eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 «بیت النّور»، محل عبادت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر قم 🔹بيت النّور اتاقِ كوچكى است كه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در مدت‏۱۷ روز اقامت‏ خود در قم، قنوت‌هاى خويش را با محراب كوچک ولى آسمانى آن عبادتگاه زيبا تقسيم می‌‏كردند. 🔹این خانه در میدان میر شهر قم که در واقع همان خانه «موسى بن‏خزرج» است كه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از كسالتى كه در ساوه پيدا نمودند، به دعوت از اهالی قم، از جمله وی، به اين مكان آمدند ========================= 🚨به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم. 💠برای افزایش آمادگی، بصیرت و هوشیاری خود و دیگران به جمع بزرگ دوستداران امام خامنه‌ای و مدافعین انقلاب اسلامی در بپیوندید و دیگران را هم پیوند دهید. 🆔 🇮🇷@sangar_1🇮🇷 🇮🇷مجموعه فرهنگی سنگر🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️▪️انتشار برای نخستین‌بار 🎥ببینید| آخرین‌حضور سردار سلیمانی در حرم حضرت معصومه(س) سه روز قبل از شهادت ✅ @khabar4re (اختصاصی) (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مکزیک، کلمبیا، پاراگوئه، شیلی، پرو، آرژانتین و برزیل 🔸دولت های همسو و متحد با امریکا در آستانه سرنگونی قرار گرفته اند و جریان چپ در حال غلبه بر حکومت های دست نشانده امریکاست!! (بهترین شرایط برای ونزوئلا داره رقم‌ می خوره) 🔸در صورت بروز چنین اتفاقی امریکا شدیدا در منطقه خودش با بحران و خطر روبرو میشه!! 🔸اگر ترامپ یک دوره دیگر رئیس جمهور میشد، قطعا دخل امریکا در همان منطقه امریکا جنوبی آمده بود، باید دید بایدن می تونه مجدد متحدین منطقه ای امریکا رو نجات بده و احیا کنه؟
34.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥خمینی فرزند ناخلف آمریکا یا اصلاح طلبان فرزندان خلف غرب و اروپا؟!؟ ❌چرا اصلاح طلبان هر چند وقت یک بار به مقدسات اهانت می کنند؟!؟ 1⃣نرمالیزه کردن و حساسیت زدایی در جامعه 2⃣جنگ روانی و انحراف افکار از بی عرضگی ها 📽 10 دلیل مهم استاد پورآقایی که ثابت میکنه اصلاح طلبان و امثال فرزندان خلف و ناخلف آمریکا هستند ✅تا می تونید منتشر کنید.
✳️مارادونا: من طرفدار شماره یک ملت فلسطین هستم و از کسی نمی‌ترسم 🔻او یکی از حامیان‌ بزرگ بود و هیچگاه از این موضع عقب‌نشینی نکرد. 🔻 در حمایت از ملت فلسطین گفته بود: از گفتن مواضع خود نسبت به مسئله فلسطین هیچ واهمه‌ای ندارم و در این باره به نارضایتی یا خشم هیچ فرد یا گروهی اهمیت نمی‌دهم، به ملت فلسطین همچون نوه دو ساله خود که نیاز به یاری و حمایتی بزرگ دارد، می‌نگرم 🔻من از مسئله حمایت می‌کنم چرا که در فضای مبارزه و ایستادگی در مقابل بی‌عدالتی، بزرگ شده‌ام. ✍ مارادونا نه عرب بود و نه مسلمان! ولی یک تنه بسیار بیشتر از شیوخ بیمصرف و خائن عربی از فلسطین حمایت کرد و در برابر صهیونیزم و جنایت هایش ایستاد وجنگید!!
📷 «بیت النّور»، محل عبادت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر قم 🔹بيت النّور اتاقِ كوچكى است كه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در مدت‏۱۷ روز اقامت‏ خود در قم، قنوت‌هاى خويش را با محراب كوچک ولى آسمانى آن عبادتگاه زيبا تقسيم می‌‏كردند. 🔹این خانه در میدان میر شهر قم که در واقع همان خانه «موسى بن‏خزرج» است كه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از كسالتى كه در ساوه پيدا نمودند، به دعوت از اهالی قم، از جمله وی، به اين مكان آمدند =========================
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽؛ دام طمع!! 🔻 پشت پرده اغتشاشات آبان۹۸: از فروش موادمخدّر تا اراذل و اوباشی در خیابان تا دلارهای صرّافی، جاسوسی ،مزدوری ، بستن خیابان و آتش زدن خودرو به نام اعتراض!
همسایه آفتاب_6019492876906399861.mp3
3.66M
🔖 سخنرانی زیبا🔖 🔶همسایه آفتاب 🔶 # وفات حضرت_معصومه تسلیت باد
5fbe95161de07_37905639.mp3
3.35M
ویژه وفات حضرت معصومه(س) 🎙محمودکریمی یاحضرت معصومه مدد ❤️بنيابت از عزيزان و امواتمان عرض ادب محضر حضرت داشته باشیم بسلامي شاید روزي هم بنيابت از ما عرض ادب شود 🔷🔴السلام عليك يافاطمة المعصومه 🔷🔴يافاطمه اشفعي لنا في الدنياوفي الاخرة
1⃣☘ امیرالمؤمنین على(علیه السلام) می‌فرماید: امواج بلا را با دعا پس بزنید. [زیرا] بلادیده‌‏اى که بلا جانش را به لب رسانده است، نیازش به دعا بیشتر از کسی نیست که فعلاً در عافیت است، ولی از بلا در امان نیست. 2⃣☘ همچنین امام صادق(علیه السلام) از پدرانشان نقل کردند که حضرت علی (علیه السلام) همیشه می‌فرمود: کسی که گرفتار بلا شده، حتی اگر بلایش بزرگ باشد، نیازش به دعا بیشتر نیست از کسی که در عافیت است، و طبعاً از بلا در امان نیست. زیرا هیچ کس از فردای خودش خبر ندارد. 1⃣ دعوات راوندی، ص۲۱ 2⃣ امالی صدوق، ص۲۶۵ ❤️الحمدالله ۴۶بزرگوار در طرح سهیم شدند.... الهی بحق دعاهای خالصانه همه بزرگواران فرج مولا نزدیک و دفع بلای کرونا به زودی زود🤲
فرار از خشونت خانگی با قطار بلیط قطار مجانی برای فرار از خشونت خانگی در بریتانیا برای ۴ ماه دیگر تمدید شد 🔻طرح "با قطار به پناهگاه" به وسیله شرکت‌های قطار بریتانیا و سازمان‌های خیریه کمک به زنان اجرا شده است. 🔻مردان، زنان و کودکانی که در مسیر رفتن به پناهگاه‌های اجتماعی هستند، می‌توانند از این بلیط رایگان بهره مند شوند. از زمان شروع همه گیری کرونا، سازمان‌های خیریه در بریتانیا با افزایش موارد درخواست کمک برای مقابله با خشونت خانگی رو به رو شدند. 🔻به نوشته بی بی سی ، گزارش شده که از زمان اولین دوره قرنطینه در بریتانیا در بهار گذشته، حدود ۶۰۰ بزرگسال و ۲۰۰ کودک از بلیط مجانی قطار به مقصد پناهگاه‌های اجتماعی در سراسر بریتانیا استفاده کردند.
⭕️ تا امروز بیشتر از ۴۵ هزار هم‌وطن بخاطر کرونا از بین رفته‌اند؛ یکی از عوامل اصلی کسب رتبه‌ی هشتم تلفات در دنیا، شخص ملک‌زاده است؛ عزل و برکناری کافی نیست، لازم است در اولین فرصت ممنوع الخروج و به سرعت محاکمه گردد. بازی با جان انسان ها را متوقف کنید.
رهبر انقلاب؛ کسانی که برخی چشم امید به آنها دارند، شرایطشان در کشور خودشان مشخص نیست و نمی‌توانند در مسائل بین‌المللی تصمیم‌گیری کنند. 🔹به بیگانگان نمی‌توان اعتماد کرد و منتظر گشایش آنها بود.
‏روحانی: "اگر بایدن اقدامات ترامپ را لغو کند، می‌توانیم به قبل برگردیم!" با لغو اقدامات ترامپ، این چشم‌ها هم برمیگردد؟
⭕️ روحانی: ایران و آمریکا می‌توانند تصمیم بگیرند که به ۲۰ژانویه ۲۰۱۷ برگردند؛ این می‌تواند راه حل بزرگی برای بسیاری از مشکلات باشد! هنوز ۲۴ساعت از صحبت رهبر در مورد اینکه رفع تحریم جواب نداد و باید دنبال خنثی‌سازی تحریم برویم نگذشته است. حتی خاتمی هم جرأت اینطور دهن‌کجی را نداشت!
رهبر انقلاب؛آنها در حالی‌که خودشان بیشترین دخالت های نادرست را در مسائل منطقه دارند، به ما می‌گویند در منطقه دخالت نکنید و در حالی‌که انگلیس و فرانسه دارای موشک‌های مخرب اتمی هستند و آلمان نیز در این مسیر قرار دارد، به ما می‌گویند موشک نداشته باشید. 🔹به شما چه ربطی دارد، شما اول خودتان را اصلاح کنید و بعد اظهار نظر کنید.
🍃‏رهبر انقلاب: ما مسیر رفع تحریم را یک بار امتحان و چند سال مذاکره کردیم اما به نتیجه‌ای نرسید. اگر با تلاش و ابتکار و با سینه سپر کردن در مقابل مشکلات بتوانیم بر تحریم‌ها غلبه کنیم و طرف مقابل بی‌اثر شدن تحریم‌ها را ببیند، به‌تدریج دست از تحریم برخواهد داشت. ‏طلب مذاکره با تحریم کنندگان ظالم این خود ظالمانه ترین ظلم در حق مردم است
اظهارات «وندی شرمن»، مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در برجام 🔹برجام باید پایه‌ای برای توافقات دیگر باشد، شرایط کنونی مانند سال ۲۰۱۶ نیست! 🔹ما باید بر پایه برجام به فعالیت‌های موشکی ایران، رفتارهای بدخواهانه منطقه‌ای و مسئله حقوق بشر بپردازیم!
طرف بلد نیست یه ماسک رو درست بزنه رو صورتش اونوقت ما انتظار داریم یه کشور 80 میلیونی رو درست اداره کنه ؟!!! 1400کجایی لعنتی
🍃گره به کار من افتاده ای کلید بهشت 🍃خدا کند به من فرصت دعا بدهی 💠بی بی جان دلمون برای زیارت حرمت تنگ شده😭.... بی بی جان الان چند ماهه به خاطر این بلا هیچ زیارتی قسمتمون نشده😭... بی بی جان دلمون شکسته ست، دعا کنین این بلا رفع بشه.... 🖤بیاید امشب دست به دامن کریمه اهل بیت شویم و پدرشان باب الحوائج را قسم دهیم بحق دخترشان برای تعجیل در فرج آقا و رفع بلای کرونا. 🦋نذر ما ۱۴۰ دور تسبیح ذکر صلوات... هر بزرگوار هر تعدادی که برایش مقدور هست اعلام نماید. ⏳مهلت قرائت👈امشب و فردا 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حرم امن تو کافیست هراسان شده را 🔸مثل شه راه بده آهوی گریان شده را 🏴رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) تسلیت باد. 🍃الحمدالله ۳۰۶ دور تسبیح قرائت شد.
۵ توصیه کاربردی سردار سلیمانی به بسیجی‌ها این نامه در سال ۹۴ در جبهه نبرد با داعش در سوریه نوشته و بعد از ۵ سال به‌طور عمومی منتشر می‌شود.