eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
801 دنبال‌کننده
27.1هزار عکس
12.5هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 چرا رفتار سلبریتی‌ها در جامعه مهم است؟ 🔹 تحقیقات نشان می‌دهد سلبریتی‌ها خودآگاه یا ناخودآگاه اعمال و رفتار و حتی شکل و ظاهرشان تاثیرات زیادی روی نوجوانان دارد. اما چرا این موضوع مهم است؟ 🔹در این گزارش می‌خوانید: جایزه زیبایی به جای جایزه صلح وقتی لاغری افراطی یک ارزش می‌شود! هر حرکت یک سلبریتی می‌تواند مهم باشد سلبریتی می‌تواند به کاهش باورهای منفی و افزایش باورهای مثبت کمک کند چرا نوجوان‌های امروز به جای ابرقهرمان سلبریتی‌ها را دوست دارند؟ مشروح گزارش در لینک زیر: http://fna.ir/1oratp
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عوارض وحشتناک بیدار شدن با آلارم موبایل! 🔹خیلی از ما عادت داریم تا بعد صدای آلارم موبایل ضربه‌ای روی دکمه هشدار بزنیم و چند دقیقه بعد با آلارم دوباره بیدار بشیم، اما وقتی دوباره بیدار می‌شویم احساس خستگی بیشتری داریم! 🔹اگه دوست دارین بدونین این تنظیم دوباره آلارم و چند دقیقه خواب اضافه چه بلایی سر بدن شما میاره حتما این ویدئو را تا انتها تماشا کنید👆 ✅ کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی سواد رسانه‌ای
قدرت رسانه را بشناسیم 🔺قدرت رسانه ها حتی از محبوب ترین باشگاه های ورزشی دنیا هم بیشتر است. 🔹رسانه ای که جریان ساز تمام اتفاق های پیرامونی ماست و به وسیله اون میشه ذهن هارو مدیریت کرد، برای اینکه از گزند این مدیریت کنترل شده در امان باشیم، مجبوریم سواد رسانه ای خودمون رو افزایش بدیم، مجبوریم! ✅ کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی سواد رسانه‌ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: تعداد لايک‌‌های فضای مجازی ملاک ارزش یک مطلب نیست!کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی سواد رسانه‌ای👇👇👇👇👇👇👇 🆔@basijresanehPak
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دریافت‌های متفاوت از پیام‌های رسانه‌ای 🔻هر پیام دارای سه بخش متن، زیرمتن و فرامتن است. در واقع می‌توان گفت که این بخش‌ها لایه‌های یک پیام رسانه‌ای هستند. 🔻لایه اول متن است که پیام رسانه‌ای را همان‌گونه که هست، دریافت می‌کنیم. 🔻در زیرمتن پیام پنهان تولیدکننده وجود دارد و فرامتن بخشی از پیام است که دست تولیدکننده نیست بلکه در ذهن مخاطب وجود دارد و در درک او از پیام اثرگذار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ جنگ رسانه ای 🔻امروز نظام اسلامی با یک مواجه است که از یک و با دقت و اهتمام کامل هدایت می شود اما در کنار این جنگ، یک و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غفلت می شود. 🔻بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، دستگاههای جاسوسی و رژیم با حمایت مالی های منطقه اطراف کشور ما، تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه ای راه اندازی کرده اند و به طور جدی در حال برنامه ریزی و تلاش برای آلوده کردن فضای تبلیغاتی و فکری جامعه هستند. 🔻اهداف این جنگ رسانه ای، ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاههای مسئول و همچنین بیشتر و بزرگ‌تر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است. 🔻در همین مسائل مربوط به سکه و ارز و کاهش ارزش پول ملی، جنگ رسانه ای و فضاسازی های تبلیغاتیِ بدخواهان، تأثیرگذار بوده است که البته از دشمن توقعی جز رذالت نیست اما باید مراقب باشیم، ما به این فضاسازی‌ها برای آلوده کردن ذهن مردم، کمک نکنیم. ⬅️ بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ۱۵ شهریور ۹۷ پ.ن: مراقب باشیم در عرصه جنگ رسانه ای و جنگ اقتصادی، در پازل دشمن قرار نگیریم سیداحمدرضوی 🆔@basijresanehPak
🔸نگرانی درباره آینده 🔻انتشار خبر خرید توییتر توسط ، بزرگترین سهامدار توییتر، واکنش‌های زیادی از جمله نگرانی‌ها درباره تغییرات احتمالی این غول را به‌همراه داشته است. 🔻کنشگران و سازمان‌های حقوق بشری از افزایش محتوای نفرت‌پراکنانه و خشونت طلبانه به نام سخن می‌گویند. دیگران از دسترسی مجدد افرادی نگران هستند که توییتر فعالیت آنها را در فضای مجازی مضر تشخیص داده بود.
💠متاورس چیست؟ 🔰 (Metaverse) ترکیبی از دو واژه Meta (فراتر) و Universe (جهان) به مفهوم "فراتر از جهان" است. 🔰متاورس در واقع یک پیش‌بینی دربارهٔ یک جدید در آینده است که کاربران آن قادر خواهند بود از سراسر جهان به آن متصل شوند. 🔰متاورس ترکیبی از ، و است.
🔘 نخستین دوره آموزش برای زنان در ایران در سال ۱۳۴۵ در هنرستان دخترانه فرح که به نام همسر شاه نام‌گذاری شده بود با ۱۲ دانش‌آموز دارای سیکل اول دبیرستان برگزار شد. 🔘 این دوره سه‌ساله بود و علاوه‌بر آموزش عمومی دبیرستان، درس‌های تخصصی نظری و عملی روزنامه‌نگاری را نیز در برمی‌گرفت. برنامه درسی را مدیر هنرستان خانم موسوی تنظیم کرده بود. درس‌های نظری عبارت بودند از: قانون‌ها و مقررات روزنامه‌نویسی، آشنایی با مطبوعات و سیر تحول آن، سازمان روزنامه، اصول خبرنگاری، وظایف و تکالیف اخلاقی و اجتماعی خبرنگار، آگهی و روابط عمومی، رادیو و تلویزیون و سینما (سازمان و طرز کار)، عکاسی و فیلم‌برداری خبری و شیمی عکاسی. 🔘 از این دوره چنان استقبال شد که هنرستان برنامه چهار ساله دیگری با ۱۰۰ ساعت کار آموزی در سال ایجاد کرد. منبع: نگاهی به آموزش روزنامه‌نگاری در ایران/ مجله رسانه، سال ۱۳۶۹