eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ماکرون برای دومین بار رئیس جمهور فرانسه شد 🔹وزارت کشور فرانسه اعلام کرد؛ امانوئل ماکرون با کسب ۵۸ درصد آراء در مقابل ۴۱ درصد مارین لوپن پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است.
5 اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت سردار شهید محمد منتظر قائم گرامی باد
⭕️اوباما: مردم به دلیل انتشار اطلاعات اشتباه در فضای مجازی جان خود را از دست می‌دهند 🔹رییس جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی خود در دانشگاه استنفورد نسبت به انتشار مطالب نادرست در فضای مجازی و تهدید جان شهروندان آمریکایی به شدت اظهار نگرانی کرد و از شرکت‌های فناوری خواست تا هر چه سریعتر راه حلی عملی برای آن بیابند. 🔹باراک اوباما در این سخنرانی گفت: 🔹به نظر می‌رسد امروز پلتفرم‌های مجازی ما را به سمت اشتباهی هدایت می‌کنند. دانشمندان ما واکسن‌هایی منحصر به فرد در جهان برای مبارزه با کرونا ساخته اند و تا به امروز آزمایش بالینی این واکسن‌ها روی میلیون‌ها نفر آزمایش شده است. اما به دلیل انتشار اطلاعات و داده‌های اشتباه از این واکسن‌ها هنوز از هر ۵ آمریکایی یک نفر هیچ تمایلی برای دریافت واکسن کرونا ندارد و از این طریق هم خود و هم تمامی اطرافیان خود و در نتیجه جامعه را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد. 🔹در چند سال اخیر به ویژه بسیاری از مردم آمریکا تنها به دلیل انتشار همین اطلاعات نادرست کشته شده اند. Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️رونمایی از لایه پنهان فهرست ابربدهکاران بانکی 🔹رانتی که از جیب ۸۰ میلیون ایرانی پرداخت می‌شود 🔹در سال‌های اخیر سیستم بانکی کشور، با نوع جدیدی از فضای توزیع رانت در موضوع پرداخت و بازپرداخت تسهیلات مواجه شده است. بر این اساس دولت، مجلس یا نهادهایی نیز که به هر نحو قصد حمایت از تولید داخلی را دارد، به اسم حمایت از واحد تولیدی، شراط بازپرداخت به نرخ‌های زمان دریافت وام و تسهیلات را فراهم می‌کنند. 🔹به عنوان مثال فرض کنید، یک واحد تولیدی بدهکار به شبکه بانکی، به اسم حمایت از تولید یک شورایی تشکیل می‌شود و می‌گویند که نگاه کنیم این فرد در چه مقطعی وام ارزی گرفته، براساس قیمت ارز در همان مقطع بیاید و معادل ریالی آن را به شبکه بانکی پرداخت کنند. 🔹در چنین شرایطی افراد به سرعت پرداخت وام را انجام می‌دهند چرا که به طور مثال از وام برای واردات ماشین آلات استفاده کرده‌اند و ارزش آنها چند برابر شده است. در چنین شرایطی حتی اگر جریمه دیرکرد پرداخت وام را در نظر بگیریم باز هم بازپرداخت وام از جهش نرخ ارز عقب‌تر است.
⭕️قدرت ايمان بر آنها غلبه كرد و غلبه مى‏كند 🔹آنها در طبس آمدند و گمان كردند كه مى‏توانند نيرو پياده كنند و مى‏توانند بيايند و به بهانه خارج كردن گروگان‌ها ايران را قبضه كنند و خداى تبارك و تعالى شن‌ها و بادها را فرستاد و آنها را شكست داد. اينها نمى‏توانند بفهمند و نخواهند توانست فهميد كه سربازهاى ايران از نظامى و پاسدار و ساير قواى مسلح با ايمان است كه دارند پيش مى‏روند. تمام قدرت‌ها يك طرف ايستادند و يك قدرت ايمان هم در مقابل آنها يك طرف و قدرت ايمان بر آنها غلبه كرد و غلبه مى‏كند. 🌸صحیفه امام؛ ج16؛ ص106 | جماران؛ 24 اسفند 1360 Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️اف‌بی‌آی: تهدیدهای سایبری اخیر چین بی‌سابقه است رئیس اف‌بی‌آی: 🔹میزان جاسوسی‌ها و تهدیدهای امنیتی اخیر چین، در تاریخ بی سابقه بوده است. 🔹چینی ها اطلاعات شخصی و گروهی بسیاری از آمریکایی ها را بیشتر از هر کشور دیگری دزدیده‌اند. گستردگی هدف آنها تقریبا شامل تمام بخش های اقتصاد آمریکاست. 🔹یک شرکت امنیتی خصوصی آمریکا ماه گذشته میلادی اعلام کرد چین دستکم ۶ ایالت آمریکا را سال گذشته هک کرده است.
⭕️برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی 🔹صبح امروز ۲ دَربی که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی در بن‌بست اختر برای حفاظت از وی تعبیه شده بود با تصمیم شورای عالی امنیت ملی برداشته شد. 🔹از سال ۸۹ و به دلیل ادامه یافتن اقداماتِ ضد امنیت ملی و برهم زننده آرامش مردم که توسط برخی از سران ۸۸ و اطرافیان آن‌ها صورت می‌پذیرفت، شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، برخی محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد دو تن از سران فتنه را اعمال کرد. 🔹این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتار‌های آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد. 🔹در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد در فتنه‌ ۸۸، محدودیت‌ها به حداقل رسیده بود. 🔹امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ی او نیز تسهیل شود. 🔹 اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است.
⭕️ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای گرامی باد 🔹شهید محمد منتظر قائم تاریخ تولد: سوم اسفندماه ۱۳۲۷ محل تولد : فردوس(خراسان جنوبی) سمت: اولین فرمانده سپاه پاسداران یزد تاریخ شهادت: ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ محل شهادت: طبس (توسط نیروهای آمریکایی بر اثر اصابت راکت هواپیما) شادی روح این شهید عزیز صلوات
⭕️پیام تسلیت در پی درگذشت همسر مکرّم آیت‌الله جوادی آملی 🔸 رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر مکرّم آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سخنگوی وزارت خارجه: سانتریفیوژها با اطلاع آژانس منتقل شد 🔹خطیب‌زاده: ایران عضو N.P.T است و رژیم عدم اشاعه‌ای را پذیرفته و مقررات پادمان را طابق‌النعل بالنعل انجام داده است 🔹انتقال سانتریفیوژها از کرج به نطنز با اطلاع آژانس صورت گرفته است 🔹بر اساس اساسنامه آژانس این اجازه را داریم که بر اساس نیازهای صلح‌آمیز خود هر اقدامی را با اطلاع و زیر نظر آژانس انجام دهیم.
⭕️درخشش آزادکاران در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا 🔹 مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کردند که حاصل کار 8 مدال رنگارنگ بود. 🔹کسب ۸ مدال از ۱۰ وزن اعزامی نشان می‌دهد کشتی کشور پشتوانه‌هایی خوبی دارد که می‌توانند در آینده در رویداد‌های پیش رو مانند بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی صربستان باز هم پرچم کشورمان را بالا ببرند. کشتی همیشه بار مدال را در المپیک و بازی‌های آسیایی بر دوش می‌کشد و این موضوع همیشه از سوی مسئولان ورزش کشور هم مطرح شده است. توجه مالی و تزریق بودجه به کشتی می‌تواند بیش از گذشته باعث افتخارآفرینی شود.
در پیامی مطرح شد؛ تسلیت سرلشکر سلامی برای درگذشت همسر مکرّم آیت‌الله جوادی آملی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت همسر مکرّم آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفتند.
⭕️توقیف ۵ فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های جزیره قشم 🔹 ۶ قاچاقچی دستگیر شدند 🔹رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف ۵ فروند قایق حامل دام زنده قاچاق در آب‌های جزیره قشم خبر داد.
تعرفه‌های حمل و نقل عمومی اصفهان در شورا اصلاح شد 🔹سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان: امروز مجددا پاسخ شورای شهر به فرمانداری درباره تعرفه حمل و نقل عمومی به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید و این پاسخ به هیأت تطبیق ارسال خواهد شد تا جمع‌بندی نهایی درباره نرخ‌ تعرفه‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری به قطعیت برسد.
⭕️پیشکسوتان جبهه به یاد شهیدان «همت» و «رستگار» کنار هم جمع می‌شوند 🔹مراسم بزرگداشت شهیدان حاج «ابراهیم همت» و «کاظم نجفی رستگار»، در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود.
⭕️ طوفان موقتی در از ساعاتی دیگر 🔹 فریبا گودرزی کارشناس : تهران از ساعاتی دیگر با وزش باد شدید موقتی و تگرگ و رعد و برق روبه‌رو می‌شود. 🔹 اثر این مخاطره افزایش شاخص کیفیت هوا، کاهش دید، اختلال در تردد است.
هدایت شده از 
🌸تا شادیمان 🌷بی حد و اندازه شـود 🌸تا باغ بهـارمان 🌷پر آوازه شود 🌸خورشیـد شو و 🌷پنجره ها را بگشا 🌸لبخند بزن که صبحمان تازه شود 🌸درود بر شما دوست عزیز 🌷صبحتون بخیر و شادی 🌸سه‌شنبه تون پراز اتفاقات خوب دوستان عزیز توجه داشته باشند آخرین وقت برای آزادی زندانیان تا پنج شنبه ظهر می باشد نفر 10هزار تومان کمک کنید که بتوانیم 20زندانی که به خیریه شهدا خط شکن دادند شد برای آزادی اقدام کنیم یاد و نگاه داشتن خاطر شهدا هم کمتر از شهادت نیست 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹توجه. توجه با سلام و احترام در شهرستان فلاورجان فقط مرکز نیکوکاری خیریه شهدا خط شکن برای آزادی زندانیان کمک جمع آوری می کند در دین اسلام نیز بر برپایی جشن گلریزان و برطرف کردن مشکلات فقرا تأکید شده و امام علی(ع) در نامه‌ای خطاب به فرزندشان حضرت مجتبی(ع) در باب کمک به نیازمندان می‌فرمایند: مناسب‌ترین زاد و توشه براى لحظه‌هاى هولناک صحراى محشر، کمک به فقرا و احسان به نیازمندان است. این کار در حقیقت شبیه آن است که این زاد و توشه را در دنیا تحویل آن‌ها دهیم و آن‌ها با خود حمل کنند و در قیامت تحویل ما دهند. مرکرنیکوکاری خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان جهت آزادی زندانیان شماره حساب وکارت جهت واریزکمکهای شما مردم خط شکن شهرستان فلاورجان برای آزادی زندانیان مرکز نیکو کاری خیریه شهدای خط شکن 110769749001شماره حساب بانک ملی شناسه واریز881105084 شماره کارت 6037997950411455 تماس۰۹۱۳۱۳۵۲۲۶۴ ۰۹۱۳۳۳۸۵۶۷۷ ۰۹۱۳۱۰۸۷۴۰۰ ۰۹۱۳۰۸۵۷۶۲۵ فیش واریزی عکس گرفته و ارسال کنید 09130857625 با تشکر 💚💙💚💙💚💙
⭕️فعالیت سامانه بارشی در کشور تشدید می‌شود 🌧 گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را در بر می‌گیرد و غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان این سامانه در بقیه نقاط کشور فعال است. ⛈ در شمال ایلام، لرستان، جنوب کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود. 🌦 آسمان تهران ابری در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
⭕️سردار حسن زاده: 🔹امروز دشمن از انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است/جامعه کارگری ما در همه جا نقش آفرینی کرده اند 🔹فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت:امروز دشمن از ایران اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است. دشمن از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را در محاصره اقتصادی قرار داد و عصبانیت دشمن از اینجاست که علیرغم چهل و دو سال محاصره، تحریم فشار های همه جانبه اقتصادی موفقیت های ایران اسلامی رو به افزون بوده اند.
⭕️سردار کوثری: دهه 70 سپاه خودرو ساخت، وزیر اعتراض کرد و مانع ورود سپاه به این عرصه شدند 🔹کوثری: سپاه در سال۷۱یا۷۲ به صنعت خودروسازی ورود کرد و در این سال خودرویی را ساخت که در نمایشگاه بین‌المللی در آن سال به نمایش درآمد. مقام معظم رهبری سوار بر آن خودرو شدند اما، بهزاد نبوی وزیر وقت صنایع آن زمان از ورود سپاه به صنعت خودروسازی انتقاد کرد و از مقام معظم رهبری خواست سپاه به این صنعت ورود نکند و کار ساخت خودرو را خودروسازان انجام دهند. 🔹رهبر انقلاب نیز تأکید کردند که براساس قانون سپاه، کار ساخت خودرو به‌ خودروسازان واگذار شود. اگر گذاشته بودند مسئله تولید خودروی ملی، باکیفیت و ارزان اکنون در کشور برطرف شده بود و مشکلاتی که امروز گریبان مردم را گرفته است، نداشتیم. 🔹هنوز تفکری در کشور وجود دارد که دنبال منافع شخصی خود است و این منافع را بر منافع ملی ارجح می‌داند. امیدواریم با تغییر شیوه‌ها و عملکردها شاهد پایان دادن به این تفکر در عرصه‌های مختلف کشور باشیم.
⭕️عبدالملکی: 🔹کارگران جزء ایجاد کنندگان انقلاب اسلامی و عنصر تداوم آن هستند/تلاش دولت برای مداوای بیماری مزمن تورم 🔹وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در ادبیات کارگری از همان ابتدا در انقلاب اسلامی حضور مستمر داشته است، ادامه داد:کارگران جزء ایجاد کنندگان انقلاب اسلامی و عنصر تداوم آن هستند.
⭕️حمله خمپاره‌ای به اردوگاه «التاجی» در بغداد 🔹وبگاه اینترنتی کردستان ۲۴: دست کم دو گلوله خمپاره به نزدیکی اردوگاه «التاجی» که محل استقرار «مستشاران ائتلاف آمریکایی» است، اصابت کرد. 🔹هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله خمپاره‌ای را بر عهده نگرفته‎ است.
⭕️ گردوخاک در خوزستان ۴۳۴ نفر را راهی بیمارستان کرد 🔸معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز: وقوع پدیده گرد و خاک خوزستان در روز دوشنبه ۴۳۴ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه و تحت مراقبت قرار گرفتند.