eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃در محضر نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین علی (ع) می‌فرمایند: آنكه تو را از چيزى بر حذر مى دارد، همانند كسى است كه تو را مژده اى مى رساند. حکمت پنجاه و نهم
⭕️سردار کریمیان: سپاه از جنس مردم و برای خدمت در کنار مردم است 🔹جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه هم از جنس مردم است و برای ارائه خدمات باکیفیت بیش از پیش در کنار مردم هستیم. 🔹هر جایی کمبود و کاستی باشد کمک کار هستیم
سردار شرفی خبر داد؛ ⭕️اعزام ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه/ خبری خوش برای اتباع خارجی 🔹فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: تاکنون ۷۶۰ هزار زائر از مرز شلمچه عازم کشور عراق شدند. 🔹زائران پاکستانی با گرفتن مانیفست و گروهی و اتباع افغانستان که دارای گذرنامه، برگه گذر ویژه و مدارک قانونی هستند می‌توانند از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شوند. 🔹 مواکب و خودروهای عمومی برای انتقال زائران به شهرهای مبدا در مرزها آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرگزاری بسیج: ⭕️اجتماع اربعین قدرت شیعه را نشان می دهد/ ما مرد ایستادن هستیم 🔹یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیاده روی اربعین حسینی قدرت شیعه را نشان می دهد و این پیام را برای دشمنان دارد که ما مرد ایستادن هستیم. 🔹آل سعود، قادر به مدیریت دو میلیون حاجی در ایام حج نیست. 🔹اجتماع اربعین، مانور حسینی بودن آزادگان عالم است. 🔹دشمنان دست تجاوز به ایران دراز کنند، پاسخ محکمی می دهیم.
سردار شاکرمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج: ⭕️سپاه برای انتقال زائران از مرز مهران آمادگی دارد 🔹فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه برای انتقال زائران از مرز مهران آمادگی دارد و دراین راستا هزار اتوبوس به کار گرفته می شود. 🔹اقدامات فرهنگی در مرز مهران یک ضرورت است 🔹سپاه با تمام توان در کنار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی در موج بازگشت است
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛ ⭕️تأمین بسته های تحصیلی برای ۷۱۰۰ دانش آموز تحت حمایت زنجانی 🔹مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: با برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها و مشارکت خیران نیک اندیش زنجانی برای ۷۱۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد بسته های تحصیلی تهیه و توزیع می شود.
سرلشکر سلامی: ⭕️ملت ایران شایسته بهترین خدمات هستند/ با تمام توان برای رفاه حال زائران تلاش می‌کنیم 🔹فرمانده کل سپاه گفت: ما خادمان ملت در تلاشیم تا با برقراری نظم و امنیت، همه زائران حسینی پس از تشرف به عتبات عالیات در صحت کامل به شهر‌های مبدا خود بازگردند.
امیر واحدی خبر داد: ⭕️پایگاه‌های نهاجا مرکز انتقال مایحتاج زوار حسینی در مرز‌های کشور 🔹فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به استقرار موکب و بیمارستان ۳۳ تخت خوابه نیروی هوایی در مرز مهران، از انجام پرواز دیگری نیز برای انتقال مواد غذایی و بهداشتی برای زائران حسینی خبر داد.
میر احمدی خبر داد: ⭕️پیوستن ۲۵۰ هزار زائر خارجی از مرزهای ایران به اجتماع اربعین 🔹رئیس ستاد ملی اربعین ازبرطرف شدن مشکل خروج اتباع خارجی معطل درپایانه مرزی شلمچه خبر دادوگفت: ۲۵۰هزار زایرخارجی، با همکاری دولت عراق، برای شرکت درراهپیمایی اربعین حسینی ، ازطریق ایران به کربلای معلی مشرف شدند.
⭕️آغاز پویش کتابخوانی «دو امام مجاهد» 🔹همزمان با ماه صفر، پویش کتابخوانی با محوریت کتاب «دو امام مجاهد» با جوایزی به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال برگزار می‌شود. 🔹کتاب «دو امام مجاهد» شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در سال‌های ۵۱ و ۵۲ شمسی‌است و به وقایع پیرامون صلح امام حسن علیه‌السلام و قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و مبارزات سیاسی این دو امام بزرگوار می‌پردازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار شهید قاسم سلیمانی پای ما محکم بر این جاده است، آمریکا ببین صف به صف این امت آماده است، آمریکا ببین قدرت شیطان کجا و قدرت ایمان کجا قوت ما را خدا داده است، آمریکا ببین تکیه چون بر بیرق عباس دارد رهبرم پرچم از دستش نیفتاده است، آمریکا ببین سر اگر بر نی نباشد لایق معراج نیست نام ما با کربلا زاده است، آمریکا ببین ایران سردار پرور است تهیه کننده و تدوین علیرضا توکلی
جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان: ⭕️نیروی زمینی ارتش یک نیروی جهادی است 🔹جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت: نیروی زمینی ارتش یک نیروی جهادی است
⭕️سردار اسدی: دفاع مقدس کشور را به بالاترین سطح بازدارندگی رساند 🔹معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امروز جمهوری اسلامی به واسطه تجربیات دوران دفاع مقدس و گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی به پیشرفت‌هایی قابل ملاحظه‌ای دست یافته است. 🔹 رزمندگان اسلام در برابر تمامی این امکانات با غیرت و ایمان به خدا ایستادگی کردند و لحظه‌ای از آرمان‌های الهی خود عقب ننشستند.
⭕️سخنگوی فراجا: برگ گذر ویژه اربعین تا پایان ماه صفر اعتبار دارد 🔹سخنگوی فراجا گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با طرف عراقی، برگ گذر ویژه اربعین حسینی(ع) تا پایان ماه صفر اعتبار دارد. 🔹 زائران عزیزی که قصد دارند بعد از ماه صفر در کشور عراق حضور داشته باشند توصیه می شود گذرنامه رسمی به همراه داشته باشند چرا که گذرنامه ویژه اربعین بعد از پایان ماه صفر قابل پذیرش نیست.
⭕️رکورد سفرهای زائران اربعین شکسته شد 🔹بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: تا امروز رکورد سفرهای زائران ایرانی به اربعین در مدت زمان مشابه شکسته شده است و بیش از سه میلیون زائر وارد اربعین شدند. 🔹حدود یک و نیم میلیون نفر هم تاکنون به کشور بازگشتند که انشالله با مشارکت مردم این مراسم پرفیض باشکوه‌تر برگزار شود.
⭕️اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای دو شرکت متخلف 🔹ماجرای حمایت برخی مسئولین از شرکت های بافتینه و بافسان چیست؟ 🔹با وجود اینکه مسئولین مربوطه بار‌ها نسبت به تخلف شرکت‌های بافتیه و بافسان تذکر داده اند، چرا هنوز هم این دو شرکت مورد التفات برخی مسئولین مثل معاون قضایی دادستان کل کشور قرار می‌گیرند؟ 🔹در مواردی دیده شده که این حمایت ها در ابعاد گسترده تر صورت گرفته و درکمال تعجب حتی پای این جریان به رسانه ملی نیز باز شده است.
⭕️بازدید سرلشکر سلامی از موکب پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات شرکت نفت و گاز اروندان 🔹فرمانده کل سپاه از روند خدمت رسانی موکب پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات نفت و گاز اروند بازدید کرد. 🔹 استاندار خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت در جنو سرلشکر سلامی را در این بازدید همراهی می‌کردند.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) خبر داد؛ ⭕️ویزیت پنج هزار و ۷۰۰ زائران در یک روز توسط پزشکان دانشگاه بقیه الله (عج)/ انجام ۱۰۰ عمل جراحی در سه موکب درمانی 🔹سردار متولیان گفت: پزشکان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در یکی از این موکب‌های درمانی ۲ هزار نفر و در موکب دیگر ۳۷۰۰ بیمار را تنها در یک روز ویزیت کردند و علاوه بر این تنها در یک روز در یک موکب به ۲۵۰۰ نفر صرفا خدمات دارویی ارائه شده است.
سردار مسلمی خبر داد: ⭕️برگزاری رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» در هفته دفاع مقدس/ سرکشی از خانواده‌های ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران 🔹فرمانده سپاه کربلا از رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» در قالب سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در روز سه شنبه ۲۹ شهریور خبر داد.
وحیدی خبر داد: ⭕️برگه تردد زائران در نقاط مرزی صادر می‌شود 🔹وزیر کشور گفت: برخی از عزیزانی که مشتاق به سفر اربعین هستند، در نقاط مرزی می توانند برگه تردد موقت دریافت کنند.
📸تیتر یک روزنامه جام جم خطاب به رژیم صهیونسیتی به زبان عبری 🔹راه قدس از کربلا می گذرد
🍃در محضر نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین علی (ع) می‌فرمایند: زن كژدمى است كه گزيدنش شيرين است. حکمت شصت و یکم