eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ ثبت‎نام افراد جدید و جامانده از یارانه همچنان ادامه دارد 🔹 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: ثبت نام افراد جدید و جامانده از یارانه همچنان و تا اطلاع ثانویه خواهد داشت. 🔹سرپرستان خانوارهایی که جامانده‌ و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند و تا کنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند همچنان با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.
⭕️ مراسم بزرگداشت شهید صیادخدایی فردا برگزار می‌شود 🔹مراسم بزرگداشت مدافع حرم و امنیت، سردار شهید صیادخدائی با حضور عموم مردم و مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود. 🔹این مراسم پنج شنبه ۵ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار می‌شود.
🔴ماموریت رئیسی به وزارت خارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا 🔹رئیس‌جمهور: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و لذا از رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و وزیر خارجه می‌خواهم که بدون فوت وقت در مذاکره با کشورهای همسایه که منشا این آلاینده‌ها هستند، موضوع را حل‌وفصل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️شمار جانباختگان متروپل آبادان به ۱۶ نفر رسید وزیر کشور: 🔹حساسیت‌های آواربرداری متروپل آبادان بالاست و در حال حاضر به دلیل احتمال ریزش برخی از سازه‌های مجاور، آواربرداری برای مدتی متوقف شده است. 🔹این حادثه ۱۶ نفر فوتی و ۳۷ نفر زخمی داشته است که ۳۴ نفر از آسیب‌دیدگان خوشبختانه از بیمارستان مرخص شده‌اند.
⭕️سردار قاآنی: صهیونیست‌ها جرأت شلیک یک تیر را به حزب‌الله لبنان ندارند 🔹فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اقتدار حزب‌الله لبنان،گفت: امروز رژیم صهیونیستی جرات شلیک حتی یک تیر را به یکی از نوجوانان و جوانان حزب‌الله ندارد.
⭕️ تقاضا برای فرزندخواندگی نوزاد پیدا شده در نازی آباد 🔹۱۷ هزار خانواده در صف نوبت پذیرش فرزند 🔹 نصیری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی: 🔹از روز گذشته که خبر پیدا شدن یک نوزاد در نازی آباد در رسانه‌ها منتشر شد، متقاضیان بسیاری برای تحویل این کودک به عنوان فرزندخوانده اعلام آمادگی کرده‌اند. 🔹۱۷ هزار خانواده متقاضی برای امر فرزندخواندگی نوزاد هستند و اگر بنا باشد این کودک به خانواده‌ای داده شود اولویت با آن‌هاست. 🔹سالانه تنها ۱۵۰۰ نوزاد به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌های متقاضی داده می‌شود و تعداد زیادی از خانواده‌ها بعد از ثبت‌نام برای تحویل فرزندخواندگی باید در صف نوبت بمانند.
⭕توقیف کشتی ایرانی از سوی یونانی‌ها، دزدی دریایی است 🔹️سازمان بنادر و دریانوردی: یک فروند کشتی تحت پرچم ایران از سوی دولت یونان در سواحل این کشور نگه داشته و بار آن با حکم دادگاه و با هماهنگی دولت آمریکا توقیف شد. 🔹این اقدام، مصداق بارز دزدی دریایی و برخلاف موازین بین المللی است و دولت یونان باید فورا به تعهدات بین المللی خود عمل کند.
⭕وقوع دو انفجار در مزارشریف 🔹️ساعتی پیش دو انفجار نسبتا قوی در شهر مزارشریف به‌وقوع پیوست است. به گفته‌ منابع غیررسمی ۱۰ نفر در این انفجارها کشته و زخمی شده‌‌اند.
⭕️استقبال چشمگیر از اجتماع سلام فرمانده / شرط حضور با کد رهگیری 🔹با توجه به استقبال چشمگیر از اجتماع عظیم «سلام فرمانده» و تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی، به اطلاع می‌رساند که صرفا افرادی می‌توانند در برنامه شرکت کنند، که در سامانه ثبت نام و کد رهگیری ۶رقمی دریافت کرده‌اند.
⭕️ عکس ماهواره ای گستردگی گرد و خاک در کشورمان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حضور ایران در چهارمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه ای در تاجیکستان 🔹️علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه ای که روز جمعه ۶ خرداد در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود، شرکت می‌کند. 🔹در این نشست، دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی از کشورهای ایران، روسیه، چین، هندوستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان، تحولات افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد. 🔹️سلسله نشست های گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای با ابتکار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۷ پایه گذاری شد و نشست های اول و دوم با میزبانی ایران و نشست سوم با میزبانی هندوستان بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استفاده از تمام تجهیزات و ادوات آوار برداری به روز در حادثه متروپل آبادان 🔹 کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور: در حادثه متروپل آبادان از تمام تجهیزات و ادوات آوار برداری به روز استفاده می کنیم. 🔹فقط ۳ مصدوم در بیمارستان بستری هستند. 🔹عملیات جست و جو و آواربرداری با دقت و ریسک بالا در حال انجام است.
⭕️ علی‌رغم تحریم‌های آمریکا به دنبال تقویت تجارت با ایران هستیم 🔹 معاون نخست‌وزیر روسیه تصریح کرد، علی‌رغم فشار تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، روسیه در حال تقویت روابط تجاری با ایران است و اقتصاد هر دو کشور را تقویت می کند.
⭕️ بازدید سردار سلیمانی از طرح های جهادی آبرسانی به مناطق روستایی حمیدیه 🔹 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از روند طرح های جهادی آبرسانی به برخی از مناطق روستایی شهرستان حمیدیه بازدید کرد.
به مناسبت شهادت حضرت امام صادق(ع) و فتح خرمشهر ویاد شهدای بخش پیربکران قرائت دعای ندبه سخران حجت السلام والمسلمین حاج آقا بابایی بانوای مداحان حاج احسان فتحی و کربلابی مهدی عباسی زمان جمعه مورخ 1401/3/6از ساعت، 6صبح مکان پیربکران کرافشان در جوار شهدای گمنام پل تاریخی بابا محمود ((ستادبرگزاری مراسمات مذهبی بخش پیربکران ))
◼️قافله عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت ششمین امام همام حضرت امام جعفر صادق(ع) زمان :جمعه ۱۴۰۱/۳/۶ ساعت ۱۲ظهر مسیر قافله : میدان سردارشهید حاج قاسم سلیمانی(شهرداری سابق) تا حسینیه شهدای پیربکران ▪️ستاد برگزاری مراسمات مذهبی بخش پیربکران
جلسه نشست بصیرتی وشهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شفیعی درمسجد المهدی توسط پایگاه یسیج شاهد 🗓زمان:۱۴۰۱/۳/۵ 📌مکان:مسجد المهدی تمندگان
⭕️نامه امیرعبداللهیان به وزرای خارجه چند کشور درگیر گرد و غبار 🔹وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به وزیران خارجه کشورهای دارای منشاء ریزگرد یا مبتلا به بحران زیست‌محیطی حاصل از انتشار گسترده گرد و غبار در منطقه نامه نوشت و در این زمینه پیشنهادات و نظرات ایران را برای مقابله با این بحران زیست‌محیطی مطرح کرد. 🔹امیرعبداللهیان پیش از این نیز در خصوص ضرورت اقدام دوجانبه و جمعی برای مهار پدیده گرد و غبار و بیابان‌زایی با وزیران امور خارجه عراق، سوریه، کویت و ترکیه به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرده بود.
⭕️حادثه صنعتی در کارخانجات منطقه پارچین 🔹یک منبع آگاه از بروز حادثه صنعتی در یکی از کارخانجات منطقه پارچین خبر داد. 🔹بر اساس این خبر، عصر دیروز حادثه صنعتی در یکی از کارخانجات منطقه پارچین روی داد که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر بدلیل جراحت راهی بیمارستان شده است.
⭕️نامه ایران به سازمان ملل درباره ترور شهید صیادخدایی 🔹سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل: این اقدام تروریستی در ادامه ترورهای سیستماتیک و شبکه‌ای علیه شهروندان بیگناه و دانشمندان ایرانی به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای پیشبرد مقاصد نامشروع در سیاست خارجی برخی رژیم‌ها برنامه‌ریزی و به اجرا گذاشته شده است. 🔹محکوم کردن این اقدام توسط سازمان ملل، به عنوان بخشی از وظایف سازمان در مبارزه واقعی و بدون تبعیض با تروریسم به شمار می‎رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات صد‌ها هزار نفری مردم پاکستان 🔹 مهلت ۶ روزه عمران خان به دولت 🔹 عمران خان، نخست وزیر برکنار شده پاکستان در سخنرانی خود در تظاهرات گسترده مردم در اسلام آباد با دادن مهلت ۶ روزه به دولت شهباز شریف، نخست وزیر فعلی پاکستان برای برگزاری انتخابات زودهنگام، هشدار داد و تاکید کرد که اگر «دولت وارداتی» نتواند این خواسته‌ها را برآورده کند او با تمام ملت به اسلام آباد، پایتخت بازخواهد گشت.