eitaa logo
🖤🌹 بهترین مسیر خوشبختی 🌹🖤
5.1هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
2.9هزار ویدیو
529 فایل
🌷بهترین مسیر خوشبختی🌷 #تخریب_چی کانال⇩⇩⇩ @mosaferbehesht133 ⇯⇯⇯⇯⇯⇯⇯⇯ سلام خیلی خوش آمدید✋ راه ارتباطی @mersad_968 تبلیغ و تبادل هم داریم @mosaferbehesht14 https://daigo.ir/secret/9499154387 نقد و پیشنهادها
مشاهده در ایتا
دانلود
براش سوال شد و گفت شما که گفتی به کوفه میرم پس چرا این سمت آمدی؟؟؟؟🤨🤨 فرمود برا این که ما با همدیگه چند ساعتی مصاحبت کردیم و مصاحبت و همراهی حق ایجاد میکنه و تو به گردن من حق پیدا کردی✅
به دلیل این که تو بر من ذی حق هستی من می خواهم تو رو چند قدم بدرقه کنم👌 همونجا فکری کرد و گفت 👈 پیغمبر شما بخاطر این دستور حسنه ای که داده دینش به این سرعت دنیا رو گرفته به حر حال خداحافظی کردن و رفتن و بعد از مدت ها که به کوفه آمد حضرت رو شناخت و مسلمان شد😍 حالا سوال دین اسلام برا یک مصاحبت و همراهی چند ساعته چنین ارزشی قائل شده و حق ایجاد میکنه برا هم خونی و مصاحبت چندین ساله چه حقی ایجاد کرده؟؟؟
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام اللهم صل علی محمد و آل محمدوعجل فرجهم التماس دعای فرج و شهادت👌🌷✋ ان شاءالله
4516509333490.mp3
5.27M
هرکه را صبح شهادت نیست شام مرگ هست؛
🍃 فلسفه آفرینش عالم شب‌های قدر تمام شد و من تو را ندیدم. می‌ترسم ماه رمضان هم تمام شود و باز هم نبینمت و شاید زبانم لال عمرم به سر برسد و چشمانم به جمالت روشن نشود. آقا! فلسفۀ آفرینش چشم، دیدن توست. در قیامت اگر خدا بپرسد چرا کاری نکردم که چشم‌هایم لایق دیدار تو شود، چگونه پاسخش را بدهم. می‌شود بگویی؟! بگذار یک بار و فقط یک بار ببینمت. می‌گذاری آقا!؟ شبت بخیر فلسفۀ آفرینش عالم!
نمیدونم سحر آخر هست یانه اما دلم برا ماه رمضون تنگ میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۹.mp3
4M
۲۹ 🌻به نیت شهیدمحسن فخری زاده🌻
ماه شادی ۲۴.m4a
12.16M
۲۴ 🇮🇷بسم رب الشهداءوالصدیقین🇮🇷 لازم میدونم این تذکر را تکرار کنم که ما وقتی از نشاط و سرور عمیق قلبی که فقط با دینداری به وجود میآد، صحبت میکنیم به این معنا نیست که باید از شادی های ظاهری و سطحی دست برداشت❌ ولی حرف در اینه که باید خلاصه تکلیفمون رو با شادی و سرور ظاهری معلوم کنیم.😖 نشاط ظاهری خوبه و در اسلام سفارش شده که خوش برخورد و اهل لبخند و مزاح باشیم 😎 و به کوه و دشت و دمن بریم👌 ولی آنچه در جلسات قبل اثبات کردیم این بود که نشاط ظاهری اصلاً به اندازه نشاط باطنی اهمیت نداشته و قابل مقایسه نیستند.🚫 متأسفانه، خیلی از مؤمنین از سرور قلبی محرومند و اصلاً به دنبال لذت بردن واقعی که از دین، ریشه مییابد نیستند 😖 درصورتی که تنها راه رسیدن به اوج لذت، دینداری و تقویت ایمان است💪 لذا امیرالمؤمنین علیه السلام میفرمایند: 👈بِالإِیمانِ یُرتَقى إلى ذِروَۀِ السَّعادَۀِ ونِهایَةِ الحُبورِ باایمان است که میتوان تا اوج خوشبختی و نهایت شادمانی، بالا رفت. بله اگر ته دل آدم خیلی شاد باشه آدم از تظاهرات توخالی و شادی های بی مورد ظاهری، مستغنی میشه❌
کسی به اشتباه فکر نکنه، حالا که ما داریم از شادی و نشاط معنوی صحبت میکنیم دیگر این نشاط روحی به درد دنیا و جسم ما نمیخوره😖 و این دو جدا از هم هستند❌ اتفاقاً باید گفت: نشاط و شادی را میتوان به سلامتی هم ترجمه کرد ناشاد بودن، یعنی ناسلامتی و بیماری، بیماری هم جسم و هم روح. آدم در اثر شادی و نشاط عمیقی که در جانش به وجود میآد میتونه 👈استرس ها، غم ها، خودخوری ها و حسادت ها و بخل ها و ... خیلی از مرض ها که به بدن و جسم انسان ضرر میزنه را میتونه به راحتی رد کنه✅ ولی وقتی انسان شاد نباشه دچار بسیاری از بیماری ها میشه؛ این نوع بیماری اینقدر مزمن و ریشه دار است که خیلی ها حتی متوجهش نمیشن
ناشاد بودن بیماری که نه تنها مزمن بلکه بیماری زاست و به شدت مُسری و واگیرداره🙄 و به راحتی از نسلی به نسل دیگر منتقل میشه به همین خاطر والدین خیلی باید مراقب باشن تا این بیماری را نشر ندن❌ و برای فرزندانشون به ارث باقی نذرن متأسفانه خیلی از مادرها، خصلت های بد خودشون را به بچه هاشون منتقل میکنند😖 مادرها خیلی راحت احساسات منفیشون را بروز میدن بطور مثال وقتی ناراحت میشن به راحتی سخن منفی مبالغه آمیز بر زبان جاری میکنن😕 چون میخوان خودشون را از این ناراحتی تخلیه کنن اما این بچه ای که سخن اونا رو میشنوه واقعاً باور میکنه و تأثیر میپذیره و روح و جان او اینجوری ضعیف شکل میگیره که تا آخر عمر با او خواهد بود😕
یه زمان مادری احساس های منفی وجودش را به فرزندش منتقل میکنه اما یه زمان مادری دیگر حس شجاعت و ادب و وفاداری را به فرزندش منتقل میکنه، آیا مقام این دو مادر برابر است؟ لذا بعضی از بزرگان منبر نقل میکنند که ام البنین فرزندانش را جمع کرد و گفت: فرزندانم درست است که پدر شما با پدر حسن و حسین یکی است؛ اما مادر شما کجا و مادر ایشان کجا. مادر ایشان دخت رسول گرامی اسلام فاطمه زهراست، یك موقع نکند ایشان را با نام برادر یا خواهر صدا بزنید😢 بلکه بدانید که ایشان مولا و سرور شمایند و شفاخانه زاد ایشان. به همین خاطر بعضی از مقاتل مینویسند: عباس تا آخرین لحظه که هنوز از مرکب بدون دست روی زمین نیفتاده بود 👈هیچگاه سیدالشهدا را برادر صدا نزد اما ابی محنف می نویسه وقتی که دست های عباس جدا شد، درحالی که از دو طرف دستش قطرات خون میریخت به دشمن حمله کرد تا اینکه ظالمی با گرز آهنین بر سر مبارکش زد و آن را شکافت، آن هنگام مظلوم به زمین افتاد و در خون غوطه ور گردید و صدا زد:
"یا اَخا اَدرِک اَخاک" ای برادر، برادرت را دریاب مرا ببخش چو خواندم برادرت آقا به امر مادرتان گفتم آن عبارت را خجل ز روی ربابم، مرا مبر خیمه چگونه بنگرم اطفال بیقرارت را
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام اللهم صل علی محمد و آل محمدوعجل فرجهم التماس دعای فرج و شهادت👌🌷✋ ان شاءالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ختم نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 142.mp3
9.82M
🔊 ختم گویای نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 🌺 سهم روز صد چهل و دوم خطبه ۱۸۶ بند ۱و ۲
🌹ختم نهج البلاغه در ۲۷۰ روز. سهم روز صد و چهل و دوم ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄ 📜 : (در اصول کافی ج١، ص١٣١ آمده است، که این سخنرانی در شهر کوفه ایراد شد و پیرامون توحید و خدا شناسی است که اصول آن در هیچ خطبه ای یافت نمی شود.) 1⃣ شناساندن صحيح خداوند سبحان ♦️کسی که کيفيّتی برای خدا قائل شد، يگانگی او را انکار کرده و آن کس که همانندی برای او قرار داد، به حقيقت خدا نرسيده است. کسی که خدا را به چيزی تشبيه کرد، به مقصد نرسيد. آن کس که به او اشاره کند يا در وَهم آورد، خدا را بی نياز ندانسته است. هرچه که ذاتش شناخته شده باشد، آفريده است و آنچه در هستی به ديگری متّکی باشد، دارای آفريننده است. سازنده ای غير محتاج به ابزار، اندازه گيرنده ای بی نياز از فکر و انديشه و بی نياز از ياری ديگران است. با زمان ها همراه نبوده و از ابزار و وسايل کمک نگرفته است. هستی او برتر از زمان و وجود او بر نيستی مقدّم است و ازليّت او را آغازی نيست. با پديد آوردن حواس، روشن می شود که حواسّی ندارد و با آفرينش اشياء متضاد، ثابت می شود که دارای ضدّی نيست و با هماهنگ کردن اشياء دانسته می شود که همانندی ندارد. خدايی که روشنی را با تاريکی، آشکار را با نهان، خشکی را با تری، گرمی را با سردی، ضدّ هم قرار داد و عناصر متضاد را با هم ترکيب و هماهنگ کرد و بين موجودات ضدّهم، وحدت ايجاد کرد، آنها را که با هم دور بودند نزديک کرد و بين آنها که با هم نزديک بودند فاصله انداخت. خدايی که حدّی ندارد و با شماره محاسبه نمی گردد، که همانا ابزار و آلات، دليل محدود بودن خويشند و به همانند خود اشاره می شوند. اينکه می گوييم موجودات از فلان زمان پديد آمده اند، پس قديم نمی توانند باشند و حادثند؛ و اين که می گوييم حتماً پديد آمدند، اَزَلی بودن آنها رد می شود؛ و اينکه می گوييم اگر چنين بودند کامل می شدند، پس در تمام جهات کامل نيستند. خدا با خلق پديده ها در برابر عقل ها جلوه کرد و از مشاهده چشم ها برتر و والاتر است و حرکت و سکون در او راه ندارد، زيرا او خود حرکت و سکون را آفريد، چگونه ممکن است آنچه را که خود آفريده در او اثر بگذارد؟ يا خود از پديده های خويش اثر پذيرد؟ اگر چنين شود، ذاتش چون ديگر پديده ها تغيير می کند و اصل وجودش تجزيه می پذيرد و ديگر اَزَلی نمی تواند باشد و هنگامی که (به فرض محال) آغازی برای او تصوّر شود، پس سرآمدی نيز خواهد داشت و اين آغاز و انجام، دليل روشن نقص و نقصان و ضعف دليل مخلوق بودن و نياز به خالقی ديگر داشتن است. پس نمی تواند آفريدگار همه هستی باشد و از صفات پروردگار که هيچ چيز در او مؤثر نيست و نابودی و تغيير و پنهان شدن در او راه ندارد خارج شود. 2⃣ والاتر از صفات پديده ها ♦️خدا فرزندی ندارد تا فرزند ديگری باشد و زاده نشده تا محدود به حدودی گردد و برتر است از آن که پسرانی داشته باشد و منزّه است که با زنانی ازدواج کند. انديشه ها به او نمی رسند تا اندازه ای برای خدا تصوّر کنند و فکرهای تيزبين نمی توانند او را درک کنند، تا صورتی از او تصوّر نمايند. حواس از احساس کردن او عاجز و دست ها از لمس کردن او ناتوان است و تغيير و دگرگونی در او راه ندارد و گذشت زمان تأثيری در او نمی گذارد. گذران روز و شب او را سال خورده نسازد و روشنايی و تاريکی در او اثر ندارد. خدا با هيچ يک از اجزاء و جوارح و اعضاء و اندام و نه با عَرَضی از اَعراض و نه با دگرگونی ها و تجزيه، وصف نمی گردد. برای او اندازه و نهايتی وجود ندارد و نيستی و سرآمدی نخواهد داشت؛ چيزی او را در خود نمی گنجاند که بالا و پايينش ببرد و نه چيزی او را حمل می کند که کج يا راست نگه دارد؛ نه در درون اشياء قرار دارد و نه بيرون آن، حرف می زند نه با زبان و کام و دهان، می شنود نه با سوراخ های گوش و اعضاء شنوايی، سخن می گويد نه با به کار گرفتن الفاظ در بيان، حفظ می کند نه با رنج به خاطر سپردن، می خواهد نه با به کارگيری انديشه، دوست دارد و خشنود می شود نه از راه دلسوزی، دشمن می دارد و به خشم می آيد نه از روی رنج و نگرانی. به هرچه اراده کند، می فرمايد باش، پديد می آيد نه با صوتی که در گوش ها نشيند و نه فريادی که شنيده شود؛ بلکه سخن خدای سبحان همان کاری است که ايجاد می کند. ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ۷۴ لوایح قانونی پس از تصویب هیأت وزیران به مجلس تقدیم می شود و طرح های قانونی به پیشنهاد حداقل پانزده نفر از نمایندگان، در مجلس شورای اسلامی قابل طرح است. ۷۵ طرح های قانونی و پیشنهادها و اصلاحاتی که نمایندگان در خصوص لوایح قانونی عنوان می کنند و به تقلیل درآمد عمومی یا افزایش هزینه عمومی می انجامد، در صورتی قابل طرح در مجلس است که در آن طریق جبران کاهش درآمد یا تأمین هزینه جدید نیز معلوم شده باشد. اصل ۷۶ مجلس شوری اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد. ۷۷ عهدنامه ها، مقاوله نامه ها، قراردادها و مؤافقت نامه های بین المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
💳مبلغ فطریه سال ۱۴۰۲ میزان زکات فطریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۹ آیه ای از قرآن کریم ❤️بسم الله الرحمن الرحیم❤️ 👈دلسوزی نسبت به بندگان خدا یکی از شاخصه های انقلابی گری است "فَبِما رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَ لَوْ كُنْتَ فَظًّا غَليظَ الْقَلْبِ لاَنْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَ اسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَ شاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ فَإِذا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلينَ (159/آل عمران)" رحمت خدا تو را با خلق، مهربان و خوش خوى گردانيد، و اگر تند خو و سخت دل بودى مردم از پيرامون تو متفرق مى‏شدند، پس چون امت به نادانى در باره تو بد كنند از آنان درگذر و از خدا بر آنها طلب آمرزش كن و براى دلجويى آنان در كار جنگ مشورت نما ليكن آنچه را كه خود تصميم گرفتى با توكل به خدا انجام ده كه خدا آنان را كه بر او اعتماد كنند دوست دارد و يارى مى‏كند (۱۵۹). برداشتها: ۱. انقلابیون نرمش با مردم را باید يك هديه‏ى الهى بدانند. «فَبِما رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ» ۲. افراد انقلابی خشن و سختگير نمى‏توانند مردم‏دارى كنند. «لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ» ۳. یک انقلابی اهل گذشت است. «فَاعْفُ عَنْهُمْ» ۴. در مشورتِ ، تفقّد از نيروها، شكوفايى استعدادها، شناسايى دوستان از دشمنان، گزينش بهترين رأى، ايجاد محبّت و علاقه و درس عملى براى ديگران نهفته است. «وَ شاوِرْهُمْ» ((هم افزایی و فرصت سازی)) ۵. مشورت، منافاتى با حاكميّت واحد و قاطعيّت ندارد. «وَ شاوِرْهُمْ»، «فَإِذا عَزَمْتَ» ۶. انقلابیون در كنار فكر و مشورت، توكّل بر خدا فراموش نمی کنند. «فَتَوَكَّلْ»
` الهی.. اگر بخواهم شَرمسارم و اگر نخواهم گرفتار.. 🤍
۹۱تا ۱۰۰ (91)یَا مُعِینَ الضُّعَفَاءِ یَا صَاحِبَ الْغُرَبَاءِ یَا نَاصِرَ الْأَوْلِیَاءِ یَا قَاهِرَ الْأَعْدَاءِ یَا رَافِعَ السَّمَاءِ یَا أَنِیسَ الْأَصْفِیَاءِ یَا حَبِیبَ الْأَتْقِیَاءِ یَا كَنْزَ الْفُقَرَاءِ یَا إِلَهَ الْأَغْنِیَاءِ یَا أَكْرَمَ الْكُرَمَاءِ اى کمک کار ناتوانان اى رفیق دور از وطنان اى یار دوستان اى چیره بر دشمنان اى بالا برنده آسمان اى مونس برگزیدگان اى دوست پرهیزکاران اى گنجینه بینوایان اى معبود توانگران اى کریمترین کریمان (92)یَا كَافِیا مِنْ كُلِّ شَیْ‏ءٍ یَا قَائِما عَلَى كُلِّ شَیْ‏ءٍ یَا مَنْ لا یُشْبِهُهُ شَیْ‏ءٌ یَا مَنْ لا یَزِیدُ فِی مُلْكِهِ شَیْ‏ءٌ یَا مَنْ لا یَخْفَى عَلَیْهِ شَیْ‏ءٌ یَا مَنْ لا یَنْقُصُ مِنْ خَزَائِنِهِ شَیْ‏ءٌ یَا مَنْ لَیْسَ كَمِثْلِهِ شَیْ‏ءٌ یَا مَنْ لا یَعْزُبُ عَنْ عِلْمِهِ شَیْ‏ءٌ یَا مَنْ هُوَ خَبِیرٌ بِكُلِّ شَیْ‏ءٍ یَا مَنْ وَسِعَتْ رَحْمَتُهُ كُلَّ شَیْ‏ءٍ اى کفایت کننده از هر چیز اى نگهبان بر هر چیز اى که چیزى مانندش نیست اى که چیزى به فرمانروائیش نیفزاید اى که چیزى بر او پوشیده نیست اى که کم نشود از گنجینه هایش چیزى اى که نیست همانندش چیزى اى که پنهان نماند از دانش او چیزى اى که او خبیر و آگاه است به هر چیز اى که رحمتش فراگیرد هر چیز را (93)اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ یَا مُكْرِمُ یَا مُطْعِمُ یَا مُنْعِمُ یَا مُعْطِی یَا مُغْنِی یَا مُقْنِی یَا مُفْنِی یَا مُحْیِی یَا مُرْضِی یَا مُنْجِی خدایا از تو مى خواهم به حق نامت اى اکرام کننده اى طعام دهنده اى نعمت بخشنده اى عطا ده اى ثروت ده اى سرمایه ده اى فانى کننده اى زنده کننده اى خشنود سازنده اى نجات بخش (94)یَا أَوَّلَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ آخِرَهُ یَا إِلَهَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ مَلِیكَهُ یَا رَبَّ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ صَانِعَهُ یَا بَارِئَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ خَالِقَهُ یَا قَابِضَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ بَاسِطَهُ یَا مُبْدِئَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ مُعِیدَهُ یَا مُنْشِئَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ مُقَدِّرَهُ یَا مُكَوِّنَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ مُحَوِّلَهُ یَا مُحْیِیَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ مُمِیتَهُ یَا خَالِقَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ وَارِثَهُ اى آغاز و انجام هر چیز اى معبود و مالک هر چیز اى پروردگار و سازنده هر چیز اى پدید آرنده و آفریننده هر چیز اى بست و باز کننده هر چیز اى پدید آرنده و بازگرداننده هر چیز اى بوجود آورنده و اندازه گیر هر چیز اى بود کننده و تبدیل کننده هر چیز اى زنده کننده و میراننده هر چیز اى آفریننده و وارث هر چیز (95)یَا خَیْرَ ذَاكِرٍ وَ مَذْكُورٍ یَا خَیْرَ شَاكِرٍ وَ مَشْكُورٍ یَا خَیْرَ حَامِدٍ وَ مَحْمُودٍ یَا خَیْرَ شَاهِدٍ وَ مَشْهُودٍ یَا خَیْرَ دَاعٍ وَ مَدْعُوٍّ یَا خَیْرَ مُجِیبٍ وَ مُجَابٍ یَا خَیْرَ مُونِسٍ وَ أَنِیسٍ یَا خَیْرَ صَاحِبٍ وَ جَلِیسٍ یَا خَیْرَ مَقْصُودٍ وَ مَطْلُوبٍ یَا خَیْرَ حَبِیبٍ وَ مَحْبُوبٍ اى بهترین یادآور و یاد شده اى بهترین سپاسگزار و سپاس شده اى بهترین ستاینده و ستوده شده اى بهترین گواه و گواهى شده اى بهترین خواننده و خوانده شده اى بهترین اجابت کن و اجابت کرده شده اى بهترین انیس و مونس اى بهترین رفیق و هم نشین اى بهترین مقصود و مطلوب اى بهترین دوست و محبوب
(96) یَا مَنْ هُوَ لِمَنْ دَعَاهُ مُجِیبٌ یَا مَنْ هُوَ لِمَنْ أَطَاعَهُ حَبِیبٌ یَا مَنْ هُوَ إِلَى مَنْ أَحَبَّهُ قَرِیبٌ یَا مَنْ هُوَ بِمَنِ اسْتَحْفَظَهُ رَقِیبٌ یَا مَنْ هُوَ بِمَنْ رَجَاهُ كَرِیمٌ یَا مَنْ هُوَ بِمَنْ عَصَاهُ حَلِیمٌ یَا مَنْ هُوَ فِی عَظَمَتِهِ رَحِیمٌ یَا مَنْ هُوَ فِی حِكْمَتِهِ عَظِیمٌ یَا مَنْ هُوَ فِی إِحْسَانِهِ قَدِیمٌ یَا مَنْ هُوَ بِمَنْ أَرَادَهُ عَلِیمٌ اى که براى خواننده اش اجابت کند اى که به مطیع و فرمانبردارش دوست است اى که به هر که دوستش دارد نزدیک است اى که براى هرکس که از او نگهبانى خواهد نگهبانست اى که نسبت به هر کس به او امید داشته باشد کریم است اى که نسبت به نافرمانش بردبار است اى که در عین عظمت و بزرگیش مهربان است اى که در حکمت خود عظیم است اى که در احسان و عطابخشى دیرین است اى که به هر کس که او را بطلبد دانا است (97) اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ یَا مُسَبِّبُ یَا مُرَغِّبُ یَا مُقَلِّبُ یَا مُعَقِّبُ یَا مُرَتِّبُ یَا مُخَوِّفُ یَا مُحَذِّرُ یَا مُذَكِّرُ یَا مُسَخِّرُ یَا مُغَیِّرُ خدایا از تو مى خواهم به حق نامت اى سبب ساز اى رغبت ده اى زیر و رو کن اى پى جو اى ترتیب ده اى بیم ده اى ترساننده اى یادانداز اى مسخر کننده اى تغییر دهنده (98) یَا مَنْ عِلْمُهُ سَابِقٌ یَا مَنْ وَعْدُهُ صَادِقٌ یَا مَنْ لُطْفُهُ ظَاهِرٌ یَا مَنْ أَمْرُهُ غَالِبٌ یَا مَنْ كِتَابُهُ مُحْكَمٌ یَا مَنْ قَضَاؤُهُ كَائِنٌ یَا مَنْ قُرْآنُهُ مَجِیدٌ یَا مَنْ مُلْكُهُ قَدِیمٌ یَا مَنْ فَضْلُهُ عَمِیمٌ یَا مَنْ عَرْشُهُ عَظِیمٌ اى که دانشش پیش است اى که وعده اش راست است اى که لطفش آشکار است اى که فرمانش بر همه غالب است اى که کتابش محکم است اى که حکم و قضایش حتمى است اى که قرآنش مجید و گرامى است اى که فرمانروائیش قدیم است اى که فضل و بخشش همگانى است اى که عرش او عظیم است (99) یَا مَنْ لا یَشْغَلُهُ سَمْعٌ عَنْ سَمْعٍ یَا مَنْ لا یَمْنَعُهُ فِعْلٌ عَنْ فِعْلٍ یَا مَنْ لا یُلْهِیهِ قَوْلٌ عَنْ قَوْلٍ یَا مَنْ لا یُغَلِّطُهُ سُؤَالٌ عَنْ سُؤَالٍ یَا مَنْ لا یَحْجُبُهُ شَیْ‏ءٌ عَنْ شَیْ‏ءٍ یَا مَنْ لا یُبْرِمُهُ إِلْحَاحُ الْمُلِحِّینَ یَا مَنْ هُوَ غَایَةُ مُرَادِ الْمُرِیدِینَ یَا مَنْ هُوَ مُنْتَهَى هِمَمِ الْعَارِفِینَ یَا مَنْ هُوَ مُنْتَهَى طَلَبِ الطَّالِبِینَ یَا مَنْ لا یَخْفَى عَلَیْهِ ذَرَّةٌ فِی الْعَالَمِینَ اى که سرگرم نکند او را شنیدنى از شنیدنى دیگر اى که بازش ندارد کارى از کارى اى که مشغولش نکند گفتارى از گفتارى دگر اى که به اشتباهش نیندازد پرسشى از پرسشى اى که حجاب نشود او را چیزى از چیزى اى که به ستوهش نیاورد پافشارى اصرار ورزان اى که او منتهاى مقصود جویندگان است اى که او سرحد نهایى وجهه همت عارفان است اى که او آخرین مرحله خواسته خواستاران است اى که بر او ذره اى در تمام جهانیان پنهان نیست (100) یَا حَلِیما لا یَعْجَلُ یَا جَوَادا لا یَبْخَلُ یَا صَادِقا لا یُخْلِفُ یَا وَهَّابا لا یَمَلُّ یَا قَاهِرا لا یُغْلَبُ یَا عَظِیما لا یُوصَفُ یَا عَدْلا لا یَحِیفُ یَا غَنِیّا لا یَفْتَقِرُ یَا كَبِیرا لا یَصْغُرُ یَا حَافِظا لا یَغْفُلُ سُبْحَانَكَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ اى بردبارى که شتاب نکند اى بخشنده اى که بخل ندارد اى راست وعده اى که خلاف وعده نمى کند اى بخشنده اى که خسته نمى شود اى چیره اى که شکست نپذیرد اى بزرگى که در وصف نگنجد اى دادگرى که در حکمش ستم نکند اى توانگرى که درویش نشود اى بزرگى که کوچک نشود اى نگهبانى که غفلت نکند منزهى تو اى خدایى که نیست معبودى جز تو فریاد فریاد نجات ده ما را از آتش دوزخ اى پروردگار
دوباره زندگی ۲۷.m4a
9.86M
۲۷ 🇮🇷بسم رب الشهداءوالصدیقین🇮🇷 سوال شد که اسلام برا همراهی کردن تو سفر ارزش قائل است حالا کسی که هم خون انسان هست✅ کسی که یه عمر همراه انسان است آیا براش ارزشی قائل نیس؟؟؟ و اگر قائل هست اون حق و حقوق چقدر هستش؟ خواهر و برادری نعمتی بسیار با ارزش برا انسان ها بوده بخاطر همین هم حقوق ویژه ای بر یکدیگه دارن👌😍