eitaa logo
بصیر
335 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
375 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 واکنش کاربران توییتر به حادثه شهادت مامور نیروی انتظامی در ایذه
💢بازی هوشمند ایران در منطقه 🔹در حالیکه صدای غرش شلیک موشک هایپرسونیک «فتاح» گوش منطقه را کَر کرده است قفل درب «سفارت» ایران در عربستان در فضایی آرام بازگشایی می‌شود. 🔸دو رویداد مهم که هر کدام یک روی سکه توانایی ایران را برای منطقه و دنیا به نمایش گذاشت، در یک روی سفیر و توانایی دیپلماسی و در روی دیگر موشک و قدرت نظامی؛ اولی محصول تلاش‌های میدان و دیگری حاصل تکاپوی ساختار دیپلماسی است که حالا در دولت ابراهیم رئیسی بیش از گذشته همدیگر را در آغوش گرفته‌اند. 🔹به نظر می‌رسد ایران با این همزمانی قصد دارد به رقبای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود بفهماند که گزینه‌های متعددی در بازی با آنها در اختیار دارد، اکنون انتخاب با آنها است که کدام گزینه را برگزینند! اگر از در دشمنی وارد شوند جز به خطر افتادن امنیت سیاسی و اقتصادی برایشان عایدی دیگری نخواهد داشت، در صورتی که در فضای همکاری و تعامل برای همه بهره فراوان خواهد بود. 🔸خروج آمریکا از منطقه و وقوع جنگ اوکراین انگیزه خوبی بود تا ایران در خلاء قدرت به وجود آمده با تکیه بر توانایی‌های منحصر به فردی که در اختیار دارد میخ قدرتش را در منطقه بکوبد. خروج آمریکا از برجام و حوادث پس از آن این انگیزه را دو چندان نمود، به واقع ایران توانست در فضای به وجود آمده بازی جدیدی به رقبای خود در منطقه تحمیل نماید. 🔹برخلاف گذشته که «همه چیز برای یک عده» تعریف می‌شد در این بازی یا «همه چیز برای همه» است یا «هیچ چیز برای هیچکس» نخواهد بود و عاقلانه این بود که رقبا اولی را بپذیرند، بده‌بستان‌های ایران با روسیه، آمد و شد سران برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به ایران، افتتاح سفارت ایران در عربستان و حتی زمزمه‌های توافقات جدید برجامی همگی در همین چارچوب قابل تحلیل است. 🔸بازیگران اصلی این بازی جدید دیپلمات‌های انقلابی و نظامیان کارکشته‌ای هستند که ذیل راهبرد عزت، حکمت و مصلحت در حال بازکردن دریچه‌های جدیدی برای شکستن حصار تحریم و توطئه هستند، این مهم پیشتر به واسطه سیاست نگاه به غرب در دولت روحانی میسر نشد چرا که دیپلماسی نتوانست و یا نخواست پا به پای میدان پیش بیاید اما رفتارهای تیم دیپلماسی دولت رئیسی و پشتیبانی بازیگران میدان در چند ماه اخیر نشان از همراهی و همسویی این دو با هم دارد. ✍🏻حسین حسین‌نژاد
✅جنگ‌روانی، فرمول تکراری با اسم رمز متفاوت ▫️فرمول تولید آشوب در جنگ روانی علیه ایران قوی تقریبا لو رفته است. اینکه جرقه اتفاقات چگونه زده می‌شود و چه فرایندی را طی می‌کند و چگونه به ثمر می‌نشیند را از ۷۸ تا ۸۸ و ۹۸ و ۱۴۰۱ و امروز در ماجرای ایذه بصورت تکراری شاهد هستیم. 1⃣ نمادسازی: این جماعت برای ایجاد انگیزه و تولید بهانه و تمرکزبخشی، شخص، موضوع یا ماجرایی را در گذشته یا حال و یا آینده برجسته و تکرار می‌کنند تا تبدیل به یک و در واقع یک شود‌. 2⃣ فضاسازی: در ایستگاه دوم از طریق پیج‌ها و شبکه‌های ظاهرا متفاوت داخلی و خارجی، تولید محتوای متراکم و انبوهی را استارت می‌زنند. خلق فضای انباشته با اسم رمز اسطوره، در واقع و مجازی تحریک آمیز و هیجانی را تولید می‌کند و موقعیت را مستعد اتفاقات غلیظ‌تری می‌سازد. 3⃣ کشته‌سازی: در ایستگاه سوم و متاثر از فضای هیجانی در یک موقعیت خاص و کوچک، جرقه احساسات انباشته را با یک اتفاق ویژه مثل تبدیل به شعله می‌کنند. طول موج ماجرا از این ایستگاه هم افزایش پیدا می‌کند و خط تعلیق و کشش جدیدی را رقم می‌زند. 4⃣ روایت‌سازی: حال که احساسات و هیجان به نقطه جوش رسیده و عده ای داغدار شده‌اند، موقعیت روایت سازی از ماجرا آغاز شده‌ است. پای تقطیع و و حرکت از پله دوم و متهم کردن نظام و بازنمایی معکوس جلاد و شهید به میان می‌آید. 5⃣ تعمیم سازی: گام بعدی این است که توسط هماهنگ رسانه‌ای و های جیره‌خوار و سرویس‌های اطلاعاتی بتوانند این وضعیت را تعمیم بخشیده و به مساله سراسری تبدیل کنند. از ایذه به اصفهان و بعد تهران و شیراز و... 6⃣ آشوب سازی: اگر در مرحله قبلی به نتیجه رسیدند، استارت عملیات خونین تری را می‌زنند که کف خیابان را برای شهروندان ناامن کرده و با ایجاد آشوب‌های پراکنده و درصورت همراهی بخشی فریب خورده بصورت متراکم و هماهنگ، کشور را به یک و فلج سیستمی مبتلا کنند. ⏺ ماجرای ایذه و نیز با سوءاستفاده از معصومیت کودکانه و به بهانه تولد او و خاطره بازی از چند روز پیش توسط اعضای خانواده با پوشش برخی رسانه‌های معاند نیز همراه شد که به اتفاق اخیر ختم گردید. ▶️ آنطور که از مانیتورینگ شبکه‌های بیگانه پیداست، اتصال و شبیه‌سازی کیان پیرفلک به مهساامینی و تولید کانال انحرافی برای جامعه و چه بسا احیای آشوب‌ها برای بهره بردن در میدان سیاسی و بازار اقتصادی است که سرعت پیشرفت ایران در زمینه صنعت و امنیت را مهار و متوقف کنند. ✍علیرضامحمدلو
یه زمان مسخرمون میکردن که کارگر ایرانی میره ژاپن مرده میسوزنه امروز کارگر ایرانی میره تا آمریکای لاتین پالایشگاه اُوِرهال کنه این اگه پیشرفت نیست پس چیه؟!
درد اینجاست پدر این خانواده بعد از ۲۴سال خدمت در نظام هنوز با موتور سیکلت به سرکار میرفت اما یه عده سلبریتی مفت خور با ماشینهای میلیاردی وخونه های آنچنانی تو آتش این فتنه دمیدن آخر سر هم با یک میلیون پونصد تومن جریمه به ریش ما خندیدن!!
تصویری دردناک از زنان ایرانی که به کاروان تدارکاتی در حال عبور متفقین پناه آوردن تا لقمه نانی برای خودشون و بچه هاشون گدایی کنند‼️ - ۵ ژوئن ۱۹۴۳ « چند ماه بعد از تبعید ذلت بار رضا خان»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥ایذه؛ قربانی جنگ شناختی 🍃🌹🍃 ✅ روایتی از پشت پرده حوادث اخیری که بازیگردانان آن معماران جنگ شناختی غرب اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 هسته ای نمی ارزه، بده بره. موشکی نمی ارزه بده بره همه رو میدیم میره حالا شما بفرما بگو : چی می ارزه؟ بگو تا اونو ندیم بره ...
❌ این هشدار را جدی بگیرید❌ ♦️ در ایذه باردار است! ✍مهدی شایسته 🔸۱-صدای غرش شلیک موشک هایپرسونیک «فتاح» گوش منطقه و جهان را کَر کرده است. ۲- قفل درب «سفارت» ایران در عربستان در فضایی آرام بازگشایی می‌شود. ۳-ایران بعنوان عضو کشورهای بریکس با نزدیک به نیمی از جمعیت دنیا پذیرفته می شود. ۴- روابط ایران با کشورهای همسایه بشدت تقویت شده و مراودات و مبادلات تجاری رونق گرفته ۵-قیمت دلار در حال کاهش بوده و بزودی بیشتر ریزش خواهد کرد. ۶- قیمت مسکن در حال نزول و نزدیک به ۲۰درصد کاهش پیدا کرده ۷-قیمت خودرو در حال پایین آمدن است و بازار در حال کنترل ۸-تورم نقطه به نقطه در سیر نزولی قرار داد و بزودی خبرهای خوشی به مردم خواهد رسید ۹-سرمایه گذاران خارجی در حال ورود به کشور هستند و پروژه ها و طرحهای بزرگی در شرف اجراست. ۱۰-آمریکا و اروپا از مهار ایران ناامید شده اند و تحریم ها در حال فروپاشی است. 🔻لذا تنها راه باقی مانده برای غربی ها تکرار پروژه های آشوب در کشور است تا بتوانند با برهم زدن امنیت، اقتصاد پایدار را از بین ببرند و دوباره موتور تورم دلاریزه فعال شود و بازار بر هم بخورد تا بتوانند اهرم های فشار خود را بازیابی کرده و مردم را تحت فشار بیشتر قرار دهند و با آوردن آنان در کف خیابان دولت و نظام را برای پذیرش مذاکره و دادن امتیاز تحت فشار قرار دهند. 🔺 در این شرایط نیاز به کاتالیزور محرک احساسات مردم دارند و بهترین گزینه ها برای برانگیختن احساسات استفاده از زنان است و بطور خاص دشمن بر روی مادر کیان پیرفلک برای زاییدن در ایران برنامه ریزی کرده و او نیز در این برنامه به خوبی همراهی می کند. ❌ اکنون در ایذه باردار است و در حال زایش فتنه ای دیگر است که از ایذه شروع شده و بزودی با پروپاگاندای تبلیغاتی به کل کشور سرایت خواهد کرد، وقت مماشات به پایان رسیده است و قوه قضائیه باید با برخورد و محاکمه ماه منیر مولایی راد جلوی تولد این مولود خبیث را بگیرد که اگر چنین نکند، معلوم نیست این مادر خونخوار به ریختن خون چند نفر دیگر راضی شود.
انگلیس برای تولید برق به زغال‌سنگ روی آورد 🔹نشریه دیلی تلگراف: شبکه ملی توزیع برق همزمان با هجوم مردم به استفاده از سیستم‌های سرمایشی و افزایش مصرف برق به زغال‌سنگ با سطح آلودگی بالا متوسل شده است. 🔹دانشمندان می‌گویند که انگلیس دیگر یک کشور سردسیر نیست و باید خود را برای مواجهه با تشدید گرمای هوا در سال‌های آینده وفق دهد. 🔹موج گرمای اخیر در انگلیس ده‌ها پرواز در این کشور را لغو و هزاران مسافر را سرگردان کرده است.
شاید باورتان نشود اما روزگاری تمام تجهیزات نیروی دریایی سپاه همین ها بود.
🔻ما از بانک مرکزی پول قرض نکردیم، اما پرداخت‌های عمرانی را ۹۰ درصد رشد دادیم سخنگوی اقتصادی دولت: 🔹بر اساس آمار خزانه داری کل کشور، دولت از منابع بانک مرکزی استقراض نکرد اما توانست پرداخت‌های عمرانی را ۹۰ درصد رشد دهد. 🔹این در حالی است که بخش عمده پرداخت های عمرانی در گذشته بصورت اوراق صورت می گرفت. 🔹ولی اکنون سهم اوراق کاهش یافته و سهم پرداخت های نقدی به پیمانکاران افزایش یافته است.
📚 حتما بخوانید 📚 حکایت مولانا و میهمانش شمس تبریزی و سرودن شعر دنیا همه هیچ می‌گویند روزی مولانا شمس تبریزی را به خانه‌اش دعوت کرد. شمس به خانه‌ی جلال‌الدین رومی رفت و پس از این که وسائل پذیرایی میزبانش را مشاهده کرد از او پرسید: آیا برای من شراب فراهم نموده‌ای؟ مولانا حیرت‌زده پرسید: مگر تو شرابخوار هستی؟! شمس پاسخ داد: بلی. مولانا: ولی من از این موضوع اطلاع نداشتم! شمس: حال که فهمیدی برای من شراب مهیا کن. مولانا: در این موقع شب، شراب از کجا گیر بیاورم؟! شمس: به یکی از خدمتکارانت بگو برود و تهیه کند. مولانا:  با این کار آبرو و حیثیتم بین خدام از بین خواهد رفت! شمس: پس خودت برو و شراب خریداری کن. مولانا: در این شهر همه مرا می‌شناسند، چگونه به محله‌ی نصاری‌نشین بروم و شراب بخرم.؟! شمس: اگر به من ارادت داری باید وسیله‌ی راحتی مرا هم فراهم کنی. چون من شب‌ها بدون شراب نه می‌توانم غذا بخورم، نه صحبت کنم، و نه بخوابم. مولوی به دلیل ارادتی که به شمس دارد خرقه‌ای به دوش می‌اندازد شیشه‌ای بزرگ زیر آن پنهان می‌کند و به سمت محله‌ی نصاری‌نشین راه می‌افتد. تا قبل از ورود او به محله‌ی مذکور کسی نسبت به مولوی کنجکاوی نمی‌کرد، اما همین که وارد آنجا شد مردم حیرت کردند و به تعقیب وی پرداختند. آنها دیدند که مولوی داخل میکده‌ای شد و شیشه‌ای شراب خریداری کرد و پس از پنهان نمودن آن، از میکده خارج شد. هنوز از محله‌ی مسیحیان خارج نشده بود که گروهی از مسلمانانِ ساکنِ آنجا، در قفایش به راه افتادند، لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده شد تا این که مولوی به جلوی مسجدی که خود امام جماعت آن بود و مردم همه‌روزه در آن به او اقتدا می‌کردند رسید. در این حال یکی از رقیبان مولوی که در جمعیت حضور داشت فریاد زد: ای مردم شیخ جلال الدین که هر روز هنگام نماز به او اقتدا می‌کنید به محله‌ی نصاری‌نشین رفته و شراب خریداری نموده است! آن مرد این را گفت و خرقه را از دوش مولوی کشید. چشم مردم به شیشه افتاد! مرد ادامه داد: این منافق که ادعای زُهد می‌کند و به او اقتدا می‌کنید، اکنون شراب خریداری نموده و با خود به خانه می‌برد! سپس بر صورت جلال الدین رومی آب دهان انداخت، و طوری بر سرش کوفت که دستار از سرش باز شد و بر گردنش افتاد. زمانی که مردم این صحنه را دیدند، و به‌ویژه زمانی که مولوی را در حال انفعال و سکوت مشاهده نمودند، یقین پیدا کردند که مولوی یک عمر آنها را با لباس زهد و تقوای دروغین فریب داده است، درنتیجه خود را آماده کردند که به او حمله کنند و چه بسا به قتلش برسانند. در این هنگام شمس از راه رسید و فریاد زد: ای مردم بی‌حیا! شرم نمی‌کنید که به مردی متدین و فقیه تهمت شرابخواری میزنید؟ این شیشه که می‌بینید حاوی سرکه است زیرا که هر روز با غذای خود تناول می‌کند. رقیب مولوی فریاد زد: این سرکه نیست بلکه شراب است. شمس در شیشه را باز کرد و در کف دست همه‌ی مردم ازجمله آن رقیب، قدری از محتویات شیشه ریخت و بر همگان ثابت شد که درون شیشه چیزی جز سرکه نیست. رقیب مولوی بر سر خود کوبید، و خود را به پای مولوی انداخت، دیگران هم دست‌های او را بوسیدند و متفرق شدند. آن‌گاه مولوی از شمس پرسید: برای چه امشب مرا دچار این فاجعه نمودی و مرا مجبور کردی تا به آبرو و حیثیتم چوب حراج بزنم؟! شمس گفت: برای این که بدانی آنچه که به آن می‌نازی جز یک سراب نیست! تو فکر می‌کردی که احترامِ یک مشت عوام برای تو سرمایه‌ای‌ست ابدی، در حالی که خود دیدی، با تصور یک شیشه شراب همه‌ی آن از بین رفت و آب دهان به صورتت انداختند و بر فرقت کوبیدند و چه بسا تو را به قتل می‌رساندند! سرمایه‌ی تو همین بود که امشب دیدی و در یک لحظه بر باد رفت! پس به چیزی متکی باش که با مرور زمان و تغییر اوضاع از بین نرود. دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ دانی که پس از مرگ چه ماند باقی عشق است و محبت است و باقی همه هیچ * ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ “ﻣﻦ”…ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ “ﺭﺍﻭﻱ” ﻣنم ﺭﺍﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﯽ، ﻫﻢ ﻧﯽ ﻭ ﻫﻢ ﻧﯽ ﺯﻧﻢ ﻧﺸﻨﻮ اﺯ ﻧﻰ، “ﻧﻰ “ﺣﺼﯿﺮﻯ” ﺑﻴﺶ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ “ﺩﻝ”…”ﺩﻝ” ﺣﺮﻳﻢ ﺩﻟﺒﺮﻳﺴﺖ ﻧﻰ ﭼﻮ ﺳﻮﺯﺩ ﺧﺎﻙ ﻭ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮ ﺷﻮﺩ “ﺩﻝ” ﭼﻮﺳﻮﺯﺩ، ﻻﯾﻖ “ﺩﻟﺒﺮ” ﺷﻮﺩ.
فردا چهارشنبه مصادف با روز دحوالارض (۲۵ ذی‌القعده) است. روزی است که زمین از نقطه‌ای که کعبه بنا شده است، سر از زیر آب بیرون آورد و پهن و گسترده شد. از کعبه هست که زمین شایسته‌ی سکونت خلیفه‌الله می‌شود. دحوالارض روز گسترش رحمت الهی و روز تفضّلات بزرگ خدای متعال است. شب دحوالارض هم از ليالی شریف و شبی بسیار عظیم است. شب ظهور و تولّد انبیاء بزرگ؛ حضرت ابراهیم علیه السّلام و حضرت عیسی بن مریم علیه السّلام و شب عنایات خاصّه‌ی الهی به اهل عبادت و خلوت است. شبی است که رحمت خدا در آن نازل می‌شود و قیام به عبادت در آن اجر بسیار دارد. اعمال روز دحوالارض: ۱- غسل ۲- روزه روز دحوالارض یکی از چهار روزی است که در تمام سال به فضیلت روزه ممتاز است و از برای روزه‌دار این روز هرچه بین آسمان و زمین است، استغفار می‌کنند. ▫️روزه اين روز همانند روزه هفتاد سال است و در روايت ديگر آمده كه كفاره هفتاد سال است، و هر كه اين روز را روزه بدارد و شب را به عبادت به سر آورد، براى او عبادت صد سال نوشته شود. ۳- دو رکعت نماز که مستحبّ است در آغاز روز، هنگامی که آفتاب کمی بلند شود (هنگام چاشت) خوانده شود و بخواند در هر رکعت: ▪️سوره «حمد» ۱ بار ▪️سوره «شمس» ۵ بار ▫️و بعد از نماز هم بگوید: لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ الْعَلیِّ الْعَظيمِ ▫️سپس دعا كند و بخواند: يا مُقيلَ العَثَراتِ اَقِلْنی عَثْرَتی، يا مُجيبَ الدَّعَواتِ اَجِـبْ دَعْـوَتی، يـا سامِعَ الاَْصْواتِ اِسْمَعْ صَوْتی، وَارْحَمْنی وَتَجاوَزْ عَنْ سَيِّئاتی وَما عِنْدی، يا ذَاالْجَلالِ وَالاْكْرامِ. ▫️ای ناديده‏ گيرنده‌ی لغزشها! لغزشم را ناديده‏ گير، ای اجابت كننده‌ی دعوت ها! دعوت‌هايم را اجابت كن، ای شنوای صداها! صدايم را بشنو و به‏ من رحم كن، و از بدی‌هايم و آنچه نزد من است درگذر، ای صاحب جلال و اکرام. ۴- خواندن دعایی که شیخ طوسی رحمت الله علیه توصیه نموده است: ▪️اللَّهُمَّ دَاحِیَ الْكَعْبَةِ وَ فَالِقَ الْحَبَّةِ وَ صَارِفَ اللَّزْبَةِ وَ كَاشِفَ كُلِّ كُرْبَةٍ أَسْأَلُكَ فِی هَذَا الْيَوْمِ مِنْ أَيَّامِكَ الَّتِی أَعْظَمْتَ حَقَّهَا وَ أَقْدَمْتَ سَبْقَهَا وَ جَعَلْتَهَا عِنْدَ الْمُؤْمِنِينَ وَدِيعَةً وَ إِلَيْكَ ذَرِيعَةً وَ بِرَحْمَتِكَ الْوَسِيعَةِ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ الْمُنْتَجَبِ فِي الْمِيثَاقِ ….. (برای خواندن متن کامل دعا به مفاتیح‌الجنان مراجعه فرمایید) ۵- زیارت امام رضا علیه‌السّلام
🔴خلاصه اشکالات مطرح در برنامه جهان آرا راجع به لایحه عفاف و حجاب ۱. بدیهیات قانون نویسی رعایت نشده ۲. نقش فراجا را به عکاس و رابط تقلیل داده ۳. بجای طرح حجاب شرعی مسئله را به کشف حجاب تنزل داده ۴.معیار تکرار عمل نامعلوم است ۵.عدول از اقتدار نظام اسلامی و اندیشه و رفتار عملی امامین انقلاب ۶.نبود اقتدار و روح در لایحه و واگذاری آن به اعمال قدرت بجای اقتدار ۷. مسائل دینی را خرج قدرت کرده اند ۸. نویسندگان جنگ ترکیبی را قبول ندارند و متناظر نقشه و عمل دشمن لایحه نداده اند ۹. حجاب بعنوان نماد فرهنگ زده شده، حال اعتبار فرهنگ به اعتبار نما هاست ۱۰. حجاب از عنوان حکم شرعی به‌عنوان هنجار اجتماعی تقلیل یافته ۱۱. اشکال معرفتی: چشم انداز طرح مشکل دارد و نوک دماغی عمل شده ۱۲. انفعال و شتابزدگی که آفت هر قانون نویسی است در این لایحه پررنگ است ۱۳. اختصاص لایحه به بانوان ۱۴.نامعلوم بودن حریم خصوصی (ماده ۸) ۱۵.کمک به دو قطبی واقعی ۱۶. حد کشف حجاب نامعلوم ۱۷. خالی کردن صحنه از مدافعان حریم با هوشمند سازی صرف ۱۸. نبود زیرساخت هوشمند و عدم شمول همه جایی دوربین ها ۱۹. اجازه علنی دادن به هنجارشکنان است ۲۰. قانون بدون روایت ۲۱. طرح سفارشی نوشته شده و باید به جمع نخبگانی سپرده بشود ۲۲. لایحه بدنبال قضازدایی است ۲۳. طرح انگار برای دوران گذار تابستان است ۲۴. شم اقتصادی طرح زیاد است و به بیانی دنبال جبران کسری بودجه ۲۵. تبعیض در بین افراد اینکه بعضی بتوانند جرم کشف حجاب را بخری و کار خودت را بکنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ زبان دنیا را روحانی بلد بود یا دکتر رئیسی⁉️اولی ۷۰۰ تحریم را بعد از ۸ سال ۱۵۰۰ تحریم کرد و هسته ای را به فنا؛ دومی ایران را به عضویت شانگهای درآورد و کریدور تاریخی جاده ابریشم را احیا و بالاترین سطح روابط با کشورها را در تاریخ انقلاب از موضع قدرت ثبت کرد‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وطن فروشان دو آتشه، کینه توزان داخلی هستندکه تاب مشاهده پیشرفتهای اعجاب برانگیز دوساله راندارند❗️ خوشتر آن باشد که سر دلبران گفته آید اززبان دیگران‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | پشت پرده انتشار اخبار دروغ درباره توافق ایران و آمریکا
🇮🇷 🖼 نیمه پنهان فراخوان خونین ایذه
💢زیباکلام هم صادق شد 🗣صادق زیباکلام با نقد براندازی و براندازان جمهوری اسلامی در مصاحبه با جماران گفت: 🔸یک فرد دموکراتیک در اپوزیسیون وجود ندارد. این افراد هنوز به ‌قدرت نرسیده‌اند اینجور صحبت می‌کنند وای به حال روزی که به قدرت برسند! جز تغییرات و تحولات آرام هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. 🔹باور دارم که با براندازی ما از چاله در آمده و به چاه خواهیم افتاد و مهم‌ترین دلیل این است که اپوزیسیون به جز فحش و توهین و شعارهای توخالی کاری بلد نیست. این رفتار را در منشور همبستگی مشاهده کردید که موضوع کردها موجب شد که در همان جلسه اول دعوا راه بیفتد. 🔸در واقع این اپوزیسیون علی‌رغم برخورداری از این همه امکانات حتی در مورد بدیهی‌ترین موضوعات هم فکری نکرده است. شما با یک اپوزیسیون روبه‌رو هستید که نه یک طرح دارد نه برنامه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظاتی از درگیری با قاتلین کیان پیرفلک توسط نیروهای امنیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️ این همه منکر بدتر از بی حجابی داریم، چرا انقدر گیر دادید به حجاب؟
♦️دقت در انتخاب منابع خبری-تحلیلی-فکری امری ضروری است! 📣شما با دنبال کردن یک منبع خبری-تحلیل-فکری ، واقعیت های اطرافتان را با عینکی که او بر چشمان شما میگذارد میبینید و در یک قرارداد نانوشته ‌، میپذیرید که آن منبع بین شما و واقعیات اطرافتان نقش پل ارتباطی را بازی کند! 📡به طور مثال منابع خبری و فکری مانند شبکه‌ی منوتو ، BBC ، ایران اینترنشنال و صفحات برخی سلبریتی‌ها عینک ناامیدی و نفرت نسبت به جمهوری اسلامی ، تحقیر ایران و ایرانی و بزرگی غرب ، تجزیه طلبی ایران و ناکارآمدی انقلاب بر چشمان مخاطبین خود میگذارند و با این عینک آنها را با اخبار و وقایع آشنا میکنند! ⁉️آیا دنبال کردن چنین رسانه‌هایی با چنین عینک آلوده‌ای که روی چشم مخاطبین خود میگذارند ، منطقیست؟ ✅در تایید این حرف میتوان به قسم عظیمی از دستگیرشدگان و جنایت‌کاران در اغتشاشات اخیر همچون مجیدرضا رهنورد و تروریست‌های اصفهان اشاره کرد ، که خود را قربانی تهییج و تحریک رسانه‌های معاند و سلبریتی های تحریک کننده به اغتشاش معرفی کردند. ⚠️آری... عدم دقت در انتخاب منبع خبری و فکری میتواند انسان را به ورطه‌ی نابودی بکشاند! ✍میلاد خورسندی
🇮🇷 📝 جمع بندی منابع رژیم‌صهیونیستی از اخبار مذاکرات ایران و آمریکا 🍃🌹🍃 🔻ارزیابی در رژیم‌صهیونیستی: آمریکایی ها تصمیم گرفتند به توافق برسند؛ شانس تغییر نظر آنها برای عدم توافق بسیار اندک است؛ حالا واشنگتن منتظر جواب ایرانی ها است. 🔸انتظار می رود نتیجه مذاکره یادداشت تفاهم باشد نه توافقنامه یا سند امضا شده؛ نتانیاهو در کمیته امور خارجه و دفاع رژیم‌صهیونیستی: خروجی این مذاکرات نوعی توافق است، یک سری تفاهم ها. 🔹تفاهم ها عبارتند از: توقف غنی سازی اورانیوم در سطح ۶۰ درصد در ازای آزادسازی وجوه مسدود شده ایران؛ توافقنامه آزادی زندانیان بصورت متقابل نیز در دستور کار است. 🔸دیپلمات های غربی میگویند: آمریکایی ها برای یک توافق کمتر رسمی تلاش می کنند و به آنچه اکنون می توان «به جای بدترین جایگزین» دست یافت، رضایت دادند. 🔺هدف این از این مذاکرات: اقدامات متقابل ایران و آمریکا برای جلوگیری از تشدید تنش و عبور از خطوط قرمز است.