eitaa logo
🔭🔍 بصیرت عمار
2.1هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
6.5هزار ویدیو
60 فایل
﷽ ھوﷻ کانالی درجهت بصیرت افزایی خودمون 🚩 🇮🇷 کانال های پیشنهادی ما 👇 داستان📚 حکایت 📜 پند 🔑 👑 @Atredelneshin_eshgh 👑 کانال دانشجو🎓 🎓 @Official_Daneshjou ارتباط با ما👇 @serfanjahateettla #ڵفٺ‌ا‌زڪانال=دعاےفࢪج🍃
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨رئیسی: فضای‌مجازی فضای فحشا و قمار نشود رییس قوه قضاییه: 🔹نباید اجازه داد که فضای مجازی تبدیل به فضای قمار، فحشا، جابجا کردن مواد مخدر و کلاه‌برداری شود. 🔹امکان دادن به افراد شرور در فضای مجازی قطعا امری خلاف حقوق عامه و حقوق اجتماعی است.
🔴 آبرویی که این نفتکش برای ما خرید، خیلی سنگینه 🔹ایران نفتکش ۱۱۳ هزار تنی افراماکس را با توان متخصصان داخلی تحت استانداردهای بین ‌المللی در مدت ۲ سال ساخت و در آب‌ های خلیج فارس بوشهر به آب‌انداخت تا مراحل تست نهایی خود را انجام دهد.این نفتکش قابلیت حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت را دارد و شصت میلیون دلار هم ارز آوری داشته است.ما برای پیشرفت هرآنچه نیاز داریم، داریم
امروز سالروز عملیات کربلای ۴ است، غواص‌هایی که دل به آب زدن و به علت لو رفتن عملیات برگشتشون ۳۰ سال طول کشید اونم با دست‌های بسته... جورج کیو مامور CIA در کتاب Twilight war از ملاقاتش با علی هاشمی بهرمانی(برادرزاده‌ی رئیس وقت جنگ ایران) چندماه قبل از عملیات کربلای ۴ خبرداده و گفته: "بهرمانی از تصمیم ایران برای حمله نهایی به بصره خبرداد... والبته خیلی جوان‌تر و خام‌تر از آن بود که بفهمد دارد زیادی حرف می‌زند"
📸 هشتگ "سلیمانی از ما مردم عراق است" در توئیتر عراق ترند شد.
💬اف‌.بی‌.آی مدعی شد: بازیگران سایبری ایران (هکرها) مسئول تهدید به وب سایت مسئولان انتخابات ایالات متحده هستند!
⚠ برگهای برنده اصلاح طلبان در انتخابات 1400 : 1⃣_ فضای مجازی : تلگرام و اینستاگرام 2⃣_ ظرفیت بزرگ سلبریتی ها 3⃣_ شبکه های ماهواره ای خارج نشین فارسی 4⃣_ ترور شخصیت کاندیدهای انقلابی و اصولگرا 5⃣_ ایجاد ترس در دل مردم از آمدن نیروهای انقلابی 6⃣_ پول پاشی گسترده و تبلیغات پر حجم . 7⃣_ استفاده از شعارهای جذاب برای دهه هفتاد و هشتادی ها ، مثل آزادی . 8⃣_ عوامفریبی و دادن آدرسهای غلط به مردم . 9⃣_ شیرین کردن دهن مردم ، با پایین آوردن نرخ دلار در ماههای پایانی دولت روحانی و کاهش قیمت اجناس. 0⃣1⃣- بکارگیری تاکتیک های عملیات روانی و بهره گیری از شگردهای غیر اخلاقی مثل: دروغ ، شایعه ، تهمت و...... ⛔ اصلاح طلبان را دست کم نگیرید . آنها بدنه اجتماعی گسترده و فعالی در قشر متوسط جامعه دارند. ⛔ گرفتن دولت از آنها کار سختی است. آنها در سال ۸۸ برای گرفتن دولت ، کشور را هشت ماه به آتش کشیدند. ⛔ روشنگری کنید. ذهن مردم را آگاه کنید. تا خرداد ۱۴۰۰ فرصت زیادی نیست. دکتر امیر حمزه مهرابی (استاد دانشگاه)
هدایت شده از 
روایت توییتری مشاور وزیر بهداشت از منشا انتشار ویروس کرونای انگلیسی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مسئول دلسوز یعنی تو راه سفر استانی وقتی راننده های وانت تو خیابون صداش میزنن طاقت نمیاره به راننده میگه دور بزن و اینجوری میشینه پای درد و دلشون همین صدای مردم شنیدن ها برای کل عملکرد قوه قضائیه کافیه 💬نرگس رئیسی
🔴 ارسال آنلاین اطلاعات بانکی ایران به خزانه داری آمریکا با پیوستن به FATF ✍️ 🔹 موضوع، بازگشت به fatf نیست. رئیس جمهور از مقام معظم رهبری درخواست کردند که این موضوع در فرصتی مجدداً بررسی شود. 🔸 وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با بررسی مجدد fatf موافقت کردند نه با بازگشت به آن افزود: به نظرم مجمع تشخیص مصلحت نظام مانند دفعه قبل، آن را رد خواهد کرد ✅ عده ای می گویند با پیوستن به fatf از لیست سیاه خارج خواهیم شد که اگر هم به فرض، از لیست سیاه خارج شویم و رابطه بانکی ایران با سایر کشورها از نظر آن بلا اشکال اعلام شود اما هنوز آمریکا تحریم های بانکی را لغو نکرده و بانکها بدون اجازه آمریکا و در صورت تهدید به تحریم، حاضر به همکاری با ایران نخواهند شد. 🔹 با پیوستن ایران به fatf و خروج از لیست سیاه هیچ تغییری در روابط ایران با بانکها ایجاد نخواهد شد اما به دلیل قرار گرفتن وزارت خزانه داری آمریکا در رأس fatf ، کل اطلاعات بانکی ایران به صورت آنلاین در اختیار آمریکا قرار خواهد گرفت تا بتوانند راه های دور زدن تحریم ها را هم مسدود کنند. 🔸 وی معتقد است که پیوستن به fatf به هیچ وجه به صلاح ایران نیست و با عضویت در آن نه تنها هیچ تغییری در روابط ایران با بانکهای جهان ایجاد نخواهد شد بلکه راه های دور زدن تحریم ها نیز بسته می شود و بنابراین پیوستن به آن به ضرر ایران خواهد بود. ✅ مجمع تشخیص مصلحت نظام لازم نیست بگوید که fatf را رد می کنیم یعنی به جای رد کردن آن در مجمع بهتر است که بررسی آن را مطابق با برجام به بعد از رفع تحریم ها علیه کشورمان موکول کند. 💢 عضویت در fatf مساوی با تشدید تحریم ها علیه ایران و جلوگیری از دور زدن تحریمهاست.
🔴 عاقلان بی عقل! آهای آدم های عاقل ؛ مگر شما نبودید که هر روز ما را به بی عقلی و اتخاذ مواضع خلاف عقل و منطق متهم می کردید ، حالا شما را چه شده است که عقلتان را کنار گذاشته و برای دریافت واکسن از دشمنان , سر از پا نمی شناسید؟! آیا این هایی که از هیچ جنایتی علیه ما دریغ نکرده اند و ما را از واردات انسولین گرفته تا انواع داروها تحریم کرده اند ، یکباره مهربان شده و به فکر سلامتی مردم ایران افتاده اند؟؟؟!!! واقعا این موضوع با عقل شما جور در می آید؟؟!! آیا عاقلانه است از دشمنانی که هیچگاه در دشمنیشان علیه ما کم نگذاشته اند , میلیون ها دوز واکسن بگیریم و بدون هیچ شک و تردیدی به مردم کشورمان تزریق کنیم؟؟؟!!! شما عقلتان را از دست داده اید یا دشمنان جنایتکار سر عقل آمده اند؟؟؟ "افلا تعقلون"؟؟؟ ✍️"قاسم اکبری"
هدایت شده از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌▫
{🕊☁️} بهم‌گفت‌: با‌این‌اوضاع‌گرونی‌ هنوزم‌پای‌‌ آرمان‌ها‌ی‌رهبرت‌هستی؟!‌ گفتم‌: به‌ما‌یاد‌دادن‌ توی‌مکتب‌حسین‌↢(♥️) ممکنه‌، آب‌هم‌واسه‌خوردن‌نباشه...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ولایتی : ‎ تصمیم نظام بود،بدون ‎برجام چه میخواستیم بکنیم!! اگرمذاکره نمیشد گزینۀ دیگر ‎ بود. ‼️رهبری: 👈دروغ است که می‌گویند اگر همین برجام معیوب نباشد، جنگ می‌شود. 👈 امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است. (مرور فرمایشات رهبری ۱۴خرداد۹۷) پ.ن: منافق زمانه ات را بشناس!
هدایت شده از 
🌸🍃🌸🍃🌸 🍃🌸🍃🌸 🌸🍃🌸 🍃🌸 ❣️❣️ ای مهربانِ من تو کجایی که این دلم... مجنون روی توست که پیدا کند تو را... ای یوسف عزیز،چو یعقوب صبح و شام... چشمم به کوی توست که پیدا کند تو را... 🌹تعجیل درفرج صلوات🌹 🍃🌸 🌸🍃🌸 🍃🌸🍃🌸 🌸🍃🌸🍃 ‌‌
هدایت شده از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌▫
🔴 مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: 🔹آقای روحانی : 《 این دولت ریل گذاری برای دولت بعد را هم انجام داده است》. 🔹این حرف رئیس جمهور درست است! 🔹چون ایشان بودجه و درآمد چند سال آینده کشور را هم از طریق اوراق و غیره پیش خور کرده و دولت بعد باید در ⁧ریل پرداخت بدهی⁩ های ایشان حرکت کند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واقعا چرا به حاج قاسم سردار دلها گفته می شود؟ ▪️اندکی تامل: ببینید فرمانده و ژنرالی که خواب و خوراک را از آمریکا و اسراییل و داعش گرفته است چگونه در مقابل دختر خردسال شهید مدافع حرم با تمام القاب و عناوینش خاشعانه تعظیم می کند... ✅این است دلیل فتح قلوب... ✍"محمدصالحی"
🔵روسیه: آمریکا باید بدون پیش شرط به توافق هسته‌ای ایران بازگردد 🔹ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در نشست خبری هفتگی خود گفت آمریکا باید بدون هیچ پیش شرط یا خواسته دیگری به برجام بازگردد.
📌 عبدالقادر فایز، مدیر دفتر شبکه الجزیره در ایران: 🔻 رویکرد نسبت به ایران: نه جنگ نه صلح؛ فشارهای شدید، یا تسلیم یا فروپاشی 🔻 رویکرد : نه جنگ نه صلح؛ مذاکرات طولانی زیر تیغ تحریم ها با هدف ملزم سازی به اطاعت 🔻 رویکرد احتمالی : نه جنگ نه صلح؛ تلفیقی از مذاکره و رفع تحریم ها و گشودن گام به گام پرونده های غیر هسته ای ✍مهدی قاسم زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽️نفوذیانِ مدیریت سلامت ⚠️تهدید امنیت جانی و سلامت ملّت انقلابی از سوی تصمیم گیران دولتی و اقدام علیه دستور رهبر انقلاب. 👈 به استناد این دستور مولوی و نهی‌ شدید ولی‌فقیه از رئیس قوه قضائیه مطالبه میکنیم ؛ رئیس جمهور و وزیر بهداشت را به اتهام تهدید امنیت جانی، احضار کند ، 👈 و از دستگاه امنیت و سپاه پاسداران مطالبه میکنیم ؛ پرونده نفوذ در مدیریت سلامت را با سرعت و قاطعیت پیگیری کنند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️نکته تکان دهنده در نشانی که روحانی بر روی قلب شهید فخری زاده نصب کرد... نوکر قاتل در بین ماست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتند همگی شما شهید می شوید روایت دردناک یک رزمنده از شب عملیات کربلای ۴: به ما گفتند همگی شما شهید می شوید چرا که قرار است پلی باشیم برای نفر بعدی➕گریه های سوزناک این رزمنده الله اکبر! 😔 یه عده اینجور رفتند شهید شدن که پلی باشن برای نفرات بعدی که از انجا رد بشن ...اون وقت یه عده زالو صفت خبیث امروزه با هزاران دروغ و وعده از مردم پل درست میکنند برای رسیدن به صندلی ریاست و در پی اهداف خود...شرم بر شما ۴
هک‎های زنجیره‌ای شرکت‎های صهیونیستی 🔹جروزالم‌پست: شرکت امنیتی پورتناکس که مشتریان و زیرمجموعه‌های مهمی از جمله شرکت‌های نظامی دارد هک شد. 🔹بیش از یک ترابایت اطلاعات شامل اسناد، پروژه‌ها و فایل‌های کدگذاری از سِرورهای این شرکت استخراج شده است. 🔹چند روز پیش هم صنایع هوافضای اسرائیل هک شده بود. گفته می‌شود عملیات‌های سایبری علیه شرکت‌های صهیونیستی هنوز ادامه دارد.
شورای نگهبان نباشه یعنی چنین فاجعه در شورای شهری ساری که همشون دستشون تو کاسه فساد بوده! رونوشت به روحانی و جریان سرطان اصلاحات که این همه علیه شورای نگهبان لجن پراکنی میکنه و میگن باید انتخابات آزاد باشه هیچ فیلتری نباشه! فقط یک فاسد ضد قانونی که جلوی فاسد را میگیره لجن پراکنی میکنه
هدایت شده از 
✅آرزوی خدمت به امام زمان (عـج) ✍امام صادق(سلام الله علیه) فرمودند: هر مؤمنی آرزوی خدمت به حضرت مهدی(عج) را داشته باشد و برای تعجیل فرجش دعا کند، (اگر از دنیا برود ، هنگام ظهور)کسی بر قبر او می آید و او را به نامش صدا میزند که: فلانی مولایت صاحب الزمان ظهور کرده اگر میخواهی به پا خیز و به خدمتش برو، و اگر میخواهی تا روز قیامت بخواب. پس عده ی بسیاری به دنیا باز میگردند و در خدمت امام هستند 📚مکیال المکارم ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌▫
{🕊☁️} بهم‌گفت‌: با‌این‌اوضاع‌گرونی‌ هنوزم‌پای‌‌ آرمان‌ها‌ی‌رهبرت‌هستی؟!‌ گفتم‌: به‌ما‌یاد‌دادن‌ توی‌مکتب‌حسین‌↢(♥️) ممکنه‌، آب‌هم‌واسه‌خوردن‌نباشه...!