9.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب: طراحی دشمن در اغتشاشات به گونهای بود که فکر میکردند کار جمهوری اسلامی تمام شده است. احمقها باز هم اشتباه کردند
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مردم در شکست نقشه دشمن در اغتشاشات: جوانهای متعهد در خیابانها و دانشگاهها کارهای بزرگی انجام دادند
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب: دشمن نمیخواهد بگذارد پدیدههای امید آفرین را ببینیم
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشاره رهبر انقلاب به استقامت دانشجویان و طلاب انقلابی
🔹نقطه امیدآفرین آن است که در این تلاش همه جانبه دشمن، دانشجوی انقلابی در فلان دانشگاه فحش ناموسی می شوند و از میدان خارج نمی شود. طلبه بسیجی زیر شکنجه به شهادت می رسد و حاضر نیست حرفی که دشمن میخواهد را به زبان جاری کند.
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: انتخابات امسال انتخابات بسیار مهمی است
🔹دشمن از همین حالا توپخانههای خود را به سمت آن روشن کرده و مشغول بمباران انتخاباتی است که ۹ ماه تا آن فاصله داریم.
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir
♦️رهبر انقلاب: دشمن نمیخواهد بگذارد که ما پدیدههای امید آفرین را ببینیم.
🔹اگر از امید صحبت کنید می گویند شما از واقعیت خبر ندارید در حالی که همه از مشکلات اقتصادی خبر دارند و رنج میبرند و در این شکی نیست.
🔹پدیده های امید آفرین به مراتب بیشتر از مشکلات است.
🔹پدیدههایی چون پیشرفت های کشور در علم و فناوری، در ایجاد زیر ساخت های صنعتی و کشاورزی و حمل و نقل، در تربیت نیروهای انسانی، در کشاندن فعالیت های عمرانی به نقاط دور دست، در اقتدار نظامی.
🔹نقطه امیدآفرین آن است که در این تلاش همه جانبه دشمن، دانشجوی انقلابی در فلان دانشگاه فحش ناموسی میشوند و از میدان خارج نمیشود.
#خبرگزاری_بسیج_کمیل
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir
🔴حضور اقوام مختلف ایرانی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم ۱۴ خرداد
#امام_امت
#بسیج_پرس
🌐Basijpress.ir
🆔@basijpress_ir