eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
807 دنبال‌کننده
27هزار عکس
12.4هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۲ تیم تروریستی که اخیراً دستگیر شده‌اند به رژیم صهیونیستی متصل بودند 🔺وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: 🔹ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است. ✅ کانال‌جامع ، ، سواد رسانه‌ای
🇮🇷عناوین و شعار محوری ایام الله دهه فجر اعلام شد ♦️شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای شعار محوری فجر چهل و چهارم را «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» و عناوین ایام الله دهۀ مبارک فجر امسال را اعلام کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 🖼 پوستر | پروژه سیاه‌نمایی
تأثیر تکرار مطالب بر ذهن مخاطبان "تکرار" موضوعی خاص در یک کانال خاص، می تواند "مقاومت" مخاطبان را در برابر تكرار پيام، بشکند. ميزان تكرار پیام تا سطح "اشباع يافتگی"، ممكن است موجب دلزدگی شود. دراین صورت تکرار، به ضد خود تبدیل شده و اثر عکس خواهد داشت. برای فرار از دلزدگی و اشباع، می توان به اصل "تنوع محرک" مراجعه کرد. وقتی یک پیام در ساختارهای متفاوت و کانال‌های گوناگون و متنوع، تکرار و ارسال گردد، اشباع یافتگی مخاطبان را به تعویق می‌اندازد. دراین صورت پیام‌ها در کنار هم تکرار می شوند، اما ایجاد "عادت" نمی کنند. در بحث روان‌شناسی "احساس و ادراک" وقتی در انسان عادت شکل می‌گیرد، حس و به دنبال آن، ادراک احساس نمی شود. دراین صورت حرکت، تغییر و ایجاد تنوع موجب برهم خوردن عادت، و ایجاد احساس و ادراک جدید می شود. البته طبق قواعد شناختی، تکرار اسناد و پیام‌ها، به منزله جمع آنها نیست؛ بلکه به منزله ضرب آن‌ها با هم است. یعنی اگر اصول حرکت، تغییر، تنوع قالب و تنوع کانال رعایت گردد، پیام‌ها نه تنها موجب دلزدگی نمی شوند، بلکه درهم ضرب شده و "هم‌افزایی" می‌کنند.
14.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کاربران از سهل‌انگاری روبیکا در بررسی محتوای مستهجن و غیراخلاقی انتقاد کرده‌اند. آنها می‌گویند روبیکا به گزارش‌های مردمی یا اهمیت نمی‌دهد و یا به سختی پیگیری می‌کند.
1⃣5⃣8️⃣ 🔆 تأثیر رسانه ها بر افکار مردم ✍ بر اساس شاخص جهانی وب در یک روز معمولی ۱۲ درصد مردم از تلویزیون ۱۰ درصد از رادیو ۱۲ درصد از مطبوعات آنلاین ۲۸ درصد از شبکه‌های اجتماعی ۱۳ درصد میکروبلاگینگ و ۹ درصد از وبلاگ‌ها استفاده می‌کنند. در این میان، فقط ۱۷ درصد مردم به انجام کارهای دیگر مشغول‌اند... 📌 این آمار نشان می‌دهد که اطلاعات موجود در رسانه (درست یا غلط) تأثیر زیادی بر افکار مردم می‌گذارند. ⚠️ رسانه ها افکار ما را می سازند و افکار لباس، خوراک و ... و سبک زندگی ما را... 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 📡