eitaa logo
بصیر
335 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
375 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 چرا در ماجرای اخیر ایران به اسرائیل حمله نکرد؟ 🍃🌹🍃
Untitled document.pdf
75.6K
🇮🇷🇵🇸 📝 مقاله استفان والت در فارین پالیسی در مورد جنگ غزه 🍃🌹🍃 🔸خواندن این مقاله را برای آشنایی با شناخت و شیوه تحلیل اساتید آمریکایی روابط بین‌الملل از ابعاد جهانی جنگ غزه پیشنهاد می کنم.
🔷علت کاهش رشد جمعیت و فرزند آوری در ایران بعنوان یک بحران و تهدید جدی پیش روی کشور؛ به ترتیب اولویت: 1⃣ تغییر سبک زندگی ایرانیان توسط فضای مجازی به سمت لذت گرایی، مذهب ستیزی، ولنگاری فرهنگی، منفعت گرایی، هویت ستیزی و ... که تشکیل خانواده و وجود فرزندان مغایر و مانع این تفکر منفعت طلبانه و لذت گرانه تلقی می شود و نوعی محدودیت و محرومیت از لذت گرایی و ولنگاری تصور می شود❗️ ✅راهکار: آزاد سازی جغرافیای فکر و ذهن مردم از پیشروی دشمن و ایجاد شبکه ملی ارتباطات. 2⃣ مشکلات اقتصادی؛ بویژه مشکل مسکن، تورم و بیکاری. از جایی که سهم مسکن در تورم کشور۳۵ درصد است؛ با رشد آن ۲۰۰ صنعت رونق می گیرد و بیکار ی و تورم نصف خواهد شد❗️ ✅ راهکار: باید با اهدای ۲ درصد از کل زمینهای کشور به خانواده های هدف این بحران را حل کرد❗️بعبارتی با۲ درصد زمینهای کل کشور تمام مستاجرها صاحب مسکن و زمین می شوند. اجرای ناقص این طرح مثل واگذاری زمین و آپارتمان در خارج از شهرها با وامهای۳۰ درصد سود، که معیشت خانواده ها را زیر خط مطلق فقر می برد، باعث ناکامی این طرح و ناامیدی و نارضایتی می شود. درحالیکه زمینهای دولتی و اوقافی فاقد وقفنامه های معتبر ، در داخل شهرها به وفور وجود دارد❗️و باید اوقاف را با قدرت بر سر راه وعقل آورد❗️و زمینهایی که خداوند برای بندگانش آفریده را به آنها برگرداند، این زمینها کی و کجا باید به کار بندگان خدا و تقویت انقلاب بیاید❓ اما نیازمند جسارت برای انقلاب اقتصادی و شالوده شکنی در راستای منافع مردم و انقلاب می باشیم❗️تداوم وضعیت کنونی (کاهش فرزند آوری) حاکی از ضرورت انقلاب اقتصادی در مسکن و ناکارآمدی طرح های صدمن یه غاز مجلس و دولت می باشد❗️ «دکترمحمدجواد یاری»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ واکنش‌ یک بازنشسته‌ پس از اجرای طرح همسان سازی😜😳😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خبری که کمتر رسانه‌ای شد؛ نيروى دريايى الجزاير كشتى آلمانى را كه موشك و مهمات جنگى براى اسرائيل مى برد، مصادره كرد و به سواحل الجزاير برد. اكنون ژنرال اسرائيلى از ناامن بودن درياى سرخ و مديترانه شكايت مى كند. مى‌گويد ناتو بايد با الجزاير برخورد كند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 حاجت گرفتن از امام زمان ارواحنا فداه 🔹 در این کلیپ کوتاه استاد عالی اشاره به داستانی جالب از ملاقات یکی از عاشقان با حضرت ولی عصر ارواحنافداه و حاجت گرفتن از حضرت دارند . ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
🔴پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی با ۵۱۶ رای مثبت تصویب کرد ♦️این قطعنامه آن‌چه «سیاست گروگان‌گیری ایران» خوانده شده را محکوم کرده و از اتحادیه اروپا می‌خواهد استراتژی مشترکی را برای مقابله با این سیاست ادعایی از طریق یک کارگروه ویژه برای کمک به خانواده‌های «گروگان‌ها» و جلوگیری از «گروگان‌گیری» در آینده آغاز کند. ♦️این قطعنامه از شورای اروپا می‌خواهد تا سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 خاخام یهودی: صددرصد مطمئن هستم که اسراییل پایان خواهد یافت 🍃🌹🍃 🔹خاخام یهودی: از نظر اعتقادات یهودی، صددرصد مطمئن هستم که اسراییل پایان خواهد یافت. این از نظر دینی است. 🔸ما منتظر آن روز هستیم و برای آن روز دعا می‌کنیم. مطمئنم این روز خیلی زود فرا خواهد رسید.
⭕️چرا رشد اقتصادی کشور توسط مردم حس نمی شود؟ 🔹اخیرا رشد اقتصادی بهار به روایت مرکز آمار به میزان ۷.۹درصد و به روایت بانک مرکزی به میزان ۶.۲درصد اعلام شد. به همین ترتیب در تابستان نیز شاهد رشد اقتصادی بودیم. اگرچه باریکه هایی از رشد اقتصادی کشور در حال نمایان شدن در سفره مردم می باشد اما چرا افزایش GDP کشور به صورت کامل در زندگی مردم احساس نمی‌شود؟ 🔹 نخست اینکه بخش اصلی افزایش رشد اقتصادی در سال جاری به‌دلیل بهبود تولیدات بخش نفت و گاز بوده که در کوتاه‌مدت اثر کمتری بر رفاه گروه‌های درآمدی خانوارها دارد؛ به‌ویژه که استفاده از درآمدهای نفتی نیز به‌دلیل تحریم‌ها با چالش روبه‌رو است. 🔹نکته دیگر بالا بودن سطح تورم در نیم‌دهه گذشته بوده که ضربه قابل توجهی به رفاه مردم زده و برای ترمیم سفره خانوار نیاز به تداوم رشد اقتصادی بالا در سال‌های آینده است. 🔹نکته دیگری که وجود دارد ارزیابی دقت آمارهای دو گزارش بانک مرکزی و مرکز آمار است که در برخی بخش‌ها تفاوت قابل توجهی بین آمارها به چشم می‌خورد. با وجود بالا بودن رشد مصرف بخش خصوصی در گزارش‌ها که نشانگر مصرف خانوارها است، این رشد توسط مردم حس نمی‌شود. 🔸علت بعدی در ماهیت اقتصاد است. اقتصاد از علوم انسانی است و تغییرات بالا به پایین در آن، در بلند مدت، محسوس و موثر خواهد بود. در واقع ثمره ی بهبود شاخص های کلان اقتصادی در بلندمدت نمایانگر خواهد شد. 📝علی محمدی
✳️جنگ غزه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ 🔹یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت: احتمال دارد جنگ علیه گروه حماس دو ماه دیگر طول بکشد. 🔹وی در جریان بازدید از واحد عملیات ویژه نیروی دریایی رژیم صهیونیستی افزود: «این یک وقفه کوتاه مدت خواهد بود که در پایان آن، جنگ به شدت دوباره ادامه خواهد داشت.» 🔹وی گفت:« ما برای بازگرداندن گروگان‌های بیشتر فشار وارد خواهیم کرد. حداقل دو ماه دیگر درگیری پیش‌بینی می‌شود.»
🔴 سردار شهلایی طراح عملیات توقیف کشتی اسرائیلی در یمن! 🔻سایت وابسته به رژیم اسرائیل مدعی شد: سردار عبدالرضا شهلایی از فرماندهان ارشد سپاه قدس، عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ علیه کشتی اسرائیلی را رهبری می‌کرد. 🔻به گفته آمریکا، عبدالرضا شهلایی یکی از فعال‌ترین فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در خاورمیانه است و وزارت امور خارجه آمریکا برای اطلاعاتی که منجر به پیدا کردن محل زندگی وی می‌شود، ۱۵ میلیون دلار پاداش قرار داده‌ است! سرتیپ شهلایی از سال ٢٠٠٨ در لیست ترور آمریکایی ها قرار دارد. 🔻براساس بیانیه آمریکا، سردار شهلایی در بامداد ١٣دی ماه ١٣٩٨ همزمان با عملیات ترور حاج قاسم سلیمانی، در یمن ترور شد اما از این عملیات جان سالم به در برد و در این عملیات پاسدار مصطفی محمدمیرزایی به شهادت رسید. ـــــــــــــــــــــــ 🇵🇸
☑️ اقتصاد صهیونیست‌ها از کجا تغذیه می‌شود؟ ✅ بر اساس آمار سایت اقتصاد تجارت در سال ۲۰۲۲ سوخت‌های معدنی، نفت و محصولات نفت‌پایه به ارزش ۱۴.۶۸ میلیارد دلار، بالاترین ارزش وارداتی اسرائیل را تشکیل داده است. پس از آن تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی (با ۱۲.۵۷ میلیارد دلار)، ماشین‌آلات و راکتورهای هسته‌ای (با ۱۱.۴۳ میلیارد دلار)، وسایل نقلیه غیر از راه‌آهن و تراموا (با ۹.۲۰ میلیارد دلار) در رده‌های دوم تا چهارم واردات رژیم صهیونیستی از نظر ارزش قرار دارند. ✅ اسرائیل تقریبا هیچ نفتی در داخل تولید نمی‌کند و روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام برای فرآوری در پالایشگاه‌های حیفا و اشدود وارد می‌کند. ✅ تقریبا نیمی از این حجم شامل نفت خام قزاقستان است که از طریق بندر «نووروسیسک» روسیه در دریای سیاه و نفت آذری لایت آذربایجان از طریق خط لوله باکو _ جیحان (شهری در ترکیه) در دریای مدیترانه به رژیم صادر می‌شود. ✅ بر اساس گزارش موسسه مشاوره انرژی SolutiEn، مبتنی بر قرارداد ۱۵ ساله‌ای که میان اردن و رژیم‌صهیونیستی در سال ۲۰۱۶ منعقد شده، تامین ۶۰ درصد گاز مصرفی این کشورها بر عهده رژیم است. ✅ ترکیه در ۱۰ سال گذشته نزدیک به ۱۱ میلیارد لیتر سوخت که بیشتر آن را گازوئیل تشکیل می‌دهد از صهیونیست‌ها به ارزش پنج میلیارد دلار وارد کرده است.
💢واردات ۱۳ تن شمش طلا به کشور گمرک ایران: 🔹در ۸ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۳ تن شمش طلا به ارزش ۸۳۳ میلیون دلار از طریق گمرکات کشور وارد شده است. 🔸شمش طلا در این مدت ششمین کالای وارداتی به کشور شد. 🔹هیئت دولت از آذرماه سال گذشته واردات شمش طلا به کشور را آزاد کرده بود.
🇮🇷🇵🇸 📝 آتش بس موقت در ۳غزه چه کمکی به رژیم صهیونیستی خواهد کرد؟ 🍃🌹🍃 🔻این توافق هیچ کمکی به دو هدف اعلامی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی یعنی نابودی حماس و ‏قابلیت‌های آن و آزادی همه اسرا نمی‌کند؛ چرا که حماس تعداد زیاد و مهمی از اسرا که سربازان اسرائیلی و در ‏واقع اهرم فشار اصلی هستند را به عنوان ابزار چانه‌زنی برای بعد از جنگ نگه می‌دارد و هر چه زمان بیشتری ‏بگذرد با افزایش فشارهای داخلی رژیم صهیونیستی باید هزینه بیشتری برای آزادی آنها بپردازد.‏ 🔸نکته مهم دیگر آن که آتش‌بس در جنگ غزه در حالی صورت می‌گیرد که درگیری نظامی در دیگر جبهه‌ها ‏به ویژه لبنان ادامه خواهد داشت. حزب‌الله به طور مداوم دامنه و شدت حملات خود را افزایش می‌دهد و ارتش ‏رژیم صهیونیستی را به مدت طولانی در امتداد مرز شمالی در وضعیت جنگی نگه داشته است و حفظ این ‏وضعیت برای نظامیان رژیم صهیونیستی در طول زمان دشوار خواهد بود. ‏ 🔺اگر چه هنوز تا پایان جنگ فاصله زیادی وجود دارد اما این توافق نقطه آغاز کوتاه آمدن رژیم صهیونیستی از هدف اعلامی خود مبنی بر نابودی حماس و کنار آمدن با ‏معادلات پس از پایان جنگ است. انتظار می‌رود با افزایش فشارها برای آزادی سایر اسرا و برجسته شدن ‏استدلال‌هایی مانند پیامدهای امنیتی فقدان یک قدرت جایگزین در غزه، مقامات این رژیم ‏بتوانند دست کشیدن از اهداف اعلامی را به فشارهای داخلی و بین‌المللی نسبت دهند و پیامدهای آن را برای خود ‏کاهش دهند.‏ ✍ سیدجعفرموسوی همپا
🔰این سوال مطرح می شود که  چرا علاوه بر بودجه‌هایی که مختص نهادهای نظامی است، اجازه فروش نفت معادل ۱۳۴ همت در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته آن هم در وضعیتی که نیروهای مسلح در شرایط جنگ قرار ندارند؟ 🔶دقت کنید که اینجا یک مغالطه صورت گرفته است و اساسا چنین ادعایی با این مفهوم واقعیت ندارد. ✅آنچه به صورت شفاف در بودجه آمده است این می باشد که دولت در لایحه پیشنهادی بودجه سال‌ آینده ذیل بند ب تبصره ۴، ۱۳۴ همت را به عنوان تقویت بنیه دفاعی درنظر گرفته است. بر اساس این لایحه، در صورت عدم تخصیص این مبلغ، شرکت ملی نفت موظف است به میزان مابه التفاوت ماهانه معادل آن نفت خام یا میعانات گازی به اشخاص حقوقی معرفی شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اقدام کند. 🔺موضوع کاملا واضح است که دولت اجازه فروش نفت به نیروهای مسلح را منوط به عدم تخصیص کامل بودجه مربوطه کرده است. آنهم به اندازه مابه‌التفاوت بودجه پیش بینی شده. ✴️ضمنا سه نکته را باید در نظر داشت: 🔹۱-حجم گسترده بدهی های دولت به قرارگاه های سازندگی در نیروهای مسلح که در سال های اخیر انباشته گردیده است. 🔹۲_بودجه نیروهای مسلح در هیچ دوره به صورت کامل تخصیص داده نشده و ادامه این روند منجر به ایجاد هزینه های غیر قابل جبران در این نیروها می شود، لذا بخش هایی از این نیروها نیازمند نوسازی گسترده هستند. 🔹۳_سیر صعودی تهدیدات امنیتی در مرزها و هجوم گروه تروریستی برای ایجاد آشوب در کشور، در کنار برنامه ریزی گسترده نهادهای امنیتی خارجی برای اختلال در آرامش مردم، ایجاب می کند که نیروهای مسلح به صورت کامل حمایت شوند. 📝علی محمدی
31.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ مناظره داغ صادق زیباکلام و احمد قدیری چه کسی به جمهوری اسلامی مأموریت نابودی اسرائیل را داده است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احتمالا شما هم تاحالا این جمله رو شنیدین که اگر توی ایران هم مثل آمریکا و اروپا برای پوشش قید و بندی وجود نداشته باشه همه چشم و دل سیر میشن و دیگه هیچ مشکلی نیست. ‌‌ اما آمارهای جهانی در این‌باره چی میگن؟!
يادتان هست، در ماجراى مرگ مهسا امينى بانوان مشهور و معمولى در سوگ او گيسومى بريدند؟ آن بانوان محترم گيسو بريده در كشتار عمومى كودكان و زنان، مادران و دختران فلسطينى كجا هستند؟ البته كسى انتظار گيسو بريدن از آنان ندارد، ولى كجايند!؟ صداى دنيا را نشنيده اند!؟ صداى لندن، صداى پاريس
💠 شجره‌ی طیبه 🔷 بسیج با ساده‌اندیشی برخی دوستان و مکر دشمنان در ذهن اکثریت مردم، یک نیروی نظامی،اسلحه به دست و خشک ترسیم شده است.البته نظامی‌گری یکی از ابعاد این شجره طیبه هست که همواره در مواقع جنگ سخت،که مصداق بارز آن هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت بوده،به نحو شایسته خودنمایی کرده است. 🔷 اما بسیج به عنوان یک نیروی چند وجهی،پس از جنگ در بازسازی کشور،محرومیت زدایی از مناطق محروم،ارایه خدمات پزشکی در مناطق محروم، کمک به دولتها در حین بلایای طبیعی، تأمین امنیت مرزهای کشور،اجرای طرح های واکسیناسیون سراسری،اشتغال زایی،تولید علم،کمک در برگزاری انتخابات،مبارزه با ویروس منحوس کرونا،تولید محتوا در بستر فضای مجازی،راه اندازی اردوهای جهادی،فعالیت فرهنگی و تربیتی در دانشگاه‌ها،روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه،کمک به قوه‌قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی،کمک به حفظ محیط زیست ، برقراری امنیت شهر و روستاها زنده نگه داشتن و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دهها مورد دیگر فعالیت چشمگیری داشته است. 🔷بسیج یک فرهنگ ناب، کامل و از ثمرات انقلاب اسلامی است که امروز به عنوان یک الگوی کارآمد در سایر نقاط دنیا بکار گرفته می‌شود،که تبلور ویژه‌ی آن را در محور مقاومت میتوان یافت. 1⃣ حزب‌الله لبنان با تأسی از فرهنگ بسیج،جنوب لبنان را از لوث رژیم صهیونیستی پاکسازی کرد و در جنگ نابرابر ۳۳ روزه،اسراییل و متحدانش را شکست داد. 2⃣ مجاهدان یمنی با تکیه بر تفکر بسیجی،دیکتاتور داخلی را اخراج، استعمار و تجاوز سعودی را مغلوب و امروز حیات سیاسی،اقتصادی رژیم منحوس صهیونیستی را با چالش اساسی روبرو ساخته‌اند. 3⃣ حشدالشعبی عراق نیز که با الگوپذیری از بسیج تشکیل شد،تروریسم تکفیری را در این کشور منهدم ساخت و به عنوان یک بازوی قدرتمند ،خدمات فراوانی به مردم ستمدیده این کشور ارائه نموده است. 4⃣ آنچه سوریه را از چنگال داعش و تروریسم آزاد نموده و اجازه تعدی به حریم اهل بیت را نداد،بهره‌مندی از الگوی عملی بسیج بود. 5⃣ مبارزان فلسطینی با طرد گفتمان سازش که در ۷۰ سال گذشته برای آنها آورده‌ای به غیر از حقارت و شکست نداشته،گفتمان مقاومت را از فرهنگ غنی بسیج استخراج کرده و بزرگترین شکست سیاسی،نظامی،امنیتی،اقتصادی و رسانه‌ای را به رژیم کودک‌کش تحمیل نموده‌اند. ✅ هفته بسیج فرصت مغتنمی است که با مرور خدمات متنوع و گسترده این فرهنگ ناب و کارآمد، اجازه ندهیم ضعف در تبیین و غبار فراموشی از یک سو،و حقد و غضب دشمن از سوی دیگر،این مولود عزیز، سربلند و بی‌ادعا را در اذهان عمومی تحریف و محدود نماید. 🖌
چرا اسرائیل ده هزار زن و کودک را کشت و نگران نشد؟ چرا دبیرکل سازمان ملل گفت غزه گورستان کودکان شده،کسی نشنید؟ چرا جهان به خیابان‌ها آمد اما ندید؟ چرا همه قوانین جنگی جهان را نادیده گرفت؟ چون آمریکا رفع همه تهدیدات از جمله خفه کردن شورای امنیت را تضمین کرده است 🗣 عبدالله گنجی
📌متن پرسش👇 چرا جمهوری اسلامی به فلسطین کمک می‌کند؟ 📌پاسخ👇 چهار 4⃣ دلیل برای این مسئله وجود دارد؛ اما اولین دلیل را برای کسانی می‌گوییم که قانون، دین و انسانیت را قبول ندارند و فقط منافع ملّی برایشان مهم است: 🟢 دلیل اول 👈 منافع ملّی ما اقتضا می‌کند که ما با حمایت نظامی از فلسطین، تفنگمان را روی سر رژیم صهیونیستی قرار دهیم و اینگونه حقّمان را از قدرت‌های جهانی بگیریم. توضیح اینکه: ▪️منافع ملّی هر کشوری تنها از طریق استقلال به دست می‌آید. بنابراین ملّت ایران در سال ۵۷ با کوتاه کردن دست استکبار از کشور این استقلال را به عنوان مقدمه پیشرفت و آبادانی به دست آورد، اما کشورهای سلطه‌گر استقلال ما را تحمّل نکرده و با جنگ و تحریم به دنبال ایجاد راه جدیدی برای سلطه‌گری می‌گردند. ▪️تجربه نشان داده که تسلیم و سکوت در برابر این قدرت‌ها به تامین منافع ملّی نمی‌انجامد، بلکه تنها اگر قدرتمند شویم دشمن عقب نشینی کرده و ما به نتایج مطلوب می‌رسیم. 🔆 برای نمونه: سالهاست که گزینه نظامی روی میز آمریکایی‌هاست اما قدرت نظامی ایران باعث شده که این کشور مستکبر پای میز مذاکره بیاید. 🔆 همچنین در حالی که شدیدترین تحریم‌های تاریخ توسط آمریکا بر علیه ایران وضع شده بود، در آخر مجبور به عقب‌نشینی شده و اخیراً ۱۶ میلیارد‌ دلار از دارایی‌های مسدود شده ایران آزاد گشته است. ⭕️ حال به نظر شما ایران برای آزاد شدن این ۱۶ میلیارد دلار چقدر هزینه کرده❓ ▪️از آنجا که موجودیت رژیم صهیونیستی برای استکبار جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد هرچه که ایران با قدرت نظامی و تقویت نیروهای ضد صهیونیسم این موجودیت را تهدید کند، بهتر می‌تواند به خواسته‌هایش برسد. ▪️در ویدئویی که از «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی منتشر شده، گفته می‌شود که جمهوری اسلامی در ۳۰ سال گذشته حدود ۴,۵ میلیارد دلار به فلسطین کمک کرده. ▪️به یقین قدرت نیروهای مقاومت فلسطینی یکی از اهرم‌های فشار ایران برای تأمین منافع و گرفتن حق خود از قدرت‌های جهانی است و اگر این ۴,۵ میلیارد دلار در فلسطین هزینه نمی‌شد، آن ۱۶ میلیارد دلار هم آزاد نمی‌شد. 🟢 دلیل دوم 👈 کمک به فلسطین وظیفه قانونی حکومت ایران است؛ حمایت همه‌جانبه از مظلومین و مستضعفین عالم تکلیفی است که قانون اساسیِ منتخب ملت ایران بر دوش حکومت گذاشته است.👈 اصل ۳ قانون اساسی. 🟢 دلیل سوم 👈 کمک به فلسطین وظیفه دینی و شرعی ماست: 👈 سوره نساء، آیه 75: شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف[ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته‌اند] نمی‌جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می‌گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. 🟢 دلیل چهارم 👈 کمک به فلسطین وظیفه انسانی ماست. روشن است که انسانیت مرز جغرافیایی ندارد. اینکه بگوییم اول مردم‌ خودمان بعداً دیگران هم برخلاف اصول انسانی است.
⭕️بازهم اصلاح‌طلبانِ پیاده نظام دشمن! نوچه‌های اصلاحات و بعضاً مذهبی های صورتی بی‌خرد دارن هشتگ رو در کنار این عکس مینویسن!! یه جوری که مخاطب فکر کنه این افراد قراره خانوم‌های بی‌حجاب رو تو این راهرو کتک بزنن! و مسیر رو هموار میکنن برای اینکه دشمن یه کشته‌سازی جدید بکنه و بندازه گردن نظام، و وقتی شایعاتی درباره کتک زدن باشه، باورش ساده‌تر میشه! در حالی که فعالیت این خانوم‌ها به این شکله که با مهربانانه‌ترین ادبیات فقط یه تذکر میدن! حتی بعضاً دیده شده سلطیه‌های ز ز آ بهشون توهین میکنن اما اینها کارشون فقط تذکره اونم خیلی مهربانانه! ساده‌ترین کاری که میشه کرد! گفتین گشت ارشاد نباشه و کار فرهنگی انجام بشه. خب اینم یک نوع کار فرهنگیه دیگه. مشکل اینه که کلیدواژه «کار فرهنگی» که اونو چماق کردین و بر سر هم اقدامی میکوبید دروغی بیش نیست و هیچ اعتقادی به همون هم ندارید. فقط روتون نمیشه داد بزنین و بگین ولنگاری در جامعه مطلوب شماست! وگرنه در عمل با بهانه های مختلف به هر اقدام مثبتی حمله میکنید . از متولیان این طرح تشکر میکنیم که صدای اعتراض این جماعت بهانه گیر منفعل رو درآوردند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صوت لو رفته از بیسیم سرباز اسرائیلی در غزه… چقدر واقعیه ترجمه نمیدونم ولی با حقیقت خیلی مطابقت داره نسبت به صهیونیست‌های ترسو
🚨شکست مجهزترین ارتش دنیا در مقابل کوچکترین گروه جبهه مقاومت ▪️حماس در قیاس با انصارالله یمن ،حشدالشعبی عراق ،حزب‌الله لبنان و....به لحاظ تعداد نیروی رزم و وسعت جغرافیایی میدان رزم ،کوچکترین گروه جبهه مقاومت محسوب می‌شود. ▪️در آن سوی میدان ارتش اسرائیل مجهزترین و پیشرفته ترین ارتش دنیا که حمایت های بی دریغ پیدا و نهان اروپا و آمریکا و برخی کشورهای منطقه را دارا میباشد. ▪️در این جنگ تمام عیار حماس توان بهره برداری از حمایت پشتیبانان خود را به جهت نبودن هیچ گونه راه دسترسی و ارتباطی نداشت. ▪️حال می‌توان به جرات گفت که مجهزترین ارتش دنیا در مقابل کوچکترین گروه جبهه مقاومت شکست سنگینی متحمل شد. ▪️هدف اول اسرائیل در باب حمله زمینی به ‌ ⁩ نابودی ‌حماس⁩ و سرانشان بود که میسر نشد. ▪️‏هدف دوم کوچ دادن اجباری هزاران فلسطینی به مصر بود که تحقق پیدا نکرد. ‏هدف سوم آزادسازی اسرای اسرائیلی بود که در آخر به همان گروهی که در پی نابود کردنش بود درخواست مبادله اسرا و «آتش بس» را داد! ▪️‏در عمل اسرائیل با تمام حمایت های نظامی ابرقدرت (فعلی) جهان و دیگر دولت ها و نهادهای غربی و عربی ، تنها زورش به زنان، کودکان، خبرنگاران و دیگر غیر نظامیان رسید و تا توانست بیمارستان، مدارس و پناهگاه و.. را مورد هجوم قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆اینم یه سیدحسن نصرالله در لاهور پاکستان.! 👌 مثل سید حسن نصرالله در قم درس خوانده