eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🌠☫﷽☫🌠 وطن فروش های خائن از جماعت نامه نوشتن به بایدن و تبریک گفتن خواستار کمک بایدن به انها شدن برای تحقق دموکراسی در ایران!!! از همان جماعت مزدوری که سال ۸۸ بعد اون همه خونی که ریختن نامه نوشتن برای اوباما و خواستار کمک شدن و بعد اون همه تحریم علیه ملت اعمال شد پ؛ن؛واقعا یعنی کسی هست فکر کنه این مزدور ها به فکر حقوق مردم هستن؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 آفتاب‌پرست‌ها را بیشتر بشناسید👌 ، ، ، اعضای ستاد انقلاب فرهنگی اوایل انقلاب/ از زبان استادی که با تیغ صورت میتراشید از دانشگاه اخراج میکردن!!!.... حالا همینا رنگ عوض کردن جالبه اینکه کارایی که خود ان را انجام میدادن مرتبط میکنن به منتقدان خود!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 پادوهای برای فریب دوباره‌ی ملت و ترساندن مردم از یک انتخاب خوب وارد میدان هوچی‌گری شدند!
🌠☫﷽☫🌠 📍راهکاری برای تصویب طرح در در اقتصاد مبحث مهمی به نام ترجیحات وجود دارد که از پایه های اصلی تحلیل رفتار اقتصادی جامعه است. ترجیحات ناظر بر نوع اولویت بندی و ترتیب گذاری میان انتخابهای مختلف از سوی افراد است. ترجیحات را می توان به دو قسم ترجیحات شخصی و اجتماعی بخش نمود. تفاوت این دو را در یک مثال ساده می توان نشان داد. فرض کنید از یک فرد پرسیده شود که آیا بهتر است که مردم پشت چراغ قرمز توقف کنند یا از آن عبور کنند؟ در جواب خواهد گفت بهتر ان است همه توقف کنند. ولی ممکن است همان فرد خودش آن را رعایت نکرده و از چراغ قرمز عبور نماید. پاسخ نخست مبتنی بر ترجیحات اجتماعی فرد است و رفتار دوم که در واقع بر نوعی اولویت بندی مبتنی بر نفع شخصی استوار است، برآمده از ترجیحات شخصی فرد است. همین موضوع در تمام قضاوت ها و انتخابهای ما جاری است. هر چه تصمیمات بر پایه ترجیحات اجتماعی استوار باشند نتایج بدست آمده اخلاقی تر و منصفانه تر خواهد بود. قانون گذاری و رأی نیز از این قاعده مستثنی نیست و می تواند مبتنی بر منافع شخصی و یا اجتماعی استوار باشد. هر چه ارای انها اجتماعی تر شود، نتیجه اخلاقی تر و منصفانه تر و عادلانه تر خواهد بود. یکی از بهترین راهکارها برای تغییر مدار رای نمایندگان از ترجیحات شخصی به ترجیحات اجتماعی و عادلانه نمودن برآیند آرای انهاست و به جد نیاز مبرم و حیاتی برای ساختار تقنینی جمهوری اسلامی است. اما هرگز شروع آن در ساختار فعلی رخ نخواهد داد؛ چرا که در تضاد با ساختار رای گیری مخفی در شکل فعلی است و به نوعی شکل خاصی از تعارض منافع را نمایش می دهد. نمایندگانی در مجلس حضور دارند که خود را در ظاهر مدافع شفافیت نشان می دهند اما در رای مخفی بر رد آن رای می دهند؛ چرا که نفع شخصی آنها با مخفی بودن بیشتر تامین می شود. تا وقتی سره از ناسره مشخص نشود، همه در ظاهر ادعای شفافیت خواهند کرد و در خفا راه دیگر خواهند رفت. راهکار برای رسید به شفافیت، در ابتدا شفاف نمودن موافقین و مخالفین واقعی در حین رای گیری است و این موضوع را میتوان به نحوی حل نمود. پیشنهاد من به کسانی که طرح شفافیت را امضا نموده اند ان است که هم قسم شوند و رای خود را به صورت گروه های ۵ نفره و با نظارت بر هم ارائه دهند. این راهکار باعث می شود با نظارت بر همدیگر، مشخص شود چه کسانی از مجلس حقیقتا به این طرح رای داده و چه کسانی در ظاهر موافق و در عمل در بزنگاه رای، بر مخالفت با ان رای می دهند. این ترفند معین خواهد کرد که ۱۵۳ فرد موافق دقیقا چه کسانی هستند و می توان به سادگی فهمید کدام یک از نمایندگان مجلس با نفاق پای طرح شفافیت را امضا کرده ولی در زمان رای، بر رد آن رای داده اند. بدانید، بدون ایجاد مکانیزم ، نمی توان شفافیت ارا را به تصویب رساند. این اتفاق باعث خواهد شد تا هزینه دروغگویی به شدت بالا رفته و بالطبع نمایندگان مجبور شوند در مقام امضا و مقام رای به طرح، همسان عمل نماید. "محمد مفید
🌠☫﷽☫🌠 عالیجنابان، بزرگواران، در مجلس شورای اسلامی! ‌ ‌ آن روز که سودای خدمت در سر می پروراندید و بازپس ستاندن خانه ملت از دست لیبرال‌هایِ غربزده سلفی بگیرِ شریک این دولت ناکارآمد سخن می‌راندید، شفافیت آرای نمایندگان را شعار خود کرده بودید و از لزوم شفافیت اموال و هدایای دریافتی سخن می‌راندید و رای از ملت حزب الله می‌گرفتید، فکرش را هم نمی کردیم روزی برسد که یکی از خودتان بیاید در رسانه ملی زل بزند به دوربین و بگوید امیدی به نیست. حتی تصورش هم برای ما سخت است مجلسی که خود را انقلابی می‌داند و قرار است وجوه تمایزش با مجلس دهم زمین تا آسمان باشد، حالا نسبت به یکی از مهمترین مطالبات مردم، شبیه‌ترین مجلس، به است. ‌ ‌ این ملت منکر زحمات و تلاش‌های بعضا موثر شما در خانه ملت نیست؛ لیکن انتظار دارد آنچه در آراء و اعمال و نظرات، از دید مردم پنهان است به جای رتق و فتق در پستوها به پشت شیشه‌ها بیاید تا بدانند وکلایی که برگزیده‌اند تا چه اندازه از فساد بری هستند و سلامت مجلس را در نظر می‌گیرند که فی الواقع آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است! ما از شما کم انتظار نداریم، اما کمترین حق یک ملت شاید همین شفافیت و وضوح در عملکرد نمایندگانش باشد، خاصه آنکه آمده‌اید تا پایانی باشید بر دوران سیاه و تاریک باشید. دوستان و بزرگواران مجلس نشین! بدانید و آگاه باشید ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و حمایت‌هایمان از شما قطعا و یقینا مشروط به همراهی شما با خواسته های مردم است! ‌ ‌ کمپینی به همین منظور در «فارس من» ثبت شده است که بدون حمایت شما، مطالبه هرچه بهتر و سریعتر این مهم امکان پذیر نمی‌باشد. ‌ ‌ لذا با مراجعه به لینک زیر از این کمپین حمایت و در انتشار این مطلب به هر روش ممکن کوشا باشید. لینک: farsnews.ir/my/c/51503 ‌ ‌ لینک کوتاه: yun.ir/shafaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 جواب به سلبریتی‌هایی که راجع به همه چیز نظر می‌دهند پ.ن: کجای دنیا به ورزشکار ۴۳ ساله واکسن زدن که ایران دومیش باشه؟ پ.ن۲: اینم می‌دونید که توی واکسن ویروس تضعیف شدست و به بیمار نمیشه زد و برای پیشگیری هست نه درمان؟
🌠☫﷽☫🌠 ♦️پاسخ مشاور وزیر بهداشت به 🔹چرا هیچکدام از لیدرهای مظلوم واکسن بخرید که در اروپا و آمریکا گیر افتادند تا امروز نزدند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🎥 منظور از رفع تحریم‌ها دقیقا کدام تحریم‌هاست؟
🌠☫﷽☫🌠 اگر هدف اثر اقتصادی لغو تحریم ها باشد، ظریف آشکارا در حال ذبح آن است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 ✅ و ، و است() ✍️ امام خمینی(ره): غیبت و تهمت به آخوند مزدور، جایز است تا آبروی او ساقط بشود وگرنه امام زمان راساقط می کند جوانان ما مگر مرده اند، باید عمامه را از سر آنان بردارند. ⭕️ تقدیم به شما به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🔴 سیاسی کردن پروژه کثیف ها! 🔹 قریشی نوشت: کسانی از سیاسی کردن واکسن می‌نالن که نفس کشیدنشون هم سیاسیه! منهم مثل ۸۵ ملیون ایرانی سوگوار پر کشیدن م . بی وجدانی که از مرگ علی انصاریان هم کاسبی میکنی: من دیابتی ۴۲ ساله در بریتانیا ۳ تا ۶ ماه دیگه نوبت واکسن زدنم میشه. نه هست نه !
🌠☫﷽☫🌠 🔴آشکار شدن ابعاد جدیدتری از قتل عمدی علی انصاریان 🔹 وقتی توطئه در جهت اجرای پروژه های استکباری محرز است 🔺 توئیت قابل تامل ⚠️ جدا کردن اکسیژن از توسط کادر درمان
🌠☫﷽☫🌠 📸 سوال ایمونولوژیست، از کشور: 🔹میشه لطفاً پروتکل درمانی‌تون را بدونم؟ 🔹چرا و بعد از اینکه حالشون رو به رضایت رفته، یهویی اینجوری شدند؟ پ ن : راستی ماجرای که علی کریمی از دبی برای میناوند آورد چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شفافیت در کلام رهبر انقلاب 🔷 معنای شفافیت، عملکرد واضح مسئولان جمهوری اسلامی در برابر چشم مردم است. 🔺قابل توجه انقلابی نماها و ولایت مداران دروغین مجلس 🔷🔹🔷🔹🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴شفاف‌تر از طرح شفافیت! ◻️مجلس انقلابی!!! برای بار دوم طرح را رد کرد. صرف نظر از سکوت معنادار مدعیانی که برای عدم شفافیت مجلس قبلی حنجره پاره می‌کردند و اکنون با وجود داشتن تریبون لام تا کام حرفی نمی‌زنند، این سؤال ذهن مرا به‌شدت درگیر کرده است که؛ ◾️اگر این مجلس و آقایان مدعی انقلابی‌گری حقیقتاً به دنبال تصویب طرح شفافیت بودند چرا همین طرح را به‌صورت شفاف و علنی به رأی نگذاشتند؟ ◻️آن‌ها می‌توانستند حداقل شفافیت رأی همهٔ نمایندگان درباره این طرح را پیشنهاد کنند تا روشن شود چه کسانی با این طرح موافقند و چه کسانی مخالف و چه کسانی مانند چوب بستنی رأی ممتنع می‌دهند! ◾️فراموش نکنید در این‌گونه تصمیمات، تعداد آراء مخالف مهم نیست! معمولاً نمایندگان مجلس از رأی کلی مجلس آگاه هستند و تنها چند نفر این وظیفهٔ خطیر(رأی مخالف و زمین زدن طرح) را به عهده می‌گیرند تا عنوان «مجلس انقلابی» با ۱۵۳ رأی موافق باقی بماند. لذا سه نفر(تعداد آرای لازم برای تصویب طرح شفافیت) با ۱۵۰ نفر چندان تفاوتی ندارد. ◻️به یاد بیاورید آخرین بار قالیباف از شورای شهر اصلاح‌طلب تهران با اختلاف تنها یک رأی، حکم شهرداری را از آن خود کرد؛ آن یک نفر هم اصلاح‌طلب بود. ◾️مجلس «قالیباف-پایداری» با این اقدام خود نشان داد در عمل هیچ تفاوتی با مجلس علی لاریجانی ندارد. چراکه اگر انقلابی‌گری به شعار و ادعا باشد، حسن روحانی و ظریف بسیار انقلابی‌تر از آن‌ها هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا