انقلاب‌ ‌اسلامی‌ ‌عزیز‌ ‌ایران‌ ‌این‌ ‌روز‌ ‌می‌درخشد.‌‌ ‌ نماد‌ ‌است؛‌ ‌نماد‌ ‌پیروزی‌ ‌حق‌ ‌بر‌ ‌باطل‌ ‌و‌ ‌نماد‌ ‌قدرت‌ ‌الهی‌ ‌و‌ ‌دست‌ ‌قدرتی‌ ‌که‌ ‌امام‌ ‌بزرگوار‌ ‌فرمودند: دست‌ ‌قدرتی‌ ‌دارد‌ ‌ما‌ ‌را‌ ‌حمایت‌ ‌می‌کند‌. ‌چنین‌ ‌روزی‌ ‌است‌ ‌روز‌ ‌سوّم‌ ‌خرداد‌ ‌و‌ ‌روز‌ ‌آزادی‌ ‌خرّمشهر‌ ‌۱۳۹۵/۰۳/۰۳ امام خامنه ای(مدظله العالی) @basijajums