eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 زدن زنگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر 🔷 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، مراسم روز 12 بهمن و دهه فجر، زنگ انقلاب در گلستان شهدا سهروفیروزان باسخنرانی سرهنگ فصیحی(فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فلاورجان) و باحضور خانواده شهدا و مردم شهید پرور سهروفیروزان و بسیجیان پایگاه برادران(شهید مدنی) و پایگاه خواهران(فاطمیه) و فرمانده حوزه شهید بهشتی و حوزه خواهران کوثر در روز یک شنبه مورخ 1399/11/12 به صدا در آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ❇️مراسم زنگ انقلاب اسلامی 🔵در بهار آزادی خالی شهدا جالی ❇️ دهه فجر گرامی باد ❇️ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 🔷 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، مراسم روز 12 بهمن و دهه فجر، زنگ انقلاب در گلستان شهدا سهروفیروزان باسخنرانی سرهنگ فصیحی(فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فلاورجان) و باحضور خانواده شهدا و مردم شهید پرور سهروفیروزان و بسیجیان پایگاه برادران(شهید مدنی) و پایگاه خواهران(فاطمیه) و فرمانده حوزه شهید بهشتی و حوزه خواهران کوثر برگزارشد 📆 ۱۲ بهمن ماه ۹۹ 📍سهروفیروزان - گلزار شهدا
ساخت مرکز معاینه فنی موتورسیکلت‌ها در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: 🔹صدور قرار تأمین به معنای وقوع جرم و مجازات نیست، پس از بررسی پرونده و درصورت احراز مجرمیت و طی شدن روند دادرسی، در صورت محکومیت مجازات اعلام می‌شود و اگر شخصی پس از قرار تأمین آزاد شد مشکلی وجود ندارد و این قرار تأمین تنها برای بررسی بیشتر پرونده بوده است. 🔹وصول ۱۶۶ گزارش مردمی در سامانه سجام در سال جاری و بیش از ۲۰۰ دستور برای پیگیری و اعلام نتیجه نیز دیگر اقدامات در این زمینه است. 🔹در یک سال گذشته درخصوص مقابله با قاچاق سوخت، سه باند بزرگ قاچاق منهدم شده و از این باندها بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.
🔹تصویری زیبا از شهر کویری زواره
💢جزئیات برنامه‌های بسیج دانشجویی اصفهان اعلام شد 🔹به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،مسئول ناحیه بسیج دانشجویی ازبرنامه‌های ویژه دهه فجر این سازمان خبر داد:تمامی برنامه‌های مجموعه بسیج دانشجویی استان اصفهان در مناسبت‌های مختلف به ویژه در دهه فجر به نوعی تبیین کننده مسیرگام دوم انقلاب اسلامی است
💢جبهه مقاومت علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌ها روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته است 🔹به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌های استکبار جهانی، جبهه مقاومت روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته در مقابل استکبار ایستاده است.
فیلم و چندرسانه ای 💢اعلام رمز آغاز رزمایش الی بیت المقدس گردان های بسیجیان اصفهان به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) رمز آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج دهه فجر را با نام یا زهرا(س) اعلام کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*حتما ببینید نمیشه امروز که روز جشن انقلاب هست از شهدای مدافع حرم یادی نکرد* یا حضرت زینب س التماس دعا 🙏
چهارمین دادگاه جرم سیاسی برگزار شد 🔹چهارمین دادگاه جرم سیاسی برای رسیدگی به پرونده «محمدعلی وکیلی»، نماینده سابق مجلس و سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی برگزار شد. 🔹اتهام این فرد نشر اکاذیب به قصد اصلاح امور کشور بود که هیات منصفه باتفاق با اکثریت آرا متهم را در اتهام فوق الذکر مجرم ندانست. 🔸در دوره تحول قوه قضائیه اجرایی شدن قانون جرم سیاسی برای اولین بار پس از انقلاب با دستور رییس قوه قضائیه کلید خورد که پس از دادگاه زاکانی، احمدی و حسام الدین آشنا این چهارمین دادگاه جرم سیاسی است.
آلودگی هوای اصفهان همچنان ادامه دارد کارشناس هواشناسی اصفهان: 🔹از روز سه شنبه تا پایان هفته با استقرار جوی پایدار مجدداً شرایط برای آلودگی هوا در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا می‌شود. 🔹بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود. 🔹بیشینه دمای هوای اصفهان ۱۶ درجه و کمینه آن منفی ۳ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۹ درجه و سردترین بوئین میان دشت با منفی ۱۰ درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.
سهم هر اصفهانی از بودجه 1400 شهرداری چقدر است «نوروزی»شهردار اصفهان: 🔹بودجه ۱۴۰۰ شهرداری مثل سال گذشته به صورت تجمیع شده شامل مرکزی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری است که لایحه بودجه سال آینده ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. 🔹 نسبت به سایر کلان‌شهرها در شرایط خوبی قرار داریم؛بودجه امسال مبتنی بر برنامه ۱۴۰۵ است و اولین بودجه‌ای است که در قالب چارچوب ۱۴۰۵ صورت می‌گیرد. 🔹 سال گذشته سرانه هر شهروند ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بود که امسال در بودجه ۱۴۰۰ به چهار میلیون و ۲۸۰ هزار تومان افزایش داشته است.
🔺 کنگره آمریکا با رفع تحریم‌های ایران مخالفت خواهد کرد 🔹 رسانه آمریکایی پولیتیکو به نقل از منابع آگاه در سنای آمریکا گزارش داد که بسیاری از قانونگذاران مخالف برجام احتمالاً با برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران توسط دولت جدید آمریکا مخالفت خواهند کرد.
🔴 مراسم رژه موتور سواران بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران 🔷 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، به مناسبت روز 12 بهمن و ورود امام خمینی به ایران و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، مراسم رژه موتور سواران بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران از آرامگاه شهدای گمنام محله کرافشان و باسلام و صلوات بر این شهدای بزرگوار شروع و به طرف خیابان های شهر پیربکران و با پخش سرود های انقلابی حرکت کردند. 🔰 تشکر ویژه از عوامل کلانتری 15 شهر پیربکران و همچنین آتش نشانی شهرداری پیربکران که برای آرامش موتور سواران گرامی زحمت کشیدند. ✅ در ضمن این مراسم در روز یک شنبه مورخ 1399/11/12 برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نام یکتای بی همتا تنها راه لذت بردن از زندگی ، پذیرش این واقعیت است که زندگی یک جریان و فرآیند است و نه رسیدن به یک مقصد .!!! پس منتظر زندگی نباشیم بلکه هر آن و لحظه را زندگی کنیم . ســـلام و درود بر شما، هفته ای لبریز از آرامش، سلامتی و موفقیت براتون آرزومندم. 🌹🌹 آوای عاشقی 🌹🌹
💠نقش نگین انگشتر حضرت زهرا(س) این بود: توکل کنندگان به خدا،‌ از خطرات در امان اند بحار؛43:9 🗓اوقات شرعی و تقویم امروز دوشنبه: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸ جمادی الثانی ۱۴۴۲ ۱ فبریه ۲۰۲۱
☀️وضع امروز آب و هوای اصفهان
🔴 برگزاری مراسم نقاشی جشن انقلاب اسلامی در روستای تمندگان 🔷 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، مراسم نقاشی جشن انقلاب اسلامی برای گروه سنی نونهالان و با همکاری مدیر دبستان توحید تمندگان سرکار خانم علیمرادی، دهیار محترم روستای تمندگان و پایگاه مقاومت بسیج شاهد تمندگان در مسجد المهدی تمندگان و در روز دوشنبه مورخ 1399/11/13 برگزار شد.