eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴جنگ زرگری بین نمکی و سایر ارکان دولت برای چیست؟! 🔴چرا روحانی پیک کرونا را پایان یافته خواند وبه نوعی مردم را به سمت بی موالاتی نسبت به پروتکلها سوق داد؟! ظهور بسیار نزدیک به نظرمیرسد و وظیفه ما روشنگری مردم است تا موانع ظهور را رفع کنیم و دچار بلاهای بدتر و بزرگتر نشویم! از ابتدای کرونا نمکی نقش آدم خوبه و مظلوم و بیگناه قصه را به عهده داشته تا بتواند اهداف کرونا را پیش ببرد و مردم حداقل به کروناهراسی و ستاد کرونا و بزرگنمائی کرونا شک نکنند‼️ در این راستا ایشان مدام با روحانی و یا دیگر ارکان دولت اصطکاک دارد تا مردم احساس کنند ایشان مقصر وضع موجود نیست و همچنان از او و ستاد کرونا حساب ببرند‼️ اعتراض به کمبود بودجه و اینکه بودجه کرونا نصفه و نیمه به دستش میرسد یا اصلا نمیرسد و ....ازجمله مظلوم نمائی هائیست که قرار است به وسیله آنها ایشان و تمهیدات دروغین و متناقض ستاد کرونا همچنان پاک و طاهر نمایش داده شوند و کسی به خیانتهایشان و اینکه همه باهم در خیانتها شریکند شک نکند‼️ وزیر بهداشت تا مدتها آشکارا با دخالت طب سنتی یا اسلامی یا حتی یک درمان اثبات شده خارج از دستورات ستاد کرونا به شدت مبارزه میکرد و بعد از دفاع صریح رهبری از طب سنتی هم به صورت مخفیانه همان سیاست را ادامه داد ولی با پوشش مظلوم نمائی ‼️ ایشان هیچ کدام از امکانات و پارامترهای مورد نیاز برای موفقیت طب بومی و سنتی خودمان را در اختیار اطباء متخصص قرار نمیدهد تا در نهایت بگوید ما طبق دستور رهبری دیگر مخالفتی با آن نکردیم ولی شاهد بودید که نتوانست کاری از پیش ببرد‼️ در حالی که عقل سلیم حکم میکند وقتی چین با جمعیت میلیاردی اعتراف میکند مدتهاست با طب سنتی کرونا را نابود کرده و حتی یک فوتی هم ندارد ، وزیر در این مورد سرمایه گذاری کند و زیرساخت های لازم برای موفقیتش را فراهم نماید‼️ وزیری که این روزها خودش را به دلسوزی و مظلومیت زده معاهده بین المللی کواکس را بدون کسب تکلیف از مجلس و ...امضاء کرد و وقتی با سروصدای مردم و در پی آن حکم رهبری مبنی برعدم ورود واکسنهای امریکائی و انگلیسی مواجه شد ، همچنان آشکارا وبا بی شرمی تمام واکسنهای کواکس را(که همگی امریکائی انگلیسی و یا بامشارکت کشورهای ثالث هستند)وارد کرد و به ریش ملت خندید‼️ واضح ترین مورد برای خیانتهایش تناقضات بستن و بازکردن مرزها، کسب و کارها و مدارس و شهرهاست که کاملا براساس مصلحت همان سازمان جهانی بهداشت صهیونیستی که در ایران همه کاره است پیش میرود و هدفهای مهمی مثل نابودی دعا ، توسلات ، مراسمات مذهبی و‌روشنگرانه ، علم آموزی ، انتخابات سالم و همه نقاط قوت ملت و نظام را در دستور کار دارد‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدمت اون دوستانی که یک کاندیدی رو در توییتر ترند کردند و با استناد به این تِرند توییتری آن کاندید را دارای اقبال عمومی می‌بینند! بفرمایید! محسن رضایی هم ترند ایران شد! حتی 10هزار توییت بیشتر از شما! انگار مردم نشستند پای توییتر و دارن کاندیدای خودشون رو حمایت می‌کنن! نه جانم! مردم کوچه و بازار اصلا نمیدونن ترند توییتر یعنی چی؟! فقط کافیه به سر باندهای توییتر پول بدید و همه را به خط کنید که برای کیس مورد نظر شما توییت و ریت بزنن اونوقت راحت ترند توییتر میشید😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگوی جنجالی دکتر حسین قناعتی رئیس اتاق فکر کرونا در مجلس:مشکلی اصلی رئیس جمهور بی کفایت این مملکته
🔴می‌دانید دکتر سعید محمد از میان قشر ضعیف جامعه برخواسته است؟ 🔹وی متولد جنوب شهر تهران و بزرگ شده در جنوب شهر است و هم اکنون نیز در حوالی میدان شهدای تهران، در یک آپارتمان معمولی زندگی می‌کند. وی معتقد است زندگی در بین مردم جنوب شهر باعث می‌شود واقعیات جامعه را به درستی درک کنم و زندگی در بین دهک‌های پایین جامعه را یک نعمت می‌داند. 🔹قبل از شنیدن این واقعیات فکر می‌کردم دکترای عمران و گرید A مدیریت پروژه جهانی و سازنده مگا پروژه‌ها، باید در یک پنت هاوس لاکچری در شمال شهر زندگی کند! 🔹فقط یک فرد پاکدست می‌تواند در برابر فساد بایستد. 🔴فصل بیداری ملت(دکتر سعید محمد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
14000121_40574_1921k.mp3
12.64M
🎙بشنوید | مستند صوتی حرف قطعی بررسی موضع جمهوری اسلامی در زمینه تحریم‌ها و برجام در گفت‌وگو با مقامات ارشد نظام ➕باید از اعتماد به غرب و غرب گرایان توبه کنیم‼️ ➕و توبه عملی ما این است که در آتی به فردی رای بدهیم که عمده‌ی نگاهش به داخل باشد‼️ و بین آنها پر از جاسوس دشمن نباشد.
یا اسم کوچیک رئیس جمهور بعدی سعیده یا الفاتحه مع الصلوات،مردم خوبی بودیم🚶🏻‍♂
مطمعنم اگر داعشی‌ها طبقه چهارم جهنم میسوزن، روحانی طبقه ششم یا هفتم میسوزه. چون داعش یه جایی رو میترکانه، حداقل مسئولیت قبول میکنه. روحانی کل مملکت رو ترکانده یا میگه کار رهبره، یا میگه تقصیر مردمه.
🔺🔻اظهار نظر عجیب سفیر فرانسه در تهران در مورد مذاکرات وین؛ تلاش می‌کنیم قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران احیا شود🔹سفیر فرانسه به شکل تلویحی تایید کرده که کشورهای 4+1 تلاش دارند از طریق نتایج مذاکرات بر ایران تاثیر بگذارند ، او گفته: هدف این است که تا قبل از شروع انتخابات در ایران شاهد احیاء کامل توافق هسته‌ای باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈 ماشینهای سانتریفیوژ که به عنوان دستاورد بیست فروردین امسال از آنها ذکر شده براساس گزارشهای معتبر منتشر شده، قبل از سال ۹۲ وجود داشته و حتی در متن برجام هم به آنها اشاره شده است. IR4 IR2M IR6 IR6S IR8 👈 ماشین IR9 نیز در حالی به عنوان ماشین با سو ۵۰ عنوان شده است که مطابق گزارشهای منتشر شده معتبر تا کنون گازدهی به زنجیره این ماشین انجام نشده و دروغ محض است. 👈🏽 از طرفی افزایش سو لزوما به معنای اقتصادی بودن نیست. 👈🏽 ضمن اینکه این تعداد نسل ماشین به جای تکثیر یک نسل ماشین خود مشکوک و قابل تامل است ✅ روسیه از ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۷ تو ۱۳ سال یک نسل ماشین آورده ما تو یک سال ۱۳ نسل!🤔😀 : اذا ازدحم الجواب، خفی الصواب  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 بحث را عوض نکنید 🔹علی ربیعی(عباد) : برجام نه تنها وقفه ای در توسعه فناوری صلح آمیز هسته ای ایجاد نکرد بلکه آن را از اتهام مقاصد نظامی مبرا کرد! آقای ربیعی باشد حرف شما درست. اصلا اون کشوری که تعداد سانتریفیوژها و مقدار غنی سازی را کاهش داد ، فردو را تعطیل کرد و قلب آب سنگین اراک را سیمان ریخت بورکینافاسوی سُفلی بوده نه ایران. اما تا آنجایی که مردم تبلیغات و وعده های شما غربگرایان در زمان را به یاد دارند قرار بود با برجام تمام تحریم ها بالمرّه لغو گشته و رونق و گشایشی آنچنانی در اقتصاد کشور ایجاد شود نه مبرا شدن هسته ای از اتهام نظامی ... ✍"قاسم اکبری"
🍀هوالشافی🍀 *🕋 توصیه هایی قبل از ماه مبارک رمضان:* *1⃣با یک عزم و ارادۀ جدی منزلتان را به طور کامل تمیز و مرتب کنید تا در ماه مبارک رمضان فراغت بیشتری برای عبادت پیدا کنید و به جز کارهای ضروری روزانه بار دیگری به دوش شما نباشد.💚 *2⃣تمام خریدها و بازار رفتن های خود را قبل از ماه مبارک انجام دهید تا لحظات گرانمایۀ این ماه را نخواهید در بازارها به هدر دهید.💚 *3⃣ماه مبارک رمضان را شروعی دوباره برای بهتر بودن قرار دهید و با مشکلات و گرفتاری ها و نزاع های داخل منزل خداحافظی کنید .💚 *5⃣برای منزل خود فضای معنوی و روحانی ایجاد کنید و فرزندان خود را گاهی به عبادت و گاهی به استراحت و یا تفریح های سالم تشویق کنید تا معنویت این ماه را با جان و دل احساس کنید.💚 *6⃣حتی کودکان خردسال خود را برای سحر بیدار کنید تا از همان کودکی بیداری در دل شب را تجربه کنند، با آنان چند آیه از قرآن را تلاوت کنید و شکرگزاری را به آنان بیاموزید؛ همچنین کودکان را به خوردن سحری با بزرگسالان تشویق کنید.💚 *7⃣سعی کنید همۀ افراد منزل را در آماده کردن سفره افطار سهیم کنید (حتی به اندازۀ بردن یک ظرف به سفره)، این کار باعث می شود روح کمک و همکاری در آنان تقویت شده و همچنین اهمیت افطاردادن به روزه دار را درک کنند؛ می توانید از آنان بخواهید هر شب برای یکی از همسایگان مقداری غذا ببرند.💚 *8⃣دعا کردن را مانند دوا خوردن تلقی نکنید که فقط هنگام بیماری از آن استفاده می کنید، بلکه دعا را مانند اکسیژن بدانید که در همه حال به آن نیاز دارید؛ سعی کنید قسمتی از وقتتان را با دعا کردن به درگاه خداوند سپری کنید.💚 *👆این پیام را برای همه مادران و بانوان عزیز خانه دار ارسال کنید🌺* *✍[شربت های ضد عطش در وقت سحر کدامند؟* *⚡شربت آبلیمو* *⚡شربت خاکشیر* *⚡شربت بیدمشک* *به تمام روزه داران عزیز بفرستید* 👇👇👇 *زمان افطار تا سحر از عرقیات خنک مثل شاطره و کاسنی استفاده کنید تا حرارت کبد و قلب فروکش کند و تشنگی برطرف شود💚 *همه روزه داران را مطلع کنید* 👇👇👇 *بدترین کاری که با بدن خود می توانید بکنید این است که از افطار تا سحر بیدار بمانید و مداوم غذا بخورید💚 *این کار آسیب های* *بسیار جدی به بدن* *وارد می کند* 👇👇👇 *پیشگیری از تشنگی روزه داران* *نوشیدنی تخم شربتی به دلیل* *نگه‌داشتن آب در دانه‌های این گیاه در ساعات پایانی سحر توصیه می‌شود💚 *برای همه گروههای روزه دار بفرستید* 👇👇👇 *نوشیدن سه قاشق گلاب در هنگام افطار* *گلاب به دلیل خاصیت ضد «سودا» که دارد، خاصیت دارویی داشته و برای تقویت معده مفید است💚 *برای همه روزه داران بفرستید* 👇👇👇 *👈🏻نوشیدن دوغ به موقع افطار ممنوع❌* *چونکه دوغ موجب بیحالی و بی حسی بیشتر بدن می شود* 👇👇👇 *علل نوشیدن آب گرم بعد از افطار به جای آب سرد و یخ* *جلوگیری از ترک خوردگی دندان ها* *سلامت کبد و معده* *برای تمام روزه داران بفرستید* 👇👇👇 *در ماه رمضان از مصرف میوه غافل نشوید* *قبل از خواب با مصرف یک عدد سیب می توانید هم به کاهش وزن خود کمک کنید و هم دهان خود را ضد عفونی نمایید🍀🌹🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
والله بالله تالله خداوند از دستگاه عظیم اهل‌بیت علیهم‌السلام خودش صیانت و محافظت می کند . هر چند مسئولین ، مجالس و حرم‌های اهل بیت علیهم السلام و مساجد را تعطیل کنند . ┈┉┅━❀💌❀━┅┉┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیف زیبای سرداردلها حاج‌قاسم‌سلیمانی درباره شهید سپهبد صیاد شیرازی 🗓 ۲۱ فروردین، سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی هدیه به ارواح طیبه شهداء بخصوص صلوات بی نهایت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ سلاحی به اسم 🔹آیا تاکنون به این اندیشیده‌اید که چرا گرسنگی عمدتا در میان جوامعی است که خودشان کشاورز هستند؟ در این ویدئو خانم برایمان از گرسنگی و نقش در فقیر نگه‌داشتن برخی کشورها می‌گوید... 📌خانم یکی از اندیشمندان و فعالانِ مدنی هندوستان است که در زمینه‌ی حفظِ ذخایر زیستی و ژنتیکی مانند بذرهای بومی، ترویجِ کشاورزی ارگانیک و استقلال غذایی شهرتِ جهانی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5969620180521729335.mp3
1.36M
⁉️افراد درچه شرایطی به اضطرار به ولی میرسند ؟وایا افراد مرفه جامعه هم به اضطرار میرسند ؟