eitaa logo
بصیر
335 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
375 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر انقلاب: امروز همه دنیا فهمیدند چرا ورزشکار ما با طرف صهیونیست روبرو نمی‌شود 🔹امام خامنه‌ای: امروز همه‌ی دنیا دیگر فهمیدند که ورزشکار ایرانی چرا راضی نمیشود با طرف صهیونیست روبرو بشود در میدان، این را دیگر امروز دنیا فهمیده چون او جنایتکار است، چون برای یک دولت جنایتکار دارد ورزش میکند و در میدان می‌آید، کمک به او کمک به رژیم تروریست و جنایتکار است.
رهبر انقلاب: همان‌هایی که یک کشور را به بهانه جنگ از مسابقات جهانی محروم میکنند، ۵۰۰۰ کودک شهید را در غزه ندیده میگیرند امام خامنه‌ای: 🔹با مسئولان بین‌المللیِ ورزش ما خیلی حرف داریم، به آنها خیلی ایراد داریم. روزی باید به این ایرادها عادلانه رسیدگی بشود امروز قدرتهای استعمارگر و استثمارگر و مستکبر پشت‌سر همه‌ی مراکز بین‌المللی تقریباً ایستاده‌اند مانع از بررسی عادلانه‌اند اما یک روز ان‌شاءاللّه نوبت بررسی عادلانه به این چیزها خواهید رسید. 🔹میگویند ورزش سیاسی نیست اما آن وقتی که احتیاج دارند که ورزش را سیاسی کنند به بدترین شکل ورزش را سیاسی میکنند. به یک بهانه‌ای یک کشور را از شرکت در همه‌ی آوردگاه‌های ورزشی بین‌المللی محروم میکنند. چرا؟ شما فلان‌جا جنگ کردید. اما همانها ۵۰۰۰ کودک شهید را در غزّه ندیده میگیرند، آنجا ورزش نباید سیاسی بشود؟ اینجا ورزش نباید سیاسی بشود اما آنجا بطور واضح سیاسی میشود اشکالی هم ندارد. یک کشور را به بهانه‌ی جنگ از مسابقات جهانی محروم میکنند یک کشور را یک دولت را به کلی ندیده میگیرند.
🔴بعد از منوتو، شبکه ضدمقاومت «اورینت» هم تعطیل شد ♦️شبکه تلویزیونی اورینت که در طول سال‌های اخیر به حمایت تمام قد از تروریست‌های سوریه می‌پرداخت، تعطیلی خود را به دلیل آنچه «فشارهایی از طرف‌های نامعلوم» خوانده، اعلام کرد!» ♦️بعضی کارشناسان، شبکه اورینت را دومین کانال تأثیرگذار در بحران سوریه بعد از الجزیره می‌دانند که با توجه به مواضع نزدیکش به رژیم صهیونیستی و احتمال بالای تأمین مالی از سوی تل‌آویو، می‌توان تعطیلی‌اش را تحت تأثیر مستقیم تحولات اراضی اشغالی در اثر عملیات طوفان الاقصی دانست. 📌 پ ن 👇👇 سردار دلها : والله هرکس به سمت این نظام تیری انداخت ، آواره شد.
⭕️‌بیانیه حماس درباره آتش‌بس موقت حماس بیانیه‌ای پیرامون توافق آتش‌بس موقت در غزه منتشر و اعلام کرد: 🔹با توجه به مسئولیتمان در قبال ملت صابر و مجاهد فلسطین و در راستای تقویت پایداری ساکنان قهرمان غزه و افزایش اراده مقاومت پیروزمند در ۷ اکتبر و پس از روزهای طولانی مذاکره، به یاری خداوند، به توافق آتش‌بس موقت انسانی ۴ روزه دست یافتیم. 🔹براساس این بیانیه، آزادی ۵۰ نفر از اسرای دشمن اعم از زن و کودکان کمتر از ۱۹ سال در مقابل آزادی ۱۵۰ نفر از اسرای زن فلسطینی و کودکان کمتر از ۱۹ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام خواهد شد. توقف پرواز جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیلی در جنوب نوار غزه طی این ۴ روز به مدت ۶ ساعت در روز از ۱۰ صبح تا ۴ عصر هم از بندهای موردتوافق این آتش‌بس موقت عنوان شده است. 🔹در روزهای آتش‌بس موقت، باید تردد آزادانه مردم در نوار غزه تضمین شود و به ویژه در خیابان صلاح الدین کسی مورد حمله قرار نگیرد و تردد از شمال نوار غزه به جنوب آن امکان پذیر باشد. 🔹مفاد این توافق بر اساس چشم‌اندازی تدوین شده که هدف آن خدمت به ملت فلسطین و تقویت ایستادگی آنان در برابر حملات و جنایات دشمن است و نگاه مقاومت همواره به جان‌فشانی‌ها و رنج و دردهای ملت باشد. 🔹ما در شرایطی که دست‌یابی به این توافق را اعلام می‌کنیم، که تاکید داریم گردان‌های پیروزمند ما و دیگر جناح‌های مقاومت همچنان دژی مستحکم برای دفاع از ملت تا بیرون راندن اشغالگران و پایان اشغالگری آنان خواهند بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیا اسرائیل پیروز شد یا حماس تحلیلگر فرانسوی پاسخ می‌دهد.
مجبور به پذیرش آتش‌بس.mp3
2.55M
🔴 | چرا اسرائیل مجبور به پذیرش آتش بس شد؟ 🎙 دکتر تقوی نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیف جالب استاد رحیم‌پور ازغدی از بچه‌های مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 ولادمیر پوتین تو مصاحبش گفت، ایران به حدی از قدرت نظامی رسیده که رژیم‌صهیونیستی از ترس ایران جرئت نابودی حماس را نداره و قدرت اول خاورمیانه است، هم موشکی هم دریاییپ.ن: ماهم وزیر خارجه داشتیم که می‌گفت آمریکا با یه موشک کل سیستم دفاعی ایران رو از کار میندازه😂😂 |
🔻بمبارانها عمر رژیم اشغالگر را کوتاهتر خواهد کرد/ قدرت‌نمایی بی‌ارزش رژیم صهیونیستی مثل ورزشکار شکست‌خورده‌ای است که برای تلافی، به طرفدارهای تیم مقابل حمله کند/ این ظلم و بی‌رحمی بی‌پاسخ نخواهد ماند رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار ورزشکاران و مدال‌آوران ایران: 🔹رژیم صهیونیستی در حادثه‌ی طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد.  یعنی حماس بعنوان یک گروه مبارز، نه بعنوان یک دولت، نه بعنوان یک کشور با امکانات زیاد بعنوان یک گروه، یک گروه مبارز توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات ضربه فنی کند. 🔹تا امروز هم نتوانستند از زیر بار فشار و ننگی که این شکست بر آنها وارد کرده خودشان را خارج کنند. بله قدرت‌نمایی میکنند؛ اما کجا؟ در بیمارستان مریضهای غزه، در مدرسه‌ی غزه، روی سر مردم بی‌پناه مردم غزه این قدرت‌نمایی ارزشی ندارد. این مثل این است که؛ که یک ورزشکاری در میدان شکست بخورد، بعد برای تلافی آن شکست به طرفدارهای تیم مقابل حمله کند، به آنها فحاشی کند و آنها را کتک بزند یعنی فضاحت‌بارتر از کاری که رژیم صهیونیستی کرده انصافاً وجود ندارد. 🔹آن باخت سنگین، آن باخت سنگین رژیم صهیونیستی با این بمبارانها جبران نخواهد شد و این‌جور بمبارانها عمر این رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد، این ظلم و بی‌رحمی بی‌پاسخ نخواهد ماند. ۱۴۰۲/۹/۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 نامه تاریخی محمدرضاشاه به برادرش پادشاه عربستان! 🍃🌹🍃 ♨️ تعجب پادشاه عربستان از در ایران |
🇮🇷🇵🇸 📝 کشتی توقیف شده توسط انصارالله نه تنها مرتبط با اسرائیل است، بلکه موساد نیز از آن استفاده می‌کرده است 🍃🌹🍃 🔻مرکز تحقیقاتی ایکاد با استفاده از اسناد آشکار، ارتباط کشتی توقیف شده توسط انصارالله با تاجر اسرائیلی را اثبات و از ارتباط این تاجر با نهادهای سیاسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرده برداری می‌کند. 🔸این مرکز می‌نویسد: بر اساس پایگاه‌های داده ذکر شده، مالک کشتی Galaxy Maritime LTD-IOM شرکتی به نام "Ray Shipping Ltd" است که مقر اصلی آن در تل آویو بوده و متعلق به دو تاجر اسرائیلی به نام های "یائل اونگار" و "رامی اونگار" است که با نام «ابراهام اونگار» نیز شناخته می شوند. 🔺ابراهام اونگار یکی از تاجران اصلی اسرائیلی و مشهور به غول کشتیرانی بین‌المللی شهرت است. هاآرتس در سال ۲۰۱۹ او را ثروتمندترین فرد اسرائیل برشمرده بوده است. او همچنین بزرگترین وارد کننده خودرو اسرائیل محسوب می‌شود.
🇮🇷🇵🇸 📝 روحانی: شاید بتوانیم برای انتخابات مجلس لیست بدهیم 🍃🌹🍃 🔻من بر مبنای تکلیف و وظیفه در انتخاباتِ خبرگان ثبت‌نام کردم. شخصا معتقدم نباید انقلاب و نظام را رها کنیم. هیچ راهی هم جز صندوق رای نداریم. من به‌عنوان کسی که از پشت‌پرده‌ها خبر دارم، می‌دانم با خیابان مشکل ما حل نمی‌شود. 🔹قهر و خانه‌نشینی هم مسئله را حل نمی‌کند. تنها راه این است که به صحنه بیاییم و مشارکت کنیم. 🔸مجلس خبرگان هم حیثیت نظام اسلامی ماست. بزرگان نظام، مراجع، دلسوزان و احزاب باید به کمک بیایند که خبرگانی انتخاب شوند که در تصمیم‌گیری درصد زیادی از مردم را نمایندگی کنند. اصلاح‌طلبان را باید راضی کنیم بیایند آن‌وقت شاهد تحولی خواهیم بود. 🔹ما نزد خداوند و مردم و انقلاب و این نظام مسئولیم. چه پاسخی داریم اگر ما هم رها کنیم و برویم کنار؟ آیا درست است از ترس اینکه صلاحیت ما را رد کنند یا مردم پای صندوق نروند در خانه بنشینیم؟ این کار چه خاصیتی دارد؟ 🔺همۀ ما وظیفه داریم اگر می‌توانیم هر چند نفر که ممکن است، آن‌ها را به صندوق رأی دعوت کنیم. برای مجلس شاید بشود لیستی برای تهران و شهرهای دیگر ارائه کرد. این وابسته به این است که ببینیم در نهایت در موضوع صلاحیت‌ها چه می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 شکست تحقیرآمیر نتانیاهو! 🍃🌹🍃 🔸اذعان کارشناس بی‌بی‌سی به شکست اسرائیل و پیروزی حماس؛ اسرائیل با قبول همه پیش شرطهای حماس برای آتش‌بس، تا اینجا بازنده جنگ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟥 ضربه فنی شدن اسراییل را ببینید ! ببینید چطور نتانیاهو ، بن گویر و رژیم صهیونیستی در بن بست قرار گرفته و به دام فلسطین افتادند ! بقول امام خامنه ای رژیم صهیونیستی با آنهمه امکانات از سوی یک گروه فلسطینی ضربه فنی شد ! ✍️
🔴 ابعاد یک شکست بزرگ/آتش‌بس برای اسرائیل فاجعه‌بارتر است ۱)زمزمه احتمال آتش بس پنج روزه در جنگ غزه افزایش یافته است. رسانه های عبری امروز عنوان کردند "توافق آتش‌بس احتمالی به‌مدت ۵ روز و با آزادی ۵۰ اسیرِ زن و کودک اسرائیلی در ازای آزادی ۱۰۰ زندانیِ زن و کودک فلسطینی خواهد بود". شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد "در سایه پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا، وزرای کابینه برای جلسه‌ ای فوری فرا خوانده شدند". اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این باره گفت: "به توافق آتش بس نزدیک شده‌ و پاسخ‌مان را به برادران قطری و واسطه‌های دیگر تحویل داده ایم". عزت الرشق از رهبران جنبش حماس هم خبر داده: "جزئیات توافق آتش‌ بس، به زودی اعلام خواهد شد. قطری‌ها قرار است جزئیات این توافق را اعلام کنند".. خبرگزاری فرانسه درباره جزئیات آتش‌بس احتمالی می نویسد: "توافق احتمالا موارد زیر را شامل می شود: آتش بس پنج روزه شامل آتش‌بس در نبردهای زمینی و محدود کردن عملیات هوایی اسرائیل، آزادی ۵۰ تا ۱۰۰ اسیر غیر نظامی اسرائیلی یا از ملیت‌های دیگر، در مقابل آزادی ۳۰۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان. ۲) روند فعلی جنگ، ادامه یاید یا متوقف شود، در هر دو صورت، باخت و شکست آن برای اسرائیل است. اسرائیل به هیچ یک از اهداف اِعلامی حملهُ نزدیک هم نشده، چه رسد دستیابی به آنها. بنابراین توقف جنگ در چنین شرایطی، اذعان به شکست است، به ویژه این که از سرگیری دوباره آن، هزینه مضاعفی برای این رژیم خواهد داشت. اگر هم به جنگ ادامه دهد، با تشدید اعتراضات جهانی، افزایش چشمگیر تلفات نظامی و خسارات اقتصادی، و نزاع بیشتر در جبهه داخلی مواجه خواهد شد؛ چنان که شواهد نشان می دهد. ۳) در حالی که رژیم صهیونیستی فقط به کشته شدن ۷۰ نظامی خود پس از آغاز عملیات در غزه اعتراف کرده، برخی منابع صهیونیستی خبر دادند: "در درگیری‌های ۴۸ ساعت اخیر، ۳۰ نظامی و افسر و فرمانده اسرائیلی از جمله ‌تامیر یدایی، فرمانده تیپ ۲۹۸ کشته شدند". ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام امروز اعلام کرد طی ۷۲ ساعت گذشته، ۹ دستگاه تانک و ۶۰ خودروی زرهی اسرائیل منهدم شده است. مدیر دفتر الجزیره در فلسطین امروز گفت: "حمله موشکی  گردان های قسام به تل آویو، بزرگ‌ترین حمله موشکی از آغاز جنگ بود که مناطقی وسیع را دربرگرفت و اگر قدس و حیفا را درنظر نگیریم، موشک ‌های قسام مسافت ۱۲۰ کیلومتری در عمق اراضی اشغالی را طی کرده است". به نظر می رسد ظرف یک ماه گذشته، بالای ۲۵۰ تانک و به همین میزان خودروی نظامی ارتش اسرائیل منهدم شده، و احتمالا بیش از ۲۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی کشته شده اند که چند ده نفر از آنها، افسران و فرماندهان ارشد هستند. ۴) اما خسارات و تلفات تداوم جنگ برای رژیم صهیونیستی، محدود به غزه نیست. انصارالله دیروز پیام داد: "توقیف کشتی اسرائیلی، سرآغاز نبرد دریایی علیه صهیونیست‌ها است". همزمان، گزارش ها از تشدید و تنوع حملات حزب الله در جبهه شمالی حکایت می کند. چنان که برخی رسانه های عبری دیروز گفتند "حمله امروز حزب الله به شمال اسرائیل، شدیدترین حمله از زمان آغاز جنگ است". ۵) در حالی که دویچه‌ وله (آلمان) گزارش داده: "اقتصاد اسرائیل تاب جنگ طولانی را ندارد و پول ملی اش در برابر دلار به پایین‌ترین حد خود در ۱۱ سال گذشته سقوط کرده "؛ تحلیلگر شبکه ۱۳ اسرائیل اعلام کرد: "ما توان ادامه دادن جنگ را نداریم. باید هرچه سریع‌تر جنگ‌ را تمام کنیم؛ ما کشور قدرتمندی نیستیم که جنگی‌ طولانی را ادامه دهیم. ‌ما یک دولت کوچک هستیم". از سوی دیگر، فشار افکار عمومی جهان بسیار بالاست؛ تا جایی که حتی جیمز لندل، خبرنگار دیپلماتیک بی‌بی‌سی، چهار روز قبل خبر داد: "تقریباً روز به روز لحن متحدان اسرائیل شامل آمریکا و انگلیس و اسرائیل نسبت به این کشور تندتر می‌شود". ارزیابی جرمی بوئن سردبیر بخش بین‌الملل بی‌بی‌سی این است که: "چند روز از ورود نیروهای اسرائیلی به بیمارستان شفا می گذرد و درخواست آتش‌بس بدون شواهدی بر وجود مقر حماس در بیمارستان افزایش خواهد یافت". به اذعان بررسی های امنیتی رژیم صهیونیستی، ۹۵ درصد تجمعات و تظاهرات ها در جهان به حمایت از غزه و در اعتراض به اسرائیل انجام می شود. ۶) در مقابل این وضعیت شکنده اسرائیل، مقاومت غزه همچنان قدرتمند و سرپاست. خبرگزاری انگلیسی رویترز به تازگی نوشت: "حماس، برای جنگی طولانی آماده است و می تواند  جلوی پیشروی نیروهای اسرائیل را تا مدت‌ها بگیرد و در نهایت وادار به آتش‌بس کند. هزاران عصو گردان‌های قسام تا ماه‌ها می‌توانند در داخل تونل‌های غزه بمانند و با تاکتیک جنگ‌های چریکی بجنگند". 👤 محمد ایمانی
هجویه ای برای اسرائیل!.aac
1.76M
هجویه ای بسیار زیبا از جناب مهدی جهاندار، شاعر اصفهانی برای اسرائیل و با صدای جذاب جناب دکتر سلیمانی، مدرس دانشگاه پیام نور با موضوع آثار عملیات هفتم اکتبر در حمایت از مظلومین •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
فضیلت صلوات در روزهای پنجشنبه و جمعه امام صادق (علیه السلام): چون پسین پنج‌شنبه و شب جمعه می شود، فرشتگانی با قلم‌هایی از طلا و لوح‌هایی از نقره، از آسمان به سوی زمین می‌آیند و تا غروب روز جمعه ثواب هیچ عملی را نمی‌نویسند، به جز صلوات بر محمّد و آل محمّد(علیهم‌السّلام). 📚من‌ لایحضره‌ الفقیه ج۱ ص۴۲۴ «اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدَائَهُم اَجمَعِین»
🔶آخرین خبرها از آتش‌بس موقت در غزه 🔹فرانس پرس به نقل از یک مسئول صهیونیست:تا قبل از روز جمعه هیچ آتش بسی میان اسرائیل و حماس اجرایی نمی‌شود. 🔹سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرده است که طرف‌های ذیربط در حال نهایی کردن جزئیات توافق آتش بس در غزه هستند. امیدواریم اجرای آتش بس از صبح روز جمعه آغاز شود. 🔹ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر:مذاکرات در خصوص طرح اجرایی آتش بس به صورت مثبتی در جریان است. زمان آغاز اجرای این توافق طی ساعت‌های آتی اعلام خواهد شد. 🔹تلاش‌ها با همکاری دو طرف و شرکای ما در قاهره و واشنگتن برای تضمین سرعت اجرای آتش بس ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️💢⭕️ 🔷اصلا جنگ اسرائیل و فلسطین به ما چه ربطی داره؟ 🔹 پاسخ شبکه ۱۴ اسرائیل:سراغ ایران هم میایم 🔹دیگه این بنده‌های خدا چجوری بگن که یه عده متوجه بشن 🍃🌹🔸ـــــــــــــــــــــــــ صـــراط
♦️مرگ یک منافق دیگر در اردوگاه اشرف ۳ 🔹️کشف موبایل، جان محمدعلی شریفی را گرفت 🔹در ادامه مرگ‌های مشکوک و پر تعداد اعضای گروهک منافقین در چند ماه گذشته، در روزهای اخیر نیز یکی دیگر از عناصر این گروهک به نام محمدعلی شریفی به دلایل مشکوکی کشته شده است. 🔹محمدعلی شریفی متولد ۱۳۳۹ اصفهان یکی از افراد معترضی بود که در اثر فشارهای ناشی از نشست‌های طولانی مدت به جهت تضادی که با سازمان پیدا کرده بود و با توجه به اینکه سابقه بیماری قلبی داشت، گفته می شود دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است. 🔹بنا بر اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار تسنیم از یک منبع آگاه، علی شریفی اخیراً از سوی کادرهای گروهک منافقین به شدت تحت فشار و شکنجه بوده است. 🔹یکی از دلایل این ماجرا، پیدا شدن موبایل شخصی شریفی در بازرسی پنهانی گروهک و کشف شواهدی مبنی بر هماهنگی و پیگیری او برای ارتباط با خانواده و فرار به ایران بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کارشناس مطرح مصری: 🔹️ایران یک موجودیت ساختگی در منطقه نیست بلکه از جمله حقایق تاریخی منطقه است/چرا به جای خودمان، ایرانی که ایستادگی کرده است را سرزنش کنیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 چرا در ماجرای اخیر ایران به اسرائیل حمله نکرد؟ 🍃🌹🍃
Untitled document.pdf
75.6K
🇮🇷🇵🇸 📝 مقاله استفان والت در فارین پالیسی در مورد جنگ غزه 🍃🌹🍃 🔸خواندن این مقاله را برای آشنایی با شناخت و شیوه تحلیل اساتید آمریکایی روابط بین‌الملل از ابعاد جهانی جنگ غزه پیشنهاد می کنم.
🔷علت کاهش رشد جمعیت و فرزند آوری در ایران بعنوان یک بحران و تهدید جدی پیش روی کشور؛ به ترتیب اولویت: 1⃣ تغییر سبک زندگی ایرانیان توسط فضای مجازی به سمت لذت گرایی، مذهب ستیزی، ولنگاری فرهنگی، منفعت گرایی، هویت ستیزی و ... که تشکیل خانواده و وجود فرزندان مغایر و مانع این تفکر منفعت طلبانه و لذت گرانه تلقی می شود و نوعی محدودیت و محرومیت از لذت گرایی و ولنگاری تصور می شود❗️ ✅راهکار: آزاد سازی جغرافیای فکر و ذهن مردم از پیشروی دشمن و ایجاد شبکه ملی ارتباطات. 2⃣ مشکلات اقتصادی؛ بویژه مشکل مسکن، تورم و بیکاری. از جایی که سهم مسکن در تورم کشور۳۵ درصد است؛ با رشد آن ۲۰۰ صنعت رونق می گیرد و بیکار ی و تورم نصف خواهد شد❗️ ✅ راهکار: باید با اهدای ۲ درصد از کل زمینهای کشور به خانواده های هدف این بحران را حل کرد❗️بعبارتی با۲ درصد زمینهای کل کشور تمام مستاجرها صاحب مسکن و زمین می شوند. اجرای ناقص این طرح مثل واگذاری زمین و آپارتمان در خارج از شهرها با وامهای۳۰ درصد سود، که معیشت خانواده ها را زیر خط مطلق فقر می برد، باعث ناکامی این طرح و ناامیدی و نارضایتی می شود. درحالیکه زمینهای دولتی و اوقافی فاقد وقفنامه های معتبر ، در داخل شهرها به وفور وجود دارد❗️و باید اوقاف را با قدرت بر سر راه وعقل آورد❗️و زمینهایی که خداوند برای بندگانش آفریده را به آنها برگرداند، این زمینها کی و کجا باید به کار بندگان خدا و تقویت انقلاب بیاید❓ اما نیازمند جسارت برای انقلاب اقتصادی و شالوده شکنی در راستای منافع مردم و انقلاب می باشیم❗️تداوم وضعیت کنونی (کاهش فرزند آوری) حاکی از ضرورت انقلاب اقتصادی در مسکن و ناکارآمدی طرح های صدمن یه غاز مجلس و دولت می باشد❗️ «دکترمحمدجواد یاری»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ واکنش‌ یک بازنشسته‌ پس از اجرای طرح همسان سازی😜😳😁