eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دکتر «لوسیو مارروکو» رییس بخش واکسیناسیون کرونا در یکی از بیمارستان‌های ایتالیا با خودکُشی به زندگی خود پایان داد. [مأخذ خبر] 🤔پرسمان : آیا او از این‌که با (https://24horaspuebla.com/2021/01/09/se-suicida-el-jefe-de-vacunacion-contra-covid-19-de-un-hospital-en-italia/)تزریق واکسن به مردم موجب مرگ و یا ابتلای آنان به فلج و سایر عوارض شده بود، عذاب وجدان داشت؟ آیا وجدان دیگر پزشکان خائن نیز سرانجام به درد خواهد آمد؟ فکر نکنم... چیزی به نام وجدان داشته باشند ! اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
قیام و تحصن طب سنتی.m4a
4.14M
🔴🔴🔴 سخنی با پزشکان طب سنتی و بومی برگرفته از اسلام عزیز ... برای نجات از شرایط موجود و دعوای مخالفان و موافقان واکسن اجباری و کروناهراسی و.... قیام کنید ! حتما این درخواست بسیار عقلائی و کارآمد را منتشر کنید تا به گوش همه اطباء عزیزی که در مطب و یا خانه خود به نجات تعداد معدودی بیمار بسنده کرده‌اند ، برسد ! آینده دنیا از آن شیعه و امام زمان عجل الله تعالی فرجه هست وقتی دنیا بفهمد اسلام عزیز با دادن کدها و کلیدهای اصلی سازنده تمام علوم حتی علم پیشیگری و درمان بیماریهاست و به تمام معنا باقرالعلوم است ! طب سینائی و بومی و سنتی خود را به دنیا معرفی خواهیم کرد ! صهیونیزم جهانی و مهره هایش در ایران را شکست خواهیم داد ! ما صهیونی نمیزنیم ! این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی سلولی و نکات جالبی که در مورد کرونا مطرح کردند لطفا کلیپ را گسترده انتشار بدین تا همه بهره ببرند. مجله طب اسلامی اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
Corona - Teb Eslami Irani - 2nd edition.pdf
1.48M
🔴 ویژه: پروتکل کامل درمان کرونا از دیدگاه طب اسلامی - ایرانی ✅ حاصل تجربه‌های ارزشمند دهها طبیب و درمانگر در طی یک سال و نیم گذشته 👈 توصیه می‌شود حتی اگر درگیر این بیماری نیستید، این کتابچه را مطالعه و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان و شفا و بهبودی همه بیماران کرونا، برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. 🔹 اللهم اشف کل مریض🔹 اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عقیم شدن با واکسن کرونا😱😱 کاملا علمی و تخصصی 👌👌 به گوش رئیسی عزیز برسونید ما کاملا عقلائی و علمی مخالف واکسن اجباری هستیم ! اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🟢 درخواست جلوگیری از تعارضات اشتغال زنان و فرزندآوری ❇️ برای دستیابی بانوان شاغل به حق طبیعی خود؛ یعنی تجربه مادری و تولد فرزند قوانین حمایتی متعددی وجود دارد، امّا در عمل شاهد پایمال شدن حقوق حقه آنها هستیم. قوانین کار و اصلاح قوانین تنظیم جمعیّت و خانواده به صراحت به موارد متعدد تشویقی و حمایتی اشاره می‌کنند ولی بانوان شاغل بعضاً با مشکلات جدی مواجه هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: 1⃣ دریافت حقوق ایّام مرخّصی تولّد فرزند فقط به مدّت 6 ماه؛ در حالی که طبق قانون باید این مدت 9 ماه باشد. 2⃣ دریافت ناقص حقوق (دو سوّم حقوق) در ایام مرخّصی تولّد فرزند 3⃣ مشکل‌آفرینی کارفرما برای استفاده بانوان شاغل از حق مرخصی روزانه شیردهی‌ 4⃣ عدم تضمین شغل پس از تولّد فرزند 5⃣ عدم تأسیس مطلوب مراکز نگهداری از کودک در محل کار ✅ موارد فوق از جمله مشکلاتی است که بانوان در محیط کار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این در حالی است که محیط اشتغال نباید بانوان را از حقوق طبیعی‌شان محروم سازد. برای رفع ایرادات فوق لازم است موارد ذیل پیگیری و انجام پذیرند: 1⃣ اصلاح قوانین موجود با؛ الف) رفع ابهامات قانونی ب) تعیین متولی مشخص قانونی برای اجرا و پیگیری سیاست‌های حمایت‌کننده از تولد فرزند بانوان شاغل ج) یکپارچه کردن سیاست‌ها برای بانوان شاغل دولتی و غیر دولتی برای نظارت و پیگیری دقیق‌تر د) حمایت مؤثر از کارفرمایان غیر دولتی در اجرای مطلوب این قوانین 2⃣ مطالبه مجلس از دولت (سازمان تأمین اجتماعی) برای انجام وظیفه‌ خویش 3⃣ نظارت صحیح مجلس بر عملکرد دولت (سازمان تأمین اجتماعی) پیرامون این موضوع 4⃣ ورود جدی و مطلوب دیوان عدالت اداری به شکایات مربوطه 5⃣ نظارت دقیق بر محیط کاری ( تأکید بر محیط‌های غیر دولتی) برای جلوگیری از بروز تخلف 🔰 برای حمایت و امضای کمپین وارد لینک زیر شوید. 👇👇👇👇👇👇 📲https://www.farsnews.ir/my/c/87679 به بپیوندید!
🔺خیلی واضح نیست که چرا ایران اول است! مسولان وزارت واکسیناسیون و ستاد ملی کرونا هراسی اعلام کردند؛ 😱ایران اولین واکسن ساز کرونا در جهان که واکسن آن 98 درصد نتیجه داده است! 😱ایران اولین کشور از جهت تنوع واکسن وارداتی و تعداد واکسن وارداتی در جهان است! 😱ایران اولین کشور در رعایت پروتکل های سازمان بهداشت جهانی را رعایت می کند! 😱ایران اولین کشور که پول واکسن ها را بطور کامل به کواکس بیل گیتس پرداخته است! 😱ایران بیشترین همکاری را با سازمان بهداشت جهانی دارد! 😱ایران رکورد آزمایش داروهای کرونا را در جهان دارد! و 😱😱😘ایران اولین کشور در تعداد کشته های موسوم به کرونا هست!!!!!!!!! ————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️با این همه ابهام چرا اجباری!!!! واقعا به هیچ کدومش هم نمیشه اعتماد کرد حتی آمریکاییش هر کی مشتاقه بره استفاده کنه 🔺‎گزارشات عوارض و فوت واکسن کرونا: @vaccine_deaths 🔺خیلی واضح نیست که چرا ایران اول است! مسولان وزارت واکسیناسیون و ستاد ملی کرونا هراسی اعلام کردند؛ 😱ایران اولین واکسن ساز کرونا در جهان که واکسن آن 98 درصد نتیجه داده است! 😱ایران اولین کشور از جهت تنوع واکسن وارداتی و تعداد واکسن وارداتی در جهان است! 😱ایران اولین کشور در رعایت پروتکل های سازمان بهداشت جهانی را رعایت می کند! 😱ایران اولین کشور که پول واکسن ها را بطور کامل به کواکس بیل گیتس پرداخته است! 😱ایران بیشترین همکاری را با سازمان بهداشت جهانی دارد! 😱ایران رکورد آزمایش داروهای کرونا را در جهان دارد! و 😱😱😘ایران اولین کشور در تعداد کشته های موسوم به کرونا هست!!!!!!!!! ————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بستن جاده شمال برای غارت جنگل بوده کرونا بهانه هست 🔴 جنگلها را نابود ميكنند تا راه دكلهاي 5G را باز كنند 🔴 چون درختها جلوي ارتعاشات و امواج اين تكنولوژي كشنده را میگیرد 🌕 عصر آگاهی (آکواریوس) مسولان وزارت واکسیناسیون و ستاد ملی کرونا هراسی اعلام کردند؛ 😱ایران اولین واکسن ساز کرونا در جهان که واکسن آن 98 درصد نتیجه داده است! البته تحقیقات نشون داده واکسن ها با امواج 5G همچین قشنگ همون اثری که باید بذاره میذاره و نسل ایرانی رو منقرض میکنه و صهیونیزم جهانی یه نفس راحت میکشن ! ————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴 جنگ نمک، قتل عام خاموش 🕎آیا میدانید نمک مصرفی اروپا و .آمریکا طبیعی و با قیمت بسیار بالاست؟ 🕎آیا میدانید نمک مصرفی ژاپن ها، نمک طبیعی دریاست ؟ 🕎آیا میدانید سرانه مصرف نمک در ژاپنی ها یازده قاشق چایخوری در روز است و از بیشترین طول عمر برخوردارند ؟ 🕎آیا میدانید خوردن نمک تصفیه شده و شیمیایی برای قوم یهود حرام است؟ 🕎آیا میدانید با جایگزین کردن نمک شیمیایی بجای نمک طبیعی، سالانه بیش از صد هزار نفر در ایران کشته می شوند؟ 🕎آیا میدانید با تغییر نمک، سود بیمارستان ها و شرکت های دارویی بصورت نجومی افزایش پیدا می‌کند؟ 🕎آیا میدانید، نمک طبیعی بهترین درمان فشار خون بالا را، عامل فشار خون معرفی می کنند؟ 🕎آیا میدانید ایران دارای پنجاه دریاچه نمک طبیعی است که در حال محاصره و ممنوعیت استفاده توسط ملت ایران است ؟ 🕎آیا میدانید نمک طبیعی ایران از طریق دبی به اسرائیل صادر می شود؟ 🕎آیا میدانید اروپایی ها در حال غارت نمک طبیعی ایران با هزاران کامیون و کشتی هستند؟ 🕎آیا میدانید دستگاه های تجزیه بزرگترین شرکت تولید نمک شیمیایی ایران در ایام تحریم توسط انگلیسی ها داده شده است؟ 🕎 آیا میدانید دریاچه ارومیه خشک شد تا نمکش استخراج شود؟ 🕎آیا میدانید نمک دریاچه ارومیه به نام نمک جاده توسط روسیه غارت می‌شود؟ 🕎آیا میدانید بزرگترین شرکت تجزیه نمک متعلق به نعمت زاده وزیر فوق نجومی ایران است؟ 🕎آیا میدانید حذف نمک طبیعی موجب افزایش اختلالات شدید روانی، بیماری های عفونی مخوف ،فشار خون، گرفتگی عروق، ناراحتی های کبدی و پوستی و... می شود ؟ 🕎آیا میدانید نمک طبیعی ضد سرطان و نمک شیمیایی عامل سرطان است؟ 🕎آیا میدانید ماموریت فوری وزارت بهداشت، تبدیل نمک طبیعی خوراکی به نمک شیمیایی است؟ 🕎آیا میدانید نمک طبیعی عصاره ی مواد مفید در جهان هستی برای بدن انسان است و هیچ ماده سمی و مضر در آن وجود ندارد و عاری از فلزات سنگین است ؟ 🕎آیا میدانید خرید و فروش نمک طبیعی در ایران ممنوع و فروش سیگار سرطان زا آزاد است؟ 🕎آیا میدانید جنگ نمک، از بزرگترین جنگ های بیولوژیکی جهان است که توسط صهیونیست ها فرماندهی می شود؟ 🕎آیا میدانید نمک طبیعی که طلای سفید است به کلرید سدیم یعنی سم سفید تبدیل شده است؟ 🕎آیا میدانید توصیه به حذف نمک طبیعی از سر سفره ها خلاف مستندترین احادیث و مخالف سنت است؟ 🕎آیا میدانید شدیدترین کنترل در سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی و بتبع وزارت بهداشت ایران، نسبت به نمک طبیعی و تبدیل نمک شیمیایی است؟ 🕎آیا میدانید هزاران پزشک موافق نمک طبیعی در بایکوت هستند و وزارت بهداشت هرگز حاضر به مناظره ی علمی با دانشمندان مستقل، پیرامون نمک نمی شود؟ 🕎آیا میدانید جنگ نمک، یک جنگ امنیتی، اطلاعاتی،سیاسی است که با جابجایی داده ها و تبلیغات رسانه ای بسیار سنگین و تغییر قوانین و بصورت یک سویه در حال اجرا و فتح الفتوح است؟ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔹مهم : اشاره تلویحی رهبر معظم به برای مردم بخش از سخنان امروز رهبری که شنیده نشد : امروز رهبری در دیدار با دولت جدید صراحتا" و تعمدا" ۴ کار و ۴ وظیفه اصلی مردم را در بحث کرونا در شرایط حاضر مطرح کردند که در این ۴ وظیفه مطلقا صحبتی از لزوم و وجوب واکسن زدن در میان نبود ورهبری بطور تلویحی واکسن اجباری را مردود دانسته و رد کردند با بیان انحصاری ۴وظیفه برای مردم : ۱ زدن ماسک ۲ رعایت فاصله اجتماعی ۳ مسأله تهویه ۴ شستن دستها ایشان فرمودند:  البتّه مردم هم وظایفی دارند؛ بنده مکرّر این را گفته‌ام. مردم عزیزمان بایستی این چهار مسئولیّت مهم را قبول کنند و به عهده بگیرند: یکی مسئله‌ی ماسک، یکی مسئله‌ی فاصله، یکی مسئله‌ِ‌ی تهویه، یکی مسئله‌ی صابون _زدن دست؛ اینها که کارهای مشکلی نیست، اینها همه‌ کارهای آسانی است؛ [اگر] این رعایتها را بکنند، قطعاً تأثیر خواهد گذاشت در ابتلاء، و این تلفات سنگینی که دل انسان را به درد می‌آورد، به وجود نخواهد آمد. همانطور که قبلاً هم بارها تذکر داده ایم ایشان ضمن توصیه به مسؤلین جهت تأمین نیاز واکسن مردم، هیچگاه مردم‌را توصیه به واکسن زدن ننمودند(مگراینکه پزشکان تحمیلگر در آینده تحمیل کنند) رهبری با اطلاع از مخالفتها با واکسن، اگر میخواستند میگفتند مردم نسبت به واکسن زدن جدی باشن؛ ولی مطلقا" واکسن زدن را جزء وظیفه مردم عنوان نکردند و از سوئی مسؤلان‌را در هر کاری توصیه‌به إقناع أفکار عمومی نمودند[ و از إعمال دیکتاتوری در واکسیناسیون إجباری پرهیز دادند] پ ن : گویا این نکته دقیق رهبری را نشنیدیم یا اگه شنیدیم سریع ازش رد شدیم و البته گویا رسانه ها و کانالهای اجتماعی به دلائلی که کاملا مشخصه( افکار آلوده وابسته پزشکی) این بخش از سخنان رهبری رو قیچی کردند و رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخن به این مشکل اساسی پرداختند و فرمودند : 🔰 مشکلات و خطاها غالباً ریشه فرهنگی دارد/ بحمدالله لشکر عظمیی از جوانان علاقمند به مسائل فرهنگی مشغول کارند، دولت به اینها کمک کند 🔻 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم: خیلی از این خطاهایی که ما در بخشهای مختلف [مانند بهداشت و درمان] انجام میدهیم، ناشی از فرهنگ حاکم بر ذهن ماست. اگر ما اسراف داریم، اگر ما تقلید کورکورانه داریم [مانند تقلید از غرب در واکسن]، اگر ما سبک زندگی غلط داریم، اینها ناشی از مشکلات فرهنگی است، فرهنگ حاکم بر ذهنهاست که در عمل این مشکلات را به وجود می‌آورد. زندگی های تقلیدی، زندگهای تجملاتی و اشرافیگری، غالباً منشأ و ریشه‌ی فرهنگی دارد. [امام بزرگوار ما ره فرمودند: ما از شرّ رضاخان و پسرش خلاص شدیم اما به این زودیها از شرّ تربیت یافتگان شرق و غرب خلاصی نخواهیم یافت که اینان برپادارندگان سلطه استکبارند] (✍باید ریشه این دیکتاتورهای مدرن بدتر از رضاخان را نیز از کشور بکنیم تا از هرگونه سلطه و استعماری خلاص شویم تا ضرباتی که مانند ماجرای کنترل جمعیت به ما زدند تکرار نشود) 🔻امروز بحمدالله یک لشکر عظیمی از جوانهای علاقمند به مسائل فرهنگی[ از جمله فعالان طب ایرانی اسلامی در برابر طب استعماری غرب] مشغول به کارند، وجود دارند و تلاش میکنند و کار میکنند. اگر دولت‌ها و بخش‌های فرهنگی دولت به این مجموعه‌های جوان و علاقمند کمک بکنند قطعاً کارهای بزرگی انجام خواهد گرفت و قدمهای خلاقانه‌ای برمیدارند. ۱۴۰۰/۶/۶ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا قیام کنید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴✅الحمدلله با صحبت های امروز مقام معظم رهبری متوجه شدیم که مساله ی افغانستان پیچیده تر از آن چیزی است که برخی شخصیت های مطرح حوزه ی رسانه به جامعه القاء می کردند موضع جمهوری اسلامی حمایت از مردم افغانستان است، همان مساله ای که تعداد انگشت شماری از تطهیر کنندگان طالبان از آن چشم پوشی می کردند و طالبان را تمام واقعیت افغانستان نشان دادند. کسانی که تاریخ دخالت های بریتانیا، شوری و ایالات متحده ی آمریکا در افغانستان را اجمالا ورق بزنند خواهند فهمید که استعمارگران به صورت پیچیده ساختار مدیریت این کشور را به قبضه ی خود در آوردند و برای افزایش سطح نفوذ و تثبیت حضور خود به نیروسازی برای نسل های بعد آن کشور پرداختند بازی دوگانه حربه ی قدیمی آمریکا است که در افغانستان نیز شاهد آن هستیم، آنها حکومت طالبان را با فرار اشرف غنی به مردم افغانستان تحمیل کردند، به راستی طالبان براساس یک سری توافقات محرمانه حکومت را از اشرف غنی تحویل گرفت، طالبانی که تطهیر کنندگانشان مدعی هستند این گروه بیست سال با امریکا مبارزه کرده و آن ها آمریکا را از افغانستان بیرون کردند به یک باره از مقامات آمریکایی دعوت به حضور در بازسازی افغانستان و استمرار حضور دیپلماسی آن ها در افغانستان می کنند اگر آمریکایی ها بیست سال باطالبان جنگیدند پس چرا از مقاومت پنجشیر حمایت نمی کنند؟؟ سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره برمدار خواست و اراده ی مردم کشورهای منطقه همراه بوده است، اما متاسفانه تعداد محدودی از جریان های خاص و بعضا ناآگاه بدون توجه به اصل اساسی عنصر جمهوریت در افغانستان با تلقی اقبال عمومی در افغانستان به طالبان سعی در تطهیر این گروه انحصارگرا داشتند و البته دارند امیدوارهستم با صحبت های امروز مقام معظم رهبری این افراد دست از تطهیر سازمان یافته ی طالبان بردارند 🔴✅
⭕️ حاکمیت لال و اطلاع رسانی تعطیل ✍دکتر کوشکی 🔹ج. ا. ا چند محموله سوخت به تجار لبنانی فروخته و این محموله ها بارگیری و ارسال شده است. 🔹آما هیچ نهاد یا دستگاهی در این باره اطلاعاتی به مردم نداده و همین روزهاست که در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای لندنی موج سنگین جنگ روانی با عناوینی مانند : «غارت نفت ایران توسط حزب الله» ، «نفت را به ملت ایران می فروشند و به لبنانی ها مفت می دهند» و.... شروع خواهد شد و ذهن و روان مردم را به هم خواهد ریخت و آخر کار چند جوان دغدغه مندحزب الهی با اطلاعات ناقص و غلط، در جهت پاسخگویی به این شبهه تلاش بی حاصلی خواهند کرد و در نهایت بر حجم بی اعتمادی مردم از نظام افزوده خواهد شد!! ❇️ اگر حاکمیت کمی عقلانیت به خرج بدهد و همین اول کار به صورت علمی و در حد رفع نیاز درباره موضوع فروش سوخت به لبنان اطلاع رسانی کند آنگاه : ▪️هم اعتماد جامعه به نظام جمهوری اسلامی را افزایش خواهد داد... ▪️و هم مانع جنگ روانی دشمن علیه ذهن و روان مردم خواهد شد.
اگر بعد از گذشت دوسال هنوز ویروس نتونسته وارد بدن من بشه چرا باید رو وارد بدنم کنم،اگر هم که تا حالا شده پس دیگه نیازی به وارد کردنش ندارم چون تو بدنم هست. جالبه نه؟ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
39.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 بخش سوم سخنان حجت الاسلام قنبریان در برنامه ثریا ۱۴۰۰/۵/۳۱ 🔺کشوری که دشمن دارد، مردمش چگونه اعتراض کنند؟! 🔺یا با تراز فرانسه، یا با تراز علی(ع)! 🔺در بحبوحه صفین اجازه اعتراض بر خود را داد! گفت شکایت سپاهیان را هم به من کنید! 🔺اولین پلیس اش، ۵۰نفر از با ورع ترین نسبت به حقوق مردم بودند! 🔺دو محتسب حسین(ع)! 🔺حرم امام رضا(ع) ایوان طلایش بیشتر شود یا بست اعتراض اش احیاء شود؟! اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😔 دارن با دارو هموطنان ما رو میکشن.... این دیگه تو تلویزیون ایرانه...بازی رسانه ای نیست.... ⭕️ مرگ‌و‌میر کرونا بخاطر درمان‌های نادرست؟!! 👤 اظهارات صریح رئیس شبکه ملی تحقیقات بیماری‌های تنفسی درباره رد داروهای معروف رمدسیویر و فاواپیراویر 🔸 فاواپیراویر به گزارش مجله معتبر nature در درمان کرونا کارآمد نیست و عوارض جانبی جدی دارد. 🔹 آمپول رمدسیویر برای نجات از مرگ هیچ تأثیری ندارد و عوارض جدی برای بیمار به دنبال خواهد داشت! 🔹 عوارض کلیوی و کبدی این داروها وضع بیماران را وخیم‌تر خواهد کرد! ✍ با این اعتراف به اینکه پروتکل‌های درمانی غلط باعث افزایش فوتی‌های کرونایی شده، و را ه های درمانی دیگر تجربه نشده است، با چه منطقی إصرار بر واکسیناسیون عمومی إلزامی دارند؟ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
نمودار واکسیناسیون و تعداد مبتلایان ایران در یک قاب ! جهت مشاهده تناسب ظاهری ، تعداد در 13 ضرب شده است ! قمستهای آخر نمودار نشان می دهد که یک شباهت و تناسب نسبی بین این دو نمودار وجود دارد! یعنی تناسب یک به 13 بین تعداد مبتلایان و تعداد واکسنهای تزریقی، در این قسمتها براحتی قابل مشاهده است! به عبارت دیگر به ازای هر 13 تزریق یک مبتلا را می بینیم ! نکته: تا 31 خرداد ، چنین تناسب و همراهی را بین دو نمودار نمی بینیم ! اما بعد از این تاریخ ، کم کم نمودارها با هم همراهی می کنند ! بنظرتان بعد از این تاریخ، چه اتفاقی در جریان واکسیناسیون کشور افتاده که به اینجا رسیدیم ؟ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴 تکنولوژی علیه انسان شرح تصاویر : روستایی در هند که از روز آغازبه‌کار دکل 5G در آن، روزانه صدها پرنده جان می‌بازند و بی‌تردید آثار زیان‌بار آن دکل بر اهالی محل، اگر چه شاید محسوس نباشد اما ژرف و ماندگار خواهد بود —————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴 پروژه کشتار مردم آغاز شده است 🔴 دکتر فریدون حقی: تمام بیمارستانها پر شده از واکسینه ها، فقط آزاده ای نیست تا رسانه ای کند 🔴 صدها فیلم و مستندات از واکسینه های فوت شده موجود هست تا به موقع منتشر شوند. ✅اطلاعات بیمار بستری در بیمارستان نوشته موجود: دو نوبت واکسن فایزر دریافت کرده است کرونا_فریب_قرن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴‏آیا میدونستید ورود واکسن خارجی کرونا به آمریکا ممنوعه؟ ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
ارائه_راهکار_برای_مقابله_با_اجباری_شدن_واکسن 👆👆👆آی دی آقای رئیسی (ریاست جمهوری) لطفا فیلم صحبتهای وزیر بهداشت درباره مجبور کردن مردم به واکسیناسیون عمومی را برای ایشون و نمایندگان شهرهاتون در مجلس، بفرستید و ازشون بخواهید که مانع این کار بشوند و البته هر فیلم یا متنی که میتونه در زمینه ی فتنه کرونا به ایشان کمک کند که تصمیمات درستی اتخاذ کنند. به خصوص صحبتهای رهبری در تاریخ ۱۹دی۹۹ (درباره ضرورت استفاده از ظرفیتهای طب سنتی) و هرآنچه که خودتان صلاح میدانید... 🇮🇷ما_ملت_امام_حسینیم یادمان باشد: حق_گرفتنی_ست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کارکنان کادر درمان یونان در اعتراض به واکسیناسیون اجباری دست از کار کشیدند و تظاهرات کردند اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 ویدیویی واضح از اقدام هوشمندانه امیرعبداللهیان دوران ذلت دیپلماسی ایران توسط لیبرال‌ها، به پایان رسیده 🔸️در پایان مراسم کنفرانس بغداد هنگامی که نوبت به عکس پایانی حضار مراسم رسید ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در صف اول و در کنار سران کشورهای شرکت قرار گرفت. 🔸️این اقدام احتمالا در پاسخ به شیطنت تیم تشریفات مراسم جهت کنار قرار گرفتن وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی و سعودی انجام شد که دقت نظر وزیر امورخارجه ایران را نشان می دهد. 🔸️همچنین حضور وزیر امور خارجه ایران در کنار سران رده اول کشورها پیغامی به کشورهای منطقه ای و بین المللی ارزیابی می شود. 🔸️این اقدام بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشته است.