ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
شمارمم که تلفن عمومی همه دارن🤣🤣🤣🤣🤣 کاری داشتی زنگ بزن غیبت کنیم
من ندارم😦چه بهتر چون اون وقت باید سکه میانداختم تو تلفن عمومی تا بهت زنگ بزنم😦
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
من ندارم😦چه بهتر چون اون وقت باید سکه میانداختم تو تلفن عمومی تا بهت زنگ بزنم😦
شب تو خیارشور خوابیدی بمولا