'بینِ راه☾'
اسب بگیره میتونه توی همون اصطبل جایی که میره نگه داره یا اگه روستا داشته باشن ببره اون سمت یا حتی با
خب آره
من توی اصطبل شخصی نگه میداشتم شروینو
ولی کلا هزینش خیلی بالاست
'بینِ راه☾'
خب آره من توی اصطبل شخصی نگه میداشتم شروینو ولی کلا هزینش خیلی بالاست
اره هزینش بالاس ولی اسب اسب خودت باشه خیالت راحته
'بینِ راه☾'
اسب بگیره میتونه توی همون اصطبل جایی که میره نگه داره یا اگه روستا داشته باشن ببره اون سمت یا حتی با
جیران کهره؟
اسم باشگاهی که نگهش میداری چیه؟
'بینِ راه☾'
مدیا هورس اسم باشگاهست
مدیا هورس مال اسب مسابقه ایه بود
جیران و باشگاه کارن نگه میدارم همونجا هم میرم برای سوارکاری
'بینِ راه☾'
🩰 @LiliumLilium𖦹 ׂ ೀ
تابستون با اختلاف بدترین فصل ساله.
اگه مخالفید میتونید خودتونو اتیش بزنید.
☆☆☆
'بینِ راه☾'
تابستون با اختلاف بدترین فصل ساله. اگه مخالفید میتونید خودتونو اتیش بزنید. ☆☆☆
من یه مترزک فنم تا اخرین روز عمرم میتونم سر این موضوع بحث کنم.
☆☆☆
https://eitaa.com/been_rah/2076
یعنی چی که از فیلم و سریال متنفری😭؟
چی میبینی حالا؟
☆☆☆
متنفر نیستم ولی اصلاااانگاه نمیکنم،حوصلم نمیکشه(مخصوصا خارجی)
Extra
https://eitaa.com/joinchat/502858991C97d5a038a8
دخترا با پیژامه بیایید پیشمون
☆☆☆
حتما💕