eitaa logo
بصیرت و سواد رسانه 🇵🇸
29.7هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
4.6هزار ویدیو
35 فایل
🌷 حضرت علی (ع) : لا یَحْمِلَ هذَا الْعَلَمَ اِلَّا اَهْلُ الْبَصَرِ وَ الْصَّبْرِ" 🌷یک لشکر سایبری آتش به اختیار هستیم🌷 " این رسانه مردمی میباشد " (خبری، تحلیلی وآگاهی بخش) 🌷 مدیر👈 @JAHAD79 🌷 تبلیغات 👈 @tabliq1 🌷 @hamsaranekhoob
مشاهده در ایتا
دانلود
جواد خیابانی گفته بود عزای برای امام‌حسین(ع) ربطی به جمهوری اسلامی ندارد. . عزای امام حسین(ع) برای این چهل سال بعد از انقلاب نیست، بله حرف بدیهی و توضیح واضحات است. محبت اباعبدالله(ع) فطری و ذاتی وجود انسان هاست چون خداوند حرارت این محبت را در نهاد انسان قرار داده است. انسان فقط باید تلاش کند غبار و لایه های غلفت را کنار بزند. اما اینکه امثال اقای جواد خیابانی که برای جذب یک گروه به دفع و تحریف یک موضوع دیگر پناه میبرند جای تعجب دارد. در دوره پهلوی، شروع نهضت امام از عصر عاشورا در هیات بود. نمادسازی ها حول محور یزید(حکومت طاغوت شاه) و انقلاب اسلامی فریاد زده میشود. به شعارها، بیانیه و سخنرانی های دهه چهل و پنجاه نگاه کنید. به آنچه امام یا شریعتی می گفتند. بله، محرم و جریان عاشورا مُحرک مردم ایران برای قیام بود. در تمامی گزارشات ساواک و دیدارهای شاه از شروع ماه محرم در سال ۵۷ هراس داشتند. بزرگترین راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سال ۵۷ اربعین آن سال بود که کار را تمام کرد. محرم و فرهنگ عاشورا در جنگ تحمیلی به کار آمد. رزمندگان در آن هشت سال، سربند یاحسین(ع) بر پیشانی داشتند رمز عملیات ها یا عباس(ع) بود. انگیزه رسیدن به کربلا... امام چه کرد؟ امام خمینی عاشورا و محرم را از جلسات کنج خانه و حسینیه ها به جامعه آورد. امام عاشورا را از یک مراسم سالانه که حتی شاه هم در کاخ بصورت تشریفاتی برگزار میکرد به مصاف ظالمان آورد. به پشت مرزهای آن حکومت غاصب کودک کش برد. به ما جرات داد. هویت داد. علاقه جوانان به محرم قطعا بیشتر شده است و بدون شک میزان شبهات و دشمنی نسبت به سال ۵۶ نیز بیشتر شده است. امثال جواد خیابانی برای جذب یک عده که آنان هم عزیزان ما هستند یک حقیقت را تحریف میکنند. ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
12.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو این شلوغیا، نذر کردنا، حواست به امام زمانت هست..؟ ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
بصیرت و سواد رسانه 🇵🇸
تو این شلوغیا، نذر کردنا، حواست به امام زمانت هست..؟ #محرم #امام_زمان ⭕️ به پویش بصیرت و #سواد_رس
🏴علامه امینی رحمةالله علیه میفرمود شب و روز عاشورا قلب حضرت از مصیبت جدشون در فشاره. برای امام زمان روحی له الفداه تا میتونید صدقه بدید.. ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
🌼بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ🌼 ✍امام رضا علیه‌السلام: هر كس كه عاشورا، روز مصيبت و اندوه و گريه‏اش باشد، خداوند روز قيامت را براى او روز شادى و سرور قرار مى‏دهد. 📚بحارالانوار، ج ۴۴، ص۲۸۴ ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
19.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️اینقدر اشک ریختین که پیشرفتی نداشتیم!! واسه اینکه بشیم جهان اولی،مگه نباید استقلال داشته باشیم خب امام حسین ع همینو میگن دیگه.... اتفاقا رفقا چون دشمنان ما دارن میبینن ما داریم رشد میکنیم و پیشرفت میکنیم دارن حمله میکنن والا که بی خیال ما میشدن درسته؟؟ ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
کدام حرام؟ در این ۱۴۰۰ سال محققان و پژوهشگران زیادی در مورد رفتار خشن مردم با امام حسین(ع) نوشته اند. اما هیچ کدام به اندازه کلام خود امام دقیق نیست. امام فرمود: چون شکم‌های شما از حرام پر شده است از درک حقیقت عاجز شده اید . اما مردم و به کدام حرام خواری عادت کرده بودند؟ می خوردند یا دزد مال بودند؟ . حاشا و کلا! قاریان قرآن، سجده های طولانی، عمل به سنت، اول وقت، مردمی که این‌چنین بودند قطعا اهل ربا و دزدی هم نبودند . اما به مرور در دوره خلیفه دوم تقسیم غیرعادلانه در آغاز شد و در خلافت عثمان خلیفه سوم ویژه و به امری عادی تبدیل گشت . اندک نفراتی از صحابه هم که به تقسیم نادرست و تصرف در بیت المال اعتراض کردند تنبیه و تبعید شدند . جامعه با دزدی و بالارفتن از خانه مردم مخالف بود اما به مرور زمان حرام خوری از به امری عادی تبدیل شد و نسلی با همین شکم های پر از حرام تربیت گردید. این نسل مقابل حسین(ع) ایستاد. جرم شخصی یا حرام خواری فردی با اینکه یک جامعه نسبت به بی تفاوت باشد فرق دارد . به زبان ساده، حادثه عاشورا یعنی: نتیجه حرام خوری از به امام کُشی ختم می گردد . ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
الحمدلله که رویشهای جبهه حق بیشتر از ریزشها بوده 🏴 ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
ما لشکر یزید رو توی سال ۱۴۰۱ به چشم دیدیم ... امان از دل زینب ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آره راست میگن، نه مردم مشکی پوشیدند نه تعلقی به دین دارند... جهت ثبت در تاریخ؛ ۶ مرداد ۱۴۰۲ ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
وزارت اطلاعات تو این چند روز بزرگترین تیم تروریستی ۲۰ سال گذشته رو متلاشی کرد؛ ۴۳ بمب کشف شد ۳۵ خونه تیمی رفت زیر ضربه ۸۰ محل ذخیره مواد منفجره تو تهران، ۱۰۰ محل تو شیراز متلاشی شد ولی خب؛ بازم بعضیا به کنایه می‌گن: عوضش امنیت داریم!! 🔗 محمدمهدی‌مصلحی🇮🇷🏴 ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
جامعه امام کُش برای اینکه یک جامعه با سکوت یا همراهی خود به سمت "امام کُشی" حرکت کند و در این مسیر به خواص سیاسی مدد برساند علاوه بر سیاست تولید "ابهام" در اذهان جامعه به یک عنصر مهم دیگر نیاز است و آن چیزی نیست جز: توجیه جامعه . جامعه برای "امام کُشی" به استدلال و اقناع نیاز ندارد. جامعه فقط به یک "توجیه سطحی" محتاج است. توجیه اینکه اگر "من در قتل امام مشارکت داشته ام تقصیر و خطایی مرتکب نشده ام. اینجا صرفا جامعه با این سطح از بدنبال آرام جمعی خود است . اما پرسش مهم تر این است؛ چه کسی و چگونه وظیفه تولید "توجیه" جامعه را بر عهده دارد؟ پاسخ روشن و صریح این است: صاحبان قدرت یا همان خواص . به تاریخ مراجعه کنیم: معاویه این ایده را در جامعه مطرح کرد که ما همگی در دایره تسلیم تقدیر الهی قرار داریم و یزید حتی اگر واجد صلاحیت نباشد بهرحال بخشی از تقدیر الهی است. آیا می‌خواهید علیه تقدیر خدا قیام کنید؟ آیا اساسا امکان فرار از تغییر الهی وجود دارد؟ پس خلافت یزید را باید پذیرفت . برای بقای خود تئوری تولید کرد. تئوری تقدیرگرایی! . معاویه میگفت: عمل و کوشش هیچ نفعى ندارد، چون همه کارها به دست خداوند است. حتی او خلافت خود و پسرش را بر همین اساس "توجیه" می کرد. معاویه گفته بود: "خلافت من یکى از فرمان هاى خداست و از قضا و قدر پروردگار مى باشد" مختصر تاریخ دمشق، ج 9، ص 89 در جای دیگر برای "توجیه" واگذاری قدرت به فرزند ناخلفش این چنین بیان داشت: «إِنَّ أَمْرَ یَزِیدَ قَضاءٌ مِنَ الْقَضاءِ، وَ لَیْسَ لِلْعِبادِ الْخِیَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ» ماجراى زمامدارى یزید قضاى حتمى است که بندگان در این ارتباط از خود اختیارى (در مخالفت) ندارند. تاریخ یعقوبى، ج 2، ص 60 . ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a