ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵖᵉᵒᵖˡᵉˢ
واییی ناتسومهههه یادم باشه دعوا شد صدات کنم😭🤏🤣
مخصوصا بخش سلام دعوا🤣
منم اونجا،خشم گوگولیمو رو میکنم،البته از نظر ناتسومه گوگولی،از نظر خودم جنگی بیمه😦🤏🏻
شاید چنل را بپاکم چون
چشمانم قابل استفاده نیست🗿🦦
و حوصله نودارم و اره دیگه ارامشم بهم لیخته 🗿✨🦦
و اره دیگه شاید بپاکم ولی از اوسی ها اسکی نرو چون هنوز دارمشون
بچه ها این پیام ویتل بوده گذاشته تو کانالش