eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
782 دنبال‌کننده
27.6هزار عکس
12.8هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
10.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زلزله‌ای که ماهواره نور۳ بر پیکر شبکه تروریستی اینترنشنال انداخت! 🔺 واکنش کارشناسان ضد ایرانی اینترنشنال به تکنولوژی پیشرفته ماهواره نور۳: 🔹‌ ماهواره نور۳ دقیقا از تکنولوژی موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای پیروی می‌کند که نه تنها اسرائیل، بلکه دورتر از آن را هم می‌تواند هدف قرار دهد! 🔹‌ ماهواره نور۳ از مکانیزم موشک‌های هایپرسونیک و فراصوت استفاده می‌کند که برد بسیار زیادی دارد و عملا نمی‌توان با آن مقابله کرد! ✅ کانال‌جامع ، ، سواد رسانه‌ای
5.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توهمات اینترنشنال پس از ناامید شدن از اعتراضات سراسری در ایران؛مولوی عبدالحمید رهبر کل ایران است!😂😁 ❌ با شکست پروژه بی‌ثبات‌سازی کشور در سالگرد اغتشاشات و تشدید بی‌سابقه درگیری اپوزیسیون در خارج از کشور، تنها امید آنها رخ دادن اتفاقاتی در زاهدان و پشتیبانی سنگین تبلیغاتی توسط رسانه‌های معاند بود که غیر از چند تجمع پراکنده اتفاق خاصی نیفتاد. 💠گروه رسانه‌ای
39.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 الواح دوره هخامنشی؛ از بذل بخشش رضاپالانی تا دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی موضوع استرداد الواح هخامنشی 🎬 برنامه نوسان 📺 شبکه ۲ سیما
هدایت شده از مصلحان گمنام
8.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 یک کار‌ اثرگذار برای حجاب ✅ لطفا بازنشر بفرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واقعا چه شد که به اینجا رسیدیم⁉️ برایتان میگویم؛ 👈🏻وقتی تکنولوژی اینترنت به ایران آورده شد، ولی فکری به حال زیرساخت بومی آن که حاکمیتش از آنِ خودمان باشد نکردیم!(=) 👈🏻وقتی از حدود ۸سال پیش (۲٠۱۵ میلادی) اینستاگرام به یکی از سرگرمی‌های جوانان و نوجوانان ما تبدیل شد! 👈🏻وقتی ماهواره‌ی خانمان‌سوز، پایش به برخی خانه‌ها باز شد! 👈🏻وقتی آموزش و پرورش ما محلی برای آموزش شد و پرورش کم کم از درجه‌ی اهمیت افتاد! 👈🏻وقتی پدر و مادرهای ما برای تربیت مناسب فرزندان خود در عصر ارتباطات و اطلاعات، اقدام به آموزش دیدن نکردند و حتی خودشان بدتر از فرزندانشان با رسانه‌ها درگیرند! ❌رسیدن به این نقطه‌ای که برخی نوجوانانمان را غرق در فساد ببینیم، جای تعجب ندارد! ✍میلاد خورسندی
جنگ شناختی و هدف آن :: یعنی برای تغییر ذائقه جامعه، خلق واژه می‌کنند تا با جایگزینی آنها به جای واژه‌هایی که بار معنایی منفی دارند و برخلاف آیین ملی و دینی ما هستند، فرهنگ جامعه را تغییر دهند. مثلا : :: >> خوش‌برخورد بودن :: >> آزادی :: >> آراستگی :: >> خجالتی بودن :: >> امّل بودن :: >> فضولی :: با این روش سادهء رسانه‌ای اما تاثیرگذار، شناخت از حوادث اطرافش را تغییر می‌دهند. در این حالت دیگر نیازی به «جنگ نظامی» نیست. کشته‌های جنگ شناختی، با «میل» خود همان کاری را می‌کنند که با جنگ نظامی «مجبور» به انجام آن بودند. :: اما راه چاره: قوی کردن با بومی‌‌سازی ابزارهای ارتباطی و های نقطه‌زن برای تقویت » و از پای درآوردن «شناخت‌های بیگانه» ✅ با ما باسواد شوید 🚩 نهضت سواد رسانه ای
👨‍👩‍👧‍👦گزیده های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مواد قانونی مرتبط با جوانی جمعیت که سازمان ها ملزم به اجرای آن می باشند . ✅ گروه مخاطبین :جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان
5.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آیت الله علم‌الهدی: در هر اصلاح و تغییری باید از الگوی خانواده استفاده کرد ♦️علم‌الهدی در نشست هم‌اندیشی با موضوع راه ما برای آینده با رسانه‌های بین المللی: آگاهی بخشی تنها موثر نیست و باید دوباره خانواده را احیا کرد در هر اصلاح و تغییری باید از الگوی خانواده استفاده کرد. ♦️مردان در این اصلاح و تغییر بیگانه نیستند. مردان کسانی هستند که حامی و حمایتگر زنان هستند. ♦️جلسات با رسانه‌های دنیا باید به صورت مداوم برقرار باشد و رسانه‌ها باید بیشتر از همه به دیگران آگاهی بخشی کنند.
6.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆بخشی از مصاحبه پخش‌نشده‌ی همسر رئیس جمهور ایران، در مصاحبه با شبکه ABC news 🔺دکتر علم‌الهدی درباره شهادت سردار سلیمانی چه گفت؟
6.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴صحبت های جدید در مورد تهدید شهید سلیمانی توسط امریکایی های از زبان حجت الاسلام طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه.
🎬اسپایدرمن و سفید برفی 🎞تکینک تکرار 🔸یکی از تکنیک‌های پرکاربرد رسانه‌ای «تکرار» است. همان‌طور که از نام این واژه پیداست رسانه‌ها بر اساس این تکنیک برای زنده نگهداشتن موضوع سعی می‌کنند با تکرار زمان‌بندی شده، پیام مدنظرشان تا زمانی که نیاز است به صورت مرتب تکرار کنند. خب به نظرتون چرا باید یه موضوع تکراری هی بیان بشه؟ 🔹در این روش رسانه‌ها با تکرار پیام، سعی بر القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند. تکرار؛ ازلحاظ روانشناسی در تشکیل عادت؛ بسیار مفید است به‌ویژه اگر با دقت و همراه با توأم باشد. به نظر شما تکنیک تکرار کجا استفاده میشه؟ 🔺هالیوود برای انتقال ارزشهای خود از دوران کودکی برنامه ریزی می کند. کودکی که در تخت سفید برفی یا باربی خوابیده ، با شیشه باربی شیر خورده با کیف باربی به مدرسه رفته، در دفتر باربی مشق نوشته، حالا برای عروسیش هم در درشکه سفیدبرفی می‌نشیند. 📌استفاده از تکنیک تکرار در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد آن در مسئله ی تبلیغات است. طراحان تبلیغات با تکرار موضوع موردنظر، خود را در افکار عمومی زنده نگه می‌دارند و نمی‌گذارند از خاطره‌ها پاک شود.همچنین تکنیک تکرار، یکی از روش‌های یادگیری است که معمولاً برای یادگیری زبان‌های خارجی استفاده می‌شود. 📍تکرار پیام باید به‌صورت مداوم صورت گیرد. منظور از تکرار مداوم این است که مدت‌زمانی که مفاهیم مستقر در تبلیغ تکرار می‌شود و ادامه می‌یابد، طولانی باشد؛ به‌عبارت‌دیگر هرچه پیام در مدت‌زمان طولانی‌تری به مخاطب عرضه شود و بیشتر تکرار شود، بهتر ملکه ذهن او می‌شود. 🔸در سال 2002 فیلم مرد عنکبوتی ساخته می شود و در ظرف دوسال سری بعدی آن ساخته شد. هالییود برای اینکه این قهرمانی پوشالی را الگو و گفتمان جهانی کند، از تکنیک تکرار استفاده می کند به گونه ای که در ظرف یک بازه زمانی 20 ساله به صورت مرتب سریال ها، انیمیشن ها ، لوازم التحریر و کلی قالب های مختلف آن را ارایه می دهد و امروزه می بینیم شخصیت قهرمان یک کودک یا نوجوان در دنیا، مرد عنکبوتی شده است 🖍شرط تحول و ایجاد تغییر درجوامع انسانی این است که؛ یک محتوا ثابت را با قالب های متنوع در جامعه تکرار کنید. استفاده از قالب های متنوع و پربسامد؛ در تکنیک تکرار، منجر به تحول و عادت کردن مخاطبین به محتوا می شود.
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کنایه سردار فدوی به ناکامی دشمن در سالگرد اغتشاشات: دو تا بز هم بهم شاخ نزدند...😊