eitaa logo
قدمی هرچنداندک به وقت انتظار
2.2هزار دنبال‌کننده
25.4هزار عکس
25.1هزار ویدیو
631 فایل
﷽ 🇮🇷☫﷽☫🇮🇷 @basirshou اللهم بارک لمولانا صاحب‌الزمان وظیفه ی منتظردرزمان غیبت چیست؟ سعی کنیم درزمان غیبت غرق نشیم حواسمون به میدان نبرد وخاکریز درجنگ نرم باشه 🆑️eitaa.com/joinchat/1663238346C8015084ebc 🆔️ @shabeabi 👈راه ارتباطی
مشاهده در ایتا
دانلود
بعد از ظهور امام زمان زيبائيهاي معنوي و مادي فراواني اتفاق      مي افتد. زيبائيهاي مادي عبارتند از : *فراواني ثروت و رفع فقر به گونه اي كه مستحق زكات يافت نمي شد. *طولاني شدن عمرها كه از آرزوهاي ديرينه انسان بوده است *شفاي همه بيماران به گونه اي كه مردمان از هر گونه درد و رنج و بيماري دور خواهند بود. *انجام قضاوت ها و دادرسي ها بر اساس واقعيت بدون نياز به بينه و يمين زيبائيهاي معنوي نيز عبارتند از : *هدايت شدن همه گمراهان و تكامل معنوي انسان ها بوسيله احياي سنت ها و احكام اسلامي *برپا شدن عدالت نه تنها در زمينه نابود ساختن ظلم ظالمان بلكه از بين رفتن بزرگترين ظلم ها كه ظلم به خدا ،خليفه خدا و كتاب خدا و معارف و احكام شريعت است *تكامل عقل ها كه باعث ايجاد صميميت و صفا در جامعه شده و اراده ها را قوي مي كند طوري كه انسان مي تواند كارهاي خارق العاده و شگفت انگيز انجام دهد *تكامل 27 حرف علم و شكوفايي علوم و گسترش آنها در همه ابعاد و زمينه ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«سیصد هزار و سیصد و سیزده ملک نزد حضرت مهدی علیه السلام می آیند.» ابوبصیر از امام صادق علیه السلام سوال کرد: تمام این ملائکه می آیند؟ فرمود:«آری! آن ملائکه ای که با نوح در کشتی بودند و آنهایی که با حضرت ابراهیم بودند، آن زمانی که او را به آتش انداختند و ان ملائکه ای که با موسی بودند، زمانی که دریا شکاف خورد و آنهایی که با حضرت عیسی بودند زمانی که خداوند او را به آسمان برد و چهار هزار ملائکه که نشانه های خاصّ خود و عمامه های زرد دارند که اینها با پیامبر(ص) بودند. و هزار ملائکه که منظم می آیند و سیصد و سیزده ملک که در بدر بودند و چهار هزار ملک که نازل شدند و می خواستند حسین بن علی علیه السلام را یاری کنند پس به آنها اجازه نداد و آنها نزد قبر آن حضرت، ژولیده و غبار آلوده هستند و در کنار قبر آن حضرت نشسته‌اند و تا روز قیامت گریه می‌کنند، و رییس آنها ملکی به نام منصور است، پس هیچ زائری امام حسین علیه السلام را زیارت نمی‌کند مگر آنکه آن فرشته ها از او استقبال می‌کنند و وداع کننده ای او را وداع نمی‌کند مگر آنکه آنها او را همراهی می‌کنند و هرکس مریض می‌شود او را عیادت می‌کنند و هرکس از آنها بمیرد بر جنازه ی او نماز می خوانند و بعد از مردنش بر او استغفار می‌کنند و همه ی اینها در زمین هستند و منتظر ظهور حضرت قائم علیه السلام هستند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سفرهای فضایی و آسمانی یکی دیگر از معجزات امام زمان علیه السلام مرکب فضایی آن حضرت است که به کرّات آسمانی سفر می‌کند و از کهکشان ها هم می‌گذرد و آسمانها را نیز پشت سر می‌گذارد، چنانکه از امام باقر علیه السلام روایت شده که می فرماید: مردی به نام عبدالرحیم گفت که حضرت امام محمدباقر علیه السلام به من فرمود:« آگاه باش که ذوالقرنین مخیّر شد بین دو ابر، او ابر ذولول (آرام) را انتخاب کرد، ولی ابر صعب را برای حضرت صاحب ذخیره کرده»، گفتم: ابر صعب چیست؟ فرمود:«ابری که دارای رعد و برق و صاعقه است، پس امام بر آن سوار می‌شود و به آسمان های هفتگانه بالا می رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تاثیر اشاره امام زمان بر پرندگان یکی دیگر از معجزات امام زمان علیه السلام این است که پرندگان هوا در اختیار حضرتند، و این از جمله مطالبی است که امیرالمومنین علی السلام به آن خبر داده است. ایشان فرمودند:«حضرت مهدی علیه السلام به مرغ هوا اشاره می‌کند، آن پرنده در دست حضرت سقوط می‌کند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استخراج آب و غذا از سنگ امام باقر (علیه‌السّلام) در حدیثی می‌فرمایند: «هنگامی‌که قائم ظهور کند، با پرچم رسول خدا و انگشتر سلیمان و سنگ و عصای موسی ظهور خواهد کرد. سپس منادی او به‌فرمان آن حضرت ندا می‌دهد: فردی از شما غذا و آب‌وعلف با خود حمل نکند. پس یارانش می‌گویند: او قصد دارد ما و چهارپایان ما را براثر گرسنگی و تشنگی هلاک کند. پس او حرکت می‌کند و آن‌ها نیز با او حرکت می‌کنند. پس در اولین منزلی که آن حضرت فرود می‌آید، آن سنگ را (به زمین) می‌زند، پس غذا و آب‌وعلف از آن بیرون می‌آید و یاران و حیوانات آنان از آن می‌خورند و می‌نوشند (وضع به همین منوال است) تا به نجف پشت کوفه می‌رسند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درهای برکت آسمان و زمین به روی مردم باز می‌شود. امروز می‌بینیم که برکت و رحمت به روی انسان‌ها بسته می‌شود چنانکه در دعای فرج می‌خوانیم: «و ضاقت الارض و منعت السماء». نه زمین برکت‌های خود را برای مردمی که مشغول گناه هستند، آشکار می‌کند و نه آسمان. اگر هم آسمان چیزی دهد، گاهی به صورت بلا می‌دهد. در حالی که در دوران ظهور، درهای آسمان و زمین به روی مردم باز می‌شود.
اصبغ بن نباته می‌گوید: از علی علیه‌السلام شیندم که می‌فرمود: «گویا عجم (نژاد غیر عرب) را می‌بینم که چادرهایشان را در مسجد کوفه برافراشته شده است و به مردم قرآن می‌آموزند؛ به همان گونه که فرود آمده است.»  در عصر ظهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زمین گنج‌های خود را برای آن حضرت ظاهر می‌کند و حضرت به مردم مشت مشت عطا می‌کند بدون اینکه آنها را شمارد یا آنچه که بخشیده را پس بگیرد و امنیت عمومی‌ همه جا را فرا می‌گیرد که در روایت است که در زمان آن حضرت درندگان و چهارپایان از در آشتی وارد می‌شوند و مرم با یکدیگر کاری ندارند و آزار نمی‌رسانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در آن عصر هیچ بیماری بدون درمان باقی نمی‌ماند امام باقر علیه‌السّلام در این باره می‌فرمایند: هر کس قائم اهل بیت مرا درک کند اگر به بیماری دچار باشد شفا یابد و چنانچه دچار ناتوانی باشد توانا و نیرومند می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام صادق علیه‌السّلام می‌فرمایند: هنگامی‌که قائم ما قیام کند زمین به نور پروردگارش روشن می‌شود و بندگان خدا از نور آفتاب بی‌نیاز می‌شوند.
در روایت است که کشاورز از هر من (۳ کیلو) صد من محصول بدست می‌آورد و در هر سنبلی صد دانه عمل ‌می‌آید و خداوند برای هر کس که اراده کند زیادتر می‌کند
زمانیکه قائم ما ظهور نماید خداوند گوش‌ها و چشمان شیعیان ما را بگونه‌ای تقویت می‌کند که میان آنان و قائم علیه‌السّلام نیاز به پیک نیست آن حضرت با آنان سخن می‌گوید و آنها سخن او را می‌شنوند و در حالی که وی در جایگاه خویش قرار دارد او را می‌بینند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عجایب دنیای ظهور درختانی که می‌شکنند امام حسین علیه السلام در بیان آنچه هنگام ظهور امام مهدی عجل الله فرجه رخ مى‌دهد فرمودند: «برکت از آسمان به سوى زمین فرو مى‌ریزد؛ تا آن‏جا که درخت از میوه فراوانى که خداوند در آن مى‏‌افزاید، مى‏‌شکند. مردم میوه زمستان را در تابستان و میوه تابستان را در زمستان مى‏‌خورند؛ و این معناى سخن خداوند متعال است: و اگر مردم آبادى‏‌ها ایمان مى‌آوردند و تقوا پیشه مى‏‌کردند، برکت‏‌هایى از آسمان و زمین به روى آنان مى‏‌گشودیم؛ لیکن تکذیب کردند.» (اعراف:۹۶) مردم اگر می‌دانستند که خدای عزیز چه بهشت برینی بروی همین زمین برایشان تدارک دیده برای فرج دعا می‌کردند..
امتم در روزگار ظهور مهدي عليه السلام از نعمتهايي بهره ور مي گردد که همانندش سابقه ندارد، آسمان برکات خويش را پياپي بر آنان مي فرستد. و زمين تمامي گياهان و گلها و درختان خويش را براي آنان مي روياند.
🌹سلام صاحِبِ زمانم آقا سلام از شما سپاسگزارم که هر صبح رخصت می‌دهید سلامتان کنم، یادتان کنم... ▫️من با این سلام ها تازه می‌شوم جان می‌گیرم و یادم می‌آید جان پناه دارم راه بلد دارم...✨ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج وَ فَرَجَنا بِهِ🕊 🍃 http://eitaa.com/joinchat/344916308C4dfccbb6ff