eitaa logo
بصیر
335 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
375 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 دم مهدی مهدوی کیا بابت این استوری گرم / هرچه من میخواستم بگویم اینجا هست؛ دوستان ببینید ، این ابله نوشته: بلوچستان ، کردستان ، آذربایجان عرض کرده بودم: بحث است، مسئله را با احساسات در آمیخته اند و از راه افتاده‌اند روی ریل قومیت ، رسیده اند به و سپس بلوچستان و آذربایجان و ... این سلبریتی ابله دقیقا به مانند فوتبالیست سوریه فراس الخطیب عمل میکند. او هم ابتدای بحران سوریه از همین اراجیف میگفت. کشور که نابود شد برگشت و عذرخواهی کرد و در تیم ملی مشغول به کار شد. 🔸 جناب مهدوی کیا بی خاصیت بودن شما و خیلی ها دیگر به ما اثبات شده اما همین اراجیف نویسی را ادامه بده همین هایی که در تفکر کپک زده ات داری منتشر میکنی ، کمک می‌کند که ما به مخاطبین خود ارائه داده و به درستی برایشان شرح دهیم که اگر هوشیار نباشیم، چهار تا پَلَشت مملکت را به کدام سو خواهند برد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 لیدرهای اغتشاشات را بشناسید 👈 این قسمت: ماهیت واقعی حزب تضامن اهواز چیست؟ 🔹 چرا تلویزیون پادشاهی سعودی (ایران اینترنشنال) تمام تلاشش را برای تبلیغ این گروه انجام می دهد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خطبه های طوفانی امام جمعه اهل‌سنت آساوله سنندج: 🔹 اگر ولی امرم سید علی اجازه دهد به جنگ اغتشاشگرانی که به مال و جان مردم آسیب می‌زنند میروم. به جنگ کسانی می‌روم که به شرف و ناموس ملت اسلامی کرد بی‌ادبی می‌کنند و می‌خواهند ملت کرد را بی‌شرف و بی‌ناموس کنند. به جنگ کسانی می‌روم که حجاب امت پیغمبر را هدف قرار داده‌اند. 🔹 حکومت ایران بداند ما کرد ها بدون هیج چشم داشتی مقابل بی‌دینی می‌ایستیم.
🇮🇷 🖼 اینفوگرافیک | از شایعه تا واقعیت 🍃 پاسخِ برخی دروغ‌های اغتشاشات اخیر
وقتی این پروژه‌ رو کلید می‌زنن یعنی بدجوری شکست خوردن و دارن به عمله‌هاشون تنفس مصنوعی میدن!
شما به خاطر عملکرد ج.ا بهش بی‌اعتمادید. قبول. ولی چرا هر چی علیه‌ش منتشر می‌کنن و دروغ از آب درمیاد، به اون طرف بی‌اعتماد نمیشید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘آقای دایی یادته یکبار در یک مصاحبه ی تلویزیونی گفتی که آیت الله بهجت بهتون توصیه کرده بود که : «سعی کن زیاد جلوی چشم نباشی»؟! 🔻چون امثال شما ظرفیت جلوی چشم بودن را ندارید سریع جوگیر میشوید و فکر میکنی چون چهار تا توپ گل کردی *** هستید 🔹سلبریتی ما همت است متوسلیان و باقری و احمدی روشن و تهرانی مقدم و هزاران شهید و در راسشون حاج قاسم هستند 🔹چه خوب ایت الله بهجت با یک نگاه ظرف تو را دید و متوجه عمق وجودت شد.
♦️‌  ‏️خبرنگار اسرائیلی که این روزها توئیتهاش از حیات وحش چرخیده سمت اتفاقات ایران، میگه راهکار تغییر رژیم در ایران اینه که درگیری‌ها با نیروهای امنیتی ادامه داشته باشه و تعداد زیادی «از هر دو طرف» کُشته بشن. از هردو طرف! 🔹‌ اینها این چند روزه فاز دلسوزی برای مردم ایران برداشته بودند
⭕️هیچ غباری نیست فضا کاملا روشن است خوب نگاه کن در کدام جبهه ایستاده ای؟ 🔹جبهه یاران با معرفت الله 🔹جبهه مقلدان کور طواغیت
♨️آشوب‌های ناکام ✍مصطفی قربانی 🔹با کاهش شدت و دامنه آشوب‌های اخیر، دشمنان خارجی و ضدانقلاب تلاش دارند تا به صورت ذره‌ای و فرسایشی به تداوم آشوب و ناامنی در برخی نقاط کشور بپردازند تا به اهدافی که در شرایط اوج آشوب‌ها موفق به تحقق آنها نشدند، در فاز جدید با ایجاد جوی از ارعاب و انفعال نزد نیروهای حامی و مدافع نظام، بتوانند فاز گسترده‌تری از آشوب را در کشور رقم بزنند. تمرکز بر شعارنویسی، پخش اعلامیه‌هایی علیه نظام و مسئولان، حمله به نیروهای نظامی‌ـ انتظامی و حتی برخی از مردم حامی نظام، قلب این آشوب‌های فرسایشی می‌باشد که اتفاقاً به صورت پراکنده و غیرمتمرکز انجام می‌شود. با این حال، اینذ آشوب‌های ذره‌ای و فرسایشی، همچون گذشته نیز ناکام خواهند ماند. دلایل این امر را می‌توان به صورت زیر اقامه کرد: 1⃣ اگرچه در کشور نارضایتی وجود دارد و حتی بخشی از این نارضایتی‌ها سیاسی‌ شده است، اما مردم ناراضی موافق براندازی و ناامنی و همراهی با دشمنان خارجی و تروریست‌ها نیستند. بنابراین، عموم مردم همانگونه که تاکنون اثبات شده، با آشوب‌گران همراهی نخواهند کرد. لازم به ذکر است که عموم مردم با آگاهی از عمق توطئه‌های ضدایرانی دشمنان و مشاهده تجربه‌ کشورهایی چون لیبی و سوریه، قطعاً‌ مخالف وقوع یا تکرار سناریوهایی در ایران هستند که قبلاً در سوریه و لیبی اتفاق افتاده است. 2⃣ در آشوب‌های دی ماه ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸ نیز علی‌رغم کلید خوردن سناریوهای ناامنی از سوی دشمنان، اما با توجه به عدم‌ همراهی مردم با آشوب‌گران، این آشوب‌ها ناکام ماند. 3⃣علاوه بر این، آشوب‌گران علاوه بر نداشتن حمایت مردمی، از پشتوانه نخبگانی هم برخوردار نیستند. از همراهی عده‌ای سلبریتی که برای جلب و تأمین برخی التذاذات مادی همچون دریافت پول یا وعده پذیرش اقامت در کشورهای غربی، به تحریک آشوب‌ در ایران می‌پردازند، نمی‌توان به حمایت نخبگانی از آشوب‌ها تعبیر کرد. ضمن اینکه باید توجه داشت که عده‌ قلیل سلبریتی‌های محرک آشوب، در برابر سایر سلبریتی‌های وفادار به کشور و نظام، عدد قابل‌ توجهی محسوب نمی‌شود. 4⃣ دلیل دیگر به قوت دستگاه‌های اطلاعاتی‌ـ امنیتی و انتظامی کشور برمی‌گردد. در این زمینه باید یادآور شد که قدرت اطلاعاتی امنیتی کشور در سال‌های اخیر به صورت تمام‌عیار در پرونده‌های عراق و به ویژه سوریه در برابر ناتو و شبکه همکار منطقه‌ای آن موفق به پیروزی شده است. بنابراین، هم‌اکنون نیز قادر است که توطئه‌های آنها را با شکست مواجه سازد. 👈با این حال، تمرکز دشمن بر اغواگری در سطح رسانه‌ای نشان می‌دهد که در این عرصه بایستی بیش از پیش بر راهبردهای تبیینی متمرکز شد.
♨️ مقاومت روی ریل پیروزی ✍محمدرضا فرهادی 🔸پیروزی‌های مقاومت و شکست‌های استکبار طی چند وقت اخیر پیروزی‌های بزرگی برای مقاومت در سطح منطقه‌ای به دست آمده است. مهم‌ترین آنها ترسیم خطوط دریایی در منطقه کاریش و پیروزی حزب‌الله و ملت لبنان است و دومین آنها پیروزی مقاومت در عراق با تعیین رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و تشکیل کابینه است. 🔹در رابطه با میدان گازی کاریش و اتفاقات پیرامون آن و پیروزی‌های حزب‌الله می‌توان گفت که رژیم صهیونیستی مترصد این بود که عملیات اکتشاف گاز را در منطقه کاریش آغاز کند که با واکنش حزب‌الله مواجه شد. در همان مقطع حزب‌الله اعلام کرد که چنانچه این رژیم عملیات استخراج گاز را در این منطقه شروع کند با واکنش سختی مواجه خواهد شد. 🔸صهیونیست‌ها در یک عقب‌نشینی آشکار اعلام کردند که تحرکات آنها در این منطقه صرفا به صورت آزمایشی بوده و قصد استخراج گاز را ندارند. به همین دلیل بود که بسیاری از افراد همچون نتانیاهو اعلام کردند که لاپید شکست بزرگی را در برابر حزب‌الله متحمل شده است. در نهایت با میانجی‌گری آمریکا تعیین خطوط مرزی انجام گرفت و شروطی را که دولت لبنان و حزب‌الله بر روی آن تأکید کرده بود، پذیرفته شد و به اذعان صهیونیست‌ها، پیروزی بزرگی برای حزب‌الله به دست آمد. به گونه‌ای که «الی بار ان»، نویسنده و تحلیلگر سیاسی اسرائیلی، اظهار داشت که توافق تنظیم شده بین «اسرائیل» و لبنان یک «پیروزی بزرگ» برای سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله است که نزدیک است نصرالله بار دیگر به عنوان «آزادکننده لبنان و مغلوب‌کننده اسرائیلی‌ها از کمربند امنیتی» شناخته شود. 🔹در رابطه با مسئله عراق و پیروزی که نصیب گروه‌های مقاومت شد نیز باید گفت که عراق به مدت 13 ماه بعد از انتخابات پارلمانی همچنان صحنه کشمکش‌های سیاسی بود و در مقاطعی این کشمکش‌ها وارد نزاع خیابانی شد. جلسات پارلمان یا برگزار نشد یا به حدنصاب نمی‌رسید و یا بدون دستور کار و بدون خروجی خاصی تمام می‌شد. با انصراف جریان صدر از عرصه سیاسی، جریان چارچوب هماهنگی، نخست‌وزیر پیشنهادی را معرفی کرد و همین شرایطی را برای خروج عراق از بن‌بست سیاسی فراهم کرد و در نهایت مجلس نمایندگان با رأی‌گیری به عبدالطیف رشید پرونده انتخاب رئیس‌جمهور را بست. افرادی که به عنوان رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر در عراق انتخاب شده‌اند، دارای گرایش‌های نزدیک به مقاومت هستند و این شکستی بزرگ برای کشورهایی است که یک سال عراق را با انواع چالش‌ها و نزاع‌ها مواجه کردند تا این اتفاق نیفتد. 🔸در مجموع می‌توان گفت که پیروزی‌های مقاومت در منطقه در حالی است که شکست‌های بزرگی برای آمریکا و هم‌پیمانان آن در سطوح بین‌المللی و منطق‌های در حال رقم خوردن است. طراحی‌هایی که این کشورها برای آشوب فراگیر و دامنه‌دار در ایران و سپس برای کشورهای منطقه طرح‌ریزی کرده بودند و در این امر ناکام ماندند و سپس شکست آنها در لبنان و عراق که یکی در عرصه ژئواستراتژیک و دیگری هم در عرصه سیاسی رخ داد، نشان داد که شکست‌های آنها و پیروزی‌های مقاومت ادامه‌دار خواهد بود و دست برتر را در این قضایا مقاومت و جریان‌های حامی آن خواهند داشت.
در جنگ فیزیکی وقتی یک نفر از ما تیر می‌خورد، یعنی یک نفر کم می‌شویم اما در وقتی یک نفر از ما تیر می‌خورد فقط یک نفر از ما کم نمی‌شود بلکه آن یک نفر به دشمن اضافه می‌شود. امروز با جنگ شناختی روبرو هستیم. امروز مشکل داریم. امروز مشکل داریم ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف ناخواسته کارشناس ضدایرانی و تجزیه‌طلب ترکیه در شبکه سعودی اینترنشنال! 🔺برنامه‌ای که قرار بود با دعوت از این عنصر ایران‌ستیز، کاملا علیه ایران پیش‌رود اما سرانجام به نفع ایران پایان یافت! 🔶 "حقی اویغور" رئیس سازمان تجزیه طلب مرکز مطالعات ایرانی آنکارا وابسته به میت (MIT) ترکیه در پاسخ به مجری شبکه سعودی که سعی داشت در طول برنامه اتفاقات و اغتشاشات اخیر در ایران را مردمی جلوه دهد، گفت: ◽️"مسلما این افراد (اغتشاشگران) با دولت‌های خارجی در ارتباط هستند، هر حرکتی که در ایران صورت می‌گیرد تبدیل به یک صحنه تسویه حساب قدیمی بین ایران و دشمنانش می‌شود چرا که ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه است و دشمنان زیادی دارد که آنها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند!"
📝 الناز رکابی تا فینال با حجاب رفت و در فینال بدون ظاهر شد تا در صورت قهرمانی از طرف طرفداران حجاب، حمایت نشه « » 🔹الناز رکابی با حجاب مدال جهانی گرفته بود. بدون حجاب در آسیا حذف شد 🧐 🔺جماعتی که حجاب را مانع پیشرفت‌شان میدانستند، امروز خـــودکذب بودن ادعایشان را به چشم دیدند و به همگان اثبات کردند.
📝 نسل z و جهاد تبیین 🍃🌹🍃 ✍حمید جعفری 🔻از جمله اصطلاحات رایج در باره نسل جدید، نسل z است. نسلی که به واسطه دسترسی به فن آوری اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات آن بر زندگی، آنها را متمایز از نسل های گذشته کرده است. در کشوری مثل آمریکا این نسل را در بازه زمانی ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ می شناسند. 🔹بسته به آنکه اینترنت و پیرو آن شبکه های اجتماعی در چه بازه زمانی در کشوری فراگیر شده، نسل z در آن کشور تعریف می شود. در ایران نسل دهه ۸۰ را بیشتر به نسل z یا نسل دیجیتال مادر زاد می شناسند. 🔸مطالعات انجام یافته بر روی این نسل نشان می دهد که این نسل در حوزه رفتارهای اجتماعی دارای ویژگیهای خاصی هستند. ۱) دنبال واقعیت هستند ۲) در بیان نظرات و احساسات خود صراحت دارند ۳) برای رسیدن به خواسته‌های خود تلاش می کنند ۴) برای ایجاد شرایط بهتر و بر طرف شدن تعارضات گفتگو محور هستند و در نهایت به شکل تحلیلی و واقع گرایانه به تصمیم نهایی می رسند. 🔹در این نسل حجم و تنوع داده های دریافتی به واسطه دسترسی به فن آوری اینترنت و شبکه‌های اجتماعی ، یکی از مهمترین مباحث می باشد.محتوا و داده ای که مبنای تمام باورها و رفتارهای فردی و اجتماعی آنها می شود. 🔸حال اگر این محتوا و داده های دریافتی با آنچه که در واقعیت امر هست منطبق نبوده بلکه بر عکس دقیقاً در تضاد با آن باشد، در آن صورت در حوزه باور و رفتار در این نسل شاهد انحراف خواهیم بود.بر کسی پوشیده نیست که به دلیل سیاست های خصمانه نظام سلطه با ملت ایران و به خصوص نسل جوان و نوجوان و از طرفی ضعف در حکم رانی در فضای مجازی کشور، این نسل در معرض بمباران روایت های جعلی و نادرست از حقایق ایران اسلامی قرار داشته و بر مبنای همین روایت های نادرست دست به کنش گری می زند. 🔺حال اگر حقایق به شیوه درست در اختیار این نسل قرار گیرد قطعا با ویژگیهای بر شمرده شده دراین نسل، آنها بهتر از گذشته می توانند در گام دوم انقلاب ایفای نقش کنند. فلذا حکیم انقلاب در گام دوم انقلاب با تاکید بر نقش آفرینی محوری جوانان، نقشه راه آینده رو ترسیم کردند و راه رسیدن به آن را ارتباط با این نسل و بیان حقایق در قالب جهاد تبیین بیان فرمودند.
یه مفهومی از آزادی و آزادی بیان رو برای ما ساختن که نه تنها تو خود امریکا بلکه تو کل دنیا هم قفله! بعد این چیزا رو که می‌بینیم تعجب می‌کنیم که مگه امریکا هم آره؟ :)))))
در همین ۲ روز یک دونده خانوم در دومیدانی با مدال طلا تاریخ ساز شده، یک وزنه بردار خانوم با ۳ مدال طلا قهرمان شده و یک سنگ نورد از مسابقات حذف شده، اما براندازا سومی رو تشویق میکنن چون حجابش رو برداشته. دیگه چطوری بگن زن فقط براشون یک ابزاره؟
بسیجی خامنه ای بودن از سرباز خمینی بودن سخت تر است و صد البته شیرینی بیشتری هم دارد... ما نه امام را دیدیم نه شهدا را ... با این حال هم پای امام مانده ایم هم میخواهیم شهید شویم ... به این فکر میکنم این شانه ها تا به کی تحمل این بار مسئولیت را خواهند داشت؟ و این قلب تا به کی در هوای عشق به ولایت خواهد تپید؟... ما خون دل خوردن پای این انقلاب را جهاد می‌دانیم و اصلا آمده‌ایم که فدایی ولایت باشیم... می‌دانید! غربت بسیجی های خامنه ای را تنها آغوش مهدی فاطمه(عج) تسکین خواهد بود... ✍ سحر شهریاری
💬 چرا با وجود فیلترینگ در پلتفرم‌های فیلتر شده فعالیت می‌کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 احسنت به این مجری ⭕️ بعضی وقتها بایستی برخی آدمها رو اینطوری بهشون بفهمونی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برای اولین بار فیلم حمله شاهد۱۳۶ از دید دوربین پهپاد شناسایی (احتمالا مهاجر۶) منتشر شد. 🔹این پهپاد صبح امروز یکی از مراکز نظامی اوکراین در نیکولایف را هدف قرار داد.
💬 چرا رسانه‌های ضد ایرانی دروغ می‌گویند؟ 🔹رسانه‌های معاند از همان روز اول اغتشاشات را با دروغ شروع کردند و تا همین امروز تلاش دارند با ویدیوهای جعلی و دروغ‌های عجیب و غریب‌شان از زندان اوین تا فوت دانش‌آموز اردبیلی، جریان اغتشاشات را زنده نگه دارند. 🔹دکتر طاهرنژاد، مشاور و روانشناس می‌گوید: یکی از اثرات دروغ بر افراد این است که سطح هیجانات آن‌ها را بالا می‌برد و رفتار هیجانی باعث می‌شود منطق افراد پایین بیاید. 🔹مغز انسان سه لایه است. فیزیولوژیک، هیجانات و منطق. لایه منطق بالای لایه هیجان شکل گرفته و وقتی هیجان فعال می‌شود لایه‌ بالایی آن دیگر فعالیتی ندارد. به همین خاطر ممکن است در این حالت رفتارهایی از افراد بروز بدهد که در شرایط عادی اصلا دست به همچین کاری نمی‌زنند. 🔹رسانه‌های معاند با دروغ، هیجانات را بالا می‌برند و قدرت تدبیر و تحلیل را از مخاطباشان می‌گیرند! در بحث روان‌شناسی اجتماعی مبحثی را داریم که می‌گوید شاید در ابتدا یک دروغ غیرقابل‌باور و بزرگ باشد اما بیان دروغ و تکرار آن باعث می‌شود به مرور باورپذیر شود.
🔴 چرا نباید عقب‌نشینی کرد؟ ✍🏻 محمد ستوده ♨️ در دکترین جنگ سخت جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید: «اگر شما یک سنگر عقب‌نشینی کنید، دشمن یک خاکریز پیش خواهد آمد». 📛 این قانون در جنگ نرم نیز صادق است؛ هرچه شما از مبانی خود کوتاه بیایید، طرف مقابل یک قدم برای باج‌خواهی بیشتر جلو خواهد آمد. ❗️مخالفین گشت ارشاد می‌گویند: حجاب یک مسئله فردی است و این طرح باید جمع شود و پلیس حق اعتراض به وضعیت موی سر بانوان ندارد. ❗️فرض کنید حاکمیت در این مسئله عقب‌نشینی کند و کاری به حجاب موی سر بانوان نداشته باشد؛ در این صورت اگر در جامعه با پوشش نیمه‌برهنه بانوان نیز مواجه شدیم، طبق همین استدلال نباید به کسی خرده بگیریم! ❗️البته که این قصه سر دراز دارد. یعنی هر قدم که عقب‌نشینی شود، سمت مقابل یک قدم جلو خواهد آمد؛ تا جایی که جنگ فردا ممکن است جنگِ آزادی مشروب باشد! مثل بسیاری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه که شاهد اعتراضاتی برای به‌رسمیت شناخته شدن حقوق همجنس‌گرایان هستیم! ❗️امروز اگر از سنگر حجاب کوتاه بیاییم، دیری نخواهد پائید که باید برای حجاب‌مان مورد بازخواست قرار بگیریم و هر روز شاهد قبح‌شکنی و به زیر کشیده شدن یکی از مسلّمات دینی‌‌مان باشیم.