eitaa logo
باولایت تا شهادت
131 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
5.7هزار ویدیو
57 فایل
طریقه ارتباط با ادمین 👇 https://eitaa.com/maghsody21 سلام بر دوستان ولایت مدار، با کانال با ولایت تا شهادت، در خدمتتان هستیم لطفا دیگران راهم دعوت کنید 👇👇👇👇 https://eitaa.com/bavelayat_ta_shahadat_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
14.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام این قدر باید این فیلم دست به دست بشه که ان شاالله امسال همه برای عیدغدیر اقاجانمون امیرالمومنین سنگ تموم بزارن لینک کانال زلال احکام 👇 https://eitaa.com/zoolaleahkam
13.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 این سر زمین سر زمین امیر المومنین است.... ما بچه های خیبریم.. ما حب علی را با قلبمان قبول کردیم... نگاه کنید لذت ببرید... ✔️حلقه وصل باشیم ، غدیر و اهمیت آن را نشر بدیم 🤲 اللهم عجل لولیک الفرج
6.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با دیدن این کلیپ خستگی یک سال کار مجازی و حقیقی ادم در میره ، با دیدن این کلیپ دیگه هیچ دلیلی برای ناامیدی وجود نداره، دیگه این مرد الهی چطوری باید بگه که پیروزی از آن ماست، فقط مواظب باشیم که کم نیاریم، مبادا بواسطه مشکلات موجود.، از قطار انقلاب پیاده شویم، حتما ببینید و یقیین داشته باشید که این حرفا والاتر از یک خطابه زمینی ست، باور کنید که این فریاد آسمانی ست ، پُر امیدترین کلیپ 😍😍😍👆 🌺🌸🌺🌸🌺🌸ا 🌺🌸🌺🌸🌺🌸ا @Vakilpour_ir
هدایت شده از تا 2030
2.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پرزیدنت رییسی، ساعاتی پیش در نشست سران شانگهای سخنرانی داشت. ▪️وی در سخنرانیش گفت: امیدوارم حضور ایران در این سازمان مهم... بستر تامین امنیت دسته‌جمعی و رهنمون شدن به‌سوی توسعه پایدار... را فراهم آورد. ▪️و نیز گفت: در پرتو احترام به حق حاکمیت کشورها... اهداف والای امنیت و توسعه پایدار قابل تحقق است. 📌مجدداً جملهء بالا را بخوانید: اهداف توسعهء پایدار، قابل تحقق است! 🔺این سخنرانی به زبان انگلیسی برای دنیا مخابره می‌شود و دستکم ترجمهء یکی از جملات فوق به انگلیسی، این است: In the light of respecting the sovereignty of countries …, the lofty goals of security and sustainable development can be realised. ❌عبارت sustainable development (=توسعه پایدار) که در سخنان وی به کار رفت، در دنیا تنها 1 مفهوم دارد: سند توسعهء پایدار 2030. مفهومی که به خوبی برای خارجی‌ها قابل درک بود و پیامی که البته از سخنرانی رییسی، دریافت شد! 🔺مفهومی که به دلیل اهمیتش، تیتر خبری رسانه‌های خارجی از سخنان رییسی شد (مثلاً اینجا). 💠اکنون بار دیگر سخنان حکیمانهء امام خامنه‌ای (کلیپ فوق) را با هم مرور می‌کنیم: «آنهایی که پشت سر سند 2030 می‌ایستند، تقی‌زاده‌های امروزند... البته امروز به توفیق الهی جوانهای مومن ما و مردم انقلابی ما، نخواهند گذاشت این تقی‌زاده ها حرف‍شان به کرسی بنشیند!» 🔆خداوندا! به ما توفیق بده تا نگذاریم تقی‌زاده‌های امروز، حرف‌شان را به کرسی بنشانند! 🆔@CoronaDeception 🌐لینک پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/93192196Cac05c503b
💫: ✅ شعر بدون نقطه ✅ تکرار ۱۱۰ بار نام مبارک امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در وصف حضرتش: علی عالی علی اعلی علی والی علی والا علی روح همه دلها علی سرلوح هر املا علی کرّارعلی سردار علی سرّوعلی اسرار علی سرور علی سالار علی حاء وعلی طاها علی اکمل علی کامل علی اعلم علی عامل علی عدل و علی عادل علی درّ کلام ما علی اعلم علی اکرم علی محرم علی مرحم علی هم دم علی همدم علی لوُءلوُء  علی لا لا علی احکم  علی حاکم  علی صائم علی دائم علی سلم و علی سالم      علی  سرّ  دعای  ما علی علم همه عالم علی حکم و علی محکم علی حال و علی احوال علی اول ولیِّ ما علی کی درکلام آمد علی کو در مرام آمد علی روح سلام آمد     علی مُهر کلام ما علی مُلک و علی مالک   علی سِلک وعلی سالک علی حُلو عَلی حالک   علی داروی دردما علی اسعد علی مسعود علی احمد علی محمود علی کو در حرم مولود   علی آگاهی دلها علی طاهر علی اطهر علی داور علی محور علی محو روی داور علی آرام دل ما را علی دُرّ کلام الله علی صهر رسول الله علی روحُ عَلَی الاَرواح علی آدم عَلی حوّا دلم مملوّ مِهر او علی را مهر عالم گو مگو اصلا علی را هو ملک مَهو روی مولا معلّم درهمه عالم ومهو علم او آدم علی اعلا عَلَی الآدم علی اعلا عَلَی الموسی علی را دم دهم هردم دهم درراه او سرهم علی وردم علی روحم علی آرامه ی دلها علی صلح و علی صالح علی سمع و علی سامع علی مدح وعلی مادح علی روح دل اعما علی هم اسم الله و علی همراه الله و علی را گو ولی الله صدا سرده علی مولا علی‌حمد وعلی حامد علی مرد و علی واحد علی را در سماء مائد علی دارد محمد را علی امر و علی آمر علی راحِم علی عامر علی ماه وعلی ماهر همه مهو روی مولا علی درّ وعلی گوهر علی واکرده اوهر در کسی اسم علی آرد    رود همّ همه دلها علی دلداده همسر   دل آرام علی همسر و کرده مدح او همسر علی را همسری والا محمد را علی امداد محمد را علی داماد گلی اطهر علی را داد که او عطر همه گلها دلم مِهر ولی دارد دمادم اسم اوآرد سروری در دلم کارد سرم گَردِ ره مولا  صد و ده مرحله اسم علی آورده ام که هر مصراع سردادم مدد مولا مددمولا مدد مولا 🌸برجمال پرنورش صلوات🌸 https://eitaa.com/bavelayat_ta_shahadat_ir
قبل هجران تو آقا ما به هجران رفته ایم خود سرانه کو به کو دنبال شیطان رفته ایم یک هزار و سیصد و چندی است غیبت خورده ایم تو تماما حاضری و ما به هجران رفته ایم منتظَر هستی و عالم منتظِر بر دیدنت قرن ها این جاده را با چشم گریان رفته ایم سیصد و اندی نشد یارت شویم از این همه با تأسف ما همه در چاه عصیان رفته ایم ادعای شیعگی داریم اما در عمل برخلاف گفته های شاه خوبان رفته ایم حال ما این است... فکری کن به حال ما خودت ما به دنبال گنه بسیار ارزان رفته ایم غیر تو بر هر که دل دادیم خسران دیده ایم بر خلاف مِیلتان با این و با آن رفته ایم حیف شد... قبلا تو بودی بهترین معشوق ما حال جای تو سراغ نفس، آسان رفته ایم خوب یا بد، هر چه هستیم آخرش مال توایم سالیانی می شود آقا به دنبال توایم https://eitaa.com/bavelayat_ta_shahadat_ir 👈 اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج
◽️ذی الحجه_الحرام ➖ عیدالله_الاکبر ➖ عید_غدیر_خم
اسامی عید غدیر : (۲) «روز اتمام نعمت» 💚
✳️✨✨✳️✨✨✳️ ✳️ اسامی عید غدیر : (۲) «روز اتمام نعمت» 💠 امام صادق (علیه السلام) فرمود: ⚜ إِنَّهُ الْيَوْمُ ....وَ تَمَّتْ فِيهِ النِّعْمَةُ عَلَى الْمُؤْمِنِين‏ در این روز (روز غدير) ، نعمت بر مؤمنین تمام شد                          📔 بحار الأنوار ، ج‏ ۳۷، ص ۱۷۰ 💠 حضرت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) در خطبه غدیر فرمودند: اللهمَّ إِنَّكَ أَنْزَلْتَ الْآيَةَ في عَلِي وَلِيِّكَ عِنْدَتَبْيينِ ذالِكَ وَنَصْبِكَ إِيّاهُ لِهذَا الْيَوْمِ: (الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتي وَ رَضيتُ لَكُمُ الْإِسْلامَ ديناً، وَ مَنْ يَبْتَغِ غَيْرَالْإِسْلامِ ديناً فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخاسِرينَ). اللهمَّ إِنِّي أُشْهِدُكَ أَنِّي قَدْ بَلَّغْتُ. مَعاشِرَالنّاسِ، إِنَّما أَكْمَلَ الله عَزَّوَجَلَّ دينَكُمْ بِإِمامَتِهِ. فَمَنْ لَمْ يَأْتَمَّ بِهِ وَبِمَنْ يَقُومُ مَقامَهُ مِنْ وُلْدي مِنْ صُلْبِهِ إِلي يَوْمِ الْقِيامَةِ وَالْعَرْضِ عَلَي الله عَزَّوَجَلَّ فَأُولئِكَ الَّذينَ حَبِطَتْ أَعْمالُهُمْ (فِي الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ) وَ فِي النّارِهُمْ خالِدُونَ، لايُخَفَّفُ عَنْهُمُ الْعَذابُ وَلاهُمْ يُنْظَرونَ).   🔆 معبودا! تو خود در هنگام برپاداشتن او و بيان ولايتش نازل فرمودي كه: «امروز آيين شما را به كمال، و نعمت خود را بر شما به اتمام رساندم، و اسلام را به عنوان دين شما پسنديدم.» «و آن كه به جز اسلام ديني را بجويد، از او پذيرفته نبوده، در جهان ديگر در شمار زيانكاران خواهد بود.» خداوندا، تو را گواه مي گيرم كه پیام تو را به مردمان رساندم.هان مردمان! خداوند عزّوجلّ دين را با امامت علي تكميل فرمود. اينك آنان كه از او و جانشينانش از فرزندان من و از نسل او - تا برپايي رستاخيز و عرضه ي بر خدا - پيروي نكنند، در دو جهان كرده هايشان بيهوده بوده در آتش دوزخ ابدي خواهند بود، به گونه ي كه نه از عذابشان كاسته و نه برايشان فرصتي خواهد بود. ✳️✨✨✳️✨✨✳️
🕋✨🕋✨🕋 🕋✨ ☑️ قسمت اول‌: کعبه (بیت الله الحرام) ❇️ سوره مبارکه مائده، آیه ۹۷ ا❁﷽❁ا ✨«جَعَلَ اللَّهُ الْكَعْبَةَ الْبَيْتَ الْحَرامَ قِياماً لِلنَّاس....» خداوند [زيارت‌] كعبه بيت الحرام را وسيله به پا داشتن [مصالح‌] مردم قرار داده.... ✅ آیه کریمه دلالت بر قائمیت و قوامیت کعبه برای خلق دارد. ▫️کعبه قوام دین می باشد، و قائمیت دین با قائمیت کعبه تداوم خواهد داشت. ◾ اهمیت این مطلب تا آنجاست که امیرالمومنین (علیه السلام) آخرین وصایای خویش را به آن اختصاص داده و می فرمایند: ❇اللَّهَ اللَّهَ فِي بَيْتِ رَبِّكُمْ فَلَا يَخْلُوَنَّ مِنْكُمْ مَا بَقِيتُمْ فَإِنَّهُ إِنْ يُتْرَكْ لَمْ تُنَاظَرُوا. وَ إِنَّ أَدْنَى مَا يَرْجِعُ بِهِ مَنْ أَمَّهُ أَنْ يُغْفَرَ لَهُ مَا قَدْ سَلَفَ؛ 🔹️خدا را خدا را درباره خانه پروردگارتان در نظر بگيريد. تا زنده هستيد از شما خالى نماند، كه اگر خانه خدا ترك شود به شما مهلت داده نمى‏شود. و كمترين چيزى كه قاصد بيت اللَّه با آن بر مى ‏گردد آن است كه گناهان گذشته او آمرزيده مى ‏شود.(۱) ☑براساس کلام آن حضرت، ترک فریضه حج، منجر به محرومیت عبد از نظر لطف باری تعالی و نزول عذاب می شود. ◾ امام صادق (علیه السلام) در روایت دیگری بر عقاب تارک حجّ تصریح می فرمایند: ❇أَمَا إِنَّ النَّاسَ لَوْ تَرَكُوا حَجَّ هَذَا الْبَيْتِ لَنَزَلَ بِهِمُ الْعَذَابُ وَ مَا نُوظِرُوا 🔹️اگر مردم حج خانه خدا را ترک کنند، عذاب برآنان نازل شده و به آنان مهلت داده نمی ‌شود.(۲) ◾ نیز در جای دیگر فرموده اند: ❇إِنَّ اللَّهَ لَيَدْفَعُ بِمَنْ يَحُجُّ مِنْ شِيعَتِنَا عَمَّنْ لَا يَحُجُّ وَ لَوْ أَجْمَعُوا عَلَى تَرْكِ الْحَجِّ لَهَلَكُوا وَ هُوَ قَوْلُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ: «وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَفَسَدَتِ الْأَرْضُ وَ لكِنَّ اللَّهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعالَمِينَ» فَوَ اللَّهِ مَا نَزَلَتْ إِلَّا فِيكُمْ وَ لَا عَنَى بِهَا غَيْرَكُمْ؛ 🔹️خداوند به واسطه حج گزاران شیعه عذاب را از کسانی که حج به جا نمی ‌آورند، دفع می ‌کند و اگر آنان جملگی ترک حج کنند، مهلت داده نمی ‌شوند. ▪️و این مطابق قول خداوند عزوجل است که می فرماید: 🔸️اگر خدا بعضى از مردم را به وسيله بعضى ديگر دفع نمى ‌كرد، زمين تباه مى شد، ولى خدا بر جهانيان فضل و كرم خويش را ارزانى مى ‌دارد. بخدا سوگند که این آیه درخصوص این شیعیان نازل شده و غیر آنها شاملش نمی شوند.(۳) ☑ بسیاری از اخبار همچون أحادیث فوق الذکر دلالت بر عقاب و هلاکت تارک حجّ و به تاخیر انداختن آن دارند. ✔و از آنها نتیجه گیری می شود که کعبه، مکان امن و مثابة للناس می باشد و بقای آن، متضمّن بقای دین و عباد است. ▫️ بخشی از آیه شریفه ۱۵۹ سوره مبارکه آل عمران نیز بر همین مطلب دلالت دارد:  ✨«وَ مَنْ‏ دَخَلَهُ‏ كانَ‏ آمِناً». ☑مومنین با ادای فریضه حجّ و طواف بیت الله، وارد حریم امن الهی شده و در أمنیت قرار داده می شود. ◾بعنوان نمونه از امام صادق (علیه السلام) در خصوص حکم قاتلی که به حرم التجاء جسته، پرسیده شد، آن حضرت فرمودند: ❇لاَ يُقْتَلُ وَ لاَ يُطْعَمُ وَ لاَ يُسْقَى وَ لاَ يُبَايَعُ وَ لاَ يُؤْوَى حَتَّى يَخْرُجَ مِنَ اَلْحَرَمِ فَيُقَامَ عَلَيْهِ اَلْحَدُّ؛ 🔹️او كشته نمى‌شود، بلكه از آب و غذا محروم مى ‌گردد، با او خريد و فروش نمى ‌شود، به او پناه داده نمى ‌شود تا از حرم خارج شود، آن‌گاه كه از حرم خارج شد؛ بر او حدّ جارى مى ‌گردد.(۴) ⏪ پس در نتیجه در امان بودن  بیت الله الحرام که ملتزم قائمیت آن برای دین و خلق است، در صورت معرفت به حقیقت آن که معرفت ائمه اطهار (علیهم السلام) است، می باشد. ✔️ و مؤید آن کلام حضرت صادق الائمه (علیه السلام) می باشد که ذیل آیه شریفه ۱۵۹ سوره مبارکه آل عمران فرمودند: ❇مَنْ أَمَّ هَذَا الْبَيْتَ وَ هُوَ يَعْلَمُ أَنَّهُ الْبَيْتُ الَّذِي أَمَرَ اللَّهُ بِهِ وَ عَرَفَنَا أَهْلَ الْبَيْتِ حَقَّ مَعْرِفَتِنَا كَانَ آمِناً فِي الدُّنْيَا وَ الْآخِرَة؛ 🔹️هر كس كه آهنگ اين خانه كند، و بداند كه آن همان خانه ‏اى است كه خدا به زيارت آن فرمان داده، و ما اهل بيت را چنان كه شايسته شناخت است بشناسد، در دنيا و آخرت ايمن خواهد بود (از بلاها و عذابهاى الهى). (۵) 📚منابع ۱-كتاب سليم بن قيس الهلالي، ج‏۲، ص ۹۲۶ ۲-وسائل الشيعة، ج‏ ۱۱، ص ۲۲  ۳-الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏۲، ص ۴۵۱    ل۴- الكافي (ط - الإسلامية)، ج ۴، ص ۲۲۷ ۵-من لا يحضره الفقيه، ج‏۲، ص ۲۰۵ 🕋✨ 🕋✨🕋✨🕋
اسامی عید غدیر : (۳) «روز افشای حق از باطل» 💚
✳️✨✨✳️✨✨✳️ ✳️ اسامی عید غدیر : (۳) «روز افشای حق از باطل» 💠 امیرالمؤمنین امام على(عليه السلام) در روز غدیر فرمود :  ⚜ يَوْمُ تِبْيَانِ اَلْعُقُودِ عَنِ اَلنِّفَاقِ وَ اَلْجُحُودِ غدير، روز آشکار نمودن عهد و پیمانها بر نفاق و انکار حق است. 📗بحار الأنوار، ج۹۴، ص۱۱۶ 📗مصباح المتهجد ، ج‏ ۲، ص ۷۵۴ ✅ یوم الغدیر؛ روزیست كه حق از نفاق و انکار کسانی که بر حقیقت امر ولایت واقف بودند ، جدا شد . روزى كه حاميان واقعى از مدعيان دروغين شناخته شدند؛ آنان كه حقايق را آگاهانه انكار كردند و نفاق خود را در عمل آشكار ساختند. 💠 امیرالمؤمنین على (علیه السلام) در فرازی از خطبه ای که در روز غدیر ایراد نمودند، فرمودند:  ⚜ «ْ .. وَ كَشَفَ مِنْ خَبَايَا أَهْلِ الرَّيْبِ وَ ضَمَائِرِ أَهْلِ الِارْتِدَادِ مَا رَمَزَ فِيهِ فَعَقَلَهُ الْمُؤْمِنُ وَ الْمُنَافِقُ فَأَعَزَّ مُعِزٌّ  وَ ثَبَتَ عَلَى الْحَقِّ ثَابِتٌ وَ ازْدَادَتْ جَهْلَةُ الْمُنَافِقِ وَ حَمِيَّةُ الْمَارِقِ وَ وَقَعَ الْعَضُّ عَلَى النَّوَاجِدِ وَ الْغَمْزُ عَلَى السَّوَاعِدِ وَ نَطَقَ نَاطِقٌ وَ نَعَقَ نَاعِقٌ وَ نَشَقَ نَاشِقٌ  وَ اسْتَمَرَّ عَلَى مَارِقَتِهِ مَارِقٌ وَ وَقَعَ الْإِذْعَانُ مِنْ طَائِفَةٍ بِاللِّسَانِ دُونَ حَقَائِقِ الْإِيمَانِ وَ مِنْ طَائِفَةٍ بِاللِّسَانِ وَ صِدْقِ الْإِيمَان‏..» ➖.. و آشكار نمود و پرده برداشت از باطن اهل شك و ارتداد بآنچه را بزبان آوردند و امر تبليغ پيغمبر را مؤمن و منافق دانست پس كناره گرفت آنكه ميخواست اعراض كند و كناره گيرد و استقامت بر حق جست و ثابت ماند آنكه طالب حق بود نادانى منافقين زيادتى گرفت و حميت و عصبيت بى‏دينان بالا گرفت دندانها بر يك ديگر فشردند و بازوان يك ديگر را مالش دادند حرف‏ها زدند نعره‏ها كشيدند و بينى خود را بالا بردند بيدينان به بى‏دينى خود ادامه دادند و جمعى بزبان اعتراف و اقرار كردند اما بحقيقت ايمان نياوردند و جمعى بزبان و راستى از روى‏ حقيقت ايمان آوردند.. 📗مصباح المتهجد ج ۲، ص ۷۵۲ 📗إقبال الأعمال ج ۱، ص ۴۶۱ 📗بحارالانوار، ج ۹۷، ص ۱۱۲ ✳️✨✨✳️✨✨✳️