eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای شمخانی! ما میخواهیم ماجرای دستگیری شهید متوسلیان را دنبال کنیم تا شما را رسوا نمائیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 ناشنوایان یا لج‌بازان؟!!! ⭕️ پس از تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری نسبت به گره نزدن مسائل کشور به امور خارج از دست ما چون برجام، و ناامید بودن از احتمال منفعت از سوی آمریکای جنایتکار؛ 🔶 ملاحظه بفرمایید که هنوز وزیر امور خارجه به امید جلب منفعت از طاغوت اعظم هنوز می‌گوید درمورد برجام پیام‌ها درحال تبادل است 🔹 به نظر شما چیزی که آمریکا بر آن اصرار دارد، ممکن است برای نظام اسلامی منفعت داشته باشد؟!!!
97984259_1528815244.mp3
5.42M
🅾 جنگ روانی امام هادی علیه‌السلام علیه خلیفه قدرتمند! انسان ۲۵۰ ساله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نظر ولی فقیه درباره نشر طوفانی برای چندمین بار آنقدر همه جا منتشر کنید تا همه ببینند در برابر حرام الهی چگونه باید مقاومت کرد و دستور الهی را به خاطر منافع زیر پا نگذاشت .
کشاورزان آمریکایی هشدار دادند که میلیون‌ها مرغ به عنوان بخشی از توطئه جهانی «بحران غذایی» مسموم شده‌اند. مرغ‌داران در سراسر آمریکا در رسانه‌های اجتماعی هشدار داده‌اند که خوراک مرغ به‌عنوان بخشی از توطئه جهانی‌گرایان برای ایجاد قحطی در سراسر جهان، عمداً مسموم شده اند... در ویدئوهایی متعدد، کشاورزان مستند کردند که تولید تخم‌گذاری مرغ‌هایشان در سال گذشته به طور ناگهانی متوقف شد. همه کشاورزان به این نتیجه رسیدند که خوراک مرغ تجاری آنها مقصر کاهش تولید تخم مرغ هایشان است. یکی از محققین ادعا کرد که خوراک می‌تواند با همان فناوری mRNA تجربی موجود در واکسنهای کووید آلوده شود، و این نظریه خود را با تصاویری از مطالعات مختلف در مورد آزمایش‌های RNA در تأمین غذا تأیید می‌کند. https://newspunch.com/farmers-warn-millions-of-chickens-have-been-poisoned-as-part-of-globalist-food-crisis-plot/
💠این فرهنگ بازی است نه فرهنگ سازی❗️ 🔰کسی با فرهنگ سازی در عرصه های گوناگون از جمله حجاب، مخالف نیست. اتفاقاً خیلی هم ضروری است. 👈 اما مشکل آنجایی است که به نام فرهنگ سازی، جلوی اجرای قانون رسمی کشور و حکم الهی بایستیم. این دیگر فرهنگ سازی نیست، بلکه فرهنگ بازی و چوب لای چرخ قانون و حکم الهی گذاشتن است❗️
اسلام از زاویه امام 🔹️كارشناسان استعمار با كمال تزویر و حیله ، با اسم اسلام دوستی و شرق شناسی، پرده های ضخیمی بر چهره نورانی اسلام كشيدند. 🔹️ اسلام را با معماری ها و نقاشی ها ، ابنیه عالیه و هنرهای زیبا ،معرفی نموده وحكومت های جایرانه ضد اسلام اموی و عباسی و عثمانی را به اسم خلافت اسلامی به جامعه ها تحویل داده اند و چهره واقعی اسلام را در پشت این پرده ها پنهان نگاه داشته اند. امام خمینی رحمه الله 1349/3/10
🔴ظاهرا فضای باز و ولنگار این روزهای جامعه برای مدیران صورتی دولت هنوز به اندازه کافی جذاب نشده و علاوه بر کشف حجاب و مفاسد پیدا و پنهان بوجود آمده دنبال باز شدن چیزهای دیگر هم هستند. راست میگه ولنگاری که حد یقف نداره فعلا فضا رو باز کنید..‌ به رئیسی بگوئید: خب حالا اگر انقلابی نما و منافق نیستی وزیر خائنت را عزل کن‼️ نکنه قولی که به مردم دادی یادت رفته⁉️ گفته بودی هرکدام در مسیر اسلام و انقلاب نباشند ، خودت سریعا و بی‌معطلی عزل میکنی‼️ البته قطعا قولت یادت رفته چون وزیر ورزشت را که با بازیکن کشف حجاب کرده عکس افتخار گرفت؛ و استادیوم مردان را بروی زنان هرزه باز کرد؛ و وزیر بهداشت که واکسن های انگلیس را وارد و حکم رهبری را دور زد؛ و وزیر اقتصادت را که باعث آقائی بیشتر دلار شد؛ و......... را هم باید عزل میکردی که نکردی و با اینهمه هشدار دلسوزان همچنان مزدوران خود روحانی یعنی شمخانی و فیروزآبادی را هم از این مناصب حساس برنداشتی‼️😏 با پوشش انقلابی راحت تر میشه سندیهود را پیش برد🚨 خیلی مواظب باشید‼️نظم نوین شیاطین تا وقتی ایران مثل چین نشده کامل نیست‼️🔥 سپاه و بسیج بگوش باشند🚨 دوباره بازی نخورند❌⛔️ واکسن اجباری واقدامات خائنانه سند۲۰۳۰ را با استفاده از کمک آنان تطهیر نکنند🚨 منتظر بیداری ماست..
لطفا توجه بفرمایید👇👇 🔴شماره تلفن پلیس امنیت اخلاقی. برای اطلاع رسانی کشف حجابها در ماشین 👇👇 ۰۲۱_۲۱۸۶۶۴۷۳ 📍در صورت مشاهده بی حجابها در خودروها. باذکر مشخصات کامل ماشین و تاریخ و ساعت رویت ب شماره. بالا اطلاع رسانی بفرمایید. اجرهمگی با فاطمه زهرا 🤲🤲🤲🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 رسانه الهی و شیطانی ⭕️هنر و رسانه‌ای داریم که فرشتگان در آن می‌دَمَند هنری هم داریم که شیاطین در آن می‌دَمَند 🔶 چه حرف غلطی است که همه هنرمندان محترمند؟ همه روحانیونش هم محترم نیستند!!!
🅾 هجوم علیه حجاب ⭕️آقایان آل هاشم امام جمعه، سردار خرم استاندار، عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه، علیلو دادستان تبریز 🔶لابد این صحنه شیطنت‌آمیز و ضدانقلابی و دهن‌کجی به خون شهداء و فرامین الهی ولایت فقیه در نمایشگاه تبریز صحت ندارد!!! 🔹چگونه رفتار کرده‌اید که رفتارهای شیطانی توسط عده‌ای زبون جسارت جولان پیدا کرده‌اند!!!
اعتراض شدیدبه آپارتمان سازی.mp3
1.2M
🔈 اعتراض شدید حجت الاسلام علی کشوری(دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) به ساخت آپارتمان در اراضی ۵۶۰ هکتاری قم 🗞بخشی از نشست تخصصی نظام سازی برای جمعیت _ سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - قم ❓آقایان نظام مهندسی با ساخت آپارتمان در گناه بزرگ فروپاشی خانواده شریک هستند! ❓آقایان اگر قدرت علمی و عملی ساخت دار واسعه و خانه ویلائی برای مردم را ندارند؛ استعفاء دهند! ❓تامین آب در خانه های ویلائی راه حل های علمی واضحی دارد! 🔈صوت کامل نشست: https://eitaa.com/olgou4/5017
🅾 خیانت به حق مردم ⭕️طی زدوبند و ترک فعل‌های نمایندگان قم، معاونان استاندار، وزیر راه و . . . دستور قطعی رئیس جمهور مبنی بر تخصیص زمین و خانه ویلایی به مردم قم؛ اما وقیحانه زیرپا گذاشته شده و اکنون به سیاست ابلیسی آپارتمان‌سازی واگذار شده است! 🔶آقای شاه‌چراغی استاندارد قم که از سلک پاسداری به این منصب رسیدید، مگر رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلامی سرآمده است؟! 🔹مگر نه اینکه امام خامنه‌ای روحی فداه دو دهه قبل نسبت به گسترش ساخت آپارتمان هشدار فرمودند که نسبتی با فرهنگ اسلامی ندارد؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش تصویری نحوه ثبت شکایت از محتواهای غیرشرعی و اهانت‌آمیز هرزه‌بازار دیجیکالا
مقام زن را در دیجیکالا مشاهده می‌کنید! کالای مصرفی برای التذاذ مردان جامعه و تبلیغات😔😔😔😔
بنده که جدی جدی معتقدم، مخالفین جمهوری اسلامی و اپوزیسیون خارج از کشور ما را ایستگاه کردن 😂 مطمئن باشید نه ربع پهلوی مُنگُل، نه منافقین جنایتکار، نه سلبریتی‌های پول‌پرست، نه تجزیه‌طلب‌ها وابسته و نه مزدورهای کوتله‌ای مثل علی کریمی و علینژاد، هیچکدام نمی‌توانند به جمهوری اسلامی لطمه‌ای بزنند اما نفوذی‌های داخلی و عمامه به سرهای آمریکایی و انگلیسی شاید بتوانند سرویس‌های جاسوسی را کمی به اهدافشان برسانند، باید مراقب اینها بود، کنار گوشمان.
🔴بعد از خبر دروغ حمله به گوهرعشقی و شکستن پاهای حسین رونقی تو زندان،خبر حکم اعدام و تحت شکنجه بودن حسن فیروزی به عنوان اغتشاشگر بازداشتی هم دروغ از آب دراومد و در حال فرار از کشور دستگیر شد! ژاپن میتونه با این حجم از اخبار دروغ بی بی سی و اینترنشنال در مورد ایران برق تولید کنه😂
🔴در هیچ جای دنیا اجازه کار به شرکت یا موسسه‌ای که قوانین کشورشون رو قبول نداشته باشه نمیدن چرا دی‌جی‌کالا و فلایتیو رو نباید جریمه سنگینی بکنیم که دیگه هوس قانون شکنی نکنن؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹نفوذ! مسأله این است! با لباس روحانیت و انتشارات سمت! 🔹ببینین چه بر سر اندیشه نوجوانان و جوانان ممکلت ما میارن و دکتر زرشناس با چه احساس مسئولیتی فریاد میزنه دکترزرشناس ..... ضدلیبرالیسم ✅
🔴 کدام مردم ؟!! 🔹 وزیر امور اقتصادی و دارایی : "عرضه خودرو در بورس کالا موجب شده است در این مدت در مجموع ۲۷۵۰ میلیارد تومان مجموع خودروهای عرضه شده کمتر از نرخ بازار آزاد باشد که در واقع این منفعت به جیب مردم واریز شده است" !!! آقای وزیر اقتصاد خوب می دانید و می دانیم که اکثر مردم تمکن مالی برای این قیمت هایی که شما به آن افتخار می کنید ندارند. مثلا در همین آخرین مورد ، ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری مشکی عرضه شد که فقط ۹۵۵ نفر به عنوان متقاضی ثبت نام کردندکه در نهایت با قیمت ۱/۸۲۳ میلیارد تومان به فروش رسید!! آقای وزیر اقتصاد دولت انقلابی ، منظورتان از مردم همین ۹۵۵ نفر هستند؟! پس بقیه مردم چه می شوند؟! پس مستضعفین کجای این محاسباتتان قرار دارند؟!!! ... ✍ "قاسم اکبری"
سوال بی پاسخ در اقتصاد ایران؛ چرا مردم ارز می خرند؟ و چرا خریدن ارز توسط عموم مردم عادی و طبیعی است؟! چرا دولت به جای محدود کردن و بستن چنین بازار غیر مولد و زیان باری با ارز پاشی تلاش می کند این بازار را مدیریت کند؟! نتیجه ارز پاشی در بهترین حالت خروج سرمایه و به تاراج رفتن منابع ملی کشور است، در ایران به جز تجار برای واردات کالاهای مجاز و مورد نیاز و سفرهای خارجی به قصد بازگشت، هر گونه خرید و فروش ارز نباید قانونی و عادی باشد! قرار نیست با پر و بال دادن به بازارهایی که منافع عمومی را به خطر می اندازد به اقتصاد کشور لطمه بزنیم!؟ دولت حتما باید به نحوی با فرهنگ سازی، مکانیسم های مالی، مالیاتی، اداری و گاها برخوردهای سلبی مانع از رونق گرفتن این بازار و هدر رفت منابع کشور شود.