ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
چقدر مهربانانه سلام میکنید اقا ینی چی🤣🤣🤣
مهربانانه؟ اسکل از صد تا فش بدتره
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
واییی ناتسومهههه یادم باشه دعوا شد صدات کنم😭🤏🤣
مخصوصا بخش سلام دعوا🤣
منم اونجا،خشم گوگولیمو رو میکنم،البته از نظر ناتسومه گوگولی،از نظر خودم جنگی بیمه😦🤏🏻