ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
به خدا نمیخوام مزاحم بشم
نهههه مزاحمممم چیههه،بیاااا
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
شما خودتون هزار جور گرفتاری دارین منم بیام بدترش کنم؟عمرا
من؟گرفتاری؟😂😂بیااا پیوممممم بایدددددد باهاتتتاا صحبتتتت کنممممم،بیاااال
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
این اون کسیه که باعث شد از ایتا برم و چنلم رو دیل بزنم. به سلیقهی من توهین کرده بود و ساعت ها پیویم
رویا خودتم میدونی که فقط ینفر رفته گزارش کرده و فقط ینفر بود که رفت ناشناس بقیه ،چون فقط ینفر اومده زر زیادی زده چرا خودتو براش ناراحت میکنی؟ اصلا مشکلش چیه؟ مگه ارث باباشو خوردی؟ احساس میکنم چون حسوده اینجوری میکنه
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
واسه همین کلا حسم میگه برنگردم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آخه کلا قبل از این یارو هم کلی بدبختی و مشکلات خانوادگی هم داشتم و اینم اومد زد بهش کلا همه چی خراب شد
یهو اومدن بهم گفتن حق نداری بری هنرستان و فهمیدم میخواستن من رو بفرستن رشته انسانی که برم درس بخونم مث خودشون بشم معلم همهی آرزوها و برنامه های آیندم نابود شد.
رابطهم با بابام خیلی خیلی بده و واردش نمیشم.
دوستام ولم کردن.
اینم رفته پیش همه از من بد گفته همه نظرشون نسبت به من عوض شده
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
یهو اومدن بهم گفتن حق نداری بری هنرستان و فهمیدم میخواستن من رو بفرستن رشته انسانی که برم درس بخونم
ترو خدا بیاااااا پیویممممممممم
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
شما خودتون هزار جور گرفتاری دارین منم بیام بدترش کنم؟عمرا
من خوشممیاد به حرف بقیه گوش کنم