eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😔 دارن با دارو هموطنان ما رو میکشن.... این دیگه تو تلویزیون ایرانه...بازی رسانه ای نیست.... ⭕️ مرگ‌و‌میر کرونا بخاطر درمان‌های نادرست؟!! 👤 اظهارات صریح رئیس شبکه ملی تحقیقات بیماری‌های تنفسی درباره رد داروهای معروف رمدسیویر و فاواپیراویر 🔸 فاواپیراویر به گزارش مجله معتبر nature در درمان کرونا کارآمد نیست و عوارض جانبی جدی دارد. 🔹 آمپول رمدسیویر برای نجات از مرگ هیچ تأثیری ندارد و عوارض جدی برای بیمار به دنبال خواهد داشت! 🔹 عوارض کلیوی و کبدی این داروها وضع بیماران را وخیم‌تر خواهد کرد! ✍ با این اعتراف به اینکه پروتکل‌های درمانی غلط باعث افزایش فوتی‌های کرونایی شده، و را ه های درمانی دیگر تجربه نشده است، با چه منطقی إصرار بر واکسیناسیون عمومی إلزامی دارند؟ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
نمودار واکسیناسیون و تعداد مبتلایان ایران در یک قاب ! جهت مشاهده تناسب ظاهری ، تعداد در 13 ضرب شده است ! قمستهای آخر نمودار نشان می دهد که یک شباهت و تناسب نسبی بین این دو نمودار وجود دارد! یعنی تناسب یک به 13 بین تعداد مبتلایان و تعداد واکسنهای تزریقی، در این قسمتها براحتی قابل مشاهده است! به عبارت دیگر به ازای هر 13 تزریق یک مبتلا را می بینیم ! نکته: تا 31 خرداد ، چنین تناسب و همراهی را بین دو نمودار نمی بینیم ! اما بعد از این تاریخ ، کم کم نمودارها با هم همراهی می کنند ! بنظرتان بعد از این تاریخ، چه اتفاقی در جریان واکسیناسیون کشور افتاده که به اینجا رسیدیم ؟ اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴 تکنولوژی علیه انسان شرح تصاویر : روستایی در هند که از روز آغازبه‌کار دکل 5G در آن، روزانه صدها پرنده جان می‌بازند و بی‌تردید آثار زیان‌بار آن دکل بر اهالی محل، اگر چه شاید محسوس نباشد اما ژرف و ماندگار خواهد بود —————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴 پروژه کشتار مردم آغاز شده است 🔴 دکتر فریدون حقی: تمام بیمارستانها پر شده از واکسینه ها، فقط آزاده ای نیست تا رسانه ای کند 🔴 صدها فیلم و مستندات از واکسینه های فوت شده موجود هست تا به موقع منتشر شوند. ✅اطلاعات بیمار بستری در بیمارستان نوشته موجود: دو نوبت واکسن فایزر دریافت کرده است کرونا_فریب_قرن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🔴‏آیا میدونستید ورود واکسن خارجی کرونا به آمریکا ممنوعه؟ ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
ارائه_راهکار_برای_مقابله_با_اجباری_شدن_واکسن 👆👆👆آی دی آقای رئیسی (ریاست جمهوری) لطفا فیلم صحبتهای وزیر بهداشت درباره مجبور کردن مردم به واکسیناسیون عمومی را برای ایشون و نمایندگان شهرهاتون در مجلس، بفرستید و ازشون بخواهید که مانع این کار بشوند و البته هر فیلم یا متنی که میتونه در زمینه ی فتنه کرونا به ایشان کمک کند که تصمیمات درستی اتخاذ کنند. به خصوص صحبتهای رهبری در تاریخ ۱۹دی۹۹ (درباره ضرورت استفاده از ظرفیتهای طب سنتی) و هرآنچه که خودتان صلاح میدانید... 🇮🇷ما_ملت_امام_حسینیم یادمان باشد: حق_گرفتنی_ست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کارکنان کادر درمان یونان در اعتراض به واکسیناسیون اجباری دست از کار کشیدند و تظاهرات کردند اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 ویدیویی واضح از اقدام هوشمندانه امیرعبداللهیان دوران ذلت دیپلماسی ایران توسط لیبرال‌ها، به پایان رسیده 🔸️در پایان مراسم کنفرانس بغداد هنگامی که نوبت به عکس پایانی حضار مراسم رسید ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در صف اول و در کنار سران کشورهای شرکت قرار گرفت. 🔸️این اقدام احتمالا در پاسخ به شیطنت تیم تشریفات مراسم جهت کنار قرار گرفتن وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی و سعودی انجام شد که دقت نظر وزیر امورخارجه ایران را نشان می دهد. 🔸️همچنین حضور وزیر امور خارجه ایران در کنار سران رده اول کشورها پیغامی به کشورهای منطقه ای و بین المللی ارزیابی می شود. 🔸️این اقدام بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشته است.
اگه دقت کرده باشید همه یکصدا دارن میگه در آینده پاندمی های بدتر رخ خواهد داد و حتی بایدن تا حالا دوبار گفته بدترین قسمت کووید در راه است. اینها همه آماده سازی ذهنی برای مرگ و میر ناشی از واکسنه که اسمش یک بیماری جدید خواهد بود مثلا کووید20 اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
🌸تنها راه نجات ⚠️ سرگردان شدن شیعیان در آخرالزمان امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) در چندین روایت به این گرفتاری اشاره دارند. 🔸 عنْ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ علیه السلام قَالَ: لِلْقَائِمِ مِنَّا غَيْبَةٌ أَمَدُهَا طَوِيلٌ كَأَنِّي بِالشِّيعَةِ يَجُولُونَ جَوَلَانَ النَّعَمِ فِي غَيْبَتِهِ يَطْلُبُونَ الْمَرْعَى فَلَا يَجِدُونَهُ أَلَا فَمَنْ ثَبَتَ مِنْهُمْ عَلَى دِينِهِ وَ لَمْ يَقْسُ قَلْبُهُ لِطُولِ أَمَدِ غَيْبَةِ إِمَامِهِ فَهُوَ مَعِي فِي دَرَجَتِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ ثُمَّ قَالَ ع إِنَّ الْقَائِمَ مِنَّا إِذَا قَامَ لَمْ يَكُنْ لِأَحَدٍ فِي عُنُقِهِ بَيْعَةٌ فَلِذَلِكَ تَخْفَى وِلَادَتُهُ وَ يَغِيبُ شَخْصُهُ. برای قائم ما دوره غیبتی هست كه مدت زمان زیادی طول خواهد كشید. گویی شیعیان را هم اكنون با چشم خود می بینم كه در آن دوره همانند گله ای بی سرپرست در دشت و صحرا پراكنده شده اند و دنبال سرپناه و محل امن و راحتی می گردند امّا آن را پیدا نمی كنند. ای مردم! آگاه باشید در چنان شرایطی اگر كسی در دین خود ثابت قدم باشد و در نتیجه طولانی شدن دوره غیبت قلب او قساوت پیدا نكند در روز قیامت با من خواهد بود. 📚 كمال الدین و تمام النعمة، ص 303 به دو طریق و ص 480 به طریق دیگر. 👌بنا بر روایات دیگر در غیبت امام زمان(علیه السلام)، مردم آن چنان دچار حیرت و سرگردانی می شوند كه عده زیادی از آنان گمراه می گردند. تنها كسانی كه به دامن عترت پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله) چنگ بزنند نجات پیدا می كنند و در مسیر هدایت باقی می مانند. (ر.ک كتاب الغیبة للنعمانی، ص: 141، 152 و 159. الغیبة، شیخ طوسی، ص 338) *الهی ‌بِحَقِ‌السّیدة‌ زِینَب ْ‌سَلٰام ُ‌اَللّهْ‌ عَلَیْها َّ‌عَجّل‌لِوَلیکَ‌الغَریبِ‌ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج* —————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
تبلیغات رئیس جمهور فعلی: ما کل مملکت و اقتصاد را به برجام گره نمی زنیم... رئیس جمهور بعدی: ما کل مملکت و سلامت را به واکسن گره نمی زنیم... ما اشتباه کردیم و نتیجه آن این همه کشته بود... اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا قیام_کنید !
👆یکی از اصلی ترین قاتل های کرونایی این دستگاه است! 😱دستگاه پمپ تزریق 👈بیماران وقتی به ونتیلاتور وصل می‌شوند، دستگاهی بصورت اتوماتیک به بیماران کرونایی داروی بیهوشی تزریق می‌کند! یعنی هر زمان که امکان هوشیاری وجود دارد بطور مجدد دستگاه تزریق خودکار، فعال می‌شود و بیمار در کمای مصنوعی باقی می ماند. در مجموع با این برنامه بیمار حق بازگشت به زندگی ندارد تا فوت شود! اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر_حسین_منتظر در شبکه افق 🚫در قضیه آنفولانزای خوکی میخواستند در مساجد و هیأت ها رو ببندند و واکسن آن رو به مردم جهان تزریق کنند 🚫تزریق واکسن در کشورهای مختلف متوقف شد چون معلوم شد سرطانزا است و رامسفلد سهامدار آن است 🚫ایران آخرین کشوری بود که واکنش نشان داد و هنوز واردات واکسن میکرد❗️ امیدواریم روزی مجبور نشوند بگویند ایران آخرین کشوری بود که فهمید کرونا فریبی بود برای تزریق واکسن های کشنده و عقیم کننده و باعث نسلکشی گسترده شیعیان شد و.... اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
⭕️ خبرداغ 🔻اولين اقدام انقلابي وزير جوان كار . دكتر عبدالملكي مدير عامل سابق شستا / ١٥ نفر از مشاورين نجومي بگير شستا و معاون امور هلدينگهاي شستا ( باجناق حسين فريدون ) اخراج شدند . ◾️پس از بركناري محمد رضواني فر مدير عامل پرحاشيه شستا ، وزير جوان كار در اولين اقدام انقلابي قابل تحسين ، امروز دستور اخراج ١٥ نفر از مشاورين بيكار رضواني فر با حقوقهاي بيش از ٢٠ ميليون توماني را صادر نمود . ◾️همچنين معاون امور هلينگهاي شستا ( سعيد كاردار ) باجناق حسين فريدون و فردي بسيار ثروتمند !! در اقدامي انقلابي با دستور وزير كار اخراج شد . ◾️بايد ديد در روزهاي آينده تحولات شستا و مبارزه با فساد در اين شركت باز هم ادامه خواهد داشت 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
📣📣📣 آقای دکتر عین الهی بدان و آگاه باش : حامیان مردمی این دولت از انقلابیونی هستند که سال ۵۷ محمد رضا و اذنابش و سال ۱۴۰۰ روحانی اعوان و انصارش را از صدر به ذیل کشاندند جماعت "پزشک نمای مقلد who" در برابر این طوفان به پا خواسته، پشه ای بیش به حساب نمی آید... 👊امسال پیاده روی اربعین بدون اجباری برگزار خواهد شد ان شاءالله 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ما_ملت_امام_حسینیم مقلدانwho دکتر_جاهل_تجارت_پیشه نه_به_واکسن_اجباری پایان_غربزدگی هیهات_من_الذله 🔹مهم : اشاره تلویحی رهبر معظم به برای مردم بخش از سخنان امروز رهبری که شنیده نشد : امروز رهبری در دیدار با دولت جدید صراحتا" و تعمدا" ۴ کار و ۴ وظیفه اصلی مردم را در بحث کرونا در شرایط حاضر مطرح کردند که در این ۴ وظیفه مطلقا صحبتی از لزوم و وجوب واکسن زدن در میان نبود ورهبری بطور تلویحی واکسن اجباری را مردود دانسته و رد کردند با بیان انحصاری ۴وظیفه برای مردم : ۱ زدن ماسک ۲ رعایت فاصله اجتماعی ۳ مسأله تهویه ۴ شستن دستها ایشان فرمودند:  البتّه مردم هم وظایفی دارند؛ بنده مکرّر این را گفته‌ام. مردم عزیزمان بایستی این چهار مسئولیّت مهم را قبول کنند و به عهده بگیرند: یکی مسئله‌ی ماسک، یکی مسئله‌ی فاصله، یکی مسئله‌ِ‌ی تهویه، یکی مسئله‌ی صابون _زدن دست؛ اینها که کارهای مشکلی نیست، اینها همه‌ کارهای آسانی است؛ [اگر] این رعایتها را بکنند، قطعاً تأثیر خواهد گذاشت در ابتلاء، و این تلفات سنگینی که دل انسان را به درد می‌آورد، به وجود نخواهد آمد. همانطور که قبلاً هم بارها تذکر داده ایم ایشان ضمن توصیه به مسؤلین جهت تأمین نیاز واکسن مردم، هیچگاه مردم‌را توصیه به واکسن زدن ننمودند(مگراینکه پزشکان تحمیلگر در آینده تحمیل کنند) رهبری با اطلاع از مخالفتها با واکسن، اگر میخواستند میگفتند مردم نسبت به واکسن زدن جدی باشن؛ ولی مطلقا" واکسن زدن را جزء وظیفه مردم عنوان نکردند و از سوئی مسؤلان‌را در هر کاری توصیه‌به إقناع أفکار عمومی نمودند[ و از إعمال دیکتاتوری در واکسیناسیون إجباری پرهیز دادند] پ ن : گویا این نکته دقیق رهبری را نشنیدیم یا اگه شنیدیم سریع ازش رد شدیم و البته گویا رسانه ها و کانالهای اجتماعی به دلائلی که کاملا مشخصه( افکار آلوده وابسته پزشکی) این بخش از سخنان رهبری رو قیچی کردند و رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخن به این مشکل اساسی پرداختند و فرمودند : 🔰 مشکلات و خطاها غالباً ریشه فرهنگی دارد/ بحمدالله لشکر عظمیی از جوانان علاقمند به مسائل فرهنگی مشغول کارند، دولت به اینها کمک کند 🔻 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم: خیلی از این خطاهایی که ما در بخشهای مختلف [مانند بهداشت و درمان] انجام میدهیم، ناشی از فرهنگ حاکم بر ذهن ماست. اگر ما اسراف داریم، اگر ما تقلید کورکورانه داریم [مانند تقلید از غرب در واکسن]، اگر ما سبک زندگی غلط داریم، اینها ناشی از مشکلات فرهنگی است، فرهنگ حاکم بر ذهنهاست که در عمل این مشکلات را به وجود می‌آورد. زندگی های تقلیدی، زندگهای تجملاتی و اشرافیگری، غالباً منشأ و ریشه‌ی فرهنگی دارد. [امام بزرگوار ما ره فرمودند: ما از شرّ رضاخان و پسرش خلاص شدیم اما به این زودیها از شرّ تربیت یافتگان شرق و غرب خلاصی نخواهیم یافت که اینان برپادارندگان سلطه استکبارند] (✍باید ریشه این دیکتاتورهای مدرن بدتر از رضاخان را نیز از کشور بکنیم تا از هرگونه سلطه و استعماری خلاص شویم تا ضرباتی که مانند ماجرای کنترل جمعیت به ما زدند تکرار نشود) 🔻امروز بحمدالله یک لشکر عظیمی از جوانهای علاقمند به مسائل فرهنگی[ از جمله فعالان طب ایرانی اسلامی در برابر طب استعماری غرب] مشغول به کارند، وجود دارند و تلاش میکنند و کار میکنند. اگر دولت‌ها و بخش‌های فرهنگی دولت به این مجموعه‌های جوان و علاقمند کمک بکنند قطعاً کارهای بزرگی انجام خواهد گرفت و قدمهای خلاقانه‌ای برمیدارند. ۱۴۰۰/۶/۶ این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا قیام کنید !
🔴 با یک برچسب، آب مقطر تبدیل به واکسن مسئولین می‌شود 🔴 هر وقت مسئولین مُردن باور کنید که کرونایی وجود داشت.... که عمرا هم نمیمیرند! ممکنه برای باورپذیری چند روزی قرنطینه مصنوعی بشن ولی هیچ یک از مسئولین تا حالا نمردند و نخواهند مرد ! اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا اینچه برون😑 استان گلستان ... 😳با یک بوی نامطبوع مثل ترکیب گوگرد و آهک اگر کرونا زیاد شد شک نکنید ترور_بیولوژیک هست ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
حاج آقا پناهیان:🌱 الآن بزرگترین کمکی که میخواهید به امام زمان^ارواحناله‌الفداء^ بکنید، هر کمکی از دستتون بر میاد برای ولایت فقیه انجام بدید!... هوای سید علی رو داشته باشیم✌️🏻❤️ 💕💚💕
درود بزرگواران بنده به 111 زنگ زدم در پاسخ گفتند این شماره استانی وصل میشه و شماره 0216133 رو به دادند که مستقیم دفتر ریاست جمهوری است زنگ زدم و کارشناس به صحبت ها کاملا گوش داد و در پرسش و پاسخ مطالب رو یادداشت کرد و قول پیگیری و ارسال به دفتر ریاست جمهوری رو داد تاکید می‌کنم شماره 0216133 حول موضوعات زیر نظرم رو بیان کردم 1 _ واکسن ها ی کرونا موثر نیستند 2 _ اگر هم موثر باشند ایمنی کوتاه مدت چند ماهه دارند پس هر چند ماه به چند ماه باید یک بار تزریق شوند و این عاقلانه نیست 3 _ عوارض شناخته شده و ناشناخته ایی دارن چون مجوز علمی ندارند و مجوز اضطراری است 4 _ مبحث ایمنی طبیعی است که اصلا مطرح نمیشود ، وقتی بدن با اصل ویروس مبارزه کرده و موفق شده قوی ترین پادتن در بدن به وجود آمده و نیازی به واکسن برای ایجاد پادتن در بدن نیست. و این مساله با یک آزمایش خون ساده قابل تشخیص است . نتیجه اینکه همگان نیاز به واکسن ندارند. 5 _ چرا به مخالفین واکسن اجازه گفتگو علمی و مناظره در رسانه ها بخصوص صدا و سیما داده نمی‌شود بنده حول این موضوعات بحث کردم خواهش بنده از همه شما زحمتکشان و اندیشمندان و صاحبان رای این است که با نهاد ریاست جمهوری حتما تماس بگیرید و محترمانه و علمی تاکید می‌کنم علمی نظرات خود را به کارشناسان برسانید ان شاا... موثر واقع گردد. من الله توفیق. این رو به بنده خدایی فرستاده خواهشاً اساتید محترم طب که علمش را دارند به این شماره تلفن زنگ بزنند و منطقی باهاشون صحبت کنند صد در صد با چندین تماس به گوش آقای رییس جمهور میرسه —————————— اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️روضه ی زهرای 3ساله🌹🌹🌹 از زبان زهرا کوچولوی 4ساله دست ازسرم بردار من بابا ندارم🥀 خانم زهرا محمدی یکتا هیچ واکسنی تا حالا دریافت نکرده و چند بار با حجامت واکسینه شده https://eitaa.com/joinchat/3312779319Cd4f04fb5b6 اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
39.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کرونا سلاح سری گلوبالیست ها ‼️‼️‼️‼️‼️‼️ بدون داشتن پیش قضاوت تمام این کلیپ را ببینید ! بعد اگر باز هم دوست داشتید برده شخص خاصی باشید ، واکسن بزنید ! این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
یورونیوز: وزارت بهداشت ژاپن می‌گوید دو نفر در این کشور چند روز پس از دریافت دز دوم واکسن مدرنا جان خود را از دست داده‌اند. چند روز قبل ژاپن اعلام کرده بود در یک دسته از واکسن‌های مدرنا در این کشور ذرات خارجی آلاینده مشاهده شده و به همین دلیل تزریق بیش از یک و نیم میلیون دز واکسن مدرنا را متوقف کرده بود. مسئولان ژاپنی می‌گویند دو مرد جوان فوت شده در میان کسانی بودند که این نوع از واکسن مدرنا با آلاینده خارجی را دریافت کرده بودند. با این حال علت مرگ این دو نفر در حال بررسی است. شبکه دولتی NHK ژاپن به نقل از منابع وزارت بهداشت ژاپن گزارش داده که تصور می‌شوند آلاینده‌های پیدا شده در این نوع واکسن ذرات فلزی است. این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥درمان کوتاهی قد کودک 🔺اين كليپ را انتشار دهید تا به هموطنامون خدمتی كرده باشيم🔻 📚حکیم خیراندیش 🇮🇷