eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نمایی ازاجتماع بزرگ نسل امام زمانی ها با حضور خواننده سلام فرمانده اقای ابوذر روحی به مناسب ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درسالن ورزشی تربیت بدنی شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.
🌹شهید عبدالمجید رحیمی متولد: فروردین ١٣۴۵، تهران زمان و محل شهادت: اردیبهشت ١٣۶١، عملیات بیت‌المقدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان ۱۴۰۱/۹/۵ قسمت دهم: 🔹نتایج و ثمرات شیرین حضور بسیج: روحیه ی کار جهادی بدون توقع و بدون نام و نشان
استاندار خراسان جنوبی: 🔻اجرای شبکه‌های آبرسانی روستایی، از بزرگترین طرح‌های دولت برای گسترش عدالت است 🔸استاندار خراسان جنوبی با بیان این که اجرای شبکه‌های آبرسانی روستایی از بزرگترین طرح‌های دولت برای گسترش عدالت است، خواستار افزایش سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه‌های آب روستایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار سلیمانی در گفت‌وگو با بسیج: 🎥 بر شتاب پروژه‌های آبرسانی به روستاها افزوده خواهد شد/ عملیاتی‌شدن طرح «از آبخیز تا جالیز» به زودی در سراسر کشور 🔹رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه بهره‌برداری از ۶٠ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در شهرستان طبس، گفت: 🔹در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در استان‌ها، در ایام‌الله دهه فجر این توفیق نصیب‌شان شد که در استان خراسان جنوبی و در شهرستان انقلابی طبس حدود ۶٠ پروژه سپاه انصارالرضا(ع) را به مرحله بهره‌برداری برسانیم. 🔹این پروژه‌ها، شروع کار نیست و از قبل پروژه‌های محرومیت‌زدایی دیگری وجود داشته است. در آینده بر شتاب پروژه‌های آبرسانی به روستاهایی که تنش آبی دارند، ساخت مسکن برای محرومین، ترمیم شبکه‌های آب شرب و... افزوده خواهد شد. 🔹طرحی به نام «از آبخیز تا جالیز» داریم که استان خراسان جنوبی تجربه خوبی در انجام آن دارد. این طرح به زودی در سراسر کشور با تفاهمی که با دولت صورت گرفته، عملیاتی خواهد شد.
📍هیجان در اولین روز رقابت‌های خانوادگی مسابقات قرآن بسیج 💎 مسابقه و رقابت هیجان‌انگیز و جذاب است. اما این‌بار و با ابتکار دارالقرآن_بسیج این شور و حرارت به بالاترین سطح خود در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج رسیده است؛ جایی که ۱۶ خانواده برتر کشور در یک رقابت قرآنی سه‌روزه توانایی و تسلط خود را در حفظ، خطابه و فن بیان، اقناع مخاطب و... با ارائه بسته‌بندی‌های محتوایی قرآنی به نمایش می‌گذارند. 🔻حجت الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم_و_تربیت سازمان بسیج مستضعفین: 🔸اهمیت و نقش خانواده در جامعه ما را به این سمت رهنمون کرد که مسابقات قرآنی بسیج را در سطح اعضای خانواده تعریف کنیم و الحمدلله استقبال زایدالوصف مخاطبان از این بخش مسابقات نشان‌دهنده عطش خانواده‌ها برای بهرمندی از کلام وحی است. 🔹حجت الاسلام حمیدرضا لیمویی مدیر دارالقرآن بسیج: 🔸داوران در مرحله نهایی مسابقات بسته‌ای متنوع را از متسابقین مطالبه خواهند کرد، به نحوی که مادر خانواده حفظ سوره نور و قصه‌گویی قرآنی، پدر خانواده ارائه ۵ دقیقه‌ای از مفاهیم سوره مبارکه حجرات و ترتیل‌خوانی جزء یک، فرزند بالای ده سال حفظ دعای ۲۴ صحیفه‌سجادیه و فرزند زیر ده سال حفظ ۲۰ سوره‌ی پایانی قرآن کریم را می‌بایست ارائه دهند. 🔹مرحله ملی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از دیروز در تهران آغاز شده و تا ۲۶ بهمن در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی ادامه خواهد داشت.
سردار سلیمانی در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی کوثر طبس: 📌بر شتاب پروژه‌های آبرسانی به روستا‌ها افزوده خواهد شد/ عملیاتی‌شدن طرح «از آبخیز تا جالیز» به زودی در سراسر کشور 🔹رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنا داریم با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مسئول برای اجرای پروژه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی را سرعت ببخشیم. 🔹پروژه‌های آبرسانی به روستاها، ساخت مسکن برای محرومین، ترمیم شبکه‌های آب شرب، جاده‌های آسفالت برای مزارع و روستاها، ترمیم جاده‌ها و سایر زیرساخت‌ها از جمله اقدامات ما در حوزه محرومیت زدایی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽زائران آمریکایی و سردار دلها 🔶این سه نفر از آمریکا در بهار ۴۴سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به زیارت مرقد مطهر حاج قاسم آمده بودند، اینگونه سر صحبت را با ما باز کردند: 🔻نفر اول کهنه سرباز : آمدم ایران که دعا کنم مورد عنایت قرار بگیرم... 🔻نفر دوم، وکیل نویسنده و منتقد: باعث افتخاره که در محضر حاج قاسم هستم... 🔻نفر سوم، کهنه سرباز: درجنگ خلیج، جوان احمقی بودم که شرکت کردم، وحالا باهوش ترم... آمدم اینجا تا از گناهانی که انجام دادم پاک شوم... اگردشمن وارد کشورم شود من هم همراه با حاج قاسم سلیمانی با آنها می جنگم. 💠 قاسم هنوز زنده است
📌دیدار رئیس‌جمهور با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از سفر ٣ روزه به چین 🔹آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با امام خامنه‌ای حفظه‌الله‌تعالی دیدار کرد. 🔹رئیس‌جمهور در این دیدار گزارشی از برنامه‌های کاری این سفر و جلسات و ملاقات‌های درنظر گرفته شده بیان کرد. 🔹رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، برای رئیس‌جمهور آرزوی موفقیت کردند. 🔸گفتنی است رئیس‌جمهور عصر امروز تهران را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.
🔻اختتامیه پنجمین دو سالانه سراسری عکس نور ۱۴۰۱ 🔸اختتامیه پنجمین دو سالانه سراسری عکس نور ۱۴۰۱ با اهداء جوایز نفیس و تندیس برگزیدگان۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) در حال برگزاری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سه دقیقه مهم از «نازنین بنیادی» به روایت مستند هالیوودی 🔻قهرمان مردم ایران یا شست‌وشودهنده توالت فرنگی ارباب با مسواک شخصی؟ 🔻مستند«پاک‌شدن» درباره فرقه ساینتولوژی و تام کروز بازیگر مشهور هالیوود، نه تولید صداوسیما بلکه تهیه‌شده در شبکه هالیوودی «اچ‌بی‌او» است.
📍سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج: 🔻گروه های جهادی زنجان برای ساخت مسکن به خوی اعزام می‌شوند 🔸فرمانده سپاه زنجان از اعزام گروه‌های جهادی زنجان به‌زودی برای ساخت مسکن به خوی خبر داد و گفت: مردم زنجان همچنان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم زلزله‌زده خوی ارسال می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عشایر جیرفت میزبان مراسم پویش پرچم عشایر همزمان با دهه مبارک فجر،مراسم پویش "هر سیاه چادر عشایر یک پرچم" به میزبانی عشایر ایل امیری در بخش اسماعیلی جیرفت برگزار شد.
33.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نماهنگ حماسی از اقتدار و عزت ایران اسلامی از دهه هشتادی‌ها
27.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽تیزر تلویزیونی اولین یادواره۹۱ شهید دبیرستان سپاه کرمان (مکتب المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف)